If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Будалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.
Будалкайте се вие. Тесла е лидер в батериите...ЗАСЕГА. Идат тектонични потресения на тяхното поле, обаче. И...
... НИТО ЕДНИТЕ,НИТО ДРУГИТЕ, водят хорото.
Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
Че той самия ЕД си викаше че старите производители нямат шанс. Е тесла са стар електропроизводител.
Вече ги няма в десятката от 20-на коли на пазара с всички екзотики
Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.
„New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards“
"The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.“
“What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Светлината в тунела за тесла е от стоповете на Фолксваген, още от октомври ги биха - хем са чисто нов играч с нова платформа
Да му мислят идиотите каат теб, дето мислят че китайска сапунерка на батерийки от туита на един напушеняк щяла да води парада - тя вече отиде на опашката и всички го виждаме По-добре си продай единствената акцийка овреме, че ша гризнеш теслата
Всички са наясно кой води парада вече. Повечето CEOта се спотайват и надпреварват да обясняват как до 2-3 години ще имат - 20 EV модела, а на практика не могат да изкарат и един конкурентен на Тесла от 2012та година. Разбира се има и идиоти, които се връзват на пропагандата против Тесла/Мъск, но като цяло останаха много малко вече.
„New competitors with IT business-like capabilities, such as Tesla, are pacing the change and setting new standards“
"The event revolved around how we can catch up with Tesla – a company focused exclusively on the future, without a traditional car business. Its Silicon Valley-style ecosystem is influenced by software capabilities, focus on technology and risk culture.“
“What do we have to achieve in the next six months to catch up with Tesla in terms of technology by 2024?”
Има светлина в тунела за VW, но в ерата на автономното задвижване може и да не е толкова светло бъдещето колкото е било досега.
Tesla колите вече са по-скъпи за зареждане, отколкото e зареждането на еквивалентен бензинов автомобил - поне ако използвате мрежата на Tesla Supercharger, пише австралийският сайт WhichCar.
Неотдавнашното увеличение на цените за използване на бързо зареждащите се Tesla Supercharger станции и погрешни данни за гориво на уебсайта на Tesla означават, че твърденията, че зареждането със Supercharger е „по-евтино от цената на бензина“, са неверни.
Според Tesla цената за зареждане на Tesla Model 3 е 7 австралийски долара на 100 км в сравнение с 12 австралийски долара за конкурентна бензинова кола.
Тези оценки включват поне три неверни цифри: колко електроенергия използва Tesla Model 3, цената на електричеството в Tesla Supercharger и цената на бензина.
Неотдавнашното увеличение на цената на Supercharger до 52 цента за киловатчас е значително повече от онези 42 цента/kWh на уебсайта на Tesla.
Това означава, че презареждането дори на най-ефективния Tesla Model 3 Standard Range Plus - който консумира 18.8 kWh / 100 км според данните, предоставени на австралийското правителство, би струвало 9.78 австралийски долара на 100 км с помощта на Supercharger.
Съперникът BMW 330i струва 8.00 австралийски долара на 100 км, приемайки средна цена на скъпия безоловен бензин от 1.38 австралийски долара.
Консумирайки заявените средни стойности от 5.8 литра на 100 км - доста под цифрата от 7.0 л / 100 км, използвана от уебсайта на Tesla - BMW е с 18 процента по-евтино за зареждане с гориво, отколкото Tesla за зареждане с ток.
Изберете хибридно задвижвания Lexus IS300h и разходите за гориво на 100 км падат до 6.76 долара - около 31 процента по-малко от цената на Tesla, заредена със Supercharger.
Въпреки че електромобилите винаги са стрували повече от конкурентните им автомобили с двигатели с вътрешно горене, обещанието за по-ниски експлоатационни разходи е ключова част от маркетинга им - досега.
Претопляш старите манджи. Тази статия я коментирахме. Данните и внушенията нямат много общо с действителността.
Като започнем от това как се зарежда (и къде), до това колко харчи БМВ 330i.
Tesla колите вече са по-скъпи за зареждане, отколкото e зареждането на еквивалентен бензинов автомобил - поне ако използвате мрежата на Tesla Supercharger, пише австралийският сайт WhichCar.
Неотдавнашното увеличение на цените за използване на бързо зареждащите се Tesla Supercharger станции и погрешни данни за гориво на уебсайта на Tesla означават, че твърденията, че зареждането със Supercharger е „по-евтино от цената на бензина“, са неверни.
Според Tesla цената за зареждане на Tesla Model 3 е 7 австралийски долара на 100 км в сравнение с 12 австралийски долара за конкурентна бензинова кола.
Тези оценки включват поне три неверни цифри: колко електроенергия използва Tesla Model 3, цената на електричеството в Tesla Supercharger и цената на бензина.
