Някой има ли идея за перспективите пред Solo? Това чудо има ли собствен живот или просто върви нагоре покрай останалите? Признавам си, че за мен е изгъзица на невероятно висока цена. "Инвестирах" там, просто защото беше на добра цена.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Неудачията ще е 10к с 6 субсидия. За селско каране е идеална.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеДнес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Днес разцъках оферти в Пижо дилъра, че ми е през улицата отсреща.Нова 208ца електро е под 20 хил евро заради държавната подкрепа от 6000 евро. Лизинг 4 години с 1% годишна лихва, без наем на батерията - човек може да си я подкара за 160 евра месечна вноска още утре. 4г гаранция на колата, 8 - на батерията. Йебем ти теслите криви
Коментар
-
Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
ЕД, ти ужким инвестираш на борсата, тази, онази. без значение.
Следващата и по-следващата година - ще са като тая, и децата знаят, че ще има рецесия още поне 18-24 месеца.
"Рецесия" ще е докогато, БВП на САЩ не се изравни със това за 2019 година, това е според мен, естествено Блумберг ще ти сравни 2021 със 2020, да ама не.
Така, че следващите две години максимум да стигнете половин милион на година, хората и бизнесите няма да харчат толкова.
11к продадени в Германия (във Франция са под 10к) на месец.
Е, къде тогава ще продавате в ЕС ? Холандия, Скандинавията ? Европа я пишете бегала за няколко години поне.
Тази евтината,Тесла за $25000 (предполагам, ще изглежда по-зле от Тройката) се чака до 3 години (поне).
Гаранция тая кола няма да има "автропилот" - ама това е един от козовете Ви, как с тоя евтинджос ще биете Голфа, Зоуи, БМВ, Дачия ???
Тая евтината, няма да оставя голям марджин да правите прекалено много заводи за коли, остави ами и ГОЛЯМ завод за батерии ще трябва, нали ще гоните няколкото милиона.
Сега, знам, че отговаряш избирателно и там където отговаряш даваш някакви бъдещи хипотези, двусмислици и т.н.
От изказвания се разбира, че батерии ще се произвежда в почти всеки завод, за да се скъси веригата на доставки и разходи. Маржина, Тесла го увеличава постоянно с или без ауто пилота. Важното за маржина е не само редуцираната цена на батерията, но и технологията на производство. Никой няма да произвежда с по-ниски разходи, а в същото време да продава като ТОП бранд.
Коментар
-
Първоначално изпратено от representjah
И 800К ми стигат. Край на баса 31.12.2023. Ако се случи преди това, получаваш стотарката.
Последно уточнение - произведени, но и продадени автомобили. А не да стоят на паркинга им да хващат тен. За доказателство - отчетите на компанията - Balance sheet и annual report.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Пазара както знаеш отразява очакванията за бъдещето, а отчетите отражение на миналото. Толкова за ЩЕто
700-800 хил ще ги направят още следващата година. За 23та бих заложил на 1,5 милиона поне.
И хубаво уиски става
Следващата и по-следващата година - ще са като тая, и децата знаят, че ще има рецесия още поне 18-24 месеца.
"Рецесия" ще е докогато, БВП на САЩ не се изравни със това за 2019 година, това е според мен, естествено Блумберг ще ти сравни 2021 със 2020, да ама не.
Така, че следващите две години максимум да стигнете половин милион на година, хората и бизнесите няма да харчат толкова.
11к продадени в Германия (във Франция са под 10к) на месец.
Е, къде тогава ще продавате в ЕС ? Холандия, Скандинавията ? Европа я пишете бегала за няколко години поне.
Тази евтината,Тесла за $25000 (предполагам, ще изглежда по-зле от Тройката) се чака до 3 години (поне).
Гаранция тая кола няма да има "автропилот" - ама това е един от козовете Ви, как с тоя евтинджос ще биете Голфа, Зоуи, БМВ, Дачия ???
Тая евтината, няма да оставя голям марджин да правите прекалено много заводи за коли, остави ами и ГОЛЯМ завод за батерии ще трябва, нали ще гоните няколкото милиона.
Сега, знам, че отговаряш избирателно и там където отговаряш даваш някакви бъдещи хипотези, двусмислици и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Пазара както знаеш отразява очакванията за бъдещето, а отчетите отражение на миналото. Толкова за ЩЕто
700-800 хил ще ги направят още следващата година. За 23та бих заложил на 1,5 милиона поне.
И хубаво уиски става
Пална ли свещ на гуруто, че бере душа?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
А...СУРИВИННАТА БАЗА за тези батерии? Ей тан е Мазало.
Коментар
-
Първоначално изпратено от representjah
Говриш само в бъдеще време. Имаш точно пет ЩЕ-та в поста ти. Едно ЩЕ стрва едно нищо - nada, zero, niente. Фантазия, мечти и надежди.
Аз ти говоря сега, фактите по документи. Три МЕГА ФАБРИКИ (дори две и половина), на цена 20.2 МИлиарда. Ти смятай колко ЩЕ струва следващата.
Нищо не каза за предложението ми? до 31 декември 2023, Тесла няма да имат повече от 800 000 (осемстотин хиляди) произведени и продадени коли годишно. Това са 20% под твоите 40%. Без оглед на причината - земетресение, закъснения в строежи, кризи, супервируси, господ да слезе на земята. Една стотачка
700-800 хил ще ги направят още следващата година. За 23та бих заложил на 1,5 милиона поне.
И хубаво уиски става
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Четеш но не разбираш или не искаш да разбереш. Предполагам си наясно, че с всяка следваща итерация се научаваш да произвеждаш повече, на по-ниска цена. За Китай на спомен разходите са 70% по-ниски от Невада (смятай колко е излязла). В Германия фабриката ще е още по-добра и ефективна. В момента се надпреварват коя Германската или Тексаската фабрика ще отворят първи врати.
Капацитета зависи от технологията на производство. Ако в Невада са сглобявали първите М3 от стотици части, то в момента се прави от не повече от 10. С новата преса технологично колата ще се „щампова“ – което значи съкращаване на разходи, време и човешки грешки. Това никой не го прави освен Тесла, които свалят разходите драстично заради батерии и каросерия. Да не говорим, че ще произвеждат пъти повече батерии от сегашния капацитет.
Четеш евангелието с негативна нагласа, което е продиктувано от предварителната нагласа за компанията и Елън Мъск.Last edited by Pyramid; 18.11.2020, 21:45.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеТой бота винаги пуска някаква брутална глупост и после да се чудим как ги измисля и какво има в предвид.
Всички графики му показват че всички отиват надолу а САМО Тесла има ръст, обаче той не може и не може да го осъзнае скоро няма да има и части за неговата бангия която предполагам консумира доста части
Хейтърите на електричките не осъзнават, че колкото повече производители пускат електрички, те не ядат от Тесла а от дела на ДВГ. Типичен пример е Порше, при които веднага след излизането на електрическия Тайкан се оказва най-продавания модел на марката с голяма преднина пред всички останали.
Тесла ще увеличава номинални продажбите с 40-50% ръст и ще държи лъвския пай, както като бройки така и като марж подобно на Епъл.
- 1 like
Коментар
Коментар