Прочетох патента отново и мисля че идеята е достатъчно проста за да работи. Може би прекалих с негативизма вчера.
Има очевидни технологични трудности при тази конструкция - например, че катодът старее и след няколко хиляди часа емисия се изтощава и не ще повече да пуска електрони. Освен това всеки от тези елементи има доста нисък максимален ток при разряд - отново заради катода. Докато един обикновен суперкондензатор може да постигне ток на разряд от порядъка на десетки ампери, при вакуумния кондензатор не виждам как ще бъде и един ампер. Същото се отнася и за заряда.
Тоест идеята работи, капацитетът наистина е висок, но за автомобили според мен не става. Основният проблем е кратък живот и бавно зареждане. И двете няма как да се подобрят особено.
Има очевидни технологични трудности при тази конструкция - например, че катодът старее и след няколко хиляди часа емисия се изтощава и не ще повече да пуска електрони. Освен това всеки от тези елементи има доста нисък максимален ток при разряд - отново заради катода. Докато един обикновен суперкондензатор може да постигне ток на разряд от порядъка на десетки ампери, при вакуумния кондензатор не виждам как ще бъде и един ампер. Същото се отнася и за заряда.
Тоест идеята работи, капацитетът наистина е висок, но за автомобили според мен не става. Основният проблем е кратък живот и бавно зареждане. И двете няма как да се подобрят особено.
Коментар