IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

    не съм пазарувал нищо. И дай числа
    По-коректна стойност няма кой да даде (дори да е в борда на Тесла). Подозирам че ще почнат с предлагане на модел Y с цени от 39 000 до 50 000 евро (за пърформънс) в зависимост от модификацията. Постепенно с увеличаване капацитета на производството и постигане икономия от мащаба с внедряване на новите батерии ще стигнат до 35 – 45 000 евро за модела до 2023.
    За модел 3 свали надолу с 3-4 хил евро.
    С еко стимулите сваляш още колкото дават

    Коментар


    • Нямам данни за танзания.

      Иначе ако някой иска да си купува Тесла ето ви моя рефър линк, ако го ползвате печелите 1000 мили безплатно зареждане което си е 1600 километра.
      Може да си вземете и отстъпка за соларни панели също:

      http://www.tesla.com/referral/georgi87429

      Коментар


      • [QUOTE=DaveBG;n3660658]След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:

        [I/QUOTE]

        Аз съм любопитен как стоят нещата в танзания, в лесото и в брега на слоновата кост. Кой го интересува как стояли нещата в говедария или на майна си райна. Като искаш кола отиваш и си купуваш която те кефи- ток, дизел, газ- избор има. Ето на и акциите потънаха, с твоите какво стана

        Коментар


        • След като наскоро пуснах как стоят нещата в Германия редно е да се пусне и за USA:

          Коментар


          • Не се гризЕте един друг де. Имате различия -ОК но, представяте автентични.гледни точки. Има, обаче, истински зли духове тук, които само злорадстват, когато готини хора се карат. Предлагам да заринете томахавките, и да изпушите една лула на мира.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Аве тролски, от теб се чува само искам това, искам онова. Я кажи първо напазарува ли едногодишната 7ца на далавера (50% дискаунт) или само си тролиш?

              Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.
              не съм пазарувал нищо. И дай числа

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Попитах за числа, не за лекция. Може ли да приемем че цената която ти прогнозираш е 35000 евро. Моля отговорът да бъде както е писано в библията- да-да, не-не. Ако е така да помолим модератора да запише следното

                Ед на дата 08.10.2020 прогнозира че в денят на отваряне на завода в германия цената на тесла модел 3 ще бъде 35000 евро.

                И това да бъде закачено като заставка на темата. Просто отговор да или не. Ако е не - каква би била цената, ще запишем нея
                Аве тролски, от теб се чува само искам това, искам онова. Я кажи първо напазарува ли едногодишната 7ца на далавера (50% дискаунт) или само си тролиш?

                Ако не си разбрал предишния пост трудно ще схванеш, каквото и да било.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?

                  Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.

                  Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!

                  Бтв.
                  Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
                  Попитах за числа, не за лекция. Може ли да приемем че цената която ти прогнозираш е 35000 евро. Моля отговорът да бъде както е писано в библията- да-да, не-не. Ако е така да помолим модератора да запише следното

                  Ед на дата 08.10.2020 прогнозира че в денят на отваряне на завода в германия цената на тесла модел 3 ще бъде 35000 евро.

                  И това да бъде закачено като заставка на темата. Просто отговор да или не. Ако е не - каква би била цената, ще запишем нея

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?

                    Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.

                    Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!

                    Бтв.
                    Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?
                    Баш, като оберат парите на глупаците ще пуснат на народни цени (25-30к). Има няма 2025 година.
                    Китайците вече го направиха и пак печелят доволно.
                    Докато има балъци ще е добре тесла.
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Напиши цена точно и ясно - Напиши- мисля че в момента на пускането на завода цените на колите- изброй моделите ще бъдат такива. Аз съм дал линк какви са цените в германия сега и колко е бонуса. Него няма да го смяташ защото я го има, я го няма. Напиши цените и ще помолим модератора това да бъде закачено най-отгоре на темата постоянно
                      Не мога да разбера инфантилните коментари са плод на неспособността да мислиш като зрял, опитен човек и да прилагаш логика, разум и умерен скептицизъм или просто си тролиш?!?!?

                      Досега говорихме за разходите, които Тесла ще си спести ако произвежда продукцията на континента, на който продава! Не можеш или не искаш да смяташ – добре! Ама поне се ОПИТАЙ да мислиш.

                      Крайната цена на автомобила зависи от търсене, предлагане и позициониране спрямо конкурентите. Ако искат да залеят Европа с автомобили ще пуснат М3 на възможно най-ниска цена (35К евро), нооооооооо това означава, че всички вкупом ще пазаруват Тесли и чакането отива от 1-2 месеца на половин до една година! Какъв ще производственият капацитет и колко бързо ще стигнат до максимума можем само да предполагаме. Така че цената от настоящите нива ще я понижават постепенно, за да увеличават търсенето докато достигнат пълен капацитет на производството. Капиш? Това си го сложи на стената и след 2-3 години може да се върнем на същия въпрос!

                      Бтв.
                      Интересно ще е да споделиш дали някога си казал нещо близко до реалността и истината?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Парадоксът Tesla: най-калпавите, но и най-обичаните коли

                        Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power

                        В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.


                        Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч


                        Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика

                        Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово

                        За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки

                        Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921

                        Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.

