Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Точно обратното е. Цените на бензина и дизела са такива заради economy of scale. Тея петролни платформи в океаните са толкова скъпи, че ако падне потреблението моментално стават нерентабилни. Станат ли нерентабилни и спрат цената ще се вдигне толкова, че литър петрол ще струва повече от колата на която ще го сипеш. Да не говорим че по това време ще спрат и субсидиите за петролния бизнес и тогава вече петрол ще има само по музеите.
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.Ти явно си Ушко - а оня двубуквения е Зъбчо . От приказките под шипковия храст
Коментар
-
Ясно колата си го казва, Нужно е асистиране от страна на водача, като се държат постоянно ръцете на волана и гледате постоянно пътя.
Това не е Бета, това е Алфа и се чака дъъъълъг път докато стане пълно автономно шофиране.
Общественото тестване на пътища е сериозна отговорност и използването на необучени потребители за валидиране на софтуер на ниво бета на обществени пътища е опасно и несъвместимо със съществуващите насоки и индустриални норми.
Освен това е изключително важно да се изясни границата между помощта на водача и автономията. Системите, изискващи надзор от страна на шофьора, не са самоуправляващи се и не бива да се наричат самоуправляващи се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Цената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Разкажете моля от къде се появи и кой го финансира?
Препоръчвам ти да влезеш в истинския интернет - в даркнета и там да се поразровиш малко и ще останеш безкрайно учуден от чистата и НЕЦЕНЗУРИРАНА информация за бай ти мъск. Предполагам като технически грамотен знайш как се влиза в даркнета, нал ?? Всъщност нал знайш кво е тва даркнет ?? Убаво ... действай .... ако успееш да влезеш,, в което не се съмнявам знайш как се комуникира там и по какъв начин , как се пита и търси и прочие ....
Действай мъжки ... ти си ....
И все пак умната кат влизаш в даркнета, то не е кат да влизаш в форума на инвестор ... дръж се прилично и културно ....Last edited by Асо Пика; 24.10.2020, 17:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнениеТия трите с големи икономики - Германия, Австрия и УК са с над 50% зелена енергия в момента - солари и вятър, Холандия ги догонва.
Излишното се продава на държавата, ако клиента е заредил повече от необходимото му.
Държавите дават и грантове за соларите.
Ако наистина Мъск пробие и тук (складирането на енергията) в цена и ефективност, ще се увеличат още повече тези проценти.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНикой не ти говори за ТОВА. Въпросътже за устойчивост и предвидимост на доставките и тяхното наличие ТОГАВА, КОГАТО СА ТИ ПОТРЕБНИ. С ФЕЦ и ВетрЕЦ, такава няма и Е може има даже теоретично. Икономиката далеч не е, нито само, едно осветление, точец за кафемашината и самобръсначката. Тя потребява МНООООГО ПОВЕЧЕ ѝ, дори всичките Матейковци на света да ти се изсипят като Божие Благоволение, пак няма да се справят. ЗА ВЕИ съм, ама си иска реален поглед. Да не говорим, и че в градовете, възможностите за инсталиране на тези благинки, са оптимални и налични практически навсякъде, само за нашия икономайзер, а.и.неговите възможности, НЕ СА безгранични. Прогресът тече, ала, доде сме живи, такива идилии, само на отделни места ще се случат. Вие,.разбира се, дерзайте. Само ще се радвам за вас, ако ви се получи.
Излишното се продава на държавата, ако клиента е заредил повече от необходимото му.
Държавите дават и грантове за соларите.
Ако наистина Мъск пробие и тук (складирането на енергията) в цена и ефективност, ще се увеличат още повече тези проценти.Last edited by hazard; 24.10.2020, 16:06.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Цената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеЦената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.Last edited by Pyramid; 24.10.2020, 18:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дейви, а какво ще кажеш за влиянието на търсенето върху цената на продукта (енергията)? По моя информация, вдигне ли се търсенето при запазено предлагане, цената се качва. Пропускам ли нещо?
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
За тока ли говориш?
Ако да - всички които живеят в къщи, бизнеси и фирми или имат как (от споделени ресурси) ще зареждат със собствен ток (основно соларни панели). Държавните доставчици на ток ще изчезнат до голяма степен (чез мез и т.н.). Ще останат само някои ВЕЦ и вятърните (вероятно АЕЦ и евентуало фюжъна който сега го строят във Франция) които ще захранват останалите които ептен нямат как да сложат панел или перка никъде и са за други общи нужди.
Както и самият Мъск каза, дори САЩ може да се захрани от малко ъгълче в пустинята покрито със соларни панели на 100%. При повечето държави, това са свободни покриви които дори в най гъсто населените места стигат като площ за цялата държава.
И преди някой да каже редовното ама слънцето грее само през деня - всичко ще е с батерии естествено. Може да са общо сторидж на ниво град (както сегашните мегапакове които Тесла строи) или малки батериики на всеки имот.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дейви, а какво ще кажеш за влиянието на търсенето върху цената на продукта (енергията)? По моя информация, вдигне ли се търсенето при запазено предлагане, цената се качва. Пропускам ли нещо?
Ако да - всички които живеят в къщи, бизнеси и фирми или имат как (от споделени ресурси) ще зареждат със собствен ток (основно соларни панели). Държавните доставчици на ток ще изчезнат до голяма степен (чез мез и т.н.). Ще останат само някои ВЕЦ и вятърните (вероятно АЕЦ и евентуало фюжъна който сега го строят във Франция) които ще захранват останалите които ептен нямат как да сложат панел или перка никъде и са за други общи нужди.
Както и самият Мъск каза, дори САЩ може да се захрани от малко ъгълче в пустинята покрито със соларни панели на 100%. При повечето държави, това са свободни покриви които дори в най гъсто населените места стигат като площ за цялата държава.
И преди някой да каже редовното ама слънцето грее само през деня - всичко ще е с батерии естествено. Може да са общо сторидж на ниво град (както сегашните мегапакове които Тесла строи) или малки батериики на всеки имот.Last edited by DaveBG; 24.10.2020, 09:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеВ сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят....Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата
Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....
Аз и сега имам ДВГ кола , но тя не излиза от гаража вече по обективни причини. В крайна сметка на мене и сега ми е добре, ама все пак като спра на светофар и си сваля прозореца и пак усещам смръднята особенно ако някой с дизел тръгне пред мене. Затова предпочитам повече хора по-бързо да минат на ЕVта.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Точно обратното е. Цените на бензина и дизела са такива заради economy of scale. Тея петролни платформи в океаните са толкова скъпи, че ако падне потреблението моментално стават нерентабилни. Станат ли нерентабилни и спрат цената ще се вдигне толкова, че литър петрол ще струва повече от колата на която ще го сипеш. Да не говорим че по това време ще спрат и субсидиите за петролния бизнес и тогава вече петрол ще има само по музеите.
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.
Коментар
Коментар