IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
    А ето една компилация от много на брой реални случаи, в които нагледно се вижда какво може да прави Audi Quatro. Изгледайте я и ще се накефите.

    Най-важното си забравил за тези случаи:
    1.Тирове и фургони, СЪЩО ТЕГЛЕХА. Т.Е., ДРАПАХА, ЗА ДА ТЕЪГНАТ. Без ТЯХНА помощ, ааудито, не би ги „извсфило”.
    ѝ още
    2. Шофьорът. Какъвто к да е, неможе се справи. Искат се отработени умения.
    Накратко, пускаш бози и мислиш, всички ти кълвем. Да, ама не.

    Коментар


    • в ЛОШО изринат сняг е по лесно .
      Ама как е да се похвалиш, расте ли пi6ката
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • А ето една компилация от много на брой реални случаи, в които нагледно се вижда какво може да прави Audi Quatro. Изгледайте я и ще се накефите.



        Някои от тези екшъни съм ги правил и аз. Не съм теглил камион, но много пъти съм паркирал в еднометрови камари сняг, натрупали се от изриването на съседните коли. Без да ми пука се забивам на заден ход в камарата, или ако снега е много твърд, се изкачвм по нея. После безпроблемно излизам.
        Last edited by Mateev; 04.06.2020, 19:24.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Ами че то и Audi-то може да прави същото, дори може да го направи в лошо изринат сняг .....



          Може да го прави дори и по-слабото Audi A6. В случая е важно Quatro-то, а не конските сили.

          И един трактор с 50 коня може. Без да се куатро.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
            Матейко теслата щеше да издърпа закъсалия тир ….
            https://www.dnes.bg/cars/2018/02/22/...model-x.368781
            Ами че то и Audi-то може да прави същото, дори може да го направи в лошо изринат сняг .....



            Може да го прави дори и по-слабото Audi A6. В случая е важно Quatro-то, а не конските сили.

            Last edited by Mateev; 04.06.2020, 19:09.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
              Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам
              Колко % е рекуперацията на теслите

              Коментар


              • Матейко теслата щеше да издърпа закъсалия тир ….
                https://www.dnes.bg/cars/2018/02/22/...model-x.368781
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                  И още два интересни факта
                  Костюмите на астронавтите нямат нищо общо с това което сме виждали досега. Все едно гледаме някой научно-фантастичен филм (сещам се за интерстелар). И са отведени до ракетната площадка от Тесли

                  В резултат на което статистиката на гугъл аналитикс отчита, че търсенията за Тесла са скочили главоломно след излитането
                  Ще те помоля да не ми се сърдиш, но до момента не съм виждал на живо нито един космически костюм, най вероятно, няма и да видя. И да те помоля да коментираш ако бяха откарани космонавтите до ракетката с автобус/ независимо от марката- може би чавдар/ щяха ли да скочат търсенията за покупка на дадения автобус

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                    Аз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.

                    На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
                    Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение... .....
                    Ами че то и с Audi S8 5.2 FSI V10 е същото. Винаги си има конски сили в излишък, и като ти трепне крака на педала, и моментално се изстрелва напред. Няма значение с каква скорост се кара и дали има баир нагоре - трепва ти крака и изпреварва за 2-3 секунди, като разбира се винаги те залепя за седалката. Най-много ме кефи в прохода Шипка, където няма прав участък, по-дълъг от 50 метра. Да, ама с Audi-то се изпреварва като на майтап - 1-2 секунди, 20-30 метра, и си отпред.

                    Също така да кажа и за Quatro-то. Не знам Теслата как се представя, но Quatro-то на Audi-то е някакво чудо. Няма сняг, няма лед - Audi-то си върви като на асвалт. Спираш и тръгваш безпроблемно на стръмен хлъзгав участък. Това по реален случай. При изкачване на Шипка на един участък с поледица има 10-15 коли, сякаш нахвърляни хаотично. Всяка спряла под различен ъгъл и не може да тръгне. Около тях се суетят хора и бутат една или друга кола, но колите само буксуват и се завъртат странично, запушвайки пътя.. Поледицата е такава, че едвам хората стоят прави на краката си. Аз идвам с Аудито и започвам да ги заобикалям без да ми мигне окото. Наложи ми се веднъж да спра, за да помогна на една кола. После влязох обратно в колата, и тя тръгна безпроблемно (поледица и нанагорнище). Заобиколих всички останали коли, лавирайки между тях, и отпраших, отнасяйки доста завистливи погледи.

                    Друг случай - на магистралата някъде около Витиня километрова опашка от спрели коли. Някъде в далечината се виждат един автобус и един ТИР, които нещо са се завъртели и са блокирали движението. Вали сняг, духа вятър, и хората зъзнат в колите, чудейки се как ще изкарат наближаващата нощ. Най-дясната лента беше неизрината и никой не смееше да се пробва с нея.. Снега визуално го преценявах някъде около 40-45 сантиметра. Тоест доста повече от просвета на колата. Аз обаче реших да се пробвам. Увеличих просвета на макс и се набутах в неизринатата лента. Очаквах колата да насъбере много сняг и да спре, но тя продължи уверено да върви напред. Зад мене видях, че се престрашават да влизат и други коли във вече направената пъртина. И така повече от километър аз на практика разчистих неизринатата лента, а колите след мене я доутъпкаха. Така спасих от мръзнене през нощта поне 200-300 коли.

