If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Двамцата тинковци (кретин и Втин) са с адженда да громят прогреса. Няма аргументи които да вАжат за тях. Без значение, че всички се отказват от ДВГ, че до ден днешен няма нито един конкурентен автомобил на Тесла от традиционните производители.
Кои тез всички бре, кат електричките едва преминаха едноцифрен процент в края на тая година
Двамцата тинковци (кретин и Втин) са с адженда да громят прогреса. Няма аргументи които да вАжат за тях. Без значение, че всички се отказват от ДВГ, че до ден днешен няма нито един конкурентен автомобил на Тесла от традиционните производители.
...ЗАЩОТО, когато се говори за конкуренция, се подразбира един клас машини, за начало. ЗА. елелтричките съм но, до момента, са неконкурентни като цени на моя Фокус и няма инфраструктура, за чий ми е нова грижа?
Дай пример за по-дълга гаранция и кажи каква е технологията за гарантиране че ще издържи повече от батерия която е специално разработена за тая цел. Ти се набутваш всеки ден в бензиностанции и сервизи, нас не ни мисли глупи
Двамцата тинковци (кретин и Втин) са с адженда да громят прогреса. Няма аргументи които да вАжат за тях. Без значение, че всички се отказват от ДВГ, че до ден днешен няма нито един конкурентен автомобил на Тесла от традиционните производители.
теслата има дял 2% и расте с 23%. Другите имат 98% и растат с 320% тази година. !?!?!?
Само на електрички и хибриди. Останалите са ДВГ които са 3/4 от пазара
Отново наизуст се хвърлят партенки. Средния ръст на продажбите е близо 60% годишно видно от историята.
Да кажем че се забави на 40%. За колко време ще стигнат 10 милиона годишно (жокер – в това десетилетие ще е)?
Я дай обяснение как при спадащи продажби се качва пазарния дял на ДРУГИТЕ, че нещо не се сещам?
Крети, не знам в твоята глава какви бръмбари има ама конкуренция може да има между лииф и i3. Тесла е в друга лига и няма нито един автомобил електрически или двг, който да се доближава. Критерии много, но ако ползваш общоприетите - цена, приложимост, сигурност, рейндж, техника, задвижване, динамика ... отговора е ясен и той се вижда от новите продажби. На Тесла растат за разлика от всички други производители на ДВГ.
теслата има дял 2% и расте с 23%. Другите имат 98% и растат с 320% тази година. !?!?!?
Само на електрички и хибриди. Останалите са ДВГ които са 3/4 от пазара
Викаш, да си я карат на хартия или как
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Дай пример за по-дълга гаранция и кажи каква е технологията за гарантиране че ще издържи повече от батерия която е специално разработена за тая цел. Ти се набутваш всеки ден в бензиностанции и сервизи, нас не ни мисли глупи
По модели бре, смехурко Тесларите имат един единствен масов модел и това е Тесла 3, само че БМВ и3 излиза на пазара много преди нея и се конкурира с Модел S. Инак 3-ката чак тая година догони криво-ляво като продажби Нисан Лийф, дето е вече поредна генерация и е много по-качествен от нея
Крети, не знам в твоята глава какви бръмбари има ама конкуренция може да има между лииф и i3. Тесла е в друга лига и няма нито един автомобил електрически или двг, който да се доближава. Критерии много, но ако ползваш общоприетите - цена, приложимост, сигурност, рейндж, техника, задвижване, динамика ... отговора е ясен и той се вижда от новите продажби. На Тесла растат за разлика от всички други производители на ДВГ.
Европейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Викаш, да си я карат на хартия или как
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Сега сложи продажбите на Тесла и кажи по какво се мери?
По модели бре, смехурко Тесларите имат един единствен масов модел и това е Тесла 3, само че БМВ и3 излиза на пазара много преди нея и се конкурира с Модел S. Инак 3-ката чак тая година догони криво-ляво като продажби Нисан Лийф, дето е вече поредна генерация и е много по-качествен от нея
Европейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Това го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
Коментар