Даааааааааа, от нова година в германия вдигат бензина със 7 цента, дизела с 8- за електрото не казват нищо
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Гледах това и ми домъчня:Бай Илън хич даже не е снижил пожароопасността, нито е дал намек за увеличаване както технологичността, така и гъвкавостта на батериите. С ТОЗИ дизайн, остават най-скъпият и най-критичен елемент в електрокарите а неговата змяна, поддръжка и рециклиране, остават бомба със закъснител с още маса заложени проблеми, като напр. неравномерно разпределяне товарния ток м/у елементите и (чувствителна) непоносимост към отказ на отделни елементи.
Съжалявам, Пич. (Sorry, Dude)
...
И съм готов да помогна, при желание от страна на теслАта. Само попитай.
(just call me.)Last edited by Pyramid; 11.10.2020, 20:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Либерастите не се спряхте да делите хората. Сега и природата ли разделихте. На колко природи. На 52. Нали толкова пола охарактеризирахте.
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеИдеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.
Специално за тока, намираме се в последните години на държавните "енергота". В бъдещето всеки сам ще си произвежда електроенергия от собствени соларни панели или ветро генератори, както вече в много държави се прави масово.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Зависи коя природа визираш, тази която не включва живи същества (или поне не интелигентни такива) ще оцелее. Изобщо не и дреме дори, да. Така като ти чета коментара се чудя ти от коя природа си?Last edited by vikhunter; 09.10.2020, 23:58.
Коментар
-
Идеята за ел транспорт си е начин за тотален контрол на населението. Зарибявката върви. Бърз старт имали, щели били да поевтиняват, безплатни контакти, безплатно паркиране, стимули. Данъци ли? Няма ве. И после пълен дистанционен контрол на придвижването. А пък ток я има, я няма.Last edited by vikhunter; 10.10.2020, 04:47.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Трябва да го знаеш, че няма по-полезно за природата от въглеродния диоксид, азотните окиси, серните окиси и всичкокоето се отделя при дишане, горене, изригване на вулкани и пръдни на австралийски крави. Това, че са вредни е една огромна либерастка лъжа.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Да караш ракогенератор е като да дърпаш естествения подбор за опашката. Та може и да не дочакаш Грета. Природата ще се защити "сама".
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Дреме ми на юрдека, случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарчеДотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка....
връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
Дреме ми на юрдека, случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарчеДотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка....
връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Гледахме ги тези данни. Има некоректни внушения.
1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта., случайно видях тва и го постнах....щото нема в момента кво да правя .... дреме ми за електричките ..... кат ги направят по 2 - 3000 евра ше си купя от гъзария такава да ходя с нея на лозето
Някой ден кат забранят с закон след 20 години ДВГ и под страх да влезеш в пандиза ако караш такава, тогава ако още съм жив ще си купя електрокарчеДотогава ще си джитгаме с бензинките и ще замърсяваме околната среда с изгорели газове, да дойде оная пикла Грета да ми направи забележка....
връчвам й лопатата да прекопае двора и търмъка да го изтърмъче .....
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнениеИ за кво ручахме жабетата сурови ...
===========================================
Спорните предимства на електромобилите
Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов
Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.
Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.
Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.
https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/
1.Животът на автомобилите е доста над въпросните 150 К км.
2.Дори в тях вътре, СО2-отпечатъкът на електричката беше с ок.24 Т/ машина по-нисък.
3.Когато се използва батерия по системата на вашия скромен слуга, ѝ поддръжка, ѝ производство, и логистика на нови бат.за всички типове таратайки, се омаква да поевтинеят поне наполовина,
Така че, СПОКО: Утрото е по-мъдро от вечерта.
- 1 like
Коментар
-
И за кво ручахме жабетата сурови ...
===========================================
Спорните предимства на електромобилите
Електромобилите ще имат дял от 10-15% до 2030 година, въпреки масовото им производство днес, смята доц. Пламен Паунов
Амбициите на ЕС са през 2050 г. индустрията да бъде с нулев въглероден отпечатък и това е предизвикателство за бизнеса. За изпълнението на тези цели част от конвенционалните производства на енергия ще бъде заменена от възобновяеми източници, но при тях е характерно неравномерното производство.
Затова и компаниите продължават да търсят нови технологии и алтернативи.
Оказва се, че електромобилите може и да не са отговорът на увеличените екологични изисквания за автомобилния транспорт.
Проучвания показват, че ползите от тях могат да се видят едва при пробег от над 150 хил. километра. Дотогава емисиите въглероден диоксид (CO2) за целия жизнен цикъл на автомобила - от производството до рециклирането, са по-високи, отколкото при конвенционален дизелов двигател, заради неговия по-висок коефициент на полезно действие.
https://www.investor.bg/bloomberg-tv...bilite-313536/
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
не съм пазарувал нищо. И дай числа
За модел 3 свали надолу с 3-4 хил евро.
С еко стимулите сваляш още колкото дават
Коментар
-
Нямам данни за танзания.
Иначе ако някой иска да си купува Тесла ето ви моя рефър линк, ако го ползвате печелите 1000 мили безплатно зареждане което си е 1600 километра.
Може да си вземете и отстъпка за соларни панели също:
http://www.tesla.com/referral/georgi87429
- 1 like
Коментар
Коментар