Това със автономността на Теслата е спорен таларалеж в гащите.
Другите компании нямат тези главоболия, нито клиента ще е спокоен да не държи волана (а това да спи на задната седалка, а колата да се движи, забрави).Нито пешеходците ще са спокойни, незнам и коя държава ще позволи такова нещо, освен във определени "умни ленти" само.
Но и там може да се ползва старата функция за следване на предната кола.
Ще почакаме десетилетия докато, колата и камиона са без шофьор или спи на седалката, но и въпроса е дали си е струвала усилията.
Немците ще се фокусират предимно на хибриди и по-малко на електрички (автономна функция не им трябва), та, ще оцелеят.
Другите компании нямат тези главоболия, нито клиента ще е спокоен да не държи волана (а това да спи на задната седалка, а колата да се движи, забрави).Нито пешеходците ще са спокойни, незнам и коя държава ще позволи такова нещо, освен във определени "умни ленти" само.
Но и там може да се ползва старата функция за следване на предната кола.
Ще почакаме десетилетия докато, колата и камиона са без шофьор или спи на седалката, но и въпроса е дали си е струвала усилията.
Немците ще се фокусират предимно на хибриди и по-малко на електрички (автономна функция не им трябва), та, ще оцелеят.
Коментар