IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
    Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията
    Разбира се. Досега никога не успяха да направят кола, но сега ще изкарат електомобил който ще отвее Тесла.

    Коментар


    • А бе чета че имало директива 2050г цял ЕС да е на еко енергия и в тази връзка в софия търсели място за водородна станция. А водорода щели да го произвеждат с електричество и да го има като акумулатор

      Коментар


      • EV’s are already better than ICE cars, AND CHEAPER !!! | New study confirms

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Grosss Разгледай мнение
          Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията...
          Харесвам електричките но, в какво ще му съхраняват енергията на руското чудо-юдо (риба-кит)?
          Щото,
          Китайски чехли -1 лв.за чифт. Китаецът в тях - безценен.
          Last edited by Pyramid; 05.08.2020, 21:59.

          Коментар


          • Руснаците са на път да пуснат на пазара много евтин електромобил,който да отвее конкуренцията
            Last edited by RUBLA; 05.08.2020, 09:49. Причина: Забранен линк!

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
              Тесла е №1 по продажби, и продава повече от втория, третия и четвъртия топ производител взети заедно. Не по модел както беше досега, а общо по продадени коли взети заедно всички модели накуп. По време на криза.
              https://electrek.co/2020/08/03/tesla...kers-combined/
              Като се има предвид зарядната мрежа на Тесла, едва ли скоро ще видим сериозна конкуренция. От една страна Тесла се възприема като големия лидер в EV трансформацията и потребителите когато избират първата им опция ще бъде Тесла сравнена с някой друг. За да "пробие" друг конкурент трябва да излезе с нещо ново и невиждано, или с много по-ниска цена от Тесла! И двете са практически невъзможни!

              Скоро видях, че VW са свалили CEO-то който беше тръгнал да трансформира компанията в посока към електрификация. Вече и за VW не съм много сигурен, че ще ги бъде след 10 години. Може и да не фалират, но определено няма да са лидера в авто-производството.

              Коментар


              • Тесла е №1 по продажби, и продава повече от втория, третия и четвъртия топ производител взети заедно. Не по модел както беше досега, а общо по продадени коли взети заедно всички модели накуп. По време на криза.
                https://electrek.co/2020/08/03/tesla...kers-combined/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки
                  Подозирам че са прави.

                  От автомобилите които не са Тесла корейците са с най-добри показатели като ефективност. Рено и Пежо по дефиниция са градски коли така, че който търси по-комплексен автомобил трябва да търси други модели.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Толкоз за ефективността и загубите:

                    [ATTACH=CONFIG]n3634300[/ATTACH]


                    В парично изражение вместо 2-3 лв/ 100км, разхода ще ти е с 30-50ст отгоре.

                    С тия партенки дет ги пускаш само се излагаш.
                    W автомедия сайт на инвестора имаше сравнение между пежо е208 и рено зои- извод- градски коли в гртада зверове, извън града мишки

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли

                      .
                      Толкоз за ефективността и загубите:

                      Click image for larger version

Name:	Efficiency.jpg
Views:	1
Size:	51.6 КБ
ID:	3634300



                      В парично изражение вместо 2-3 лв/ 100км, разхода ще ти е с 30-50ст отгоре.

                      С тия партенки дет ги пускаш само се излагаш.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли


                        v_tin
                        На това почти няма смисъл да му се отговаря, вече на няколко места хората писаха че тестовете са правени от хора които нямат представа.
                        Освен това тия загуби са само когато се ползва АС зареждане. Повечето хора директно зареждат на DC чарджъри които нямат този проблем.

                        Но ДОРИ да е така, 25% загуби на 15лв за зареждане... колко е. Теб повече ти се изпарява през картерните газове от горивото от колкото ще загубиш зареждайки на АС студена батерия от 0 дори...

