IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


    Щом знаеш за какво служи твоят диференциал, ще ти кажа, че коментираната предавателна кутия на Мъск (от снимката) НЯМА предназначението, което ти знаеш.
    От тук - и сравнението ти с диференциал е неоснователно.

    Зали си сменял масло не ме интересува.

    Без да съм по конкретният казус, но тъй като повдигащ въпроса за диференциала, то, бих ти казал, че ако имаш проблем с: планетни-, сателитни зъбни колела, корона, пиньон, регулировъчни пръстени или хлабини в зацепването, които е необходимо да се регулират или подменят, то...

    .... след всяка от гореспоменатите дейности - как мислиш - дали няма да ти сменят маслото на дифа???

    Ьащо ли те питам? На теб ще ти поставят източеното масло, преди ремонта!

    Ти намеси въпроса с диференциала, нали помниш!

    Как да няма, освен зъбчатката която намаля оборотите на мотора има само едно нещо и то е диф. Изгледай някой клип на снимката не се вижда но дифа е там.

    Колкото до това дали са ми правили нещо на дифа на BMW то, вече на близо 180 000км и нищо не е правено. Но за щастие няма и да се прави понеже вече не го карам. Карам само Теслата защото на бавареца ИМА и масло което се сменя. Чак ми е странно сега като се замисля

    Някой ден ще го продам на някой разбирач като тебе да ги сменя тия неща хахаха

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

      Отделих нещата, които съм коментирал вече.

      Всеки има възможност да изказва мнение, в подкрепа на своя теза.

      Мъск не ми пречи. Достатъчно ми е да констатирам, че:

      1. Електромобилът на Мъск е дву-трикратно (и повече!) ПО-СКЪП, без това да е обосновано и изобщо не е необходимо за практически цели (МАСОВО превозно средство за транспорт).

      2. Дизайнът му - в масовите му (скъпи) модели - не ме привлича, а ако има привлекателни модели - те са безумно скъпи.

      3. Литиево-йонната му батерия - освен, че е скъпа, още е и ПОЖАРООПАСНА.

      И ощееее..... Това за мен НЕ са безумни факти!
      ...................

      Та, какво ме интересува безспорният факт че Мъск бил/или не е - измамник (според твоите определения)?

      Моята критика е за неконкурентен продукт, който Мъск предлага (по ПОСОЧЕНИТЕ от мен причини горе) - и това всеки сам преценява за себе си.

      Не налагам своето мнение, но и не бих се отметнал от него!
      Една и съща песен пеете за Мъск. Няма нужда да се връщаме стари постове.

      Относно горните аргументи:
      1. Електромобилът на Мъск е дву-трикратно (и повече!) ПО-СКЪП Напълно невярно. Тесла S е около или по-евтина от цената на БМВ, Мерцедес Е, Ауди А6. Тесла М3 сравнима със същите марки в съответните сегменти. По показатели във всички възможно критерии Теслите издухват конкурентите. Като резултат Тесла продава колкото конкурентите взети заедно.
      2. Дизайнът / - Въпрос на избор
      3. Литиево-йонната му батерия - освен, че е скъпа, още е и ПОЖАРООПАСНА / Статистически невярно – пожарите в елетромобили са близо 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили. Явно формираш мненията си от масовата медия!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Имам и BMW, знам за какво служи. Но масло странно не съм му сменял? Щото ти от тинята не си излизал като гледам, дори не следиш темата и стана за смях за пореден път.

        Щом знаеш за какво служи твоят диференциал, ще ти кажа, че коментираната предавателна кутия на Мъск (от снимката) НЯМА предназначението, което ти знаеш.
        От тук - и сравнението ти с диференциал е неоснователно.

        Зали си сменял масло не ме интересува.

        Без да съм по конкретният казус, но тъй като повдигащ въпроса за диференциала, то, бих ти казал, че ако имаш проблем с: планетни-, сателитни зъбни колела, корона, пиньон, регулировъчни пръстени или хлабини в зацепването, които е необходимо да се регулират или подменят, то...

        .... след всяка от гореспоменатите дейности - как мислиш - дали няма да ти сменят маслото на дифа???

        Ьащо ли те питам? На теб ще ти поставят източеното масло, преди ремонта!