                        Няма феномен.
                        Ако беше толкова калпава колкото я изкарват някои медии (добре стимулирани) нямаше да има най-удовлетворените клиенти. Или е вярно че е калпава или че е най-добрия автомобил за собствениците. Това между ушите го ползвайте за отсяване на ДЕЗИНФОРМАЦИЯТА от реалните факти.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Можеш и сам да ги сметнеш:
                          Най-масово продавана кола е 45 000$ => 10% тарифа = 4500 $ => евро 4 100 (само от данъка)
                          Допълнителни валутни флуктуации 10-20%
                          Батерия сега = 75кв * 120$ = 9 000 $
                          Батерия нова = 70кв * 60$ = 4 200 $ (разлика близо 5000$ или 4500 евро)

                          На салфетка ги докарахме до близо 10 000$ без валутния риск, ДДС в Европа и транспортни разходи и щети от транспорта. Ако ги добавиш и тях стой и гледай.

                          [ATTACH=CONFIG]n3660342[/ATTACH]
                          Напиши цена точно и ясно - Напиши- мисля че в момента на пускането на завода цените на колите- изброй моделите ще бъдат такива. Аз съм дал линк какви са цените в германия сега и колко е бонуса. Него няма да го смяташ защото я го има, я го няма. Напиши цените и ще помолим модератора това да бъде закачено най-отгоре на темата постоянно

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Дай прогнозна цена еди на кола от завода в германия- хайде има само още една година- така като те чета очакваш модел 3 да е около 30000 евро продажна, ако има електробонус- казах ли че изкривява пазара този бонус, и се запази 9000 евро цената вече е съвсем друга отива на около 20000

                            Може ли да ми обясниш откъде идват тези мита и акцизи- аз не съм виждал фирма и документи също не съм виждал/ освен фиша си де/ , таааааааа откъде ще дойде тази икономия от 5000 евро. Моята логика е такава- коя да е фирма продава нещо в чужбина- тя го продава на цена Х. Към тази цена се добавят транспортни разходи- на един каркариер който вози около 6-8000 коли цената не е толкова голяма. Мисля че най новите каркариери са с капацитет 9600 коли. Разходите станаха Х+1, добаваме в страната на пристигане разходи- мита акцизи, данъци- митата и акцизите не са толкова големи- най вероятно са нещо около 100- 500 евро, виж данъка е 19%, но той ще си бъде дължим при всички случай. ИИИИИИИИИИИ колко стана цената- Ами ориентировъчно с 1000 евро по малка. Ако извадиш 42000 , как смяташ дали ще те сбъркат 1000 евро
                            Можеш и сам да ги сметнеш:
                            Най-масово продавана кола е 45 000$ => 10% тарифа = 4500 $ => евро 4 100 (само от данъка)
                            Допълнителни валутни флуктуации 10-20%
                            Батерия сега = 75кв * 120$ = 9 000 $
                            Батерия нова = 70кв * 60$ = 4 200 $ (разлика близо 5000$ или 4500 евро)

                            На салфетка ги докарахме до близо 10 000$ без валутния риск, ДДС в Европа и транспортни разходи и щети от транспорта. Ако ги добавиш и тях стой и гледай.

                            Click image for larger version

Name:	TAX.jpg
Views:	1
Size:	50.9 КБ
ID:	3660342

                            Коментар


                            • Парадоксът Tesla: най-калпавите, но и най-обичаните коли

                              Компанията на Мъск е последна по качество, но първа по клиентски симпатии според J.D.Power

                              В потърждение за тезата за лошото качество Forbes цитира опита на свой читател, на име Бил Гордън, който за 6 години притежание на Model S е имал над 30 извънредни посещения в сервиза с автомобила. Проблемите са в широк спектър - стъклата не се затварят, екранът спира да работи, в един момент всички врати блокират и на клиента се налага да влиза през багажника, после пък колата необяснимо спира при 200 мили оставащ обхват... Във всички тези случаи поддръжката на Tesla се е държала грубо, отричала е, че има проблем, и в половината от казусите не е успяла да отстрани повредата.


                              Окачване на Tesla Model S се счупи при 200 км/ч


                              Компанията отрича некачаствен детайл, но смени колата на собственика

                              Tesla Model Y е като сглобяван в час по трудово

                              За защитата на един от радиаторите от капака над него се изпползват дървени елементи и лепенки

                              Иван Георгиев11.09.2020 17:30Прочитания: 24921

                              Tesla поднесе поредната неприятна изненада на клиентите си, след като се оказа, че компанията използва нетрадиционни методи за фиксиране на отделни елементи в отсека, където е багажникът на Model Y. За това се оплака потребител във форума Tesla Motor Club, който обясни, че колата му струва 55 000 долара, а един от радиаторите е закрепен с дървени подложки и съмнителни като здравина ленти.


                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Абе и това с тежестта на електричките са митове и легенди. Тесла модел X (2400кг) е тежка, но сравнена с какво?

                                Я да видим един премиум SUV от Мерцедес GLE - 3000 кг.

                                Това са малко като ония сравнения - електричките изхвърляли повече газове заради производството на батерията. Само че като погледнеш в детайлите и излиза че ги сравняват с Тойота приус на старо!!!
                                Абсолютно е така, като цяло колата е най-много на средно ниво. Изобщо не са от най-тежките. Модел 3 е не повече от 10% по тежка от BMW например от същия клас...
                                Last edited by DaveBG; 08.10.2020, 12:51.

                                Коментар

                                Working...
                                X