If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.
От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.
Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.
За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:
Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
Ми ти що мислиш че е руски трол? На ватето потребностите са повече от възможностите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Майко мила бягай спасявай се, ако я оставиш за една седмица невключена в зарядното ще трябва тумба да я бутат за да запали
Валентине, честита Коледа и на теб.
Не разбирам защо се напъваш на тема възможности и качества на Тесла. След като не ти допада спокойно можеш да вземеш друга алтернатива. Вече има избор дори от VW.
От клипа разбираме, че колата е перфектна в зимни условия - при минус 15 я пускаш да подгрее купето от телефона, качваш се и караш без проблеми.
Ако случйно или не оставиш Теслата без да я караш ежедневно батерията ще издържи месеци. Не съм убеден, че ако оставиш твоята кола при минусови темпераури за такъв период ще я запалиш изобщо.
За 22 дни през зимата в Норвегия Теслата губи към 10-11% от заряда на батерията:
Разходът на енергия в каквито и да е условия при Тесла е значително по-добър от конкурентните електромобили и е повече от достатъчен. 300-400 км (в зимни условия) са приемливи за повечето потребители. Всеки сам преценява потребностите си.
Тесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!
Какво казваш за “великия ръст тази година” - само 650%
За прехода какво да коментираме - до ден днешен нито един производител (Порше, VW и който се сетите) не може да изкара модел с по-дълъг преход от този на Тесла от 2012та година
Тесларчета, ко стана след влизането в индекса, нещо великия ръст и тая година го пропускаме?
Обаче бай ви попадна на любопитни факти за превеликия кошник. Купили си хората шасита от Лотус, за да почнат... и да вземе да се окаже че за разлика от Лотуса, на спортно каране таралясника им изкарва 88км САМО от уж 300+ обявени иначе Че и после напън да доказват друго, та загубили и двете дела хахахахахаха!
Принципно е така, но на борсата както знаем 90+ % пият студена вода. Това е общовалидно правило.
Ако човека инвестира дългосорочно обаче в следващите 10 - 15 години шансовете да генерира 20-50% CAGR са доста повече от вероятността Тесла да фалира, както се предрича от "разбирачите".
А, точно тук, "разбирачите", са само на думи. С такива съм впечатления останал. Изключения има, колкото пръстите на едната ръка.
И вярно, и не точно, т.к.мнозина "акционери" - особено, измежду онези, влезли със спекулативни разбирания изобщо - на база именно тези колебания, вземат решения за нови покупко-продажби. За тях, още веднъж, да обясним: Де факто, те НЕ инвестират в компанията, аниме печалби/загуби на други преди/след тях и всичко, понеже, СА на вторичния, а не на първичен фондов пазар.
Отнася се и за Дейв, който, ми е симпатичен, като всеки друг пингвин.
Принципно е така, но на борсата както знаем 90+ % пият студена вода. Това е общовалидно правило.
Ако човека инвестира дългосорочно обаче в следващите 10 - 15 години шансовете да генерира 20-50% CAGR са доста повече от вероятността Тесла да фалира, както се предрича от "разбирачите".
И вярно, и не точно, т.к.мнозина "акционери" - особено, измежду онези, влезли със спекулативни разбирания изобщо - на база именно тези колебания, вземат решения за нови покупко-продажби. За тях, още веднъж, да обясним: Де факто, те НЕ инвестират в компанията, аниме печалби/загуби на други преди/след тях и всичко, понеже, СА на вторичния, а не на първичен фондов пазар.
Отнася се и за Дейв, който, ми е симпатичен, като всеки друг пингвин.
Коментар