        Ти намеси въпроса с диференциала, нали помниш!

        Коментар


        • От години се повтаря едно и също – Тесла ще фалира следващата година, защото големите играчи идват и пускат собствени електрички (TESLA KILLERS), които ще отвеят тесла. То не бяха Ауди, Мерцедес, Порше, VW, Китайски BYD, NIO, Никола, и безброй други.

          Ако не сте го разбрали досега явно това между ушите се ползва не по предназначиени! При формирането на нова технология, пазарна ниша и особено във високотехнологичния сектор пазара отсява 2ма, най-много 3ма пазарни играча. Тесла се бетонира на полето на елетрическите автомобили. За батерии, self driving и други ереси даже няма да отварям думата.

          Каквото и ново да излезе на пазара в най-добрия случай се доближава до Тесла, но на значително по-висока цена!

          Polestar 2 Vs Tesla Model 3: Electric Car SHOWDOWN

          Last edited by ED; 10.09.2020, 20:06.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

            Е, щом за теб е диференциал, знаеш ли за какво служи диференциалът? Усещам, че пак нагазваш в тинята...
            Имам и BMW, знам за какво служи. Но масло странно не съм му сменял? Щото ти от тинята не си излизал като гледам, дори не следиш темата и стана за смях за пореден път.
            Last edited by DaveBG; 10.09.2020, 19:55.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

              Много сте ми забавни като почнете да ръсите акъл....

              Ясно е че Мъск е трън в очите и се чудите какви малоумни доводи да изсмукате, за да докажете какъв измамник е, но единственото което постигате е самозаблуда.
              Отделих нещата, които съм коментирал вече.

              Всеки има възможност да изказва мнение, в подкрепа на своя теза.

              Мъск не ми пречи. Достатъчно ми е да констатирам, че:

              1. Електромобилът на Мъск е дву-трикратно (и повече!) ПО-СКЪП, без това да е обосновано и изобщо не е необходимо за практически цели (МАСОВО превозно средство за транспорт).

              2. Дизайнът му - в масовите му (скъпи) модели - не ме привлича, а ако има привлекателни модели - те са безумно скъпи.

              3. Литиево-йонната му батерия - освен, че е скъпа, още е и ПОЖАРООПАСНА.

              И ощееее..... Това за мен НЕ са безумни факти!
              ...................

              Та, какво ме интересува безспорният факт че Мъск бил/или не е - измамник (според твоите определения)?

              Моята критика е за неконкурентен продукт, който Мъск предлага (по ПОСОЧЕНИТЕ от мен причини горе) - и това всеки сам преценява за себе си.

              Не налагам своето мнение, но и не бих се отметнал от него!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                Не си разбрал онова, което Бързоходно така добре и по достъпен начин ти обясни. Дори дамите тук да разбрали много от казаното, а ти въвеждаш ниво понятие: "прост редуктор"...

                Да ти имам самочувствието на "добър техник"!

                Усеща се, че не влагаш смисъл в съществения момент: ПРЕОРАЗМЕРЯВАНЕТО нз зъбните предавки от предавателната кутия, която няма значение, дали ще наречеШ "прост редуктор", защото има понятия, които са равностойни по значение!

                Това преоразмеряване води: и до оскъпяване, и до преразход на материали, и до преразход на мощност, и - още по-сериозното - замърсяване от вида "Грета"

                В тоя стил има много неща, които пропускаме, но нека отново да благодаря на Бързоходко, защото знанията и логиката му са на ниво!

                Много сте ми забавни като почнете да ръсите акъл – преоразмеряването на парче стомана води до големи разходи за потребителите!?!?!?

                И ти и Вата и Бързоходния си изсмуквате глупост след глупост, за да докажете на ЕГОТО си че сте прави, а другите криви. За вас е проблем, че се влага повече метал (макар че това е съмнително, но да кажем, че е вярно), но не отчитате, че потребителя за живота на електромобила (20 години) плаща 1/2 от цената на сравним ДВГ автомобил. За това, че електромобила НЕ замърсява града с газове, затова че редуцира CO2 с 60-70%, затова че редуцира значително риска от инциденти (заради липсата на двигател в crumple зоната която поема удара и заради батерията и ниския център на тежестта, която не позволява да се преобърне колата. Най-много смъртни случаи статистически се получава при преобръщане и при челни удари), заради това че в дългосрочен план ще се редуцират петролните конфликти и войните гълтащи трилиони за въоръжение (всяка държава ще произвежда 50-80% от енергията с ВЕИ), заради това че чистия въздух в градовете ще редуцира редица здравните заболявания и пр. и пр.

