IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
    Измамник да не са те изхвърлили и от там?
    Къде това?

    Коментар


    • Измамник да не са те изхвърлили и от там?
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • ...Ето го и обяснението, с думи прости.
        Под толстым пластиком корпуса батареи на морозе происходят совсем другие процессы, а энергия никуда не девается.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          Изглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта

          поста беше за всички електрички, а не само за тесларите
          И в Исландия, може би. Работата е там, дали имат хората отопляеми гаражи. ... Е, или Мъсконтий дали слага добра термоизолация с подгрев на батериите, щото, както установихме, за подгрев на батерията, може да се губи по-малко енергия, отколкото, от изстудяването и.

          И, последно, всяка кола (вкл.ел.) може неограничено дълго да стои в гараж ... ако не искаш от нея, някакси тутакси, изведнъж, да тръгне след това. А още... Ако от студа, батерията "губи капацитет" БЕЗ саморазряд (затова именно, сложих кавичките) значи...
          ЗНАЧИ, дали един или десет дни ще стои на студено, АКО НЕ Е ТЕКЪЛ САМОРАЗРЯД, "загубата на капацитет", освен обратима, би трябвало, да се още и самоограничи. И, след 30 дни на -20°С, да е почти колкото след 1. Помислете малко от електрихимична гледна точка: Процесите на генериране на ЕДН, само са приглушени от ниската температура. Зарядът е там вътре и, за да бъде отдаден, не би ли трябвало, просто, да се загрее, пуста батерия? Пробегът ще е на минус, разбира се: Отопление на купето, увеличен вискозитет на смазката в редуктора, увеличено приплъзване на гумите върху леда, повече използване на фаровете в тъмното и т.н. но, до там. Други е саморазрядът. Ама, за да настъпи той, се иска проводимост на електролита (който, е -за "беда" - почти замръзнал, какво ти движение на йони?), както и други процеси на фона на увеличено съпротивление, потискани.

          Коментар


          • Изглежда че само в норвегия тези ел коли могат да стоят по няколко месеца без да са включени в контакта. Навсякъде другаде губят зимата заряд, в говедария, в канада, в бг. в германия също. Само в норвегия държат фронта

            поста беше за всички електрички, а не само за тесларите

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
              Некой ден може и водородните двигатели да са на мода

              Некви джапанаци са измислили начин да разграждат чрез слънцето водата до водород и кислород почти със 100% ефикасност.

              То не че нямаше и подобни опити преди, но процесите са скъпи, не-ефективни и не ставаха. Ама се работи в тази насока и може да изскочи и от там нещо. Демек бъдещето да не е баш електрическо.

              https://fuelcellsworks.com/news/phot...-close-to-100/
              то не пречи да се комбинира, много обичам да давам за пример електролизните системи за производство на водород в река Елба в Хамбург за работа с излишната енергия от вятърни системи, на практика не само безплатна, а и плащат да я използваш

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
                -За твоите - да не говорим...

                Коментар


                • Некой ден може и водородните двигатели да са на мода

                  Некви джапанаци са измислили начин да разграждат чрез слънцето водата до водород и кислород почти със 100% ефикасност.

                  То не че нямаше и подобни опити преди, но процесите са скъпи, не-ефективни и не ставаха. Ама се работи в тази насока и може да изскочи и от там нещо. Демек бъдещето да не е баш електрическо.

                  https://fuelcellsworks.com/news/phot...-close-to-100/

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Весела Коледа!

                    Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%

                    За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година
                    Пак говориш глупости без данни, в момента 2020 стандарта е 300+км почти за всички и са с по-дълъг пробег от дъртата тесла, Рендето е 320, Пежето е 340, Нисана 360, Мустанга 480, къде си тръгнал въобще Едно нещо безспорно расте при тесларите и тук са бройките в рекол - вече удариха 40% от цялата и без това мижава продукция.
                    Набалончената акция спря в момента, в който докосна S&P 500 индекса и друсна същия ден 6% надолу, точно индикация на балон за балъци като теб - бас държа че пак си купил на върха. А бяха едни надежди говежди, ся напушеняка се мъчи отчаяно да се слива с някой установен производител, ама никой не го ще... апропо ръстовете на чистите китайци са по-големи от тесларския, а аз досега читава кола оттам не съм видял

                    ПП: теслата 2012 дори не е правена от тях, купено от Лотус шаси + китайска батерийка и айдеееее кола ша правим Те и до ден днешен имат карикатурни проблеми, точно щото не е кола, с най-ниския рейтинг за качество от 32 марки в САЩ, дето са изследвани.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                      Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
                      Не му е лесно, нито на него, нито на останалата група “доброжелатели”

                      You can’t beat it (Tesla). Good luck to everybody trying to compete with Elon Musk.


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Валентине, честита Коледа и на теб.

                        Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.

                        От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.

                        Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.

                        За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:


                        Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
                        Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                          https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

                          269 973 показвания
                          •23.11.2020 г.


                          Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
                          Валентине, честита Коледа и на теб.

                          Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.

                          От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.

                          Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.

                          За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:


                          Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                            Тесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
                            Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!

                            https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_...ar_controversy

                            Ай весела Коледа инак, да илядите!
                            Весела Коледа!

                            Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%

                            За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                              https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

                              269 973 показвания
                              •23.11.2020 г.

                              Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
                              ...И, я „запали”, я-не. Хубава кола.

                              Коментар


                              • https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

                                269 973 показвания
                                •23.11.2020 г.


                                Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали

                                Коментар

                                Working...
                                X