Първоначално изпратено от hazard
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНикой не ти говори за ТОВА. Въпросътже за устойчивост и предвидимост на доставките и тяхното наличие ТОГАВА, КОГАТО СА ТИ ПОТРЕБНИ. С ФЕЦ и ВетрЕЦ, такава няма и Е може има даже теоретично. Икономиката далеч не е, нито само, едно осветление, точец за кафемашината и самобръсначката. Тя потребява МНООООГО ПОВЕЧЕ ѝ, дори всичките Матейковци на света да ти се изсипят като Божие Благоволение, пак няма да се справят. ЗА ВЕИ съм, ама си иска реален поглед. Да не говорим, и че в градовете, възможностите за инсталиране на тези благинки, са оптимални и налични практически навсякъде, само за нашия икономайзер, а.и.неговите възможности, НЕ СА безгранични. Прогресът тече, ала, доде сме живи, такива идилии, само на отделни места ще се случат. Вие,.разбира се, дерзайте. Само ще се радвам за вас, ако ви се получи.
Излишното се продава на държавата, ако клиента е заредил повече от необходимото му.
Държавите дават и грантове за соларите.
Ако наистина Мъск пробие и тук (складирането на енергията) в цена и ефективност, ще се увеличат още повече тези проценти.Last edited by hazard; 24.10.2020, 16:06.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Цената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеЦената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.Last edited by Pyramid; 24.10.2020, 18:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дейви, а какво ще кажеш за влиянието на търсенето върху цената на продукта (енергията)? По моя информация, вдигне ли се търсенето при запазено предлагане, цената се качва. Пропускам ли нещо?
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
За тока ли говориш?
Ако да - всички които живеят в къщи, бизнеси и фирми или имат как (от споделени ресурси) ще зареждат със собствен ток (основно соларни панели). Държавните доставчици на ток ще изчезнат до голяма степен (чез мез и т.н.). Ще останат само някои ВЕЦ и вятърните (вероятно АЕЦ и евентуало фюжъна който сега го строят във Франция) които ще захранват останалите които ептен нямат как да сложат панел или перка никъде и са за други общи нужди.
Както и самият Мъск каза, дори САЩ може да се захрани от малко ъгълче в пустинята покрито със соларни панели на 100%. При повечето държави, това са свободни покриви които дори в най гъсто населените места стигат като площ за цялата държава.
И преди някой да каже редовното ама слънцето грее само през деня - всичко ще е с батерии естествено. Може да са общо сторидж на ниво град (както сегашните мегапакове които Тесла строи) или малки батериики на всеки имот.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Дейви, а какво ще кажеш за влиянието на търсенето върху цената на продукта (енергията)? По моя информация, вдигне ли се търсенето при запазено предлагане, цената се качва. Пропускам ли нещо?
Ако да - всички които живеят в къщи, бизнеси и фирми или имат как (от споделени ресурси) ще зареждат със собствен ток (основно соларни панели). Държавните доставчици на ток ще изчезнат до голяма степен (чез мез и т.н.). Ще останат само някои ВЕЦ и вятърните (вероятно АЕЦ и евентуало фюжъна който сега го строят във Франция) които ще захранват останалите които ептен нямат как да сложат панел или перка никъде и са за други общи нужди.
Както и самият Мъск каза, дори САЩ може да се захрани от малко ъгълче в пустинята покрито със соларни панели на 100%. При повечето държави, това са свободни покриви които дори в най гъсто населените места стигат като площ за цялата държава.
И преди някой да каже редовното ама слънцето грее само през деня - всичко ще е с батерии естествено. Може да са общо сторидж на ниво град (както сегашните мегапакове които Тесла строи) или малки батериики на всеки имот.Last edited by DaveBG; 24.10.2020, 09:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеВ сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят.... Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....
