If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Проспах го да, ти също защото никой така и не го видя на живо. Няма и да го видиш
Продължавай да чакаш и да плащаш , а междувременно да лъхаш изгорелите газове от ракогенератора а аз ще си карам Теслата и ще ми е гадно хахах
Мда, при мен всички са с катализатори, ти мисли че дишаш въздуха само от твоята кола - а навън смог
Това и 100 пъти да то повториш няма как да стане вярно. Едно си знаеш едно си баеш.
Много повече пътувам от преди и как така нямам проблеми не знам...
300-400 издържа ако караш с 180 по магистралата постоянно и то без да трябва да спираш. Аз поне на 400км поне веднъж трябва да спра да пикая или да пия едно кафе, през това време зареждам и няма ниакви проблеми.
Със сапуерка на газ например като спираш да зареждаш на 200км трябва да спираш много по често и за повече време от колкото аз спирам. 1000км мога да ги мина с 1 спиране за 40мин а ти с поне 4 по 15... и пак съм по бърз.
Брато, това което пишеш и това което пишат всички други в това число и в бг форума екарс се различава доста. Няма човек в бг който да е стигнал от софия до бургас без да спре да зареди, доколкото съм чел най доброто е сливен със 80-90км/ч
Wsъщност ако караш със 50км може и да стане, ама 180------- направо трябва да се обадиш на тесла да ти плащат за реклама
Определено е хахаха- в момента в който тръгнеш на 300-400км и проклинаш деня в който си се родил
Това и 100 пъти да то повториш няма как да стане вярно. Едно си знаеш едно си баеш.
Много повече пътувам от преди и как така нямам проблеми не знам...
300-400 издържа ако караш с 180 по магистралата постоянно и то без да трябва да спираш. Аз поне на 400км поне веднъж трябва да спра да пикая или да пия едно кафе, през това време зареждам и няма ниакви проблеми.
Със сапуерка на газ например като спираш да зареждаш на 200км трябва да спираш много по често и за повече време от колкото аз спирам. 1000км мога да ги мина с 1 спиране за 40мин а ти с поне 4 по 15... и пак съм по бърз.
Според мене човек трябва да има поне 2 коли - едната електричка, а другата ДВГ. С електричката ще кара из града и на близки разстояния (макс. 150 км. отдалечаване), а с ДВГ-то ще ходи на по-дълги курсове. При такава концепция ДВГ-то ще се използва много рядко, а електричката - буквално ежедневно. Нощем се зарежда, а денем се кара.
Има разбира се неприятни ограничения - човек трябва да живее в къща или ако е в жилищен блок, да притежава собствен гараж или собствено неприкосновено паркомясто със заключване, за да има къде да монтира личната зарядна станция. Тези ограничения още дълго време ще лимитират бурния ръст на електричките, но добрата новина е, че малкото на брой първоначални ентусиасти ще станат първопричината за развитието на инфраструктурата от зарядни станции.
ПП: Всички хора, които познавам и са си купили електрички, всъщност си имат една или повече други коли, така че явно това е верният път на развитие. Като цяло електричките вече са част от нашето ежедневие, но до пълното изчезване на ДВГ колите явно ще мине още много-много време.
С така предложената концепция съм съгласен изцяло. Но това ограничение закилометрите/ по скоро за времето на зареждане ще откажат много хора
Мисля ти отговорих вече. Баба Меркел иска от немските поданици да пестят енергията. И за да е сигурна им налага редица такси и набавки над производствената цена.
Определено по голяма глупост не съм чувал поне от 3 месеца. Никой от никого не иска да пести енергия- това е консуматорско общество и колкото повече консумираш толкова по добре. Ако живееш в палатка и се топлиш с ток, мислиш ли че някой ще дойде да ти каже защо правиш това. Не, дори от енергото ще ти изпратят картичка за рожденния ти ден като голям потребител
Определено е хахаха- в момента в който тръгнеш на 300-400км и проклинаш деня в който си се родил
Според мене човек трябва да има поне 2 коли - едната електричка, а другата ДВГ. С електричката ще кара из града и на близки разстояния (макс. 150 км. отдалечаване), а с ДВГ-то ще ходи на по-дълги курсове. При такава концепция ДВГ-то ще се използва много рядко, а електричката - буквално ежедневно. Нощем се зарежда, а денем се кара.
Има разбира се неприятни ограничения - човек трябва да живее в къща или ако е в жилищен блок, да притежава собствен гараж или собствено неприкосновено паркомясто със заключване, за да има къде да монтира личната зарядна станция. Тези ограничения още дълго време ще лимитират бурния ръст на електричките, но добрата новина е, че малкото на брой първоначални ентусиасти ще станат първопричината за развитието на инфраструктурата от зарядни станции.
ПП: Всички хора, които познавам и са си купили електрички, всъщност си имат една или повече други коли, така че явно това е верният път на развитие. Като цяло електричките вече са част от нашето ежедневие, но до пълното изчезване на ДВГ колите явно ще мине още много-много време.
