If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Ти да не си участвал в експеримента на VW там с дизела дето затвориха една маймуна в буркан и я пуснаха на аспуха да покажат че нищо и няма? Естествено с катализатор как иначе В смисъл да не си бил ти маймуната защото само ти халюцинираш тук.
Хайде кажи ни пак кога ще фалира Тесла. Или да ти търся комента от по долу???
Теслата е на минус 15+ години плътно, туй ако не е фалит - не знам кво е Един борсов балон и един напушеняк в Туитър.
Фиат Мултипа е перфектен дизайн за автомобил. Със сигурност по-добър от триъгълника. Мултипа има големи, панорамни прозорци, в триъгълника някакви амбразури отзад. Мултипа има просторно купе, а не вярвам човек над 1.80 да може да седне на задната седалка в теслата, за комфорт не говоря. Но нали вече и Виктория Бекъм стана дизайнер на автомобили, практичност и удобство нищо не са пред дизайна.
Ти не вярваш, но ако трябва такива младежи дето живеят в бъдещето като Дейв, да карат Мултипла сега, ще се самоубият след седмица.
Tesla Cybertruck - това стърже дъното по грозотия, как с това ще покорявате света бре симпатизанти ?
Даже и Fiat Multipla изглежда по-добре
[ATTACH=CONFIG]n3667491[/ATTACH]
Фиат Мултипа е перфектен дизайн за автомобил. Със сигурност по-добър от триъгълника. Мултипа има големи, панорамни прозорци, в триъгълника някакви амбразури отзад. Мултипа има просторно купе, а не вярвам човек над 1.80 да може да седне на задната седалка в теслата, за комфорт не говоря. Но нали вече и Виктория Бекъм стана дизайнер на автомобили, практичност и удобство нищо не са пред дизайна.
Ти да не си участвал в експеримента на VW там с дизела дето затвориха една маймуна в буркан и я пуснаха на аспуха да покажат че нищо и няма? Естествено с катализатор как иначе В смисъл да не си бил ти маймуната защото само ти халюцинираш тук.
Хайде кажи ни пак кога ще фалира Тесла. Или да ти търся комента от по долу???
Амим че те са от 15 години на пазара- мислиш ли че ако е нямалокроссубсидиране са щели да оцелеят- имало е ще вземем от тук пари за да налеем на тесла, след това- от там- до момента имат 2 тримесечия на печалба. Дотук добре- пита се колко са на загуба- колко пари са потрошили за тези 15години за да достигнат тези 2-3 тримесечия на печалба. Най-вероятно загубата е милиарди, но колко милиарда
Няма как да попадна, щото ТЮВ няма да го пуснат да кара въобще
Пусни си фентъзи мода, пък се трови пак на воля докато халюцинираш
Ти да не си участвал в експеримента на VW там с дизела дето затвориха една маймуна в буркан и я пуснаха на аспуха да покажат че нищо и няма? Естествено с катализатор как иначе В смисъл да не си бил ти маймуната защото само ти халюцинираш тук.
Хайде кажи ни пак кога ще фалира Тесла. Или да ти търся комента от по долу???
Вальо и крети са професионални тролове - аргументи и обстоятелства не вАжат при тях.
Най-обективен е Матеев, но и той не е наясно с детайлите и затова си мисли че ти трябва втора кола за дългите преходи. ДА наистина елетрички които не са Тесла са компромисни, с нисък пробег и сравнително неефективна консумация на енергия.
Затова и хората купуват предимно Тесли по цял свят.
Матеев друго имаше предвид и беш прав: Ограниченията по автономност и наличната или не инфраструктура за зареждане, както и разпределението на времето, в единия/другия случай. А ефективността и консумацията на енергия, при всички, се оптимизират. Постепенно. Свалят ли цените, ще вдигнат продажби...и натискът за развитие на зарядните мрежи, расте. Всичко с времето си.
Определено има тестове- карат с 50-60 мили и се хвалят че минали 400км.
Greg_Bryanпреди 4 месеца
290 mile range at 70mph is really impressiv
Ама как да не е импресив- това са 105-110км в час. Сигурно ако пусна кучката и тя ще бяга с толкова. И какво значи нормално- кое е нормално за теслите- може да погледнеш на сайта им, написано е с малки буквички- 80-90км в час
Е, ако на магистралата натискаш спирачката без причина всеки 5 мин, може и да стане.
Ама те за това казват НА смесен режим (градско и магистрала), защото на градско натискаш спирачката, чети и малките букви.
Никакъв коментар нямам за псевдо "автономното" шофиране (иначе доплащащо се $7к, като екстра) както съм писал по-долу.
Доколкото бил чел... еми явно не можеш да четеш. Има хиляди рейндж тестове в нета и 400+км се минават с лекота, и то със старите модели без увеличения пробег. Тракия е 350км дълга. Това граничи с тъпотия вече твоето.
Дай да видим от къде си чел че не можело да мине 400км? Да видим от коя година е...
Ама как да не е импресив- това са 105-110км в час. Сигурно ако пусна кучката и тя ще бяга с толкова. И какво значи нормално- кое е нормално за теслите- може да погледнеш на сайта им, написано е с малки буквички- 80-90км в час
Доколкото бил чел... еми явно не можеш да четеш. Има хиляди рейндж тестове в нета и 400+км се минават с лекота, и то със старите модели без увеличения пробег. Тракия е 350км дълга. Това граничи с тъпотия вече твоето.
Дай да видим от къде си чел че не можело да мине 400км? Да видим от коя година е...
Не забравяй че колата има 560км рейндж ако караш нормално!
Вальо и крети са професионални тролове - аргументи и обстоятелства не вАжат при тях.
Най-обективен е Матеев, но и той не е наясно с детайлите и затова си мисли че ти трябва втора кола за дългите преходи. ДА наистина елетрички които не са Тесла са компромисни, с нисък пробег и сравнително неефективна консумация на енергия.
Затова и хората купуват предимно Тесли по цял свят.
Брато, това което пишеш и това което пишат всички други в това число и в бг форума екарс се различава доста. Няма човек в бг който да е стигнал от софия до бургас без да спре да зареди, доколкото съм чел най доброто е сливен със 80-90км/ч
Wsъщност ако караш със 50км може и да стане, ама 180------- направо трябва да се обадиш на тесла да ти плащат за реклама
Доколкото бил чел... еми явно не можеш да четеш. Има хиляди рейндж тестове в нета и 400+км се минават с лекота, и то със старите модели без увеличения пробег. Тракия е 350км дълга. Това граничи с тъпотия вече твоето.
Дай да видим от къде си чел че не можело да мине 400км? Да видим от коя година е...
Дейви, докато всички останали (или мнозинството) карат ДВГ-та, ти, карайки Теслата, дори да се кефиш, ще продължаваш да им дишаш „ракогенератора”. Всички дишаме един въздух.
Това съм го написал поне няколко мнения по надолу. Не си дочел. Затова е целта всички да минат на EV.
Иначе поне малко по-добре съм защото поне в собствения си гараж не дишам или докато обикалям около колата. Пак е нещо.
Коментар