If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.
Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.
Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
По темата е и в същото време не е , но е свързано с автомобилите. Сещам се че много отдавна бях чел, че още по бай тошово време през соца е имало разработена и дори патентована технология за производство на гориво от вода и то от българин. Нищо повече не се сещам, нито какво е горивото, нито нещо за технологията и тн. Но предполагам, че всеки е чувал за това, не зная това мит и легенда ли е или действително е имало разработена подобна технология и сега да е скрита и замразена дълбоко във фризера Не ми се рови в гугъла, някой нещо да знае по този въпрос ?
фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
+100
Поздравления за постинга. Искам обаче да допълня, че съвсем не е задължително ел. колите да черпят ел.енергия от акумулатор. Те могат да я черпят и от произволен друг източник за производство на електроенергия - дизел-генератор, генератор на бензин или газ, водородни горивни клетки, или дори от генератор на нулева енергия (ZPM), ако някога бъде открит и създаден.
Въобще кола с електродвигатели на колелетата може да се захранва от произволен енергиен източник, който може да е в багажника, на покрива или в прикачено ремарке. Казвам го това за да се разчупи мисленето, че само акумулатора е важен и нищо друго. По-скоро в бъдещето ще се появяват всякакви нови енергийни източници, и не изключвам част от тях да намерят приложение в автомобилостроенето.
Така че не изключвам скоро да видим електрички на ралито Париж-Дакар, защото акумулатора не се явява ограничител на енергията, която може да носи колата със себе си.
Дааа Панасоник правят батерии със служетели на Тесла във завода на Мъск.... шефа на Панасоник сигурно не знае от къде се влиза в тоя завод и не е бил там дори...
И да, сега новите значително по евтини батерии на Тесла като достигнат волюм, край със "франчайзите"...
Matsushita Electric, по принцип, ще продължат да произвеждат батерии. Дори за електрички. Въпросът е, дали ТЕСЛА, след като развият собствения си капацитет, ще продължат да играят с тях на толкова изгодни условия, или ще опитат да ги поставят на колене.
Работата е там че, КОМПАНИЯ "Панасоник" не съществува, а само търговска марка а, знайно е, марките продават но, НЕ ПРОИЗВЕЖДАТ. КАКВОТО И ДА Е.
Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
Аз пък имам предвид, че Панасоник си правят батерии както обикновено,.
хайде на примоциите- дачия на газ 5 на 100 което ще отиде 6 на сто газ за 15000 евро. Май ще отнеса догодина една такава пък ти ме гони с твоите електрички по 70000 евро
фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
фабриката на тесла, па ги купували от панасоник !?!?!
ще се преглеждаш или ще почнеш да мислиш преди да дращиш глупости.
Тези батерии са шит. докато не измислят по читави няма да се наложат електричките.
Под читави - 10 пъти по евтини, 10 пъти по бързо зареждащи се, 10 пъти по голяма плътност на съхранената енергия (10 пъти по леки).
Поне 1 от тези трябва да стане за да са конкурентни, ако станат 2 ще са доминантни, ако станат и 3-те ще изчезнат всички познати досега горива/централи. Ще има само Фец, Вец, Вяец + батерии
Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
Дейви стана милицио............ опа милионер от акции на тесла
75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
Гроздето е кисело, не знам какво им се обясняваш. Обясняваш, обясняваш, и пак измислят някакви причудливи "аргументи". Не знам защо не са станали милионери от шортене на Тесла още.
Обърни внимание на датата - Септември 2020, първата собствена тесла батерия. Дано успее да захрани джобно фенерче, аматьори и лаладжии.
Не, имам предвид че от 10 години Панасоник и Тесла правят батерии във фабриките на Тесла. Такава батерия друг не може да купи от Панасоник на тези цени.
бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
75 киловата е на тройката, 2% е 1,5. По 8 стотинки е 12 стотинки си загубил през ноща. Новите нямат и такъв фантом дрейн дори. Както съм ти казвал и преди повече гориво ти се изпарява през картерните газове от колкото Тесла "губи" от саморазряд. И губи е в кавички защото това е заключен заряд от ниската температура, част от него се връща като се затопли батерията, не го показва но реално пада по бавно докато караш.
А относно батерията , ти досега не си карал с кола с рекуперейшън пък че Теслата нямало да има 20 мин и то само в минусуви температури много изведнъж почна да те е грижа. Имай в предвид че спирачките трябва по някога и да се ползват иначе ръждясват.
От кого и на каква цена? Явно нямаш представа, че повече от половината батерии вече се произвеждат от Тесла и себестойността им е поне 30% под тази на другите. Как ще се конкурират с това?
Бая яко си се объркал Може би имаш предвид че Панасоник правят батерии за Тесла
https://www.youtube.com/watch?v=bObpB_6Vg0Eß hajde brato да погледаш малко- бремен при минус 2градуса загуба 2% за нощта- за модел 3- ако е 90кв батерия това колко прави в пари. В същия клип- казва че трябва да кара около 20 минути за да заработи батерията- рекуперирането нормално
Редуциране на рейндж от 30-50% има при много ниски температури (под 20-25 гр целзии). Не знам къде живееш но такива температури има 1-2 седмици в годината. Да кажем че от 500км пробега пада на 300км.
За цената вместо 30лв за месеца да кажем че е двойна. Както и да го сравняваш с дизел/бензин няма как да се минеш с електричка.
Коментар