IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И докато кучетата лаят , кервана си върви.

    Тесла обяви рекордни печалби през Q3, това въпреки че инвестират и строят 3 завода едновременно на 3 континента, разширяват ударно мрежата от зарядни станции и сервизни центрове и разработват нови батерии и наемат хора всеки ден . ЕВАЛА!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Няма как да ти го обясня - трябва да го пробваш, и сам да си прецениш. Има си вътрешно чувство за безопасност, което в общия случай не те лъже. Сам усещаш с колко да караш и как да изпреварваш, без да гледаш километража, оборотомера или други уреди. Колата е обезшумена и почти нищо не се чува, залепнала е стабилно на пътя дори и при скорости над 200, спира бързо, ускорява бързо, и всичко това става тихо. Послушна е, светкавично се подчинява на командите, и не създава грам прични за безпокойство.

      Иначе да, и аз ще си купя Тесла, но засега не ми харесва външния вид. Прилича на сапунерка и е страшно непрестижна. Ще почакам да видя следващите модели. Крайно време е Мъск да направи престижна бизнес-лимузина, за да задоволи и този пазарен сегмент.
      Това „вътрешно чувство” се развива особено а градусите, умножени по литри и, накрая - на работа в Енергото (или в Горското, съдейки по разлепените афиши). Лошото е, когато, едни такива, с „чувство”, преселват и невинен народ в Отвъдното. За нормалния, обикновен гражданин, неконтролираните (неовладени, ++) киловати, са първо, опасност и после, разход и после, ОК, лукс, ама не возят повече от необходимите. Искат резервоари, батерии...без да си плащат. Не знам, като видя на пътя ухилени и напушени идиоти, настръхвам.
      Last edited by Pyramid; 23.10.2020, 04:30.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
        Да си чувал някога за бонуси и придобивки извън заплатата - при наемане?
        Отде да чуеш, професионалния безработен измамник
        Тъй де, бонуси. Ама все на чужд гръб. Абе, знае си едно прикепАло, към яка риба да се залепи.
        А, за батя си, не се тревожи: Винаги има работа. Друг върос, че измамникът сте едното лицв (или пък, друго нещо, все с бузи), наречено Факю, Импотex, El Cretino rojo и т.н. Даже се не знаете, къде сте точно: Америка ли, друго ли СРанство, или Долни Дъбник. Айсиктирикс, Дарагой.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Няма как да ти го обясня - трябва да го пробваш, и сам да си прецениш. Има си вътрешно чувство за безопасност, което в общия случай не те лъже. Сам усещаш с колко да караш и как да изпреварваш, без да гледаш километража, оборотомера или други уреди. Колата е обезшумена и почти нищо не си чува, залепнала е стабилно на пътя дори и при скорости над 200, спира бързо, ускорява бързо, и всичко това става тихо. Послушна е, светкавично се подчинява на командите, и не създава грам прични за безпокойство.
          Покрай хобито ми имам компресорен Ягуар 370 коня. Дали не съм пробвал
          Обаче реалността не се вълнува от вътрешно чувство, затова има и бая размазани с мощни коли. Безопасното каране не зависи от мощността.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Който при видимост 2-3 секунди напред тръгне да изпреварва, си е мъртвец Рано или късно, без значение с коя кола.
            Няма как да ти го обясня - трябва да го пробваш, и сам да си прецениш. Има си вътрешно чувство за безопасност, което в общия случай не те лъже. Сам усещаш с колко да караш и как да изпреварваш, без да гледаш километража, оборотомера или други уреди. Колата е обезшумена и почти нищо не се чува, залепнала е стабилно на пътя дори и при скорости над 200, спира бързо, ускорява бързо, и всичко това става тихо. Послушна е, светкавично се подчинява на командите, и не създава грам прични за безпокойство.

            Иначе да, и аз ще си купя Тесла, но засега не ми харесва външния вид. Прилича на сапунерка и е страшно непрестижна. Ще почакам да видя следващите модели. Крайно време е Мъск да направи престижна бизнес-лимузина, за да задоволи и този пазарен сегмент.
            Last edited by Mateev; 22.10.2020, 18:43.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
              Бясното ускорение си е голяма екстра основно при изпреварване. 1-2-3 и вече си изпреварил. Няма значение дали другата кола кара с 20 или с 220 km/h - конските сили винаги са на разположение и винаги те изстрелват да изпревариш за 2-3 секунди.

              Бързото изпреварване означава и кратък път, необходим за изпреварването. Например в прохода Шипка трудно ще намериш прави участъци от пътя, по-дълги от 30-40 метра. За другите коли това е малко, но за S8-цата това е предостатъчно за безопасно и бързо изпреварване. Предполагам че и за Тесла-та това ще е така.

              Голямата мощност означава не бързо каране, защото то може да се прави и с малка мощност, а бързо ускорение и бързо изпреварване винаги и навсякъде, което пък означава по-висока безопасност. Виждаш целия участък от пътя, необходим ти за изпреварването, и няма опасност за тези 2-3 секунди да се появи друга кола в насрещното.

