Първоначално изпратено от DaveBG
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я ми изкарай някой документ че АНТИФРИЗ се сменя ВСЯКА ГОДИНА....
Кого се опитваш да лъжеш?
Ти си се преебал - други балъци тука НЯМАПървоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеА бе нормалния наистина че се сменя всяка година, но аз не познавам такъв който да го сменя. .
Това че ти не си чувал че се сменя си е твой проблем, а това че на Тесла се сменя много , много по рядко а тези които ги мързи може да не го сменят изобщо или най много веднъж на 5-6г е факт. Другото си е балъшки изхвърляния "други балъци тука НЯМА". Като гледам балъка е само 1.Last edited by DaveBG; 12.09.2020, 09:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение- момчета, има ли някой изобщо дето е влизал в електрически автомобил/ Тесла ??
- а, хибрид ??
Ако се водя по логиката на тези двамцата, аз имам самолет боинг 737, ама няма да ви кажа нищо за него, освен че лети
Иначе какво да има в колата, един колега си купи че седнах- тесла, някаква голяма- един екран и всичко правиш през него
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Я ми изкарай някой документ че АНТИФРИЗ се сменя ВСЯКА ГОДИНА....
Кого се опитваш да лъжеш?
Ти си се преебал - други балъци тука НЯМА
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Други идей имате ли че става скучно с вас...
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
"Флуида на спирачките" или с други думи спирачната течност, се сменя на всички коли защото е хигроскопичен, обаче това много хора не го правят и нямат проблеми. Струва няколко лева литъра.... и не трябва повече от 2-3 литра. Това на на обикновенните коли дори не се споменава понеже е пренебрежимо. Самият ФАКТ че го изтъкваш говори за какви сламки става дума да се покаже че има мейнтанънс а то на практика няма
Антифриза на батерията се сменя да, но тъй като работи в чиста среда , и при много по ниски температури от тези на двигателя се сменя много по рядко. На твоята кола антифриза би трябвало да се сменя всяка година , на телсата ти сам го казваш е на 4 било препоръчано. Едвали някой ще го сменя на 4...
Други идей имате ли че става скучно с вас...
Кого се опитваш да лъжеш?
Ти си се преебал - други балъци тука НЯМАНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
v_tin
Junior Member
Заслужил
инвеститор
09.09.2020, 19:04
Смяна на флуида на спирачките всеки 25000 мили- 40000км. Смяна флуида на батерията за охлаждане- всеки 4 години
https://www.youtube.com/watch?v=e4cIGfg6J9A-- Tesla Model 3 Maintenance
след 4 минута, след 9 минута, дейли чек, мантли чек
Гледам че има и видео колко струва поддръжката на теслата след гаранция, ама няма да си купувам и ме мързи да го гледам. Който си има брада да си търси бръснар
Антифриза на батерията се сменя да, но тъй като работи в чиста среда , и при много по ниски температури от тези на двигателя се сменя много по рядко. На твоята кола антифриза би трябвало да се сменя всяка година , на телсата ти сам го казваш е на 4 било препоръчано. Едвали някой ще го сменя на 4...
Други идей имате ли че става скучно с вас...Last edited by DaveBG; 11.09.2020, 23:02.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
v_tin
Junior Member
Заслужил
инвеститор
09.09.2020, 19:04
Смяна на флуида на спирачките всеки 25000 мили- 40000км. Смяна флуида на батерията за охлаждане- всеки 4 години
https://www.youtube.com/watch?v=e4cIGfg6J9A-- Tesla Model 3 Maintenance
след 4 минута, след 9 минута, дейли чек, мантли чек
Гледам че има и видео колко струва поддръжката на теслата след гаранция, ама няма да си купувам и ме мързи да го гледам. Който си има брада да си търси бръснар
Доста неща ще научаваме, но не и от тук представените "герои".
