IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

    Може да се обзаложиш на това.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
      И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
      Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
        Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
        И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
          Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само

          Коментар


          • Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
            За 10к евро за градска кола е перфектно.




            18/10/2020
            Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).

            Акценти
            Дължина: 3.734 мм
            Междуосие: 2.423 мм
            Широчина: 1.622 мм
            Височина: 1,516 мм
            Пътен просвет: 150 мм
            Джанти: 14 инча
            Радиус на завой: 4,8 m
            Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
            Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
            Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
            Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
            Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
            Места: 4
            Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
            Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
            Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

              Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
              Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
              Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
              Като гледам как знаеш колко струва тока май ти си объркан. Линка е в долния пост. Де не говорим че никой не зарежда по 8 часа на пълна мощност. Колата се дозарежда от изхарченото през деня за няколко часа и то не винаги на пълна мощност от 11киловата. Иначе и аз си пускам топлото в колата от апа, ама няма нужда да ходя до терасата. Ако пък не го пусна то си тръгва веднага. Не се чака да загрее.
              Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 17:15.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................

                [ATTACH=CONFIG]n3702432[/ATTACH]

                [ATTACH=CONFIG]n3702433[/ATTACH]
                Смях голям, вчера минавам случайно покрай една бензиностанция. Беше -3 навън. Гледам един трепери и държи маркуча, а главата обърнал към брояча който е минал 100лв и върти нагоре. Зад него един седи на запален двиганел и си духа пара в ръцете. Явно не му беше загряла колата...


                Гледам че някои не знаят колко струва тока затова давам линк който има интерес наистина да види колко е нощната тарифа

                https://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na...abdyavane.html

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки.
                  Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
                  Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
                  Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                    Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
                    Интерес, че имаш - добре, нужно и поне 30 бона да имаш за покупка (на старо), иначе тая приказка на Дейв, може само да я слушаш.
                    А и къща трябва за кабела за 11.5 kW (1киловат - 13 стинки нощна тарифа, за 8 часа = 12 лева)
                    Или от Продавалник да си купиш устройство да манипулираш електромера.
                    И едно Каско, че със скъпа кола е рисковано по БГ пътища, дрогирани джигити без книжки и не само.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                      ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................

                      Click image for larger version

Name:	free-laughing-smiley-emoticon.gif
Views:	5
Size:	19.6 КБ
ID:	3702432


                      Click image for larger version

Name:	animated101.gif
Views:	11
Size:	25.2 КБ
ID:	3702433

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                        Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
                        Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                        Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 16:26.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                          Не само на електричките, на всички автомобили.

                          Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.

                          И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.


                          Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
                          1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
                          2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
                          3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.

                          Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                            Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
                            Не само на електричките, на всички автомобили.

                            Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.

                            И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.


                            Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
                            1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
                            2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
                            3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.


                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                              Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
                              Има ред „малки” детайли, които, често променят нещата:
                              КАК шофираш,
                              КОЛКО натискаш газта,
                              КОЛКО ЧЕСТО И КОЛКО ДЪЛГО, използваш климатика,
                              Ползваш ли или не шофирането в колона
                              ( казват, до към 5+% икономия давало )
                              и т.н.
                              ...Разбира се, човек може и глупав да се държи, което, на пробега, си личи, и то яко...

                              Коментар


                              • Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.

                                Коментар

                                Working...
                                X