IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

    Резервоара на теслата струва 50к, резервоара на колата 50лв.
    Коя кола има 120 литра резервоар?
    Колко резервоара трябва да напълниш по 100лв за да изхарчиш 50к - 500. С един резервоар се минават 1000км - 500к км за да си избиеш резервоара батерията) на теслата.
    Аз карам от 93г а имам само 300к км. А уж бая карам. Сменил съм 5 коли
    Нещо си се объркал мой човек. Батерията на Тесла е 100 долара за киловат и то постари данни, сега може и да е по малко. При най голямата 100киловата имаш 10 000 долара. Как ги докара до 50 000 (било то и лв) е чудно. Има тесла за 35 000 долара с 70киловата батерия.
    Освен това батерията на теслата не се избива от резервоара като такъв бе умник. От двигателя, скоростната кутия и всички други спомагателни системи. Много ясно че пласмасов балон не струва колкото батерия... никой не го твърди това.

    Първоначално изпратено от Invest Man Разгледай мнение

    Никога не може да избиеш електрически автомобил през разход за гориво. Особено за лични нужди. Налагането на електрическите автомобили е политическа глупост и е абсурд.
    Айде бе? Точно затова питах дали той слага и консумативите и обслужванията. С тях се избива моментално.
    И иначе се избива само с гориво - аз имам и дизелова кола купена 2005г. Досега е навъртяла 380 000км. за 15г. Колата харчи средно 8 на сто. Средно по 2лв на литър (въпреки че цените пред повечето време и сега са над 2 лв но нека) , излиза 16лв на 100, 3800 х 16 = 60 800лв. Това е без масла , филтри и купища неща които се смениха по гвигателя. Да не говорим че беше близо 40 000 като го купих от магазина. Ти май не си смятал?
    Ако сложа всичко със ремонтите по двигатели и смени на консуматива отиваме доста над 100 000лв. от 2005 досега.

    Отделно никой не ти ги налага, просто има и умни хора.

    Първоначално изпратено от Invest Man Разгледай мнение
    В градовете най-голямото замърсяване е от триенето на гумите и спирачните дискове в Асфалта. Това създава смога, а не газовете.
    Не е така , но дори да е така тогава пръв отиди да си вземеш електрическа кола защото те не спират със спирачки. Спират 99% с реген и сприрачките изкаравта живота на колата. Има Тесли на по 400 000 км и още са на оригинални накладки.

    "Това е истинска политика за чистота и реални решения. Всичко друго е безумие!"

    Първоначално изпратено от Invest Man Разгледай мнение
    Трябва да си мега тъп, за да смяташ, че с електрически автомобил може да пестиш.

    Разликата в цената е огромна и никога не може да се избие. Трябва бензина да стане 15 лева литъра, а всичко друго да се запази. В очертаващите се 5-10 години на изключителни ниски цени на петрола да имаш електрическа кола е не само проява на лош вкус, но и пълна БУНАЩИНА.
    Не, просто трябва да разбираш нещо от математика. Явно на теб просто не ти се отдава, както ти го обясних.
    Но ДОРИ да речем че искаш да спестиш 5-10 хиляди при първоначална покупка на нова кола (пак казвам има тесла за 35 000 долара), то трябва да си много тъп, защото със спестените няколко хилки ще издишаш газове от РАКОГЕНЕРАТОРА бая. Така че всеки сам да си решава кое му е по СКЪПО.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш
      Вате, направо оставам безмълвен като те чета.
      Да си мислиш че ще отопляваш купето с топлина от батерията е направо аааауууууу!

      Накратко батерията има по-голямо съпротивление при ниски температури. Това означава че като включиш консуматор (натиснеш педала), батерията ще се загрее сравнително бързо, а това означава че сравнително бързо ще достигне нормална темперарура. Ся ли-йон батериите не си променят много вътрешното съпротивление в зависимост от температурата, но този принцип важи и за тях. Да ти правя ли извод или е достатъчно?

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...
        Ами малко си далеч от истината- написах ти че в режим отопление/охлаждане колата нормално харчи около 10% повече на 100км. Поне така показват сметките и компютрите на колите ми. Отделно от товабензинката струва почти наполовина на електрото

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Движение и отопление са различни функции, а авто.обилът е хибриден, когато ЗА,ДВИЖЕНИЕТО си, използва повече от един източник на енергия. Иначе, посмей се, няма лошо. То и гъзът, излиза, е човек, и той, явно, си търси емоции...
          Отиваш в кат и се опитваш да регистрираш хибриден автомобил- казваш ето електричество + бензин- казват значи бензинов- регистрация бензинов. Ако е дизел + електро- дизел. Никой не го интересува кое за какво се ползува- само чичковците на канала ще цъкат с език защото не са виждали такъв астумбил

          Коментар


          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

            Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...
            Никога не може да избиеш електрически автомобил през разход за гориво. Особено за лични нужди. Налагането на електрическите автомобили е политическа глупост и е абсурд.

            В градовете най-голямото замърсяване е от триенето на гумите и спирачните дискове в Асфалта. Това създава смога, а не газовете.

            Реалното решение, за чистота са автомобили само бензин с фабрични газови. И умопомрачителни данъци за джипове и лимозини, които не са нужни на никой. Големите литражи.

            Това е истинска политика за чистота и реални решения. Всичко друго е безумие!