                На това му се вика да гледаш дървото и да не виждаш гората (голямата картина), или кон за кокошка!

                Ясно е че Мъск е трън в очите и се чудите какви малоумни доводи да изсмукате, за да докажете какъв измамник е, но единственото което постигате е самозаблуда.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Точно така той го нарече редуктор пак се оказа че дори не си чел... смехотворно. Ти май не пропускаш да станеш за смях? Почети назад и се върни пак да видиш Бързоходко какво е написал. Точно той казва че е редуктор

                  А за мен си е диференциал, няма скорости в него и не се обслужва. Никой никога не го е обслужвал и е вечна част. Само в-тун ще го обслужва щото явно много разбира като тебе...
                  Е, щом за теб е диференциал, знаеш ли за какво служи диференциалът? Усещам, че пак нагазваш в тинята...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Не си разбрал онова, което Бързоходно така добре и по достъпен начин ти обясни. Дори дамите тук да разбрали много от казаното, а ти въвеждаш ниво понятие: "прост редуктор"...

                    Да ти имам самочувствието на "добър техник"!

                    Усеща се, че не влагаш смисъл в съществения момент: ПРЕОРАЗМЕРЯВАНЕТО нз зъбните предавки от предавателната кутия, която няма значение, дали ще наречеШ "прост редуктор", защото има понятия, които са равностойни по значение!

                    Това преоразмеряване води: и до оскъпяване, и до преразход на материали, и до преразход на мощност, и - още по-сериозното - замърсяване от вида "Грета"

                    В тоя стил има много неща, които пропускаме, но нека отново да благодаря на Бързоходко, защото знанията и логиката му са на ниво!

                    Точно така той го нарече редуктор пак се оказа че дори не си чел... смехотворно. Ти май не пропускаш да станеш за смях? Почети назад и се върни пак да видиш Бързоходко какво е написал. Точно той казва че е редуктор

                    А за мен си е диференциал, няма скорости в него и не се обслужва. Никой никога не го е обслужвал и е вечна част. Само в-тун ще го обслужва щото явно много разбира като тебе...
                    Last edited by DaveBG; 10.09.2020, 18:29.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Маслото се вижда на снимките бе мой човек. Вече и снимки ли не разбираш?
                      Ти колко често сменяш маслото на твойта скоростна кутия?

                      Нямаш представа как работи скоростна кутия, а това на тесла е прост редуктор не сменя дори скорости. Темата мисля че е изчерпана.

                      Не си разбрал онова, което Бързоходно така добре и по достъпен начин ти обясни. Дори дамите тук да разбрали много от казаното, а ти въвеждаш ниво понятие: "прост редуктор"...

                      Да ти имам самочувствието на "добър техник"!

                      Усеща се, че не влагаш смисъл в съществения момент: ПРЕОРАЗМЕРЯВАНЕТО нз зъбните предавки от предавателната кутия, която няма значение, дали ще наречеШ "прост редуктор", защото има понятия, които са равностойни по значение!

                      Това преоразмеряване води: и до оскъпяване, и до преразход на материали, и до преразход на мощност, и - още по-сериозното - замърсяване от вида "Грета"

                      В тоя стил има много неща, които пропускаме, но нека отново да благодаря на Бързоходко, защото знанията и логиката му са на ниво!

                      ​​​​​​​

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение




                        Ако се намери някой издател да ти публикува бисерите със заглавие "НАРЪЧНИК НА ЗАБЛУДЕНИЯ ИНВЕСТИТОР" може да ти докара някой лев от royalties.
                        От толкова глупости явно се усети че те вземат на мезе и се беше покрил за някой месец.

                        Гледам и се чудя как е възможно при всички явни доказателства за компанията производител Тесла да има толкова заблудени души като теб!?!?
                        Благодаря за това, че си открил НЯКОИ мои мнения. Не се отричам от тях. Може да се съпоставят с движението на акцията на Тесла, нали!