              Ами ако изпреварваш ТИР или автобус, и докато си по средата се появи нещо в насрещното платно, какво правиш?
              При мощните коли го няма този проблем, защото дължината на ТИР-a добавя само половин секунда към изпреварването.
              Който при видимост 2-3 секунди напред тръгне да изпреварва, си е мъртвец Рано или късно, без значение с коя кола.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                ...Аха. пак паразитна „стратегия”.
                Да си чувал някога за бонуси и придобивки извън заплатата - при наемане?
                Отде да чуеш, професионалния безработен измамник

                Коментар


                • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                  ....
                  Не мога да се сетя къде точно в Б-стан ще ползва това бясно ускоряване - сигурно на околовръстното на Габрово...
                  Бясното ускорение си е голяма екстра основно при изпреварване. 1-2-3 и вече си изпреварил. Няма значение дали другата кола кара с 20 или с 220 km/h - конските сили винаги са на разположение и винаги те изстрелват да изпревариш за 2-3 секунди.

                  Бързото изпреварване означава и кратък път, необходим за изпреварването. Например в прохода Шипка трудно ще намериш прави участъци от пътя, по-дълги от 30-40 метра. За другите коли това е малко, но за S8-цата това е предостатъчно за безопасно и бързо изпреварване. Предполагам че и за Тесла-та това ще е така.

                  Голямата мощност означава не бързо каране, защото то може да се прави и с малка мощност, а бързо ускорение и бързо изпреварване винаги и навсякъде, което пък означава по-висока безопасност. Виждаш целия участък от пътя, необходим ти за изпреварването, и няма опасност за тези 2-3 секунди да се появи друга кола в насрещното.

                  Ами ако изпреварваш ТИР или автобус, и докато си по средата се появи нещо в насрещното платно, какво правиш?
                  При мощните коли го няма този проблем, защото дължината на ТИР-a добавя само половин секунда към изпреварването.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Аз например си го ползвам навсякъде, карам предимно градско. Винаги си първи на светофар, няма начин някой да ти забрани да се престроиш и изпреварването от някой от дясно вече е мит. Колата е некст левъл просто. И най якото е че преди (имам и BMW което много върви) винаги като засиля ме е било яд че търкам спирачките и чувам как се изтрива вибрира и какво ли не още това чудо на механиката накладките и дисковете, сега Теслата спира плавно и леко и връща енергията в батерията и ми е кеф
                    Я сподели дълги пътувания правиш ли - ски, море, почивки? Ако ДА как са чарджърите които си ползвал? Засега освен Пловдив май няма други SC на Тесла в БГ? Другите как са?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Краденето е първото в шапкарската ти тиква, много ясно
                      Фирмето ни произвежда ток в излишък, всички зарядни колонки по паркинга са безплатни. И ми е под носа.
                      ...Аха. пак паразитна „стратегия”.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        И как ще я ползва бре, фантазьор Като не мож захрани нищо външно от тая Тесла
                        Не мога да се сетя къде точно в Б-стан ще ползва това бясно ускоряване - сигурно на околовръстното на Габрово...
                        Аз например си го ползвам навсякъде, карам предимно градско. Винаги си първи на светофар, няма начин някой да ти забрани да се престроиш и изпреварването от някой от дясно вече е мит. Колата е некст левъл просто. И най якото е че преди (имам и BMW което много върви) винаги като засиля ме е било яд че търкам спирачките и чувам как се изтрива вибрира и какво ли не още това чудо на механиката накладките и дисковете, сега Теслата спира плавно и леко и връща енергията в батерията и ми е кеф

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                          Нямам никакъв проблем да карам евтини коли, както казах, баровците са такива като тебе и Ватин, карайте си 20 годишните лимузини ес клас.
                          Имам и нова, Мицубишка. Таман ще я върна догодина напролет че ще стане на 4 годинки и яхвам електричката. Тук не го бараме, като бългхаристанците - ово е стандард.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                            Той е сандокан с двата ножа

                            Модел 3 ли ще вземаш
                            Не, понеже децата пораснаха и едното вече си има кола и книжка - мисля за Нисан ван. По-практичен ми идва, въпреки само 2те места

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              „Безплатен”, що го крадеш, нале. Че то и при Матеев е нямало такъв поне, доде му се изплатят ФЕЦ. Пусти крадливи диванета, че и нагли още.
                              Краденето е първото в шапкарската ти тиква, много ясно
                              Фирмето ни произвежда ток в излишък, всички зарядни колонки по паркинга са безплатни. И ми е под носа.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                ОК, в новите кооперации може да е другояче, в панелката в която живеех преди къщата беше 63А бушон, двустаен. 600-700 лв не са проблем, и цената пак излиза далеч по-ниска от тази на ДВГ гориво. Отделно опростената поддръжка.
                                В твоя случай с толкова солари, не знам защо не си сменил аудито със Тесла Ес. Първо аудито като кола не може да стъпи на малкия пръст на Теслата като ускорение и доускоряване при изпреварване, второ можеш да ползваш Теслата като голям акумулатор към домашната система.
                                И как ще я ползва бре, фантазьор Като не мож захрани нищо външно от тая Тесла
                                Не мога да се сетя къде точно в Б-стан ще ползва това бясно ускоряване - сигурно на околовръстното на Габрово...

                                Коментар

                                Working...
                                X