Каквато и да е техниката, има си предписания на производителя по отношение на безопасността. Така производителят, най-малкото - "вързва гащите" /при евентуални съдебни дела/, особено в Европа, където работи Класификационната организация, чиито предписания трябва да се спазват, под страха от солени глоби и бъдещи ограничения. Това важи и за Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Как ги измисляш тия глупости незнам. Всеки човек който може да търси в гугъл може да види че Тесла има по евтина от БМВ, по бърза е от БМВ, по сигурна е, по евтина за поддръжка и не и се сменят масла. На сайта на тесла го пише още в началото че масла не се сменят наред с другите работи...
На практика няма обсулжване но ти си дрънкай на никого не пречиш.
А колкото до инвестиционната култура, специално моята се оказа добра. Теслата ми е безплатна понеже освен нея взех и акциики на 300 долара, ама не на сегашните 300 а преди сплита.
Това не стана щото колата е "непродаваема" а защото (пак всеки може да види от гугъл) - най продавания автомобил.
Сменяй сменяй , аз с такива глупости вече не се занимавам. За да разбереш колко ме мързи, дори сложих всесезонни гуми. Сега на практика колата никога не влиза в сервиз. Ама никога.
Страхотен "инвеститор" си - постфактум! Има много по-добри от теб! Доста неща СМЕ чели през годините тук /ПОСТФАКТУМ/.
Предпочитам, когато някой парадира с някоя акция - да каже: днес ВЗЕМАМ еди колко си броя акции на еди каква си цена.
Иначе, при репликата: "ВЗЕХ акцийки" - може би ще ти повярваме и много БИХМЕ ти завиждали, някога...
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Как ги измисляш тия глупости незнам. Всеки човек който може да търси в гугъл може да види че Тесла има по евтина от БМВ, по бърза е от БМВ, по сигурна е, по евтина за поддръжка и не и се сменят масла. На сайта на тесла го пише още в началото че масла не се сменят наред с другите работи...
На практика няма обсулжване но ти си дрънкай на никого не пречиш.
А колкото до инвестиционната култура, специално моята се оказа добра. Теслата ми е безплатна понеже освен нея взех и акциики на 300 долара, ама не на сегашните 300 а преди сплита.
Това не стана щото колата е "непродаваема" а защото (пак всеки може да види от гугъл) - най продавания автомобил.
Сменяй сменяй , аз с такива глупости вече не се занимавам. За да разбереш колко ме мързи, дори сложих всесезонни гуми. Сега на практика колата никога не влиза в сервиз. Ама никога.
v_tin
Junior Member
Заслужил
инвеститор
09.09.2020, 19:04
Смяна на флуида на спирачките всеки 25000 мили- 40000км. Смяна флуида на батерията за охлаждане- всеки 4 години
https://www.youtube.com/watch?v=e4cIGfg6J9A-- Tesla Model 3 Maintenance
след 4 минута, след 9 минута, дейли чек, мантли чек
Гледам че има и видео колко струва поддръжката на теслата след гаранция, ама няма да си купувам и ме мързи да го гледам. Който си има брада да си търси бръснарLast edited by v_tin; 11.09.2020, 21:51.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение...
На практика няма обсулжване но ти си дрънкай на никого не пречиш.
А колкото до инвестиционната култура, специално моята се оказа добра. Теслата ми е безплатна понеже освен нея взех и акциики на 300 долара, ама не на сегашните 300 а преди сплита.
Това не стана щото колата е "непродаваема" а защото (пак всеки може да види от гугъл) - най продавания автомобил.
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Opredeleno ne go smenqm na 25000 miliLast edited by DaveBG; 11.09.2020, 21:33.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Маслото се вижда на снимките бе мой човек. Вече и снимки ли не разбираш?
Ти колко често сменяш маслото на твойта скоростна кутия?
.
Коментар
-
Да знаеш, че с тоя стил на писане нямаш голям шанс за успех с книгата „НАРЪЧНИК НА ЗАБЛУДЕНИЯ ИНВЕСТИТОР“.