                    Та Теслата може ли да го направи това?
                    Last edited by Mateev; 04.06.2020, 18:35.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                      Аз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.

                      На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
                      Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение...

                      Просто другите коли в сравнение са като детски играчки. Ако пък реши да се набута пред тебе само пипваш ускорителя и няма шанс.

                      От светофар до светофар си винаги първи, дори моторите може да ти завидят.

                      Много е яко също като паркираш някъде и таман слезеш от колата и по някаква причина се окаже че трябва да се преместиш. Винаги преди ми е било гадно защото трябва пак да паля а това е мъка акумолатор, стартер да не говорим че само паленето си е разход от бензина... сега понеже колата не се гаси нито пали само я мърдам и нямам грижи. Много ме кефи че това не и влияе.

                      Другото предимство е че е на практика автоматик без частта с "автоматика". Няма клатене няма придърпване. На практика можеш да караш само с 1 педал защото колата спира напълно като пуснеш газт... електроните де. Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам
                      И за градска количка даде 100к, при това да се правиш на гаменче?
                      Кажи за извънградско, че за градско си има адски транспорт, кракомобил, колюло
                      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                      Коментар


                      • Аз пък да ви кажа понеже от известно време карам Тесла - колата е брутална.

                        На практика е некст левъл. Никой не може да те засече, да се предреди или да ти отнеме предимство.
                        Когато някой реши да те изпреварва да кажем от дясно, дори да си се заблеял само натискаш газ... ъъъ електроните и той остава в огледалото ако ще и да е взимал инерция от нанадолното по бул. "Черни връх" преди НДК... правиш го на палячо и онзи пребледнява в недоумение...

                        Просто другите коли в сравнение са като детски играчки. Ако пък реши да се набута пред тебе само пипваш ускорителя и няма шанс.

                        От светофар до светофар си винаги първи, дори моторите може да ти завидят.

                        Много е яко също като паркираш някъде и таман слезеш от колата и по някаква причина се окаже че трябва да се преместиш. Винаги преди ми е било гадно защото трябва пак да паля а това е мъка акумолатор, стартер да не говорим че само паленето си е разход от бензина... сега понеже колата не се гаси нито пали само я мърдам и нямам грижи. Много ме кефи че това не и влияе.

                        Другото предимство е че е на практика автоматик без частта с "автоматика". Няма клатене няма придърпване. На практика можеш да караш само с 1 педал защото колата спира напълно като пуснеш газт... електроните де. Винаги преди ме е дразнело че като натискам спирачки и изтривам нещо а сега като знам че връщам пари и зареждам батерия нарочно давам повече газ че да трябва да спирам

                        Коментар


                        • И още два интересни факта
                          Костюмите на астронавтите нямат нищо общо с това което сме виждали досега. Все едно гледаме някой научно-фантастичен филм (сещам се за интерстелар). И са отведени до ракетната площадка от Тесли

                          В резултат на което статистиката на гугъл аналитикс отчита, че търсенията за Тесла са скочили главоломно след излитането


                          Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1
Size:	43.3 КБ
ID:	3607050


                          Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1
Size:	83.5 КБ
ID:	3607051


                          Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1
Size:	94.0 КБ
ID:	3607052

                          Коментар


                          • Малко оф-топик, но този уикенд за първи път бяха изведени в орбита астронавти от частна компания (SPACE X), която намалява разходите на NASA с пъти спрямо всички алтернативи (към момента само Руски). От време на време се появяват едни клоуни дето разправяха какъв измамник е Мъск и как всеки момент ще пропаднат компаниите му. Пък той човека си работи и прави история с всяко начинание, с което се захване

                            От това което научаваме другата компания, която работи за NASA e Боинг, която от своя страна е усвоила близо два пъти повече средства за разработване на своята програма за извеждане на астронавти в космоса.

                            Подобна е съдбата и на традиционните авто-произвоители по отношение на производството на електромобили – скъпи, неефективни и маргинални на фона на Тесла.

                            Да не се чудите защо капитализацията на Тесла е по-голяма от тази на конкурентите взети заедно

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                              И най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто. [ATTACH=CONFIG]n3606049[/ATTACH]


                              В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
                              Тази тенденция само ще се засилва. Почти всички нови проекти за електропроизводство са във възобновяеми източници. Въглищата са на доизживяване.
                              Атомната енергия също е пътник заради високите разходи за построяване и експлоатация. С масовото навлизане на батериите ще се изместят и пиикърите, които взимат маса пари без да работят. До 5-6 години вече няма да се строят и газови централи заради навлизането на батериите.

                              Коментар


                              • И най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто.
                                Click image for larger version

Name:	Oklahoma-electricity.jpg
Views:	1
Size:	51.0 КБ
ID:	3606049



                                В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
                                Last edited by DaveBG; 29.05.2020, 19:01.

                                Коментар

                                Working...
                                X