Проспах го да, ти също защото никой така и не го видя на живо. Няма и да го видиш
Продължавай да чакаш и да плащаш , а междувременно да лъхаш изгорелите газове от ракогенератора а аз ще си карам Теслата и ще ми е гадно хахах
Определено е хахаха- в момента в който тръгнеш на 300-400км и проклинаш деня в който си се родил
Май си проспал момента с отрицателните цени на петрола - от тая година Ти явно си Ушко - а оня двубуквения е Зъбчо . От приказките под шипковия храст
Проспах го да, ти също защото никой така и не го видя на живо. Няма и да го видиш
Продължавай да чакаш и да плащаш , а междувременно да лъхаш изгорелите газове от ракогенератора а аз ще си карам Теслата и ще ми е гадно хахах
Ся ти живееш в америка и би трябвало да си по- информиран за личността на мъск. В Гугъла ще прочетеш само хубави цензурирани новини за бай ти мъск и колко е велик предприемач и супер успешен бизнесмен. И ..... нищо повече
Препоръчвам ти да влезеш в истинския интернет - в даркнета и там да се поразровиш малко и ще останеш безкрайно учуден от чистата и НЕЦЕНЗУРИРАНА информация за бай ти мъск. Предполагам като технически грамотен знайш как се влиза в даркнета, нал ?? Всъщност нал знайш кво е тва даркнет ?? Убаво ... действай .... ако успееш да влезеш,, в което не се съмнявам знайш как се комуникира там и по какъв начин , как се пита и търси и прочие ....
Действай мъжки ... ти си ....
И все пак умната кат влизаш в даркнета, то не е кат да влизаш в форума на инвестор ... дръж се прилично и културно ....
Ти ся не се прави на много умен, прост въпрос зададох, не виждам какво общо има с нещо за което си чул оня ден?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Попитах няколко пъти, но ти не даваш отговор, може би сега ще отговориш. Защо след като цената намалява в германия ми се вдига тока с 3% от нова година
Мисля ти отговорих вече. Баба Меркел иска от немските поданици да пестят енергията. И за да е сигурна им налага редица такси и набавки над производствената цена.
Точно обратното е. Цените на бензина и дизела са такива заради economy of scale. Тея петролни платформи в океаните са толкова скъпи, че ако падне потреблението моментално стават нерентабилни. Станат ли нерентабилни и спрат цената ще се вдигне толкова, че литър петрол ще струва повече от колата на която ще го сипеш. Да не говорим че по това време ще спрат и субсидиите за петролния бизнес и тогава вече петрол ще има само по музеите.
Това че цената пада е само първоначално , но станат ли 10% и нагоре EVтата ще почне да се усеща другия ефект значително.
Подобна ще стане и картинката с резервните части и материалите за обслужване на ракогенераторите. Сега имаш избор и е евтино, но след време няма да има части за хилядите разновидности мазни очернени дранголници.
Май си проспал момента с отрицателните цени на петрола - от тая година Ти явно си Ушко - а оня двубуквения е Зъбчо . От приказките под шипковия храст
Ясно колата си го казва, Нужно е асистиране от страна на водача, като се държат постоянно ръцете на волана и гледате постоянно пътя.
Това не е Бета, това е Алфа и се чака дъъъълъг път докато стане пълно автономно шофиране.
Общественото тестване на пътища е сериозна отговорност и използването на необучени потребители за валидиране на софтуер на ниво бета на обществени пътища е опасно и несъвместимо със съществуващите насоки и индустриални норми.
Освен това е изключително важно да се изясни границата между помощта на водача и автономията. Системите, изискващи надзор от страна на шофьора, не са самоуправляващи се и не бива да се наричат самоуправляващи се.
Цената на новите соларни-енергийни проекти е под 2цента на киловат вече. Няма нито една фосилна алтернатива, която се конкурира икономически със солар и вятър. При драстичния спад на цените на батериите, практически е гейм овър.
Сега, дали промяната на мощностите ще се случи веднага – НЕ разбира се. Имаш политически натиск, безработни миньори, инвестирани милиарди в газови, въглищни и не дай боже в нови ядрени централи. Лобитата ще забавят процеса, но не могат да го спрат.
Влез в другата тема- за ядреният ток- там съм направил някой сметки- около 60000лв за 11 сигурни месеца че ще имаш ток. Мисля че няма да си много окей с цената
Разкажете моля от къде се появи и кой го финансира?
Ся ти живееш в америка и би трябвало да си по- информиран за личността на мъск. В Гугъла ще прочетеш само хубави цензурирани новини за бай ти мъск и колко е велик предприемач и супер успешен бизнесмен. И ..... нищо повече
Препоръчвам ти да влезеш в истинския интернет - в даркнета и там да се поразровиш малко и ще останеш безкрайно учуден от чистата и НЕЦЕНЗУРИРАНА информация за бай ти мъск. Предполагам като технически грамотен знайш как се влиза в даркнета, нал ?? Всъщност нал знайш кво е тва даркнет ?? Убаво ... действай .... ако успееш да влезеш,, в което не се съмнявам знайш как се комуникира там и по какъв начин , как се пита и търси и прочие ....
Действай мъжки ... ти си ....
И все пак умната кат влизаш в даркнета, то не е кат да влизаш в форума на инвестор ... дръж се прилично и културно ....
Тия трите с големи икономики - Германия, Австрия и УК са с над 50% зелена енергия в момента - солари и вятър, Холандия ги догонва.
Излишното се продава на държавата, ако клиента е заредил повече от необходимото му.
Държавите дават и грантове за соларите.
Ако наистина Мъск пробие и тук (складирането на енергията) в цена и ефективност, ще се увеличат още повече тези проценти.
Коментар