IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Изкопаемите горива са и химическа суровина, така че, точно да спре този бизнес, едва ли. Може да се посвие, ок. С проценти.
    По-скоро ще започнат да намаляват цените, за да оцелеят колкото се може дълго при новата реалност. Това обаче означава падане на цената на акциите им, така че в препоръката за продажбата им има някакъв резон.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
      Ето едно съвсем прясно откритие, което ако не е фейк, ще направи революция в електрическите автомобили, а и не само при тях. Цялата електро-енергетика коренно ще се промени.

      http://freel.tech/

      Накратко:
      Открит е метод за съхраняване на електрони във вакум, като по специален начин направо ги "наливат" вътре в обема на кондензатора. Такъв един кондензатор съхранява до 100 пъти повече енергия в единица тегло спрямо днешните литиеви батерии. Броят на циклите достига 100 000, което го прави на практика ВЕЧЕН по отношение на живота на леката кола. И разбира се не на последно място - очаква се след като влезе в масово производство, цената му да стане 5-6 пъти по-ниска (да падне до 10-20 USD/kWh.)

      Като цяло това откритие ще доведе до следните промени в следващите 10-15 години:
      1. Всички транспортни средства ще станат електрически
      2. Цените им ще намалеят поне 2 пъти
      3. Силно ще се подобри параметъра "брой километри с 1 заряд", като на майтап може да се направи на 1000 или дори 2000
      4. Ще се появят и огромно количество летящи превозни средства с витлова/електрическа тяга

      ПП: И разбира се това ще е началото на края на цялата индустрия с изкопаеми горива - петрол, газ, дърва, въглища и т.н. Така че ако имате акции, вече е време да ги продавате.
      Изкопаемите горива са и химическа суровина, така че, точно да спре този бизнес, едва ли. Може да се посвие, ок. С проценти.

      Коментар


      • Ето едно съвсем прясно откритие, което ако не е фейк, ще направи революция в електрическите автомобили, а и не само при тях. Цялата електро-енергетика коренно ще се промени.

        http://freel.tech/

        Накратко:
        Открит е метод за съхраняване на електрони във вакум, като по специален начин направо ги "наливат" вътре в обема на кондензатора. Такъв един кондензатор съхранява до 100 пъти повече енергия в единица тегло спрямо днешните литиеви батерии. Броят на циклите достига 100 000, което го прави на практика ВЕЧЕН по отношение на живота на леката кола. И разбира се не на последно място - очаква се след като влезе в масово производство, цената му да стане 5-6 пъти по-ниска (да падне до 10-20 USD/kWh.)

        Като цяло това откритие ще доведе до следните промени в следващите 10-15 години:
        1. Всички транспортни средства ще станат електрически
        2. Цените им ще намалеят поне 2 пъти
        3. Силно ще се подобри параметъра "брой километри с 1 заряд", като на майтап може да се направи на 1000 или дори 2000
        4. Ще се появят и огромно количество летящи превозни средства с витлова/електрическа тяга

        ПП: И разбира се това ще е началото на края на цялата индустрия с изкопаеми горива - петрол, газ, дърва, въглища и т.н. Така че ако имате акции, вече е време да ги продавате.
        Last edited by Mateev; 24.05.2020, 09:27.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
          Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
          Я кажи как и за колко време ще отидеш до Атина?
          Щото аз съм ходил 20-на пъти и за 9-10 часа се справям. 1 почивка + 2 пиш паузи
          Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

          Коментар


          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

            И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
            И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
            ​​​
            Е написал съм го как, я ми прочети пак поста. Всеки обикновенно си зарежда в тях. В САЩ как зареждат милиони ЕВ-та и то на 110v ток...

            Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            Хахахаха, брато, чети първо и тогава пускай разни глупости- поста ти е за хумор и сатира
            Ти като си чел кажи кое е за хумор защото досега не си казал едно нещо което да е вярно

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
              Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
                Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
                Хахахаха, брато, чети първо и тогава пускай разни глупости- поста ти е за хумор и сатира

                Коментар


                • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                  И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
                  И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
                  ​​​
                  ВСЯКО за по 20 мин. Все ми се чини, че контактите са повече от бензиностанциите. И така ще остане. Отделно, че ѝ пожароопасността, ако съхраняваш 20-50 ТОНА всякакви въглеводороди, е в пъти по-висока, ѝ ток не може да се „излее” и да наводни околността, преди да избухне и т.н. НЕ СА само минуси, ми е думата а, в крайна сметка, печели онзи, с по-добрия баланс по точки. В момента, се изравняват.
                  Last edited by Pyramid; 24.05.2020, 08:43.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
                    Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.
                    И ако 600-700 хиляди автомобили в София са електрички как точно ще ги заредиш за 20 минути?Сега като са 60-70 няма проблем.Ама като са 10 хиляди пъти повече какво ще се случи?
                    И как точно ще ги зареждат през нощта живущите в големите блокове със стотици автомобили,паркирани пред тях?
                    ​​​

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                      Остава проблемът със скоростта на зареждане и цената на електричките.Когато батерията може да се зареди за не повече от 5 минути и цената е същата като на колите с ДВГ,тогава ще има смисъл да си купя елавтомобил.Друг въпрос е,че сега държавата има големи приходи от акциз,та нищо чудно да им лепнат някакъв данък на електричките,за да компенсират това.
                      Иначе ми е интересно колко от адептите на елавтомобилите притежават такъв?Аз не съм против тяхното навлизане,щото ДВГ постоянно прави проблем и има нужда от ремонт.Ама икономически и практически на този етап няма логика да се купува такъв автомобил.В България ще има масово навлизане не по-рано от 2040г.
                      В момента си търся автомобил като разполагам с бюджет от 10 хиляди лева.Каква електричка бих си купил с тези пари,която да е с по-добри параметри от тези с ДВГ?
                      На бензиностанцията като има двама човека преди тебе се чака 10 минтути. С електричка се чака 0, защото сутрин ти е заредена на 100% (или 80 както препоръчва Мъск). Но дори и да зареждаш само на обществени места, все ще намериш някъде където докато зареждаш 20 минути , защото бързите зарядни зареждат от 20-80% за 20 минути ще ходиш и да обядваш (ама на бързо щото не е етично да седиш на зарядното без да зарежда колата). Така че това с времето изобщо не е проблем. Иска малко планиране и комбинативност. Пробега на Тесла е 630км и се увеличава постоянно, няма човек който да кара повече от това без почивка.
                      Колкото до цените, в момента ЕВтата са по скъпи на старо от нови , да. Но сети се защо е така. Търсенето надвишава предлагането. Хората искат ЕВ-та на всяка цена. Нормално е.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                        Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.


                        Засега ГМ, Форд и европейските брандове повече обещават отколкото изпълняват, но натам са тръгнали нещата.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
                          Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.
                          Абе, обяснявах му аз на безименния, че нещата се развиват, а той...

                          Коментар


                          • Вече не само Тесла имат амулулатор обезпечаващ над милион мили. Някои тук смятаха евентуалната подмяна на акумулаторите за огромен проблем.



                            The carmaker also is working on next-generation batteries even more advanced than the new Ultium battery that it unveiled in March.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
                              Aко работиш в София, в центъра, през делничните дни май наистина не е от необходимост..

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                95% от времето колата ми стои паркирана. Ти ако си бакшиш и въртиш геврека по цял ден, друг въпрос.
                                Е значи кола ти не требе ...
                                95% разхищение на ресурси.
                                И моите стоят. Ма за 3 месеца имам 500км, преди за седмица
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X