IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
    [ATTACH=CONFIG]n3667490[/ATTACH]

    Tesla Cybertruck - това стърже дъното по грозотия, как с това ще покорявате света бре симпатизанти ?
    Тука съм съгласен. Дизайнерския отдел на Тесла трябва да бъде уволнен до последния човек, и да назначат по-качествени дизайнери. Няма нито един модел на Тесла, на който да му харесвам дизайна.



    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Ти да не си участвал в експеримента на VW там с дизела дето затвориха една маймуна в буркан и я пуснаха на аспуха да покажат че нищо и няма? Естествено с катализатор как иначе В смисъл да не си бил ти маймуната защото само ти халюцинираш тук.
      Хайде кажи ни пак кога ще фалира Тесла. Или да ти търся комента от по долу???
      Теслата е на минус 15+ години плътно, туй ако не е фалит - не знам кво е Един борсов балон и един напушеняк в Туитър.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение

        Фиат Мултипа е перфектен дизайн за автомобил. Със сигурност по-добър от триъгълника. Мултипа има големи, панорамни прозорци, в триъгълника някакви амбразури отзад. Мултипа има просторно купе, а не вярвам човек над 1.80 да може да седне на задната седалка в теслата, за комфорт не говоря. Но нали вече и Виктория Бекъм стана дизайнер на автомобили, практичност и удобство нищо не са пред дизайна.
        Ти не вярваш, но ако трябва такива младежи дето живеят в бъдещето като Дейв, да карат Мултипла сега, ще се самоубият след седмица.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
          [ATTACH=CONFIG]n3667490[/ATTACH]

          Tesla Cybertruck - това стърже дъното по грозотия, как с това ще покорявате света бре симпатизанти ?

          Даже и Fiat Multipla изглежда по-добре
          [ATTACH=CONFIG]n3667491[/ATTACH]
          Фиат Мултипа е перфектен дизайн за автомобил. Със сигурност по-добър от триъгълника. Мултипа има големи, панорамни прозорци, в триъгълника някакви амбразури отзад. Мултипа има просторно купе, а не вярвам човек над 1.80 да може да седне на задната седалка в теслата, за комфорт не говоря. Но нали вече и Виктория Бекъм стана дизайнер на автомобили, практичност и удобство нищо не са пред дизайна.

          Коментар


          • Click image for larger version

Name:	775.jpg
Views:	1
Size:	23.9 КБ
ID:	3667490


            Tesla Cybertruck - това стърже дъното по грозотия, как с това ще покорявате света бре симпатизанти ?

            Даже и Fiat Multipla изглежда по-добре
            Click image for larger version

Name:	7777.jpg
Views:	1
Size:	29.9 КБ
ID:	3667491

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Ти да не си участвал в експеримента на VW там с дизела дето затвориха една маймуна в буркан и я пуснаха на аспуха да покажат че нищо и няма? Естествено с катализатор как иначе В смисъл да не си бил ти маймуната защото само ти халюцинираш тук.
              Хайде кажи ни пак кога ще фалира Тесла. Или да ти търся комента от по долу???
              Амим че те са от 15 години на пазара- мислиш ли че ако е нямалокроссубсидиране са щели да оцелеят- имало е ще вземем от тук пари за да налеем на тесла, след това- от там- до момента имат 2 тримесечия на печалба. Дотук добре- пита се колко са на загуба- колко пари са потрошили за тези 15години за да достигнат тези 2-3 тримесечия на печалба. Най-вероятно загубата е милиарди, но колко милиарда

              Коментар


              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                Няма как да попадна, щото ТЮВ няма да го пуснат да кара въобще
                Пусни си фентъзи мода, пък се трови пак на воля докато халюцинираш
                Ти да не си участвал в експеримента на VW там с дизела дето затвориха една маймуна в буркан и я пуснаха на аспуха да покажат че нищо и няма? Естествено с катализатор как иначе В смисъл да не си бил ти маймуната защото само ти халюцинираш тук.
                Хайде кажи ни пак кога ще фалира Тесла. Или да ти търся комента от по долу???
                Last edited by DaveBG; 25.10.2020, 16:23.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Направо захапи кюнеца тогава като са с катализатори. Само да не попаднеш на такъв дето го е махнал , не съм виждал дизел да не пуши като кумин.

                  Колкото за мене, пускам си биодифенс мода и забравям.
                  Няма как да попадна, щото ТЮВ няма да го пуснат да кара въобще
                  Пусни си фентъзи мода, пък се трови пак на воля докато халюцинираш

                  Коментар




                  • Най-новият модел тесла без кормило, защото има функцията -селфдрайвинг

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                      Вальо и крети са професионални тролове - аргументи и обстоятелства не вАжат при тях.
                      Най-обективен е Матеев, но и той не е наясно с детайлите и затова си мисли че ти трябва втора кола за дългите преходи. ДА наистина елетрички които не са Тесла са компромисни, с нисък пробег и сравнително неефективна консумация на енергия.
                      Затова и хората купуват предимно Тесли по цял свят.
                      Матеев друго имаше предвид и беш прав: Ограниченията по автономност и наличната или не инфраструктура за зареждане, както и разпределението на времето, в единия/другия случай. А ефективността и консумацията на енергия, при всички, се оптимизират. Постепенно. Свалят ли цените, ще вдигнат продажби...и натискът за развитие на зарядните мрежи, расте. Всичко с времето си.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Определено има тестове- карат с 50-60 мили и се хвалят че минали 400км.



