Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Така е. Електричките по принцип са по-добри от ДВГ автомобилите..
Та по какъв критерий електричките са по добри от ДВГ?
За твое успокоени мога да ти кажа че винаги може да се намери критерий по който електричките да са по добри от ДВГ, но за твое нещастие винаги може да се намери и критерий по който ДВГ да е по добър от електричките.
Електричките.Например поскорост на зареждане на резервоара. ДВГ е в пъти по-добър.
По преход с едно зареждане е два пъти по-добър.
По робастност относно температурните изменения е с много проценти по-добър.
Мога да напиша и сходен списък относно електричките но ще предоставя тази чест на теб.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
То няма по-лоша.
Сега посочи поне една електричка, която е по-добра по каквито се сетиш показатели от Тесла.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Посочи една електричка по-добра от тесла
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
а имат по 100-ина години опит?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
За чий да чакам Тесла да става добра, като вече всички правят електрически коли и са по-добри от тесла по простата причина че не се учват сега на гърба на клиентите си, а имат по 100-ина години опит?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Норвегия ни показва какъв ще е пазара в Европа след 5 години.
За Китай ако не си разбрал - се произвежда почти всичко особено ако е високо технологично - телефони, телевизори, компютри, чипове. От това което виждам завода в Китай е доста по-добър от този във Фримонт, както Германския ще е още по-добър от Китайския. Всяка следваща итерация на продукт или завод е по-добра от предишната при Тесла.
За света ако не си разбрал при случката с Фукушима - огромната част от китайското производство зависи от японски компоненти. Да не говорим че 90% е с американски технологии и е въпрос на 5 минути да им дръпнат щепсела. За чий да чакам Тесла да става добра, като вече всички правят електрически коли и са по-добри от тесла по простата причина че не се учват сега на гърба на клиентите си, а имат по 100-ина години опит?
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Тъжно ли ще ти стане като разбереш че аз тия неща си ги следя в реално време за кеф и не ми отне повече от 10сек да ги пейстна?
Трябва да си с доста плосък мозък да кажеш че най-големия автопроизводител с най-много кеш в банките е във фалит докато строи заводи на 3 континента и продава всяка произведена бройка със записване.
Tesla has about $13 billion in debt on the books and about $6.9 billion net of cash on hand.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеA picture worth a 1000 words:
Колко време щеше да отнеме?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Тъжно ли ще ти стане като разбереш че аз тия неща си ги следя в реално време за кеф и не ми отне повече от 10сек да ги пейстна?
Трябва да си с доста плосък мозък да кажеш че най-големия автопроизводител с най-много кеш в банките е във фалит докато строи заводи на 3 континента и продава всяка произведена бройка със записване.
От интервюто със Стив Балмър най-забавно беше като обясняваше, че майкрософт продават милиони телефони, а Епъл 0.
Няколко години по-късно Епъл най-печелившата компания.
Интересно е дали Тойота ще е на пазара след 10 години
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Остави го момчето - 3дена търсило да извади факти че тесла не е фалирала. Те винаги са били във фалит .
Трябва да си с доста плосък мозък да кажеш че най-големия автопроизводител с най-много кеш в банките е във фалит докато строи заводи на 3 континента и продава всяка произведена бройка със записване.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Норвегия не е превю за Европа, там въобще където има пътища - разстоянията са къси И преди си бяха така.
А с Китай направо изби рибата от глупост, обаче друго да питам аз - кой с акъла си ще даде 40-50 хил долара/евра да си купи тесла номер 3, сглобявана и с части произведенив момента в Китай? Риторичен е въпроса.
З Норвегия - мито/акциз е близо 100% на ДВГ коли, на тесла хич - демек 20-50к€ разликаLast edited by bota156; 07.11.2020, 22:22.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Айде юруш на купувачите на лафове
(Лафове, разбира се.)
Коментар
Коментар