If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Норвегия не е превю за Европа, там въобще където има пътища - разстоянията са къси И преди си бяха така.
А с Китай направо изби рибата от глупост, обаче друго да питам аз - кой с акъла си ще даде 40-50 хил долара/евра да си купи тесла номер 3, сглобявана и с части произведенив момента в Китай? Риторичен е въпроса.
Норвегия ни показва какъв ще е пазара в Европа след 5 години.
За Китай ако не си разбрал - се произвежда почти всичко особено ако е високо технологично - телефони, телевизори, компютри, чипове. От това което виждам завода в Китай е доста по-добър от този във Фримонт, както Германския ще е още по-добър от Китайския. Всяка следваща итерация на продукт или завод е по-добра от предишната при Тесла.
Дежа’ву. Все едно слушаме Стив Балмър (бившото CEO на Майкрософт). Какво мисли за новия iPhone?!?
13 годинини по-късно вече никой не помни че са продавали телефони, iPhone е най-печелившата компания в сектора и да не забравяме, че силните в онези дни Нокиа, моторола, и още дузина други вече са извън пазара.
В автомобилната индустрия обаче трусовете ще са много по-звучни
Пак за пореден път ви ПОВТАРЯМ че в Европа няма завод на Тесла!
Ето какво става там където има:
Китай:
Ето и за Норвегия където само за превю какво ще стане в Европа:
А къде е ДВГ???
Норвегия не е превю за Европа, там въобще където има пътища - разстоянията са къси И преди си бяха така.
А с Китай направо изби рибата от глупост, обаче друго да питам аз - кой с акъла си ще даде 40-50 хил долара/евра да си купи тесла номер 3, сглобявана и с части произведенив момента в Китай? Риторичен е въпроса.
Ако можеш да смяташ сложна лихва сложи 40% годишен ръст (консервативно) и сам ще разбереш колко години са нужни да стигнат 10 мил на година.
Тая песен с опита на традиционните производитетли я пеят от 10 години. Имат опит в производство на ДВГ, не в електрички, софтуер, батерии или директни продажби. С други думи са динозаври обречени на изчезване. Ще има опити да си съживят със спасителни държавни пари и преструктуриране, но в крайна сметка повечето ще са история до 10 години. Транзита към нова технология НИКОГА не се прави от установените лидери. Винаги е от нови играчи. Тесла е най-големия клиент на Панасоник и е ясно кой какъв интерес има. Наскоро даже обявиха, че ще започнат да произвеждат от новия формата на батериите на тесла.
Всички освен Тесла ще се борят за огризките след 2025та.
Прав си, тесла ще се борят фалита Таман 5 години, както казах, даже са им много.
„Всъщност те не правят нищо, което е реално, хората просто купуват рецептата“, изтъква Тойода, визирайки Tesla. „Ние разполагаме с кухня и готвач, за да правим истинска храна“, допълва той.
Данните, сочат, че близо 570 000 електрически и хибридни коли са били продадени в блока през първите девет месеца на 2020-а, което е увеличение с цели 122 процента на годишна основа, предаде БТА.
Тесла само 11к и само 23% ръст или има няма 2% от електричките и хибридите и 4 ПЪТИ ПО МАЛКО РЪСТ. Хем са малки хем малък ръст. Номер 1 са
Ето ви и по подробно
Oт юли дo ceптeмвpи 2020 г. peгиcтpaциитe нa пpeвoзни cpeдcтвa c eлeĸтpичecĸo зapeждaнe (ЕСV) ca ce yтpoили (+ 211,6%), зa дa дocтигнaт 273 809 бpoйĸи и пaзapeн дял oт 9,9%. Toзи cилeн pacтeж ce дължи глaвнo нa въвeждaнeтo нa cтимyли oт cтpaнa нa нaциoнaлнитe пpaвитeлcтвa, ĸoитo ce cтpeмят дa cтимyлиpaт тъpceнeтo в oтгoвop нa ĸopoнapнaтa ĸpизa, ĸoeтo дo гoлямa cтeпeн e в пoлзa нa ĸyпyвaчитe нa бaтepии и eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили c вĸлючeни ĸoнтaĸти.