                        Greg_Bryanпреди 4 месеца
                        290 mile range at 70mph is really impressiv
                        Ама как да не е импресив- това са 105-110км в час. Сигурно ако пусна кучката и тя ще бяга с толкова. И какво значи нормално- кое е нормално за теслите- може да погледнеш на сайта им, написано е с малки буквички- 80-90км в час
                        Е, ако на магистралата натискаш спирачката без причина всеки 5 мин, може и да стане.
                        Ама те за това казват НА смесен режим (градско и магистрала), защото на градско натискаш спирачката, чети и малките букви.
                        Никакъв коментар нямам за псевдо "автономното" шофиране (иначе доплащащо се $7к, като екстра) както съм писал по-долу.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Доколкото бил чел... еми явно не можеш да четеш. Има хиляди рейндж тестове в нета и 400+км се минават с лекота, и то със старите модели без увеличения пробег. Тракия е 350км дълга. Това граничи с тъпотия вече твоето.
                          Дай да видим от къде си чел че не можело да мине 400км? Да видим от коя година е...

                          Ето ти дори един клип от преди рейндж ъпдейта, направен от известен Тесла хейтър дето със мъки да свали рейнджа докара 430км...
                          https://www.youtube.com/watch?v=ZH7V2tU3iFc

                          Не забравяй че колата има 560км рейндж ако караш нормално!
                          Определено има тестове- карат с 50-60 мили и се хвалят че минали 400км.



                          Greg_Bryanпреди 4 месеца
                          290 mile range at 70mph is really impressiv

                          Ама как да не е импресив- това са 105-110км в час. Сигурно ако пусна кучката и тя ще бяга с толкова. И какво значи нормално- кое е нормално за теслите- може да погледнеш на сайта им, написано е с малки буквички- 80-90км в час

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Доколкото бил чел... еми явно не можеш да четеш. Има хиляди рейндж тестове в нета и 400+км се минават с лекота, и то със старите модели без увеличения пробег. Тракия е 350км дълга. Това граничи с тъпотия вече твоето.
                            Дай да видим от къде си чел че не можело да мине 400км? Да видим от коя година е...

                            Ето ти дори един клип от преди рейндж ъпдейта, направен от известен Тесла хейтър дето със мъки да свали рейнджа докара 430км...
                            https://www.youtube.com/watch?v=ZH7V2tU3iFc

                            Не забравяй че колата има 560км рейндж ако караш нормално!
                            Вальо и крети са професионални тролове - аргументи и обстоятелства не вАжат при тях.
                            Най-обективен е Матеев, но и той не е наясно с детайлите и затова си мисли че ти трябва втора кола за дългите преходи. ДА наистина елетрички които не са Тесла са компромисни, с нисък пробег и сравнително неефективна консумация на енергия.
                            Затова и хората купуват предимно Тесли по цял свят.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Мда, при мен всички са с катализатори, ти мисли че дишаш въздуха само от твоята кола - а навън смог
                              Направо захапи кюнеца тогава като са с катализатори. Само да не попаднеш на такъв дето го е махнал , не съм виждал дизел да не пуши като кумин.

                              Колкото за мене, пускам си биодифенс мода и забравям.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                                Брато, това което пишеш и това което пишат всички други в това число и в бг форума екарс се различава доста. Няма човек в бг който да е стигнал от софия до бургас без да спре да зареди, доколкото съм чел най доброто е сливен със 80-90км/ч

                                Wsъщност ако караш със 50км може и да стане, ама 180------- направо трябва да се обадиш на тесла да ти плащат за реклама
                                Доколкото бил чел... еми явно не можеш да четеш. Има хиляди рейндж тестове в нета и 400+км се минават с лекота, и то със старите модели без увеличения пробег. Тракия е 350км дълга. Това граничи с тъпотия вече твоето.
                                Дай да видим от къде си чел че не можело да мине 400км? Да видим от коя година е...

                                Ето ти дори един клип от преди рейндж ъпдейта, направен от известен Тесла хейтър дето със мъки да свали рейнджа докара 430км...
                                https://www.youtube.com/watch?v=ZH7V2tU3iFc

                                Не забравяй че колата има 560км рейндж ако караш нормално!
                                Last edited by DaveBG; 25.10.2020, 13:13.

                                Коментар

                                Working...
                                X