IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Дейви, няма да разбереш за какво говорим, ама...

    Да ти кажа ли, че става въпрос за наистина много пари... Ей това, дето не можеш да го смелиш - със сигурност оскъпява много Теслите...

    Много трябва да си вътре в нещата, Дейви, доста трябва да учиш, за да зацепиш и да направиш парите...

    Оффф, забравих, че ти си падаш по акцията!

    Айде, успех!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      знаеш ли колко пружини има един двигател?

      Аз не зная и не ми е необходимо да го зная.

      .............

      Тук говорим за твоето НЕВЯРНО твърдение, че пружините на съединителя - влияели за лошото сцепление на гумите!

      Що ти казвам, че не правиш връзка "с главния" ...
      Убират вибрациите и по рязкото зацепване което би довело до по ранна загуба на сцепление особенно на сняг за което говорим.

      Цитат:
      " The cushion springs are what keep you grom feeling a jerk when the clutch is released. When we release the clutch, the pressure plate and the clutch plate(friction face) come in contact with each other. The motion of the pressure plate is transferred to the friction face. This friction face is mounted over the main plate with the cushion springs acting as the only point of contact. When the friction plate moves, these spring get compressed and transmit this energy to the main plate in a controlled manner. Without cushion springs, you'd feel a jerk to your head and the feiction face would burn real quick. Plus you'd stall the engine alot."

      При ЕВ-тата няма нужда от такива неща защото мотора потегля без удар и това довежда до по добро ускорение. По-малък шанс да загубят сцепление гумите.

      Това вече ако не го разбереш е безмислено да говорим.
      Last edited by DaveBG; 03.02.2021, 17:58.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Всички пружини са свързани със сцеплението на гумите. Даже амортесиорите. Изненада! хахаха оле мале

        знаеш ли колко пружини има един двигател?

        Аз не зная и не ми е необходимо да го зная.

        .............

        Тук говорим за твоето НЕВЯРНО твърдение, че пружините на съединителя - влияели за лошото сцепление на гумите!

        Що ти казвам, че не правиш връзка "с главния" ...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Ще ти напомня, че именно ти свърза пружините със сцеплението на гумите.

          Бързо забравяш, Дейви, а?
          Всички пружини са свързани със сцеплението на гумите. Даже амортесиорите. Изненада! хахаха оле мале

          Айде сега отговори на въпроса от по долу.

          Нямаш къде да отидеш, пак се набълбука от глупостите си

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
            Ето оказа се че трябва да обясниш за какво служат пружините ако не е за убиране на вибразции и сменяш темата без да отговориш. А досега рева че не било така. Това какво говори за теб?
            Освен това в твоята глупост която написа няма въпрос. Лочгично е да изтегля ако има проблем, както вече говорихме няколко страници назад по тая тема другите са изтегляли повече ? Ти глупав ли си?

            Там е работата че аз не съм "професор". Това са неща което са елемнтарни. Просто ти си много ...

            Ще ти напомня, че именно ти свърза пружините със сцеплението на гумите.

            Бързо забравяш, Дейви, а?

            Коментар


            • Ето оказа се че трябва да обясниш за какво служат пружините ако не е за убиране на вибразции и сменяш темата без да отговориш. А досега рева че не било така. Това какво говори за теб?
              Освен това в твоята глупост която написа няма въпрос. Лочгично е да изтегля ако има проблем, както вече говорихме няколко страници назад по тая тема другите са изтегляли повече ? Ти глупав ли си?

              Там е работата че аз не съм "професор". Това са неща което са елемнтарни. Просто ти си много ...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                ....

                Хайде обясни ти за какво служат тия пружини тогава ?
                Майтапчия! Като гледам - на теб всичко ти е ясно.

                Ти нали вече го обясни. Забрави ли?

                Искаш да чуеш моята версия? Лесно е: отваряш първият учебник..., който НЕ е написан от "професор" като теб...

                Коментар


                • Разделих твоите "бисери", за да ти е по-лесно да отговориш...