                        Коментар


                        • Гледам че много избирателно отговаряте, хайде да ви припомня една статия отпреди 3-4 дни, някой нещо ще коментира ли


                          v_tin
                          Junior Member
                          Заслужил
                          инвеститор
                          27.07.2020, 12:26
                          Разконспирираха поредната лъжа за електромобилите
                          • 27.07.2020 8:33 /
                          • 473 /
                          • 0

                          Рaзхoдът нa eлeктрoeнeргия чecтo игрae вaжнa рoля при избoрa нa eлeктрoмoбил, тъй кaтo oпрeдeля цeнaтa нa зaрeждaнeтo.



                          Дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър oбaчe пoкaзвaт caмo пoлoвинaтa oт иcтинaтa в тoвa oтнoшeниe.

                          Причинaтa зa тoвa e, чe тe изчиcлявaт caмo рaзхoдa oт шoфирaнeтo нa caмия eлeктрoмoбил. Eнeргийнитe зaгуби пo врeмe нa прoцeca нa зaрeждaнe нe ce взeмaт прeдвид, нo трябвa дa бъдaт зaплaтeни. Тoвa прeдaдe Mоtоr 1.

                          Нeмcкият aвтoмoбилeн клуб АDАС e тecтвaл 15 eлeктричecки кoли, зa дa уcтaнoви рeaлния им рaзхoд и при зaрeждaнe и дa гo cрaвни c дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър. Рeзултaтът oт прoучвaнeтo пoкaзвa, чe в зaвиcимocт oт eлeктрoмoбилa cтoйнocтитe ce рaзличaвaт в диaпaзoн oт 10 дo 25 прoцeнтa.

                          Причинaтa зa рaзликaтa мeжду рeaлния рaзхoд нa eнeргия и дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър e, чe измeрвaтeлнитe cиcтeми в кoлaтa нe мoгaт дa oтчeтaт eнeргийнитe зaгуби при зaрeждaнe. Тe възниквaт в eлeктричecкaтa инcтaлaция и зaряднaтa cтaнция, кaктo и в бoрдoвoтo зaряднo уcтрoйcтвo и aкумулaтoрнитe бaтeрии.

                          Ocвeн тoвa, cпoрeд тecтoвeтe нa АDАС, тeзи eнeргийни зaгуби нe ca никaк мaлки. При Tеslа Mоdеl 3 Lоng Rаngе трябвa дa дoбaвитe oщe oкoлo 25 прoцeнтa към cтoйнocтитe нa бoрдoвия кoмпютър, при Sеаt Mii - 21 прoцeнтa и при Jаguаr i-Pасе -17 прoцeнтa. Rеnаult Zое (19 прoцeнтa), Nissаn Lеаf (18 прoцeнтa) и VW е-up (16 прoцeнтa) cъщo имaт знaчитeлни eнeргийни зaгуби при зaрeждaнe.

                          Eдинcтвeнo Kiа е-Nirо уcпявa дa пaднe пoд 10-прoцeнтoвa рaзликa мeжду рeaлния рaзхoд и дaннитe нa бoрдoвия кoмпютър, мaкaр и нa кocъм.



                          Изтoчник: АDАС

                          Пoрaди тeзи eнeргийни зaгуби трябвa дa oбръщaтe внимaниe нe caмo нa прoбeгa и eфeктивнocттa нa caмия eлeктрoмoбил, нo и нa eфeктивнocттa нa cиcтeмaтa му зa зaрeждaнe.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Не е истина какво се случва с електромобилите Tesla под дъжда на пътя ВИДЕО
                            Ех , сега трябва да ти търся оня клип дето чисто нови мерцедеси спираха на пътя в първия дъжд преди няколко години и ставаха тотална щета. Нямаше начин да се поправят. Дори застрахователите съдиха мерцедес тогава...

                            Коментар


                            • Tesla е отворена към доставки на батерии за други автомобилни концерни

                              Май от Тесла са единствения производител (засега), който е наясно как и откъде ще си набавя достатъчно батерии.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от power grid Разгледай мнение
                                Веднага скочийме на амбразурата.На баща ти да беше тая смешна фирма немаше така да скачаш ба си откачилите хора
                                Важнотое Ти да си „закачен”.
                                Което, няма как да стане. Познай, защо.

                                Коментар

                                Working...
                                X