IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Това го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
    Това е супер-глупава кола, изработека в час по трудово (имаме служебна). Но не и пречи да се мери с теслата по продажби
    https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3...%2C722%20units.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      S&P се чудят сега как да отиграят влизането щото ще си такова майката от волатилностт.

      Как пък не се научихте да не залагате срещу Е.М.
      Ние не залагаме, туй не е казино Ние си караме колите.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

        Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.

        На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
        Това го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Да не влезе кат предния път Ти пали свещ за здравето на гуру Мъск, че нещо е пипнал модерната болест и може да пукяса
          S&P се чудят сега как да отиграят влизането щото ще си такова майката от волатилностт.

          Как пък не се научихте да не залагате срещу Е.М.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.

            На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
            Пропусна да напишеш и как ще си купува нова батерия през 8-9 години, на цената на 80% от тая на новата кола
            Днес в немско обявиха, че щели да продължават стимулите за покупка на електрички, защо ли - нали бяха по-готини


            В темата двата пудела са 1 човек с 1 акция на тесла, затуй е цялата пушилка

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Голямо откачане му дърпат- 20 евро- има няма 7-8%


              Математиката ти е като знанията по корабоплаване които след като каза че си прекарал години по корабите се оказаха кръгла нула.
              От там идват и разсъжденията ти за електрическите коли като цяло ( особенно тези за зимните периоди https://www.youtube.com/watch?v=lL9zveDz8H0 )

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара

                Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
                Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.

                На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
                Last edited by Mateev; 17.11.2020, 13:28.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Още има дето се хващат на такива партенки. Без да проверявам подробности с два три клика в Гугъл се вижда, че средната цена на тока в Австралия е 33цента. Електричките ги зареждат нощно време в 90% от годината (най-вероятно на доста под посочената цена).
                  Автора на статията явно разчита, че голяма част от читателите са идиоти и няма да проверяват глупостите дето пише (може и да е прав не знам). И сега какво прави впечатление:
                  Разхода на Теслата увеличен с 20-30%
                  Цената за зареждане увеличена почти двойно
                  Примера с БМВто направо цепи мрака – 330i с разход 5,9л/100.
                  БМВто се зарежда с високо октанов бензин, който най-вероятно е доста над посочената цена

                  Тази статия ми напомня на опитите да се обясни по научен начин колко по-мръсни били EVта за природата. Изопачаваш всеки възможен компонент и разчиташ, че читателите са баламурници.
                  Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара

                  Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
                  Last edited by v_tin; 17.11.2020, 13:16.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                    Тесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента
                    Голямо откачане му дърпат- 20 евро- има няма 7-8%

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                      Тесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента
                      Да не влезе кат предния път Ти пали свещ за здравето на гуру Мъск, че нещо е пипнал модерната болест и може да пукяса

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
                        https://www.whichcar.com.au/car-news...an-petrol-cars

                        В Астралия е по-евтино да караш средна дизелова кола (5лт:100км), отколкото да зареждаш Теслата със 7:100
                        Още има дето се хващат на такива партенки. Без да проверявам подробности с два три клика в Гугъл се вижда, че средната цена на тока в Австралия е 33цента. Електричките ги зареждат нощно време в 90% от годината (най-вероятно на доста под посочената цена).
                        Автора на статията явно разчита, че голяма част от читателите са идиоти и няма да проверяват глупостите дето пише (може и да е прав не знам). И сега какво прави впечатление:
                        Разхода на Теслата увеличен с 20-30%
                        Цената за зареждане увеличена почти двойно
                        Примера с БМВто направо цепи мрака – 330i с разход 5,9л/100.
                        БМВто се зарежда с високо октанов бензин, който най-вероятно е доста над посочената цена

                        Тази статия ми напомня на опитите да се обясни по научен начин колко по-мръсни били EVта за природата. Изопачаваш всеки възможен компонент и разчиташ, че читателите са баламурници.
                        Last edited by X_Y; 17.11.2020, 10:54.

                        Коментар


                        • https://www.whichcar.com.au/car-news...an-petrol-cars

                          В Астралия е по-евтино да караш средна дизелова кола (5лт:100км), отколкото да зареждаш Теслата със 7:100

                          Коментар


                          • Тесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Ум Белия делфин, Конисег базират двигателите си на тия на Форд V8 Имат един собствен експеримент наскоро с неясни качества.
                              В Б-стан се карат и коли с Евро 1, кой го вълнува Евро 7 на Територията?

                              Да има известна прилика с онзи от клипа.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                                Именно, човека ДВГ (безспорно най-големия ум в ДВГ индустрията) признава факта че ДВГ си отива и дори в предишно интервю каза че Джеското (модела преди Гемера) е последния чист ДВГ който ще пускат.

                                Само се чудя докога ще се срещат заблудени да си правиме майтапи с тях

                                Даже се фалят че след 3-4 години щели да си купят дизел, а току що излезе Евро7 което на практика спира всички ДВГ-та накуп. Няма двигател с вътрешно горене който да удовлетворява евро 7, дори най-новите Дано го въведат по скоро. Майтап...

                                Сега разните му там червени кретини , аса и ботове , "фенове на ДВГ", ще ги друсат не само по бензиностанциите и сервизите ами и като им турят червена лепенка на ГТП-то и еко таксата им стане тройна
                                Може и в София да не ги пускат да влизат няма да е голяма загуба
                                Ум Белия делфин, Конисег базират двигателите си на тия на Форд V8 Имат един собствен експеримент наскоро с неясни качества.
                                В Б-стан се карат и коли с Евро 1, кой го вълнува Евро 7 на Територията?

                                Коментар

                                Working...
                                X