Първоначално изпратено от Mateev
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ала високото вътр.съпротивление, си остава предизвикателство.
Aми вакуум е, не е сребро
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Възстановявам кинескопи?
Отделно, нищо не пречи, в този кондензатор, даима още един диелектрик, напр.тефлон и капацитетът да може да се модулира външно, механически. Ала високото вътр.съпротивление, си остава предизвикателство.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За стареенето на катода, има някакво лечение. Залага се, ПРИ ИЗГОТВЯНЕ на кондензатора и, остарее ли веднъжму се пуска електронна (йонна) бомбардировка (имам идев
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеПрочетох патента отново и мисля че идеята е достатъчно проста за да работи. Може би прекалих с негативизма вчера.
Има очевидни технологични трудности при тази конструкция - например, че катодът старее и след няколко хиляди часа емисия се изтощава и не ще повече да пуска електрони. Освен това всеки от тези елементи има доста нисък максимален ток при разряд - отново заради катода. Докато един обикновен суперкондензатор може да постигне ток на разряд от порядъка на десетки ампери, при вакуумния кондензатор не виждам как ще бъде и един ампер. Същото се отнася и за заряда.
Тоест идеята работи, капацитетът наистина е висок, но за автомобили според мен не става. Основният проблем е кратък живот и бавно зареждане. И двете няма как да се подобрят особено.
как) та, срокът на експлоатацив
, би.могъл да се удължи няколко пъти. Какво правим с изходното съпротивленуе и фантастичния толеранс на изх.напрежение при нормална работа, даже - много пот ще се лее, доде се разреши. Ако изобщо.
Коментар
-
Прочетох патента отново и мисля че идеята е достатъчно проста за да работи. Може би прекалих с негативизма вчера.
Има очевидни технологични трудности при тази конструкция - например, че катодът старее и след няколко хиляди часа емисия се изтощава и не ще повече да пуска електрони. Освен това всеки от тези елементи има доста нисък максимален ток при разряд - отново заради катода. Докато един обикновен суперкондензатор може да постигне ток на разряд от порядъка на десетки ампери, при вакуумния кондензатор не виждам как ще бъде и един ампер. Същото се отнася и за заряда.
Тоест идеята работи, капацитетът наистина е висок, но за автомобили според мен не става. Основният проблем е кратък живот и бавно зареждане. И двете няма как да се подобрят особено.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, нищо няма да вкарат в такава батерия защото не е възможно и това е измислица. Първо налягане няма кой знае какво, вакума е минус една атмосфера. Вакума с електрони не може да се насити, за тях трябва повърхност на проводим материал. За разлика от тръбичката ти която може да се каже че работи, за това нещо може да се каже че не работи. За да вкараш в него много енергия тя ще бъде мълния и напрежението е ясно а трансформацията му не е ясна както и материала спиращ електроните да не излязат.
Коментар
-
Pyramid, нищо няма да вкарат в такава батерия защото не е възможно и това е измислица. Първо налягане няма кой знае какво, вакума е минус една атмосфера. Вакума с електрони не може да се насити, за тях трябва повърхност на проводим материал. За разлика от тръбичката ти която може да се каже че работи, за това нещо може да се каже че не работи. За да вкараш в него много енергия тя ще бъде мълния и напрежението е ясно а трансформацията му не е ясна както и материала спиращ електроните да не излязат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами че то и в момента е същото. Има ли много енергия в малък обем, при авария става страшно. Виждал ли си Li-Po батерия, дадена накъсо, или още по-лошо - с дупка в някоя клетка. При даване на късо може да се нажежи и да светне например един гвоздей, а при пробита клетка батерията се самовъзпламенява, но най-страшното е облака от газ, от който ако не избягаш, може да припаднеш и дори умреш. Вдишвал съм веднъж и после не мога да си изкашлям дробовете цяла минута.
Виж това:
А на долния клип офиса се запалва през нощта от взривила се батериа на лаптоп. Виж и дима как запълва цялата стая. Този дим е отровен и ако там имаше припаднал човек, щеше да умре.:
Батерията, е източник на едн. Доста постоянен през време на заряд и разряд. Докато, кондензаторът два пъти по-зареден - 41 % + - напреженив, 4 пъти 100 %..., линейно, променя напрежението си от заряда.
Накратко, не е ли твърде добро, за да е истина? Тук, една „тръбичка” [всъщност, доста повече, система, ама на кой консул му пука, те „обсъждат”(осъждат) без да разбират - но, се фиксирахе върху нея само] какви напреженя породи сред двуногите, хем евтина и безопасна, а това...ще „вкарват електрони”. Импулсно. През „един електрод”. Колко пробеми извиква само свързани с този електрод, снеговото разпрашаване (няма как, да,е от волфрам, даже), а с безопасността, с цялата апаратура и задвижване, а със зарядните, а с... (ѝ т.н.) ? Обаче, като средство за привличане на бройки - ЕДИН ПЪТ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Опутах се да си представя кондензатора, и се провалих. Колосално налягане, колкосално напрежение, потвнциал -един път... все едно, на мъничък модел, 250-300 грама, да сложиш бомба от стотина кила++. Много примамливо, за управление -кошмар, при авария - изключително мощен ЕМИ. А аварии с такива напрежения...
Виж това:
А на долния клип офиса се запалва през нощта от взривила се батериа на лаптоп. Виж и дима как запълва цялата стая. Този дим е отровен и ако там имаше припаднал човек, щеше да умре.:
Last edited by Mateev; 24.05.2020, 21:56.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами аз понеже се занимавам с моделизъм, знам, че основният проблем на всички летящи модели е ТЕГЛОТО НА ИЗТОЧНИКА НА ЕНЕРГИЯ. Със съвременните литиеви батерии рядко един модел може да остане във въздуха повече от 10 минути. Ако някой наистина измисли източник на енергия, който е 100 пъти по-лек, то тогава наистина ще стане революция с всички летящи модели, както и с всички летящи транспортни средства за бита и за промишленоста,
Тоест подобряването на батериите не само ще електрифицира наземните транспортни средства, но ще отвори и пътя за летящите транспортни средства, което си е друг тип революция.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеАко в това изобщо имаше някаква истина някой вече щеше да е взел Нобел по физика и цялата наука зад кондензатора нямаше да е така апокрифна. А пък то, епохално откритие, за което нито един физик не е чувал, нито се е опитвал да повтори постановката от патента. Смърди яко тоя вакуум. По-зле и от студен синтез
Коментар
Коментар