Първоначално изпратено от Имхотеп
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеИ? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеНема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тваКато умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
Коментар
-
Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
За 10к евро за градска кола е перфектно.
18/10/2020
Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).
Акценти
Дължина: 3.734 мм
Междуосие: 2.423 мм
Широчина: 1.622 мм
Височина: 1,516 мм
Пътен просвет: 150 мм
Джанти: 14 инча
Радиус на завой: 4,8 m
Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
Места: 4
Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 17:15.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................
[ATTACH=CONFIG]n3702432[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3702433[/ATTACH]
Гледам че някои не знаят колко струва тока затова давам линк който има интерес наистина да види колко е нощната тарифа
https://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na...abdyavane.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеДизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
А и къща трябва за кабела за 11.5 kW (1киловат - 13 стинки нощна тарифа, за 8 часа = 12 лева)
Или от Продавалник да си купиш устройство да манипулираш електромера.
И едно Каско, че със скъпа кола е рисковано по БГ пътища, дрогирани джигити без книжки и не само.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 16:26.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Не само на електричките, на всички автомобили.
Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.
И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.
Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеГледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.
И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.
Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеГледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
КАК шофираш,
КОЛКО натискаш газта,
КОЛКО ЧЕСТО И КОЛКО ДЪЛГО, използваш климатика,
Ползваш ли или не шофирането в колона
( казват, до към 5+% икономия давало )
и т.н.
...Разбира се, човек може и глупав да се държи, което, на пробега, си личи, и то яко...
Коментар
-
Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
Коментар
Коментар