Аз и сега имам ДВГ кола , но тя не излиза от гаража вече по обективни причини. В крайна сметка на мене и сега ми е добре, ама все пак като спра на светофар и си сваля прозореца и пак усещам смръднята особенно ако някой с дизел тръгне пред мене. Затова предпочитам повече хора по-бързо да минат на ЕVта.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Точно обратното е. Цените на бензина и дизела са такива заради economy of scale. Тея петролни платформи в океаните са толкова скъпи, че ако падне потреблението моментално стават нерентабилни. Станат ли нерентабилни и спрат цената ще се вдигне толкова, че литър петрол ще струва повече от колата на която ще го сипеш. Да не говорим че по това време ще спрат и субсидиите за петролния бизнес и тогава вече петрол ще има само по музеите.
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеЧе то колкото повече електрички има, толкова по-евтино се кара на дизел и бензин бре
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеВ сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят.... Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Че то колкото повече електрички има, толкова по-евтино се кара на дизел и бензин бре ОПЕК особено ако пропадне, се връщаме в годините преди 1970 и пускам дъртите американки за кеф по шосетата
Проблема е, че отричаш официални данни и се опитваш да сравняваш сапунерките на Мъск с Мерцедес и Ягуар Тая пършива тесларска фирма едва изкара 2-3 тримесечия на плюс, защо ли не я приеха в индексите хахахаха
Не аз сравнявам Теслите с Мерцедес и сие, а медиите. Отвори който искаш сайт със заглавие Tesla vs. …… и ще видиш с какво ги сравняват.
При S&P проблема е че капитализацията на Тесла е толкова голяма за индекса и ако ги вкарат ще си такова майката с цените.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Това е форум бе човек. Всеки си изказва мнението.
Ти мислиш, че ще си караш дизела още дълги години, аз съм на мнение, че до 5 няма да имаш избор (иконимически оправдан).
Проблемът ако ме питаш мен не е в различните мнения, а в селяндурските реакции и исказвания на някои участници. Ако се подобри тона ще е дори приятно да си чешем езиците без обиди, квалификации и подигравки.
За каква пропаганда говориш като темата е точно за Електрическите автомобили и за пазарите. Как влияят, какви са последствията за пазара, конкурентите, потреблението, промяната на нагласите.
Ако не ти харесва темата не влизаш и не четеш. Ако ти допада и не си съгласен с някой аргумент, даваш твоята гледна точка и толкова.
За Мъск много можем да говорим, но фактите са че прави и постига неща, с които едва ли някой друг би се захванал камо ли да успее.
Проблема е, че отричаш официални данни и се опитваш да сравняваш сапунерките на Мъск с Мерцедес и Ягуар Тая пършива тесларска фирма едва изкара 2-3 тримесечия на плюс, защо ли не я приеха в индексите хахахаха
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеВ сектата на електричките има 2 - 3 ортодоксални хардлайнери кат ED и DaveBG дето едно си знаят и едно си пеят.... Надъхани са щото са си купили кола със зарядно и се радват кат малки деца щото дядо Коледа им е донесъл подарък под елхата Кат ви кефят електричките .... ми убаво карайте си ги ... кво ни правите пропаганда и реклама да ни зарибите и нас ..... ние си караме ДВГ и ни е гот
То сякаш и вие довчера не карахте коли с ДВГ .... хайде холан нема нужда ....
мъск та мъск ... ще кажете че тоя е новия Господ на земята .... май не ви е много удобно да си спомните откъде се появи и кой го лансира и финансира и кой стои зад него ....
Ти мислиш, че ще си караш дизела още дълги години, аз съм на мнение, че до 5 няма да имаш избор (иконимически оправдан).
Проблемът ако ме питаш мен не е в различните мнения, а в селяндурските реакции и исказвания на някои участници. Ако се подобри тона ще е дори приятно да си чешем езиците без обиди, квалификации и подигравки.
За каква пропаганда говориш като темата е точно за Електрическите автомобили и за пазарите. Как влияят, какви са последствията за пазара, конкурентите, потреблението, промяната на нагласите.
Ако не ти харесва темата не влизаш и не четеш. Ако ти допада и не си съгласен с някой аргумент, даваш твоята гледна точка и толкова.
За Мъск много можем да говорим, но фактите са че прави и постига неща, с които едва ли някой друг би се захванал камо ли да успее.
- 1 like
Коментар
Коментар