Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Те сигурно и самите ти КОЛИ струват по-малко от него, но това си въпрос на избор, някой от познатите ми с електромобили, даже не ги застраховат, защото като цяло риска от кражба е доста по-малък (така ги водят и застрахователите). Аз лично не бих се отказал да си плащам за каско, според стойността на автомобила е, но си е въпрос на избор, докато ремонтите, поддръжката на ДВГ, данъците и горивото по 15 лв на 100км (средно) НЕ СА ПО ИЗБОР.
За удоволствието от шофирането с моментално ускорение и липса на вибрации и смрад няма какво да говорим.
ДИЗАЙН - абсурд, всепризната е моята каляска за НАЙ-ДОБЪР ДИЗАЙН в света
бързина - вдига ли твойта 250?
Автономност - можеш ли 1000км да минеш с едно зареждане? А 500 на пълна газ?
Удобство - може ли да натовариш куфарите на 5 човека? А 5 човека?
Какви вибрации ве - като я запалих като я купувах со копчето я загасих че мислех че не е запалила - на отворени врати и капак !?!?!
Смрад е за тия зад мене - боли ма, в купето смрад няма.
Звука на 5-ка като го настъпиш прави духовна чикия.
Всичките ми разходи са по малки от каското ти? Каква икономия, кви 5лвНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Относно самоуправляващите се коли хората са казали че ще им повярват ако са 4-5 пъти по-сигурни от хората. Т.е. не е достатъчно да са толкова сигурни като хората.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32202821/
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Колко ти е каското?
Щото аз по малко от него харча за КОЛИТЕ СИ. А тази година десетки пъти по малко
За удоволствието от шофирането с моментално ускорение и липса на вибрации и смрад няма какво да говорим.FinancialMarkets.Zone
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеА тази година десетки пъти по малко
Аз пътувам доста и градско и извънградско и за мене лично ЕВ-то пести пари, дава комфорт и най-вече удоволствие че съм с най-бързата кола буквално в Б-я.
И междудругото маслото се сменя независимо дали си карал или не, ама това ти го обяснявахме вече...
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Хаха, наистина ли, трудно ми е да си обясня, какво може се случва в главата на някой написал нещо такова.
Добре супер, честно казано колкото по малко хора се светнат за офертат толкова по добре за мен, че не ми се чака на опашки. Друго си е 8 на 100 х 2.50 лв литърчето, на всеки 10к км, масълце, филтърче, ремъче, някоя гарнитърка х няколко стотачки или скоростна кутийка х няколко хилядарки, данъче, смсче за паркиране, ех че сме шарани, да изпускаме тази далаверка хаха
Щото аз по малко от него харча за КОЛИТЕ СИ. А тази година десетки пъти по малкоНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Най-тихата кола на 2020 не е електрическа
В теста за шум Tesla е близо до дъното, а на върха е... дизел
Екип Automedia26.12.2020 17:48Прочитания: 90319
В съзнанието ни електромобилите са почти идеално тихи превозни средства - без грохота и вибрациите от двигателя с вътрешно горене. Но едно доста детайлно проучване на австралийското WhichCar показа, че всъщност някои конвенционални автомобили са по-тихи от електрическите, и то с немалка разлика. А най-тихата тествана кола даже е... дизелова.
Австралийците тестваха 31 модела в рамките на ежегодния си конкурс за Кола на годината. Едно от изпитанията бе на специалното трасе за измерване на шума на Holden. Автомобилите го минаха с изключени климатик и информационна система, и при зададена на темпомата скорост от 80 км/ч. Екипът измери шума вътре в купето върху гладък асфалт, върху грапава настилка и накрая изчисли среден показател за всеки модел.
За доста голямо учудване и на самите изпитатели, електромобилите далеч не показаха превъзходство в този тест. Nissan Leaf например се класира горе-долу в средата на таблицата, а двата варианта на Tesla Model 3 се оказаха почти на дъното. Единствено Mercedes EQC отсрами електрическото задвижване, като се класира втори, но и той бе изпреварен от един дизелов модел.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеБезплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Безплатно само сиренцето в капана за ел. шарани
Добре супер, честно казано колкото по малко хора се светнат за офертат толкова по добре за мен, че не ми се чака на опашки. Друго си е 8 на 100 х 2.50 лв литърчето, на всеки 10к км, масълце, филтърче, ремъче, някоя гарнитърка х няколко стотачки или скоростна кутийка х няколко хилядарки, данъче, смсче за паркиране, ех че сме шарани, да изпускаме тази далаверка хахаFinancialMarkets.Zone
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Де ги тия безплатните , не ги виждам нещоНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнениеТакъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.
Хибрида в момента е най-голямата прецакня. Хем получаваш всички недостатъци на ДВГ-то хем нямаш нищо от предимствата на ЕВтата.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Де ги тия безплатните , не ги виждам нещо
В София са 22-23, безплатните, от които 3 бързозарядни DC. Във Варна са малко повече. А платените няма и да ги броя доста са.
https://www.plugshare.com/Last edited by k_v_v_; 30.12.2020, 08:30.FinancialMarkets.Zone
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от PyramidИсках да припомня, Червени, че от вас двамата, мултимилиардер е той, а ти си един форумен таласъм, (+/-).
И немската пенсия върви.
Болниците, пътищата, въздуха, храната, цените - нормални.
Липсата на завистливи съседи - безценно.
Ти с какво ще се похвалиш ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от k_v_v_ Разгледай мнение
Самоче я зареждаш с бензина, който гориш и плащаш пр скъпо, а тока, ако го плащаш е по евтин, да не говорим, че има и не малко безплатни зарядни станции, където не го и плащаш.
Но така или иначе, пак си оставаш, на масла , ремъци, смяна на накладки най-вече бензин, както и няма как да спираш безплатно в синя зона и да не плащаш данък.
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнениеТакъв тип, с кабел, оскъпява колата като цяло, понеже батерията е по-голяма, а и трябват домашни условия за кабелите.
Повярвай, градското каране зарежда малката батерия достатъчно, не съм видял абсолютно никакъв механик за 8 год - освен за масла, спирачни дискове/накладки и гуми, набира бързо като тролейбус на светофара и при изпреварване, автоматик, бензин, ниски данъци и застраховка.
Перфектна е за скараните със техниката жени или младежи дето нямат време, пари и нерви за ремонти.
Но така или иначе, пак си оставаш, на масла , ремъци, смяна на накладки най-вече бензин, както и няма как да спираш безплатно в синя зона и да не плащаш данък.FinancialMarkets.Zone
- 1 like
Коментар
Коментар