Не мога да разбера защо продължаваш да пишеш откровени ЛЪЖИ и ЗАБЛУДИ – не можеш да провериш фактите и си със забавено мислене или се опитваш да заблудиш четящите форума.
Някои коментари по-долу:
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Кое пречи в тоя момент /от НАД 10-15 години!/ - ДА НЕ СА СЕ УВЕЛИЧИЛИ продажбите?
На първо място трябва да отбележим практичността на българина..., непосредствено след това идва инвестиционната култура на българина..., а след това - обвързано и с другите условия - недоверието в тази "нова" технология, която е над 100-годишна и "изведнъж" се оказа, че била недоизследвана..., което е НЕВЯРНО, защото водещите автомобилни фирми отдавна работят в тая посока и на техните постижения СТЪПВАТ създателите на Тесла /между които създатели на Тесла НЕ Е БИЛ самият Мъск..., в което няма лошо, защото е имал визията на импровизатора.../..., "екологичните" преференции, които нямат общо с екологията - са показателни..., "безопасността", която - СЕРИОЗНО застрашава живота на пътуващите в електромобила...
Масовото навлизане на всяка технология става когато цената падне достатъчно, за да бъде възприета от голяма част от потребителите. До излизането на Модел 3 на тесла такива предпоставки липсваха. Според прогнозите за цената на батериите между 2023-2025та цената на електричката като покупна цена ще се изравни с тази на еквивалентен автомобил с ДВГ (последващите разходи са значително по-ниски още днес). Така че не говорим за предходните 10-15 години (в които бяха заложени основите от Тесла), а за следващите 5. Не се заблуждавай за Българина – той е точно толкова пресметлив и възприемчив колкото и всеки друг, но за съжаление с по-нисък стандарт от холандеца, за да кара по-масово електрички още днес.
...................................
МАЛКАТА ПОДРОБНОСТ: цената на Тесла е НЕКОЛКОКРАТНО по-висока от тая на БМВ! /това е далеч по-висока цена от разхода за смяна на маслото на двигателя с вътрешно горене В СЕРВИЗА - според предписанията/
ЦЕНА:
БМВ – от $40,750 330i до $60,000
Тесла М3 – от $38,990 до $59,000
Източник: BMW 3 Series Vs. Tesla Model 3 Comparison: It’s A Magic Number
Къде я видя, че Теслата е по-скъпа не се разбира в задачата!!!
...........................................
Съветът ми: не бързай да продаваш Бавареца! Семейството трябва да има сигурен автомобил, който не е длъжен да следва единствено маршрути, очертани от НАЛИЧНИТЕ зарядни станции!
Имам чувството, че когнитивните ти възможности са значително увредени. Подозирам си наясно, че електричество можеш да намериш навсякъде (с изключение на пустинята може би). Практически във всяка къща, хотел или ресторант. ДА Бързи зарядни станции все още са ограничени с отстояние 100-120 км една от друга в западните държави. Електрическата инфраструктура е много по-лесно достъпна и евтина за развитие!
.........................................
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Как да няма, освен зъбчатката която намаля оборотите на мотора има само едно нещо и то е диф. Изгледай някой клип на снимката не се вижда но дифа е там.
Колкото до това дали са ми правили нещо на дифа на BMW то, вече на близо 180 000км и нищо не е правено. Но за щастие няма и да се прави понеже вече не го карам. Карам само Теслата защото на бавареца ИМА и масло което се сменя. Чак ми е странно сега като се замисля
Някой ден ще го продам на някой разбирач като тебе да ги сменя тия неща хахаха
"Зъбчатка" ... /определено си доста далеч от техниката/. Подобен термин е характерен за велосипедите... Въпреки това - редно е да обърна внимание на пост, адресиран до мен, а после ще бягам, за да легна под колата и да си сменям онова, които е за смяна... ))
Сервиз имат - и автомобилите, но и електромобилите /някой беше споменал, че в България все още нямаЛО, но аз ви уверявам, че, когато интересът и продажбите се увеличат..., да - условието е "КОГАТО ЩЕ СЕ..."
