If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
доста по евтино и НЕИЗБЕЖНОТО бъдеще.за повече от година КОЙ модел 10000% електрическо превозно средство сте ползвали? за да имате мнение явно имате база на сравнение.другото е клеветничество
За лодка ел. двигателче брои ли се?
Ебава майката на акумулаторите - 3 нормални и 2 тягови съм преебал за 4-5 години активен риболов (200дни в годината). А пишките за УПС дето са 5-7Ач се отказах още на първото тролене - издържат под час
нали по йофтино да караш електричка?
май май на най
доста по евтино и НЕИЗБЕЖНОТО бъдеще.за повече от година КОЙ модел 10000% електрическо превозно средство сте ползвали? за да имате мнение явно имате база на сравнение.другото е клеветничество
Усещам как желанието за електрокола ми се изпарява като мартенски сняг през май
И само, как яко, си прилича с това, за което преди време, тук, акцентирах вниманието ви: Започва конкуренция за НЕпредложени от доставчиците, за потребление, количества енергия, която (конкуренция) минава през скок на цените...
... ЗАДЪЛЖИТЕЛНО.
Шок за електромобилите в Германия - токът поскъпна
Местна компания предлага киловат-час за повече от едно евро
Петър Захариев05.01.2021 17:20Прочитания: 12100
Германските клиенти плащат средно около 30 цента на киловат час за битово електричество. За зареждане на електромобили от обществени станции сумата е по-висока, но сега вече е шокираща, тъй като в някои случаи прехвърли едно евро за кВт/ч енергия.
Компанията Plugsurfing, която предоставя подобна услуга на собственици на електрически превозни средства, обяви, че от 15 януари увеличава цените си. Зареждане от станция с променлив ток (АС) вече ще струва 49 цента (досега беше 44 цента), а от такава с постоянен ток - 69 цента (досега 64 цента).
Това все още изглежда приемливо, но използването на бързите зарядни на Ionity с мощност до 350 кВт ще струва 1,09 евро на кВт/ч (досега беше 84 цента). Ако сте директен клиент на Ionity услугата ще ви излиза по-евтино - 79 цента. За целта само трябва да сканиране кода на зарядната станция с мобилния си телефон, да въведете данните за плащане в уеб-формуляр и да разрешите трансфера на сумата.
Компанията Plugsurfing оправда рязкото увеличение на цените с 19% увеличение на ДДС и корекция на разходите. Тя има голямо предимство пред конкурентите си, тъй като предлага най-гъстата мрежа от зарядни станции в Европа, а освен това системата за обработка на плащанията е много лесна.
Сметките обаче показват, че ако собственик на електрически Opel Corsa избере бърза зарядна станция, това ще му излезе по-скъпо, отколкото да използва стандартна версия на модела. В случая версията на ток се нуждае от 16 кВт за изминаване на 100 км и това ще струва 16 евро. Дизеловата Corsa, която харчи 4 л/100 км, ще измине същото разстояние за 5 евро.
Plugsurfing работи и с производители на електрически автомобили като Polestar, Volvo, Jaguar и Land Rover. Тези компании предлагат своите превозни средства заедно с акаунт за мрежата на доставчика. С оглед на високите цени, компаниите могат да променят мнението си и да си намерят друг партньор.
Тесларес, купихте ли си акции на Сигнал? Не че имат нещо общо, ама като първи овци гуруто рече - и вие си закопахте парите за банички и закуски в поредното набалончено НИЩО
По зле е!, Водорода се изгаря във въздушна а не в чисто кислородна среда. С други думи в процеса участва и азот(78% от въздуха). При това температурата на горене на водорода е над 2000 С. В резултат при горенето му се образуват Азотни окиси, същите заради които прокълнаха дизеловите двигатели. Така че отговора на въпроса за дишането е - Азотни окиси.
Що се отнася за догадката на Piramid че май цялата работа отива към ядрена енергетика май си на прав път. Най накрая ще излезе че елМобилите ги промотира Ядреното Лоби.
Там е най-много. Лоби -не-лоби, все тая. Не, че не искаме ВЕИ, ама фактите упорити...
С какво ще го горим? - с кислород, това дава енергия и вода.
А кислорода от къде? - от атмосферата. Значи теглим кислород от въздуха и го правим вода.
А кво ше дишаме?!
По зле е!, Водорода се изгаря във въздушна а не в чисто кислородна среда. С други думи в процеса участва и азот(78% от въздуха). При това температурата на горене на водорода е над 2000 С. В резултат при горенето му се образуват Азотни окиси, същите заради които прокълнаха дизеловите двигатели. Така че отговора на въпроса за дишането е - Азотни окиси.
Що се отнася за догадката на Piramid че май цялата работа отива към ядрена енергетика май си на прав път. Най накрая ще излезе че елМобилите ги промотира Ядреното Лоби.
тц.както обикновено РФ няма да има кой да купи 90% от това което изнася-фосилни горива.
РФ си живее собствен живот и НЕ СЕ интересува от дребни мрънкатели но, със самото си съществуване, дълбоко им вгорчава живота...
...А можеха да живеят нормално живота си. Защо избират постоянното бръмчене?
- Загадка.
...Което, не отменя факта на руското изоставане. Ама нА, "некои другари" се нервят...
Коментар