IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Валентине, честита Коледа и на теб.

    Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.

    От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.

    Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.

    За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:


    Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
    Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

      269 973 показвания
      •23.11.2020 г.


      Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
      Валентине, честита Коледа и на теб.

      Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.

      От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.

      Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.

      За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:


      Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
        Тесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
        Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!

        https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_...ar_controversy

        Ай весела Коледа инак, да илядите!
        Весела Коледа!

        Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%

        За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
          https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

          269 973 показвания
          •23.11.2020 г.

          Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
          ...И, я „запали”, я-не. Хубава кола.

          Коментар


          • https://www.youtube.com/watch?v=ei4qiSrPAoI-- Leaving a Tesla Unplugged in Winter Overnight: Battery Cold Test in Canada

            269 973 показвания
            •23.11.2020 г.


            Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали

            Коментар


            • Стискам палци на бай Илън, да ги овъртоли всички пишман-разбиратели.

              Коментар


              • Тесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
                Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!

                https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_...ar_controversy

                Ай весела Коледа инак, да илядите!

                Коментар


                • Click image for larger version

Name:	132030123_404393577643402_2098114399259383670_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=2&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=DY-Lzx21ra0AX_95TpV&_nc_ht=scontent-dus1-1.xx&oh=db3efc3876d0dcd7102f54298f04f543&oe=6008225B.jpg
Views:	1
Size:	9.9 КБ
ID:	3693680
                  Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                  Всеки байк се самостабилизира, принцип от физиката - жироскоп му се вика (и пумпалите така)

                  Честито наакване на тесларите - оп в индекса, суррр надолу
                  Last edited by redcretin; 23.12.2020, 00:25.

                  Коментар


                  • https://www.facebook.com/fossbytes/v...24599067912825 --интересно

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                      Да махнат дървените планки и да сменят окачването с работещо
                      Като рече дървени планки та, я си представи, какви дървообработващи мощи имат.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Някой се чудеше защо Тесла затварят линиите на Мoдел S и X за 20тина дни. Вървят слухове, че ще обновяват поточната линия за рифреш на моделите:

                        [ATTACH=CONFIG]n3693143[/ATTACH]
                        Да махнат дървените планки и да сменят окачването с работещо

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Принципно е така, но на борсата както знаем 90+ % пият студена вода. Това е общовалидно правило.
                          Ако човека инвестира дългосорочно обаче в следващите 10 - 15 години шансовете да генерира 20-50% CAGR са доста повече от вероятността Тесла да фалира, както се предрича от "разбирачите".
                          А, точно тук, "разбирачите", са само на думи. С такива съм впечатления останал. Изключения има, колкото пръстите на едната ръка.

                          Коментар


                          • Някой се чудеше защо Тесла затварят линиите на Мoдел S и X за 20тина дни. Вървят слухове, че ще обновяват поточната линия за рифреш на моделите:

                            Click image for larger version

Name:	Model S.jpg
Views:	1
Size:	40.5 КБ
ID:	3693143

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                              И вярно, и не точно, т.к.мнозина "акционери" - особено, измежду онези, влезли със спекулативни разбирания изобщо - на база именно тези колебания, вземат решения за нови покупко-продажби. За тях, още веднъж, да обясним: Де факто, те НЕ инвестират в компанията, аниме печалби/загуби на други преди/след тях и всичко, понеже, СА на вторичния, а не на първичен фондов пазар.
                              Отнася се и за Дейв, който, ми е симпатичен, като всеки друг пингвин.
                              Принципно е така, но на борсата както знаем 90+ % пият студена вода. Това е общовалидно правило.
                              Ако човека инвестира дългосорочно обаче в следващите 10 - 15 години шансовете да генерира 20-50% CAGR са доста повече от вероятността Тесла да фалира, както се предрича от "разбирачите".

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Колебанията нямат значение освен за вестниците
                                И вярно, и не точно, т.к.мнозина "акционери" - особено, измежду онези, влезли със спекулативни разбирания изобщо - на база именно тези колебания, вземат решения за нови покупко-продажби. За тях, още веднъж, да обясним: Де факто, те НЕ инвестират в компанията, аниме печалби/загуби на други преди/след тях и всичко, понеже, СА на вторичния, а не на първичен фондов пазар.
                                Отнася се и за Дейв, който, ми е симпатичен, като всеки друг пингвин.

                                Коментар

                                Working...
                                X