.................................
Кое пречи в тоя момент /от НАД 10-15 години!/ - ДА НЕ СА СЕ УВЕЛИЧИЛИ продажбите?
На първо място трябва да отбележим практичността на българина..., непосредствено след това идва инвестиционната култура на българина..., а след това - обвързано и с другите условия - недоверието в тази "нова" технология, която е над 100-годишна и "изведнъж" се оказа, че била недоизследвана..., което е НЕВЯРНО, защото водещите автомобилни фирми отдавна работят в тая посока и на техните постижения СТЪПВАТ създателите на Тесла /между които създатели на Тесла НЕ Е БИЛ самият Мъск..., в което няма лошо, защото е имал визията на импровизатора.../..., "екологичните" преференции, които нямат общо с екологията - са показателни..., "безопасността", която - СЕРИОЗНО застрашава живота на пътуващите в електромобила...
...................................
Искаше ми се да не влизам в подробностите... Как да се случи това, ако горе си противоречиш: хем не си сменял масло, хем пък се замисляш, че трябвало да се сменя...
Очевидно горе поставяш акцента върху МЕХАНИКАТА: диференциал + "проста" предавателна кутия /редуктор/... Почна да става ДОСТА по-сложно, отколкото се опитвате да ни разкажете ТУК! И масло, което НЕ СЕ сменяЛО...
Е, да - то и при БМВ е така - носиш в сервиза /както и при Тесла/!
МАЛКАТА ПОДРОБНОСТ: цената на Тесла е НЕКОЛКОКРАТНО по-висока от тая на БМВ! /това е далеч по-висока цена от разхода за смяна на маслото на двигателя с вътрешно горене В СЕРВИЗА - според предписанията/
Голямата начална цена на Тесла НЕ Е ИНВЕСТИЦИЯ в бъдещето, защото Тесла също се амортизира и трябва да се правят технически проверки на електромобила!
Ако някой неглижира горните необходими проверки, това е за негова сметка.
.........................................
За да не се губи акцента в много подробности, ще спомена само два случая, които доказват горната ми теза за: "безопасността", която - СЕРИОЗНО застрашава живота на пътуващите в електромобила..."
1. Водач на Тесла почина в блокираният си електромобил. Причината: софтуерът не позволИ на вратите да се отворят и възникналият пожар го изпепелява, пред очите на хората наоколо, които не са могли да помогнат по никакъв начин пред горящата Тесла, с блокирани врати!
2. Друг пожар, който не може да се ограничи, защото огнеборците изключително трудно, с много усилия - все пак... не могат да достигнат до проводниците /кабелите/ за високо напрежение, за да ги прекъснат! Т.е. - безопасността изисква тия кабели да са добре изолирани, но какво става, когато са така "изолирани", че при пожар да не може да се достигне до тях?
Накрая - оказва се, че "изолиране" на пожара се оказва невъзможно! Пожарът в батерията прекъсва, едва когато напълно изгорят сепараторите в електронните елементи, а това продължава с дни...
............................................
Ето защо казваМЕ, че литиево-йонната батерия НЕ осигурява необходимата безопасност на пътниците в Тесла, която определено НЕ Е за дълги пътувания, при минусови температури /това е друга тема.../
...........................................
Съветът ми: не бързай да продаваш Бавареца! Семейството трябва да има сигурен автомобил, който не е длъжен да следва единствено маршрути, очертани от НАЛИЧНИТЕ зарядни станции!
Апропо: продават се ПРОДАВАЕМИ вещи, за които ИМА търсене! /аз твърдя, че Тесла НЕ Е продаваема.../
.........................................
Пък и - по-добре е горните проблеми - със зарядните станции/ на един електромобил /Тесла/ - да се анулират с един плъг-ин хибрид /и това е отделна тема, по която вече съм писал/...
Коментар
Коментар