                  Мъск откъде ви събра такива "спецове" - ненагледни... Логично е сега да изтегля 200 000 броя от пазара, нали!

                  Коментар


                  • Бозо, ти си толкова глупав че дори елементарни неща които се знаят години ти се виждат невероятни пак изпадна в екстаз и написа 4-5 коментара без капка мисъл

                    Хайде обясни ти за какво служат тия пружини тогава ?
                    Last edited by DaveBG; 03.02.2021, 17:30.

                    Коментар


                    • "потеглят плавно и равномерно"..., но - видиш ли "имат по-добро ускорение"...

                      Дейви, Дейви... Да не би да си в трети клас, момче?

                      Коментар


                      • Направо изби рибата, Дейви: "произвежда плавно въртене"...

                        Ти, за санитар ли учиш?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Елементарна физика, убират част от удара който се получава от вече въртящ се двигател и спрели гуми. Колкото е по-рязка промяната толкова по лесно се губи сцеплението. А и е по неприятно. Това е част от нещата обаче, пак половината го игнорира понеже ти е удобно. Изцяло двигателя вкарва сътресения понеже не произвежда плавно въртене и от там по лесно ракогенераторите губят сцепление.
                          От там идва че ЕВ-тата имат толкова по-добро ускорение дори с лоши гуми. Просто потеглят плавно и равномерно. Това е дете ще може да ти го обясни, няма нужда някой да ти пише научен труд. Ти не би го и разрбал затова е безмислено

                          Дори дете би се смяло на подобно на твоето "обяснение".... "сътресения"...


                          ​​​​​​
                          Last edited by RUBLA; 03.02.2021, 17:45. Причина: Спазвайте добри

                          Коментар


                          • Наистина, много ме забавлявате. Поздрави и на двамата, страхотни сте.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              ти сериозно ли ми казваш, че пружините имат връзка със сцеплението на гумите, бе?

                              ::

                              Пускай дисертацията! - казвам ти! Открил си повече от Америка!
                              Елементарна физика, убират част от удара който се получава от вече въртящ се двигател и спрели гуми. Колкото е по-рязка промяната толкова по лесно се губи сцеплението. А и е по неприятно. Това е част от нещата обаче, пак половината го игнорира понеже ти е удобно. Изцяло двигателя вкарва сътресения понеже не произвежда плавно въртене и от там по лесно ракогенераторите губят сцепление.
                              От там идва че ЕВ-тата имат толкова по-добро ускорение дори с лоши гуми. Просто потеглят плавно и равномерно. Това е дете ще може да ти го обясни, няма нужда някой да ти пише научен труд. Ти не би го и разрбал затова е безмислено

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Ти сериозно ли не си чувал че в съединителите има центробежни пружини които обират вибраците при потегляне бе? Ако не си чул, има гугъл, търсиш и намираш.
                                Отваряш, пишеш "пружини съединител" и изпадаш в умиление как се изложи за пореден път. Пък после от тебе ще взимаме акъл каква кола да караме зимата... смех! Ти изобщо имал ли си кола? Да не се окаже че даже ДВГ кола нямаш?

                                Повечето хора карат 10-20км на ден. Новия модел С плейд+ има 850км пробег, колко ще ти намалее зимата? Има варианти за всеки. И това при условие че колата седи навън на студено и си бил толкова прост че да не си пуснеш прихиита преди да тръгнеш. Само в този краен случай можеш да развиеш твоята теория че пробега намалявал Друг е въпроса иначе че топлото на мен ми тръгва веднага, а на колата вървяща на умрели динозаври трябва да чакаш половин час в тоя случай да ти се размрази волана смях и падение.

                                За пореден път ти обяснявам, и както и Мъск каза, и сега могат да направят колата да има 1000км пробег но няма смисъл. Никой не минава такива разстояния без да спира за ядене или почивка... щом такива неща трябва да ти се обясняват лошо...

                                ти сериозно ли ми казваш, че пружините имат връзка със сцеплението на гумите, бе?

                                ::

                                Пускай дисертацията! - казвам ти! Открил си повече от Америка!

                                Коментар

                                Working...
                                X