            Трябва да си мега тъп, за да смяташ, че с електрически автомобил може да пестиш.

            Разликата в цената е огромна и никога не може да се избие. Трябва бензина да стане 15 лева литъра, а всичко друго да се запази. В очертаващите се 5-10 години на изключителни ниски цени на петрола да имаш електрическа кола е не само проява на лош вкус, но и пълна БУНАЩИНА.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...
              Резервоара на теслата струва 50к, резервоара на колата 50лв.
              Коя кола има 120 литра резервоар?
              Колко резервоара трябва да напълниш по 100лв за да изхарчиш 50к - 500. С един резервоар се минават 1000км - 500к км за да си избиеш резервоара батерията) на теслата.
              Аз карам от 93г а имам само 300к км. А уж бая карам. Сменил съм 5 коли
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
                Има загуба при минусуви температури да, но "резервоара" на теслата ти е 15лв пълен. На обикновенната кола е 180лв пълен. На теслата дори 30% да загубиш както казваш е 4лв, на бензина двойния разход е 90лв...

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Ами в този случай ще говорим за хибрид- има едно клипчев тубата- един кара туизи, а на покрива генератор и от генератора вървят жици към купето- явно зарежда докато кара. Също в другия форум- екарс.бг един си беше пуснал фантазиите- купуваш си генератор/голям/, прибираш се от работа пускаш генератора и той зарежда колата електричката. До тук добре, ама приказката продължава- генератора е свързан с парното на къщата и хем топлиш къщата, хем зареждаш колата. Като го прочетох и се смях с гъ........ си
                  Движение и отопление са различни функции, а авто.обилът е хибриден, когато ЗА,ДВИЖЕНИЕТО си, използва повече от един източник на енергия. Иначе, посмей се, няма лошо. То и гъзът, излиза, е човек, и той, явно, си търси емоции...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Да подскажа нещо? Има вариант да се вграждат по електричките и газови отоплители за купето. Колко ще изгори, тогава? При положение, че и батерията се темперира (има си начини, особено, доде е на заряд), увеличението на разхода може да остане само за по-тежките пътни условия.
                    Ами в този случай ще говорим за хибрид- има едно клипчев тубата- един кара туизи, а на покрива генератор и от генератора вървят жици към купето- явно зарежда докато кара. Също в другия форум- екарс.бг един си беше пуснал фантазиите- купуваш си генератор/голям/, прибираш се от работа пускаш генератора и той зарежда колата електричката. До тук добре, ама приказката продължава- генератора е свързан с парното на къщата и хем топлиш къщата, хем зареждаш колата. Като го прочетох и се смях с гъ........ си

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш
                      Валентий, ти четеш ли? Съвсем малко по-долу. Една бутилка пропан-бутан, и за цяла зима, ти е топло в купето. Разход на ток -3-5 вата за магнетвентила и 15-50 вата - за вестилатора. И край. Буквално, за секунди. Имах ЗАЗ (968 А, истински!) , Печка - един път...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                        Вате батерията се загрява когато се използва.
                        Знам че се нагрява и какво от това- колко топлина отделя един двг и колко електричката. Зимата или когато и да ти е студено, завърташ парното и започва да духа топло, хайде пробвай с топлината отделена от батерията да се стоплиш

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Не помня, ако искаш се върни около 20-30 страница в началото, там са ми сметките и коментарите на хората. Мисля че смятах някакво обслужване, но не съм сигурен. Идеята беше че колата ще се кара 150000 за 10 години. Сметката излизаше на нула около точно 150000км за зои и клио. До там бензиновата беше напред с парите. След това вече излиза напред електричката. Това беше без премията- чиста цена. Като се сложи премията нещата стават други- вчера погледнах премията от държавата е вече 6000 евро и от рено е 3900 евро / май беше платено гориво/ и още някакви 100 евро но разбрах за какво са, тоест 10000 евро премия. При цена от около 25000 евро и премия 10000 евро нещата изглеждат по друг начин спрямо бензиновата кола. Е пак има какво да се желае- има разходомер при различни температури колко може да минеш с пълна батерия- най- много 400км, при + температури и мисля че 200км/ не съм сигурен/ при -15градуса. Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
                          Да подскажа нещо? Има вариант да се вграждат по електричките и газови отоплители за купето. Колко ще изгори, тогава? При положение, че и батерията се темперира (има си начини, особено, доде е на заряд), увеличението на разхода може да остане само за по-тежките пътни условия.

                          Коментар


                          • Вате батерията се загрява когато се използва.
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от sando1 Разгледай мнение

                              То тия смети важат и за двг. Зимата с бензинка ако ходиш до работа на 5-10 км и е студено, ти харчи двойно докато загрее. Не те ли е яд?
                              Доста по малко е загубата спрямо електрокара

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Имам въпрос- платил си за зареждане- независимо къде зареждаш- дали в къщи или на елстанция все струва нещо- трябва да минеш 400км, но има минусови температури и минаваш да кажем с 30-40% по малко- не те ли е яд малко , да не говорим ако включиш климатик и ако караш над 100км/ч, електроните бягат още повече
                                То тия смети важат и за двг. Зимата с бензинка ако ходиш до работа на 5-10 км и е студено, ти харчи двойно докато загрее. Не те ли е яд?

                                Коментар

                                Working...
                                X