Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
- 1 like
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеЕвропейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Баш тесларската батерия визирам, глупи. Щото останалите имат навика да дават доста по-дълга гаранция за техните например. Китайска играчка на батерийки с 5 букви за набутване - тесла
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Я пак?
Сега сложи продажбите на Тесла и кажи по какво се мери?
Коментар
-
Европейския модел 3 ще получи 82KW батерия! Хората с поръчките които си получили вече документите забелязват увеличения капацитет в документацията.
PS: Гледам че надолу трола с няколко ника тука пак е изсипал небрежно че батериите се сменяли на 7-8г без да визира на коя кола , та за да не стане грешка на Тесла батериите от ново поколение издържат милиони мили (справка https://electrek.co/2020/10/18/tesla...million-miles/ ). Като досега няма батерия умраяла от деградиране, има повредени от дефекти или механично, но от деградиране умрели батерии все още няма дори от първите произведени от 2012 (в софия има такива коли дори които се карат).
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Това е супер-глупава кола, изработека в час по трудово (имаме служебна). Но не и пречи да се мери с теслата по продажби
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3...%2C722%20units.
Сега сложи продажбите на Тесла и кажи по какво се мери?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеТова го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Това го правят БМВ от няколко години с i3, но няма да преживее повече от още 3-5 години.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_i3...%2C722%20units.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
S&P се чудят сега как да отиграят влизането щото ще си такова майката от волатилностт.
Как пък не се научихте да не залагате срещу Е.М.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Да не влезе кат предния път Ти пали свещ за здравето на гуру Мъск, че нещо е пипнал модерната болест и може да пукяса
Как пък не се научихте да не залагате срещу Е.М.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
Днес в немско обявиха, че щели да продължават стимулите за покупка на електрички, защо ли - нали бяха по-готини
В темата двата пудела са 1 човек с 1 акция на тесла, затуй е цялата пушилка
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Голямо откачане му дърпат- 20 евро- има няма 7-8%
Математиката ти е като знанията по корабоплаване които след като каза че си прекарал години по корабите се оказаха кръгла нула.
От там идват и разсъжденията ти за електрическите коли като цяло ( особенно тези за зимните периоди https://www.youtube.com/watch?v=lL9zveDz8H0 )
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара
Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.Last edited by Mateev; 17.11.2020, 12:28.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Още има дето се хващат на такива партенки. Без да проверявам подробности с два три клика в Гугъл се вижда, че средната цена на тока в Австралия е 33цента. Електричките ги зареждат нощно време в 90% от годината (най-вероятно на доста под посочената цена).
Автора на статията явно разчита, че голяма част от читателите са идиоти и няма да проверяват глупостите дето пише (може и да е прав не знам). И сега какво прави впечатление:
Разхода на Теслата увеличен с 20-30%
Цената за зареждане увеличена почти двойно
Примера с БМВто направо цепи мрака – 330i с разход 5,9л/100.
БМВто се зарежда с високо октанов бензин, който най-вероятно е доста над посочената цена
Тази статия ми напомня на опитите да се обясни по научен начин колко по-мръсни били EVта за природата. Изопачаваш всеки възможен компонент и разчиташ, че читателите са баламурници.
Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичкоLast edited by v_tin; 17.11.2020, 12:16.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеТесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента
Коментар
Коментар