If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Все още си чакам офертите, като си готов ги пусни тук- гледай да са актуални, че да мога и аз да си купя БМВ на 1-2 години с 45% дискаунт. Ей, повече лъжеш от матеев
Точно с три клика намерих куп обяви за 740xd на една година за около 50-60К евро, и 100-110К евро чисто нови в mobile.de. Ти лигавиш ли се нещо?
Все нещо си недоразбрал. Нали го знаеш лафа, че кьорав карти не играе
Айде със здраве
Все още си чакам офертите, като си готов ги пусни тук- гледай да са актуални, че да мога и аз да си купя БМВ на 1-2 години с 45% дискаунт. Ей, повече лъжеш от матеев
[SIZE=16px]За да не съм голословен ето я и статистиката за изминатите километри:[/LIST]И още един феномен за теслите. Обезценката след първоначалната покупка е най-ниската при теслите за разлика от останлите автомобили. За луксозния сегмент не е за разправяне - там след първата година обезценката е над 30-40%. Разликата е драстична и като се замисля трябва човек да е идиот или просто НЕинформиран, за да предпочете БМВ, Ауди или Мерцедес.
[ATTACH=CONFIG]n3630318[/ATTACH]
Еди, я бръкни и ми дай една оферта на 40% на кола на една година- аз не съм виждал тук такова нещо, и няма и да видя
Интересно ми е колко автомобила има средния притежател на Тесла и как ги използва.
Малко ми се струва че е И въпрос на мода, особено сред заможните зелени, и те като се наситят, пазара може да спадне.
За да не съм голословен ето я и статистиката за изминатите километри:
“In the first three years of owning a new car, Tesla drivers cover an average of 12,459 miles a year. Meanwhile, Mercedes owners clocked 12,100 miles each year, and Volvo owners averaged 11,578 miles.”
“What’s particularly fascinating is that Tesla EVs put on about the same number of miles as new diesel cars, which historically have been the long-distance, quasi-efficient model of choice for Europeans. (Emissions are an entirely different matter!) The RAC data showed new diesel vehicles averaging 12,496 miles in a year, just 37 more miles than a new Tesla.”
Tesla – 12,459
Mercedes – 12,100
Volvo – 11,578
Ford – 11,488
Mitsubishi – 11,456
Volkswagen – 11,282
Citroen – 11,272
Renault – 10,924
BMW 10,859
Land Rover – 10,716
И още един феномен за теслите. Обезценката след първоначалната покупка е най-ниската при теслите за разлика от останлите автомобили. За луксозния сегмент не е за разправяне - там след първата година обезценката е над 30-40%. Разликата е драстична и като се замисля трябва човек да е идиот или просто НЕинформиран, за да предпочете БМВ, Ауди или Мерцедес.
Интересно ми е колко автомобила има средния притежател на Тесла и как ги използва.
Малко ми се струва че е И въпрос на мода, особено сред заможните зелени, и те като се наситят, пазара може да спадне.
Така и за смарт телефоните мислехме преди 10-12 години, докато не влязоха в джоба на всеки потребител.
Такава статистика едва ли ще намериш, но и да има е доста безсмислена поради две причини:
1/ Средния собственик на Тесла изминава повече километри от този на мерцедес (не ми се търси статистиката, но ми попадна преди месец-два). Това само по себе си трябва да ти говори, че теслите не са градски коли, а се карат доволно. С изградената зарядна мрежа в САЩ и западна Европа дългите преходи са удоволствие.
2/ Месечният разход за Тесла М3 е по-нисък отколкото за среден клас Тойота или Хонда (като се вземат предвид всички разходи – вноска по кредита, гориво, застраховка и поддръжка)
Самият факт, че Тесла М3 слага в малкия джоб по всички показатели конкурентите от БМВ, Мерцедес, Ауди и Лексус и в същото време продава повече автомобили от тях взети заедно говори само по себе си.
С две думи си в заблуда, че купувачите на Тесли са само заможни потребители !!!
Май Бенджамин Греъм беше казал че „In the short run, the market is a voting machine but in the long run, it is a weighing machine“.
И са ‘кво. Тесла на печалба в 4 поредни тримесечия в условията на световна пандемия и спад на продажби за всички автопроизводители (с изключение на Тесла).
[ATTACH=CONFIG]n3630161[/ATTACH]
Влиза в S&P, индексните фондове трявба да напазаруват някъде към 20-25 милиона акции в рамките на няколко седмици
Да не си на мястото на шортаджиите (безименния не смее се обади, че напоследък няма много поводи за негативизъм в TSLAQ форумите)
Явно хората и инвеститорите осъзнаха, че 8 години по-късно няма нито една компания способна да извади конкурентен EV модел, който да изпревари модел S от 2012та година:
[ATTACH=CONFIG]n3630162[/ATTACH]
Поршето е два пъти по-скъпо с два пъти по-малък пробег от Тесла, обаче от 5 години го споменават за Тесла килъра, СМЕХ :-)))
2021ва отварят нов завод в Германия и станА интересно за германската хегемония
2022ра нов завод в Тексас за следващата експанзия на камионите, пикапа, кросоувъра …
Гледам анализаторите взеха да питат кога ще стигнат капацитет от 10 милиона автомобила годишно! Та въпросът вече не е дали, а кога?!?
В същото време за конкуренцията чуваме основно за спадове, скандали, съкращения и реструктуриране (сливания) и пр.
Интересно ми е колко автомобила има средния притежател на Тесла и как ги използва.
Малко ми се струва че е И въпрос на мода, особено сред заможните зелени, и те като се наситят, пазара може да спадне.
Същият този „пазар” подскачаше м.г., кога Мъск намекна за 420 долара за акция та...
Що ли мълчи сега? Сам го оценява (Пазарът)...
Май Бенджамин Греъм беше казал че „In the short run, the market is a voting machine but in the long run, it is a weighing machine“.
И са ‘кво. Тесла на печалба в 4 поредни тримесечия в условията на световна пандемия и спад на продажби за всички автопроизводители (с изключение на Тесла).
Влиза в S&P, индексните фондове трявба да напазаруват някъде към 20-25 милиона акции в рамките на няколко седмици
Да не си на мястото на шортаджиите (безименния не смее се обади, че напоследък няма много поводи за негативизъм в TSLAQ форумите)
Явно хората и инвеститорите осъзнаха, че 8 години по-късно няма нито една компания способна да извади конкурентен EV модел, който да изпревари модел S от 2012та година:
Поршето е два пъти по-скъпо с два пъти по-малък пробег от Тесла, обаче от 5 години го споменават за Тесла килъра, СМЕХ :-)))
2021ва отварят нов завод в Германия и станА интересно за германската хегемония
2022ра нов завод в Тексас за следващата експанзия на камионите, пикапа, кросоувъра …
Гледам анализаторите взеха да питат кога ще стигнат капацитет от 10 милиона автомобила годишно! Та въпросът вече не е дали, а кога?!?
В същото време за конкуренцията чуваме основно за спадове, скандали, съкращения и реструктуриране (сливания) и пр.
Коментар