                        Разбира се, няма да пропусна да те попитам, дали съзнателно пропускаш точно тоя НАШ диалог, в който (при цени на акциите, около 230 $ за акция, преди сплита) ти ми каза, че в тая тема за акции НЕ говорим, след което аз ти се противопоставих, че тук се обсъжда всичко, което касае темата!

                        Не се чувствай неудобно от казаното горе. Все пак - мнението ти е вече променено (година по-късно). Щом сам отваряш дума за акцията, значи си възприел идеята ми оттогава.
                        ​​​​​ "По-добре - късно" - в конкретния случай не ти помага, нали? Пазарът е наводнен с акции, което беше плана на Мъск...

                        Такива неща, пиле шарено!


                        Last edited by безимeн; 10.09.2020, 17:52.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                          Най - вероятно дейв не е запознат и няма кола иначе не би написал такава глупост

                          Дейв, все още не са измислили такава машина която да роботи без смазка на триещете се части. Може да не е масло, може да е вода смазката, но все пак има някаква смазка. Работил съм с машини които правят по 2400бара налягане, те бяха с керамични пистони и хром никелови цилиндри, слагахме силиконова смазка докато ги сглабяме при ремонта и при работа смазката беше вода. Цилиндрите изкарваха по около месец, пистоните по около 3 месеца
                          Маслото се вижда на снимките бе мой човек. Вече и снимки ли не разбираш?
                          Ти колко често сменяш маслото на твойта скоростна кутия?

                          Нямаш представа как работи скоростна кутия, а това на тесла е прост редуктор не сменя дори скорости. Темата мисля че е изчерпана.
                          Last edited by DaveBG; 10.09.2020, 15:47.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Е, пиле - шарено! Дойде ли ми на мушката!

                            Нарочно НЕ подхващах темата, която за колегите наоколо е на година (вече)!
                            Значи, престъпникът (в твое лице) - наистина се връща на местопрестъплението! Факт!

                            ..................
                            Припомням на публиката: акцията на Мъск миналата година падаше около 240-230 $ за брой...
                            СледЯх от няколко години изказванията на Мъск и свързаните с това сигнали към инвеститорите...
                            (Знаем, че Тойота са един от големите акционери в Тесла...)

                            Беше ми направило впечатление, как след съответни изказвания на Мъск - акцията "подскача", задължително предшествано от участие на Мъск!

                            Когато това се случи за трети път - реших да поставя въпроса във форума (тук!).

                            Цената беше доста приемлива, в посочените горе граници и - на фона на поредното изказване на Мъск.
                            (припомням, че диалогът ми с ED - точно оттогава - е тук, във форума)
                            ..............

                            Данните: цени. които от няколко дни падаха около 230 $ за акция; поредно изказване на Мъск (подсказка за своеобразен "щурм") и желание от моя страна да разискваме тези факти.

                            ED отговори тук, че в темата НЕ коментираме акцията на Тесла, а - възхода на Мъск и "качествата" на електромобила...

                            След броени дни акцията се изстреля...

                            (това е минало и всеки сам носи кръста си...)

                            ...,........,......
                            Разбира се - НЕ твърдя, че пазарната капитализация на дадена компания има връзка с реалните продажби и е случая това е по-скоро плод на този - наречен от мен по-горе "своеобразен щурм"!

                            Това е крайният отговор на направеното запитване.



                            Ако се намери някой издател да ти публикува бисерите със заглавие "НАРЪЧНИК НА ЗАБЛУДЕНИЯ ИНВЕСТИТОР" може да ти докара някой лев от royalties.
                            От толкова глупости явно се усети че те вземат на мезе и се беше покрил за някой месец.

                            Гледам и се чудя как е възможно при всички явни доказателства за компанията производител Тесла да има толкова заблудени души като теб!?!?



                            Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            Моето мнение е противно на твоето, но ще кажа това, което ти пропускаш: точно при настоящите цени на акциите на Тесла - аз бих скъсил акциите - т.е. - да открия къси позиции /противно на казаното от теб/.

                            Повтарям: мнението ми не е препоръка за търговия с акции и ценни книги!


