Всички пишехте редовно допреди време...
«- А там, мертвые с косами стоят. И ТИШИНА.»
Я да видим сега, дали наистина, сме в час с материята, чрез няколко специфични и подли въпроси:
1. Кой показател на ел.мобилите към момента, се влияе негативно от увеличаване енергийната плътност ?
2. Кой параметър на акумулатора оказва най-силно влияние върху ускорението на ел.мобила: Номиналния товарен токто, номиналното изходно напрежение при еднакъв капацитет на батерията и еднаква мощност на двигателя...или?
3. Кое е по-вредно за трайността на батерията: Натоварването в номинални граници, или нееднаквостта на елементите? ЗАЩО?
4.Ако има варианти по т.3, кога, какви и защо?
5.В спорните като качества и показатели днешни батерии на ТЕСЛА, на какво се пада най-висок дял от непроизводителната маса?
6.Какви са последиците (с думи прости и, възможно, със стрелчици) върху клиента, когато излезе от строя елемент от батерията?
...заповядайте, експерти. Имате думата.
«- А там, мертвые с косами стоят. И ТИШИНА.»
Я да видим сега, дали наистина, сме в час с материята, чрез няколко специфични и подли въпроси:
1. Кой показател на ел.мобилите към момента, се влияе негативно от увеличаване енергийната плътност ?
2. Кой параметър на акумулатора оказва най-силно влияние върху ускорението на ел.мобила: Номиналния товарен токто, номиналното изходно напрежение при еднакъв капацитет на батерията и еднаква мощност на двигателя...или?
3. Кое е по-вредно за трайността на батерията: Натоварването в номинални граници, или нееднаквостта на елементите? ЗАЩО?
4.Ако има варианти по т.3, кога, какви и защо?
5.В спорните като качества и показатели днешни батерии на ТЕСЛА, на какво се пада най-висок дял от непроизводителната маса?
6.Какви са последиците (с думи прости и, възможно, със стрелчици) върху клиента, когато излезе от строя елемент от батерията?
...заповядайте, експерти. Имате думата.
Коментар