Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Целувки мойто момиче ..... Страшна си .....
Айде по темата ...........
Коментирай ми поста по- долу от 17. 32 ч. що теслака губи пазарите :
6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Е хайде да сравниме по това кака отразяват лунната светлина а? Що за глупост.
Обяснявано е вече няколко пъти че електрическа кола не се зарежда както ДВГ от празно до 100%. Повечето хора (аз включително) си зареждам само в къщи винаги. 1 път в годината ми се налага да заредя на суперчарджъра в пловдив например и ако сравняваш така ДВГ се зарежда по-бавно защото макар и за 10 мин зареждаш всеки 2 седмици, а аз няколко пъти годишно макар и за 45 мин...
Тука също не мога да се съглася. Имам кола която с пълен резервоар едвам минава 400км. Теслата ми минава редовно 500+.
Зависи пак за какво говориш, на мене например ми харесва че електрическата ми кола в студените дни си я затоплям с прехиита а дори когато няма нужда от прехиит ако ми стане студено веднага тръгва топлото (нямаш двигател който да чакаш да загрее първо). Така че за мен е много по-удобро и по добре в температурните изменения да съм с Тесла.
Я сега да видим ползите тогава.
1. Няма обслужване.
2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно.
3. Не се разваля.
4. Върви на изтребител. Аз лично досега по бърза кола от мен не съм виждал в София. А се лигавя със всички... не подбирам
5. Най-пълна с тек джаджи - пращам си адресите от телефона директно на колата да не ръчкам по екрани GPSи, имам камери които автоматично ми качват видеото като се прибера в нас, подгрев дори на задните седалки, огромен дисплей за браузване на нета и дори гледане на видео.... и тн. итн
6. Тиха, не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
Оф има и още ама ме мързи да пиша, Бота ще ме обиди пак че ви отделям много време...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аве шемет, сбрали сте се тука няколко палячовци да бистрите политиката а кервана си върви. Тесла увеличават продажбите с 40-50% всяка година, ДВГ производителите плащат на Тесла по милиард годишно, за да си строят новите фабрики и не е далеч времето когато ще започнат да се сливат/фалират щото не могат да направят един сносен електромобил. VW се опитват, ама и те горките на софтуер никакви ги няма
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Виж ся .... тоя смешко DaveBG преди месец се изцепи тука че интериора на електричката си го обновявал кат си ъпдейтвал нова версия на софтуера Затуй и няма обслужване по електрокара ... просто си инсталира нова версия на софтуера и всичко е ок, ток и жица ....
Скъсаха го от подигравки и бъзици,, но кво да прай чиляка кат е броил 50 - 60 К еврака и нагоре за кола с зарядно ще казва че е супер кола, я ....
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ти да нямаш някакъв умствен проблем? Я се върни и прочети пак какво беше защото ставаше дума за копчетата, че това му било хубав интериор. Да има копчета нали... Имаше един трол (дето вече и не пише защото го забихме) като тебе дето само се чудеше какво да измисли да се окаже че смърдящ ракогенератор е по-добро от EV...
Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение[B]
До ортодоксалните хардлайнери фенове на колите със зарядно и кабел
Май единствената му печалба ще е от продажбата на текила .... вероятно .... може би ....
https://automedia.investor.bg/a/2-no...srine-tri-pati
Май пак сравняваме ябълки с круши – Рено на цена 30 000 евро спрямо Тесла 43 000 евро (най-евтината). Много ясно че на бройки по-евтиното се продава повече. Тесла като пуснат модел и в този нисък сегмент е ясно какво се случва – extinction.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Ти да нямаш някакъв умствен проблем? Я се върни и прочети пак какво беше защото ставаше дума за копчетата, че това му било хубав интериор. Да има копчета нали... Имаше един трол (дето вече и не пише защото го забихме) като тебе дето само се чудеше какво да измисли да се окаже че смърдящ ракогенератор е по-добро от EV...
Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...
Айде по темата ...........
Коментирай ми поста по- долу от 17. 32 ч. що теслака губи пазарите :
6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Всяка една е по-надеждна, с по-добър сервиз, по-евтина, с по-добра гаранция, по-добро качество на изработка. Теслите са правени в ТНТМ, имаха някакъв живот до началото на 2020, когато обаче всички останали пуснаха модели с 300+ км батерии като стандартни.
Сподели поне един пример за да поспорим за нещо конкретно. Щото така освен празни приказки други лафове не виждам
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Виж ся .... тоя смешко DaveBG преди месец се изцепи тука че интериора на електричката си го обновявал кат си ъпдейтвал нова версия на софтуера Затуй и няма обслужване по електрокара ... просто си инсталира нова версия на софтуера и всичко е ок, ток и жица ....
Скъсаха го от подигравки и бъзици,, но кво да прай чиляка кат е броил 50 - 60 К еврака и нагоре за кола с зарядно ще казва че е супер кола, я ....
Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
1. Няма обслужване. - със всесезони гуми ли е? фаровете и те ли са вечни като ел двигателя? Тапицерията и да не се самоизпира някакси.
2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно. - Солара да не си го откраднал. Щото ако си го купл би трябвали да включиш цената му като цена на тока за колата.
3. Не се разваля. - сега схаванах и точка 1.
4. Върви на изтребител. - е все някакво достойнсто трябва да има.
5. Най-пълна с тек джаджи - все пак сравняваме автомобили а не тблети или смартфони.
6. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам, - Слагай по едни гумени ръкавици и едни гумени ботуши щот 400 Волта не са шега работа. не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
Скъсаха го от подигравки и бъзици,, но кво да прай чиляка кат е броил 50 - 60 К еврака и нагоре за кола с зарядно ще казва че е супер кола, я ....