                            [/FONT]




                            Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            Мъск не е водещ в областта на електромобилите, които НЕ СА БЪДЕЩЕТО, поне - що се отнася до постиженията на техниката ДНЕС. Този ВАЖЕН ФАКТ остава встрани от полезрението на хората, които коментират темата.

                            В тая връзка ми се ще да се присъединя към хората, които са скептици по отношение на електромобила на Мъск. Сред инвестиционните среди битува мнението, че Мъск ще продаде бизнеса си с електромобилите. Ако това твърдение се окаже вярно, Мъск доста закъснява!

                            Той закъснява още, откакто почна да твори гафовете си в мрежата... Лошо е, че продължава с гафовете, верен на импровизацията. Това му играе лоша шега в дългосрочен план...




                            Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                            Не е трудно за разбиране: преди малко повече от година цената на въпросната акция БЕШЕ НАД $ 350 !

                            Преди седмица си написал поста си, в който според теб акциите на въпросната компания са със: "стабилна тенденция за повишаване", защото /според теб/ цената е $ 225 .

                            Не разбрах причината за твърдението ти за "стабилната тенденция за повишаване"?

                            За мен разликата в търгуваната - година по-рано акция е ОЧЕВАДНО по-ниска от търгуваната, която ти си регистрирал!

                            Това НЕ само, че НЕ Е повишаване /СТАБИЛНОТО го забравѝ!?/, но си е СТАБИЛЕН ГОЛЯМ СПАД, т.е - ПОНИЖАВАНЕ на борсовата цена.


                            .................................................. ..............

                            В момента цените са с около $ 6 по-ниски от тия $ 225, които ти определяш като "повишаване"! Цените днес са около $ 219 за акция.

                            В смисълът на коментара ми, акционерите, които са заложили ТОЧНО на спад на цената на акцията НЕ СА ударили на камък, както ти пишеш, а точно СТАБИЛНО печелят от големият спад на цената на акцията.

                            Накрая - така и не разбрах твърдението ти, че е "излязъл доклада за второто тримесечие"!

                            Ти от агитатор-дезинформаторите на Мъск ли си с подобни твърдения? Купи ли си акции при така определената от теб "стабилната тенденция на повишаване" на $ 225 за акция и какъв ще ти е таргетът?

                            Вероятно, на първо време ще чакаш обещаните от Мъск $ 420 ? Това са едни много красиви обещания! Жалко, че не всички тук споделяме твоето мнение!

                            Ако знаеш каква конкуренция има Мъск /дори, повече от десетилетие!/ - няма да говориш подобни простотии...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                              Този реедуктор въобще няма място в ЕЛ Мобил. Наличието му го компроментира. Идеята при ел Мобила не е само в това да заменим Силовия агрегат ДВГ съсЕл Двигател, но ида се промени трансмисионата система. В крайна сметка загубите на енергия в трансмисиите са фактор снижаващ пробега. редуктора и диференциала отвяват поне 10% от пробега. Зада се компенсира следва да се увеличи размера на батерията. Това е допълнително тегло не само пари.
                              В крайна сметка да за ТЕСЛА и за Мъск като спекулант интересите на клиентите, са им последна грижа. Но Ние не сме ТЕСЛА и Мъск и затов трябва да изясним нещата.
                              Идеята за електомобила, у всекиго, е различна. Иначе, изясняването на нещата...абе свято дело е. Стискам палци.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Важното е, че с този редуктор, се понижава масата на автомобила, разхода на енергия (за размъкване на по-мен двигател, батерия, купе и т.н.) Повтарям, няма драма.
                                Този реедуктор въобще няма място в ЕЛ Мобил. Наличието му го компроментира. Идеята при ел Мобила не е само в това да заменим Силовия агрегат ДВГ съсЕл Двигател, но ида се промени трансмисионата система. В крайна сметка загубите на енергия в трансмисиите са фактор снижаващ пробега. редуктора и диференциала отвяват поне 10% от пробега. Зада се компенсира следва да се увеличи размера на батерията. Това е допълнително тегло не само пари.
                                В крайна сметка да за ТЕСЛА и за Мъск като спекулант интересите на клиентите, са им последна грижа. Но Ние не сме ТЕСЛА и Мъск и затов трябва да изясним нещата.

                                Коментар

                                Working...
                                X