B peзyлтaт нa тoвa тъpceнeтo нa рlug-іn xибpиди (РНЕV) нapacнa c 368,1% пpeз тpeтoтo тpимeceчиe, ĸaтo ce yвeличи oт 29 557 бpoя пpeз минaлaтa гoдинa дo 138 348 нoви ĸoли, пpoдaдeни пpeз 2020 г. И Гepмaния, и Фpaнция peгиcтpиpaxa пpoцeнтнo yвeличeниe c нaд 400% нa вceĸи oт тeзи пaзapи .
Xибpиднитe eлeĸтpичecĸи пpeвoзни cpeдcтвa (НЕV) ocтaнaxa нaй-пpoдaвaният тип пpeвoзнo cpeдcтвo c aлтepнaтивнo зaдвижвaнe в EC, ĸaтo oтчeтe pъcт oт 88,8% пpeз тpeтoтo тpимeceчиe нa гoдинaтa. Oт юли дo ceптeмвpи 2020 г. ca пpoдaдeни oбщo 341 092 xибpидни eлeĸтpичecĸи aвтoмoбилa, ĸoeтo пpeдcтaвлявa 12,4% oт aвтoмoбилния пaзap в EC.
Да се върнем към таблицата, която някой беше така любезен да ни насочи.
Тест за интелигентност:
За 10те месеца на 2020та година има само един производител, който продава повече автомобили от миналата година за съшия период. Всички други бележат среден спад от 30-40%. Пита се в задачата производителят с ръст на продажбите увеличава ли пазарния дял или го намалява?
Моля за кратък отговор.
П.с. DaveBG пуска нишани за ограмотяване защо Тесла е с най-скъпия производител по пазарна капитализация, но ако не можеш да отговориш на горния въпрос няма да разбереш и какво ти казва човека.
Колко няколко, 50? Тя няма да изкара и следващите 5. Причината е че всички имат вече ЕВ модели + много повече опит и технологии в проектиране и производство на коли.
Тесла нямат собствено производство на батерии, ако Панасоник спрат - филмът приключва в същия момент
Ако можеш да смяташ сложна лихва сложи 40% годишен ръст (консервативно) и сам ще разбереш колко години са нужни да стигнат 10 мил на година.
Тая песен с опита на традиционните производитетли я пеят от 10 години. Имат опит в производство на ДВГ, не в електрички, софтуер, батерии или директни продажби. С други думи са динозаври обречени на изчезване. Ще има опити да си съживят със спасителни държавни пари и преструктуриране, но в крайна сметка повечето ще са история до 10 години. Транзита към нова технология НИКОГА не се прави от установените лидери. Винаги е от нови играчи. Тесла е най-големия клиент на Панасоник и е ясно кой какъв интерес има. Наскоро даже обявиха, че ще започнат да произвеждат от новия формата на батериите на тесла.
Всички освен Тесла ще се борят за огризките след 2025та.
Ся те Тесла кво обявяват и ква е реалността са доста различни неща А черупката им без батерия е кръгла нула.
Прав си, в момента нямат конкурент - никой не продава толкова СЛАБО като тях
Аха видяхме ги. В момента няма конкурент на Тесла и то модела от 2012г. Покажи ги да ги видим, или да чакаме до 2030г?
Почти позна, само забравяш че първо Тесла имат собствено производство (обавиха го още на батери дей) има и дрон шотове от халето където се правят - потърси в нета project roadrunner. Също във всички нови заводи има заложени производства на собствената им батерия.
И второ освен панасоник има едни маааалко по големи производители като ... CATL които същто произвеждат за Тесла а освен това редовно и Самсунг и LG им доставят особенно в Китай или за Гигапаковете които захранват градовете.
Ся те Тесла кво обявяват и ква е реалността са доста различни неща А черупката им без батерия е кръгла нула.
Прав си, в момента нямат конкурент - никой не продава толкова СЛАБО като тях
Коментар