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
1. Няма обслужване. - със всесезони гуми ли е? фаровете и те ли са вечни като ел двигателя? Тапицерията и да не се самоизпира някакси.
2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно. - Солара да не си го откраднал. Щото ако си го купл би трябвали да включиш цената му като цена на тока за колата.
3. Не се разваля. - сега схаванах и точка 1.
4. Върви на изтребител. - е все някакво достойнсто трябва да има.
5. Най-пълна с тек джаджи - все пак сравняваме автомобили а не тблети или смартфони.
6. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам, - Слагай по едни гумени ръкавици и едни гумени ботуши щот 400 Волта не са шега работа. не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
2. Солара ми е за къщата и го взех много преди Теслата и се е изплатил отдавна, сега го ползвам и за зареждане...
Другите ги игнорирам. Неща които всеки иска и няма как да ги извъртиш че не са предимства колкото и да се опитваш.
А и забравих нещо
7. Най-безопасната кола. Води всички рейтинги по безопастност и е спасила сумати хора. Според NHTSA Тесла има най-МАЛКА вероятност за нараняване на пасажерите при катастрофа. Това е реална статистика.
8. Има автопилот и можеш да си разглеждаш околностите докато колата сама се кара или искаш да си вземеш нещо от задната седалка.
9. Скоро ще има пълен автопилот и ще може да идва да те взима пиян от ресторанта...
Намери и на тия предимства кусури айде
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеЯ сега да видим ползите тогава.
1. Няма обслужване.
2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно.
3. Не се разваля.
4. Върви на изтребител.
5. Най-пълна с тек джаджи - пращам си адресите от телефона директно на колата да не ръчкам по екрани, имам камери които автоматично ми качват видеото като се прибера в нас, подгрев дори на задните седалки, огромен дисплей за браузване на нета и дори гледане на видео.... и тн. итн
6. Тиха, не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно. - Солара да не си го откраднал. Щото ако си го купл би трябвали да включиш цената му като цена на тока за колата.
3. Не се разваля. - сега схаванах и точка 1.
4. Върви на изтребител. - е все някакво достойнсто трябва да има.
5. Най-пълна с тек джаджи - все пак сравняваме автомобили а не тблети или смартфони.
6. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам, - Слагай по едни гумени ръкавици и едни гумени ботуши щот 400 Волта не са шега работа. не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Когато се сравняват две машини обикновено се посочва критерий ко който се сравняват Такова нещо "по принцип" като критерий несъществува.
Та по какъв критерий електричките са по добри от ДВГ?
За твое успокоени мога да ти кажа че винаги може да се намери критерий по който електричките да са по добри от ДВГ, но за твое нещастие винаги може да се намери и критерий по който ДВГ да е по добър от електричките.
Електричките.Например поскорост на зареждане на резервоара. ДВГ е в пъти по-добър.
Обяснявано е вече няколко пъти че електрическа кола не се зарежда както ДВГ от празно до 100%. Повечето хора (аз включително) си зареждам само в къщи винаги. 1 път в годината ми се налага да заредя на суперчарджъра в пловдив например и ако сравняваш така ДВГ се зарежда по-бавно защото макар и за 10 мин зареждаш всеки 2 седмици, а аз няколко пъти годишно макар и за 45 мин...
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеПо преход с едно зареждане е два пъти по-добър.
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнениеПо робастност относно температурните изменения е с много проценти по-добър.
Мога да напиша и сходен списък относно електричките но ще предоставя тази чест на теб.
Я сега да видим ползите тогава.
1. Няма обслужване.
2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно.
3. Не се разваля.
4. Върви на изтребител. Аз лично досега по бърза кола от мен не съм виждал в София. А се лигавя със всички... не подбирам
5. Най-пълна с тек джаджи - пращам си адресите от телефона директно на колата да не ръчкам по екрани GPSи, имам камери които автоматично ми качват видеото като се прибера в нас, подгрев дори на задните седалки, огромен дисплей за браузване на нета и дори гледане на видео.... и тн. итн
6. Тиха, не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
Оф има и още ама ме мързи да пиша, Бота ще ме обиди пак че ви отделям много време...Last edited by DaveBG; 09.11.2020, 19:50.
- 1 like
Коментар
-
До ортодоксалните хардлайнери фенове на колите със зарядно и кабел
=======================================
6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина
Tesla вече не е главното действащо лице на европейския пазар за електромобили, показват данните за първите девет месеца на годината, обобщени от анализатора Матиас Шмид. Пазарният дял на американската компания се е стопил от 33.8% през третото тримесечие на 2019 до едва 13.5% за същия период на тази година.
За деветте месеца до септември Tesla има 63 000 регистрации на пазарите в EС плюс Норвегия и Швейцария, с 12 000 по-малко в сравнение с 2019. В същото време алиансът Renault-Nissan има 83 000 пласирани електромобила, а Volkswagen Group - 87 000. Статистиката отчита само чистите електрически автомобили (BEV), не и плъг-ин хибридите. На четвърто място с доста ускорен ръст е Hyundai-Kia.
Според експертите причините за отстъплението на Tesla са няколко. Ще се спрем на най-основните.
6 причини пазарният дял на Tesla да се срине ..........................
Четете .............
Междувременно Илон Мъск пусна на пазара текила по 250 долара бутилката
=========================================
Май единствената му печалба ще е от продажбата на текила .... вероятно .... може би ....
https://automedia.investor.bg/a/2-no...srine-tri-pati
Коментар
Коментар