Неотдавнашното увеличение на цената на Supercharger до 52 цента за киловатчас е значително повече от онези 42 цента/kWh на уебсайта на Tesla.
Това означава, че презареждането дори на най-ефективния Tesla Model 3 Standard Range Plus - който консумира 18.8 kWh / 100 км според данните, предоставени на австралийското правителство, би струвало 9.78 австралийски долара на 100 км с помощта на Supercharger.
Съперникът BMW 330i струва 8.00 австралийски долара на 100 км, приемайки средна цена на скъпия безоловен бензин от 1.38 австралийски долара.
Консумирайки заявените средни стойности от 5.8 литра на 100 км - доста под цифрата от 7.0 л / 100 км, използвана от уебсайта на Tesla - BMW е с 18 процента по-евтино за зареждане с гориво, отколкото Tesla за зареждане с ток.
Изберете хибридно задвижвания Lexus IS300h и разходите за гориво на 100 км падат до 6.76 долара - около 31 процента по-малко от цената на Tesla, заредена със Supercharger.
Въпреки че електромобилите винаги са стрували повече от конкурентните им автомобили с двигатели с вътрешно горене, обещанието за по-ниски експлоатационни разходи е ключова част от маркетинга им - досега.
Абе важното е феновете да гледат акцията, те дори не могат да си позволят да я карат тая кола, какво остава да си я купят
Tesla колите вече са по-скъпи за зареждане, отколкото e зареждането на еквивалентен бензинов автомобил - поне ако използвате мрежата на Tesla Supercharger, пише австралийският сайт WhichCar.
Неотдавнашното увеличение на цените за използване на бързо зареждащите се Tesla Supercharger станции и погрешни данни за гориво на уебсайта на Tesla означават, че твърденията, че зареждането със Supercharger е „по-евтино от цената на бензина“, са неверни.
Според Tesla цената за зареждане на Tesla Model 3 е 7 австралийски долара на 100 км в сравнение с 12 австралийски долара за конкурентна бензинова кола.
Тези оценки включват поне три неверни цифри: колко електроенергия използва Tesla Model 3, цената на електричеството в Tesla Supercharger и цената на бензина.
Неотдавнашното увеличение на цената на Supercharger до 52 цента за киловатчас е значително повече от онези 42 цента/kWh на уебсайта на Tesla.
Това означава, че презареждането дори на най-ефективния Tesla Model 3 Standard Range Plus - който консумира 18.8 kWh / 100 км според данните, предоставени на австралийското правителство, би струвало 9.78 австралийски долара на 100 км с помощта на Supercharger.
Съперникът BMW 330i струва 8.00 австралийски долара на 100 км, приемайки средна цена на скъпия безоловен бензин от 1.38 австралийски долара.
Консумирайки заявените средни стойности от 5.8 литра на 100 км - доста под цифрата от 7.0 л / 100 км, използвана от уебсайта на Tesla - BMW е с 18 процента по-евтино за зареждане с гориво, отколкото Tesla за зареждане с ток.
Изберете хибридно задвижвания Lexus IS300h и разходите за гориво на 100 км падат до 6.76 долара - около 31 процента по-малко от цената на Tesla, заредена със Supercharger.
Въпреки че електромобилите винаги са стрували повече от конкурентните им автомобили с двигатели с вътрешно горене, обещанието за по-ниски експлоатационни разходи е ключова част от маркетинга им - досега.
Дейви пише за всичко друго , но не и за това което питам, а то беше колко е паднал обсега на колата му в студеното време
Нищо не пада от обсега. Появява се една синя черта и една снежинка която заключва малка част от батерията и като загрее колата изчезва.
Важното е обаче че се качваш и тръгваш веднага, няма нужда да загряваш , парното ти тръгва веднага и ми се струва смешно как човек би се мъчил с друг вид кола.
Иначе при тебе как е запали ли твойта в студа?
Гледам че са те снимали:
Базовата цена на Тесла 3 за ЕС (без скопения, непризнат легално "автопилот", щото струва 7к допълнително и бяла на цвят, щото друг цвят струва 2к екстра) и батерия за 400км - е 42900 евро, същата кола за 540 км пробег е 52490 евро.
Не слагам транспорт и митнически такси.
Отделно, гаранцията на колата, възлите и батерията са доста кратки.
Субсидиите свалят малко от цената, но е висока.
Оттам нататък влизаме в зоната на мрака, и очакваме :
- до три години, евтина МАЛКА техна кола до 25000$ (под нивото на Тesla 3 ще е)
- до една година тяхна и по-евтина батерия от Берлинския завод (който прави иначе Теslа Y)
Политика компании Tesla, которая предоставляет восьмилетнюю гарантию на свои тяговые батареи, подразумевает замену всего блока в сборе, если обнаруживается неисправность хотя бы одной ячейки.
Коментар