Pyramid, нищо няма да вкарат в такава батерия защото не е възможно и това е измислица. Първо налягане няма кой знае какво, вакума е минус една атмосфера. Вакума с електрони не може да се насити, за тях трябва повърхност на проводим материал. За разлика от тръбичката ти която може да се каже че работи, за това нещо може да се каже че не работи. За да вкараш в него много енергия тя ще бъде мълния и напрежението е ясно а трансформацията му не е ясна както и материала спиращ електроните да не излязат.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами че то и в момента е същото. Има ли много енергия в малък обем, при авария става страшно. Виждал ли си Li-Po батерия, дадена накъсо, или още по-лошо - с дупка в някоя клетка. При даване на късо може да се нажежи и да светне например един гвоздей, а при пробита клетка батерията се самовъзпламенява, но най-страшното е облака от газ, от който ако не избягаш, може да припаднеш и дори умреш. Вдишвал съм веднъж и после не мога да си изкашлям дробовете цяла минута.
Виж това:
А на долния клип офиса се запалва през нощта от взривила се батериа на лаптоп. Виж и дима как запълва цялата стая. Този дим е отровен и ако там имаше припаднал човек, щеше да умре.:
Батерията, е източник на едн. Доста постоянен през време на заряд и разряд. Докато, кондензаторът два пъти по-зареден - 41 % + - напреженив, 4 пъти 100 %..., линейно, променя напрежението си от заряда.
Накратко, не е ли твърде добро, за да е истина? Тук, една „тръбичка” [всъщност, доста повече, система, ама на кой консул му пука, те „обсъждат”(осъждат) без да разбират - но, се фиксирахе върху нея само] какви напреженя породи сред двуногите, хем евтина и безопасна, а това...ще „вкарват електрони”. Импулсно. През „един електрод”. Колко пробеми извиква само свързани с този електрод, снеговото разпрашаване (няма как, да,е от волфрам, даже), а с безопасността, с цялата апаратура и задвижване, а със зарядните, а с... (ѝ т.н.) ? Обаче, като средство за привличане на бройки - ЕДИН ПЪТ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Опутах се да си представя кондензатора, и се провалих. Колосално налягане, колкосално напрежение, потвнциал -един път... все едно, на мъничък модел, 250-300 грама, да сложиш бомба от стотина кила++. Много примамливо, за управление -кошмар, при авария - изключително мощен ЕМИ. А аварии с такива напрежения...
Виж това:
А на долния клип офиса се запалва през нощта от взривила се батериа на лаптоп. Виж и дима как запълва цялата стая. Този дим е отровен и ако там имаше припаднал човек, щеше да умре.:
Last edited by Mateev; 24.05.2020, 21:56.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ами аз понеже се занимавам с моделизъм, знам, че основният проблем на всички летящи модели е ТЕГЛОТО НА ИЗТОЧНИКА НА ЕНЕРГИЯ. Със съвременните литиеви батерии рядко един модел може да остане във въздуха повече от 10 минути. Ако някой наистина измисли източник на енергия, който е 100 пъти по-лек, то тогава наистина ще стане революция с всички летящи модели, както и с всички летящи транспортни средства за бита и за промишленоста,
Тоест подобряването на батериите не само ще електрифицира наземните транспортни средства, но ще отвори и пътя за летящите транспортни средства, което си е друг тип революция.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеАко в това изобщо имаше някаква истина някой вече щеше да е взел Нобел по физика и цялата наука зад кондензатора нямаше да е така апокрифна. А пък то, епохално откритие, за което нито един физик не е чувал, нито се е опитвал да повтори постановката от патента. Смърди яко тоя вакуум. По-зле и от студен синтез
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеНа мен,този „вакуумен кондензатор”, ми се вижда сложен за вярване но, светът знае каквибли не патенти. И, ама съвсем друго, е да бъде евентуално, доведен до промишлен образец.
Ако в това изобщо имаше някаква истина някой вече щеше да е взел Нобел по физика и цялата наука зад кондензатора нямаше да е така апокрифна. А пък то, епохално откритие, за което нито един физик не е чувал, нито се е опитвал да повтори постановката от патента. Смърди яко тоя вакуум. По-зле и от студен синтез
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение.....
За да стане икономически изгодно електрифицирането за другите транспорти (самолети, кораби и пр.) вече си трябва по-сериозен пробив. Там ще почакаме 10-20 години.
Тоест подобряването на батериите не само ще електрифицира наземните транспортни средства, но ще отвори и пътя за летящите транспортни средства, което си е друг тип революция.Last edited by Mateev; 24.05.2020, 17:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеРаботоспособността изобщо не е изискване при издаване на патент. Трябва само да се докаже че заявката е за нещо съществено различно от prior art. За САЩ, ама предполагам и другаде е същото.
-новост (т.е. към момента на заявяване, да не е известно)
-изобретателска стъпка
-промишлена приложимост
-пълно разкритие тъй, щото средно подготвен в областта, да може да възпроизведе (нещото) тъй, щото, да изпълнява това, за което, сецтърси заита (с патента). И т.н., с подробности но, основно, е това.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеМежду другото клипа е от декември 2018 г. и досега е гледан само от 660 човека. Тоест светът не се е впечатлил кой знае колко от идеята, въпреки че заявените бъдещи параметри са силно впечатляващи.
Според мене обаче едно е абсолютно сигурно - всички производители на електрически коли вече са наясно с идеята и с принципа на действие на този кондензатор, и със сигурност в техните лаборатории идеята вече се разработва усилено. И ако в нея има хляб - такива кондензатори ще се появят на много места едновременно, въпреки патентната защита.
Интереса в областта на съхранението на енергия е огромен като се има предвид, че предстои да се подмени целия автопарк в следващите 20 години. Постоянно се появяват фантастични новини за пробиви тук и там. Проблемът обаче е че новото трябва да е ИКОНОМИЧЕСКИ по-изгодно от старото.
Самсунг наскоро излязоха с новина че са изобретили солид стейт батерия с 2но и тройно по-добри показатели. Въпросът е каква е цената за масово производство?!
В исторически план капацитета на батериите се подобрява с 5% годишно, което подозирам ще се запази и в бъдеще. По-съществения аргумент за масовото навлизане на ел.колите си остава темпа на спад на ЦЕНАТА на батериите. Ако в следващите 3-5 години темпа се запази или ускори е ясно че ДВГ е извън играта на база разход.
В мид и високия сегмент е по-изгодно да ползваш електричка днес. В следващите 2-3 години това ще се случи и в ниския сегмент.
За да стане икономически изгодно електрифицирането за другите транспорти (самолети, кораби и пр.) вече си трябва по-сериозен пробив. Там ще почакаме 10-20 години.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнениеБез да разбирам от патентно право имам големи съмнения че точно този патент ще бъде лесно да се защитава. Прекалено кратко е описанието и се свежда до конкретна конструкция, а не до принцип. Мисля че е просто зарибителен патент за акционерите на компанията, а не сериозна защита срещу конкуренти. Огромен брой от издаваните в днешно време патенти целят да бъдат заместители на рекламата, но с цената на далеч по-скромни средства.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеИ ако в нея има хляб - такива кондензатори ще се появят на много места едновременно, въпреки патентната защита.
Без да разбирам от патентно право имам големи съмнения че точно този патент ще бъде лесно да се защитава. Прекалено кратко е описанието и се свежда до конкретна конструкция, а не до принцип. Мисля че е просто зарибителен патент за акционерите на компанията, а не сериозна защита срещу конкуренти. Огромен брой от издаваните в днешно време патенти целят да бъдат заместители на рекламата, но с цената на далеч по-скромни средства.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар