IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Тока при тези първите в йерархията структури от два реда ако не са равни се движи при разряд неравномерно, напрежението е интересно че ще падне много повече и по бързо за батериите в групата с по малък капацитет и тези елементи ще влизат в зона на прекален разряд със загряване, при заряд няма да могат да се заредят и понеже се следи напрежението другите ще влизат в презаряд.Проблема не е чак толкова проевен когато първите групи от успоредно свързани батерии са многочислени. Обаче опитай се да направиш батерията с по малък капацитет за по малки електромобили или я вкарай в хибрид който няма нужда от батерия с голям капацитет и положението ще се влоши.Това е ситуацията с батерията на Теслите.
    Някой беше писал че кара Тесла и върти по малко километри, щях да се пошегувам понеже погледнах как вървят единични бройки в интернет батерийки, хората ги купуват да си направят например батерия за електровелосипед която да е качественна и ако теоретично си разпродаде 70 процента от батерията автомобила ще му остане много евтин. Проблема е че не може да и намали капацитета и Тесла има голям проблем да направи малки електромобили с така организирана батерия, няма да стане.
    Last edited by supertrader; 17.03.2021, 01:30.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Има значение за производствения им процес, иначе наистина теоретично няма. 700mah при късо съединение също няма шанс да запалят модул. Плюс това охладителя е много по мощен отколкото при модулите на Тесла.
      Може би е уместно да се поясни как са устроени Тесла модулите - в модула има 7 групи елементи , всяка група е два реда в които елементите са успоредно свързани помежду си към обща шина - 2 общи шини с нишки към полюсите на всеки от елемните.. които като даде на късо някой елемент прегарят и са един вид прост предпазител. При нагряване на нишката тя загрява една силиконова паста която отделя дим и сензора към електронния блок дава сигнал че в този модул е изключен елемент - клетка защото е окъсила.
      Вярно. А какво става д плътността на тока през елементите е модула СЛЕД това?
      Нали споменсх ГЛАВНОТО в иновацията? ДРАСТИЧНОТО ОГРАНИЧАВАНЕ НА КАПАЦИТЕТА. Разбира се, за различни конкретни цели, степентс нс ограничаване ще варира. Напр.при подводниците (там, общият капацитет е МЕГАВАТЧАСОВЕ) микромодулът може и киловатчасов да стане.
      Last edited by Pyramid; 17.03.2021, 00:50.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        много, много, колко много? Нещо цифра няма ли?
        Зависи. Стотина-двеста...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Много. Колкото да направят напрежението на целия акумулатор.
          много, много, колко много? Нещо цифра няма ли?
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Има значение за производствения им процес, иначе наистина теоретично няма. 700mah при късо съединение също няма шанс да запалят модул. Плюс това охладителя е много по мощен отколкото при модулите на Тесла.
            Може би е уместно да се поясни как са устроени Тесла модулите - в модула има 7 групи елементи , всяка група е два реда в които елементите са успоредно свързани помежду си към обща шина - 2 общи шини с нишки към полюсите на всеки от елемните.. които като даде на късо някой елемент прегарят и са един вид прост предпазител. При нагряване на нишката тя загрява една силиконова паста която отделя дим и сензора към електронния блок дава сигнал че в този модул е изключен елемент - клетка защото е окъсила.
            Last edited by supertrader; 17.03.2021, 00:02.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • И са малки. Под 250 mAh.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ми ти по същество нищо не си казал. Само общи приказки.

                Но да започнем например с "микромодула": колко батерии има вътре, какви, какъв размер?
                Много. Колкото да направят напрежението на целия акумулатор.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Забележки по същество?

                  ...Редакцията е в 21.46. ОЩЕ НЯМА.
                  Ми ти по същество нищо не си казал. Само общи приказки.

                  Но да започнем например с "микромодула": колко батерии има вътре, какви, какъв размер?
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Забележки по същество?

                    ...Редакцията е в 21.46. ОЩЕ НЯМА.
                    Last edited by Pyramid; 16.03.2021, 21:47.

                    Коментар


                    • Да повторя: За нееднаквост, факторите са много и, която подредба / на елементите / елиминира или тушира повече от тях, без да усили останалите, тя ще доведе до по-дълговременно, еднакви елементи. А, колкото по-еднакви са елементите, толкова батерията е по-трайна. В случая, модулът.
                      Last edited by Pyramid; 16.03.2021, 19:54.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                        Може пък Матеев да усети, че има разлика между въпрос за пари и въпрос за МНОГО. ПАРИ....

                        Имам усещането, че горнооряховчани са гоУемата работа и въртят форума на пръста си от време оно...и ще изпързалат и самият Матеев (добре е, че Матеев го измъкна от тинята и го научи да чете...)
                        Кого бе, драги?

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Може пък Матеев да усети, че има разлика между въпрос за пари и въпрос за МНОГО. ПАРИ....

                          Имам усещането, че горнооряховчани са гоУемата работа и въртят форума на пръста си от време оно...и ще изпързалат и самият Матеев (добре е, че Матеев го измъкна от тинята и го научи да чете...)
                          Сигурен съм че резултатът ще е като от филмчето...
                          Както винаги.
                          Last edited by RUBLA; 16.03.2021, 19:33. Причина: Спазвайте добрия тон!
                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Обади ми се Мъск. Каза че е гледал онова филмче,
                            Каза че много се е смял и че той шти се обади.
                            Може пък Матеев да усети, че има разлика между въпрос за пари и въпрос за МНОГО. ПАРИ....

                            Имам усещането, че горнооряховчани са гоУемата работа и въртят форума на пръста си от време оно...и ще изпързалат и самият Матеев (добре е, че Матеев го измъкна от тинята и го научи да чете...)

                            ​​​​​​​

                            Коментар


                            • Да разгледаме причините за нееднаквост на елементите. в акумулаторите:
                              1.Нееднаквост в геометрията на полюсите.
                              2.Нееднаквост в разтстоянията между тях.
                              3.Нееднаквост в електролитите (състав, концентрация, ниво, постъпили при производството или след него, замърсявания и т.н.)
                              4.Йонизиращи лъчения (различна експозиция, различна мощност на дозата с различни частици, честоти и т.н.)
                              5.Разлики при зряд/разрядните цикли,
                              6.Осъществени нееднакви утечки, последвани от еднакъв заряд (или обратното, еднакви утечки но, нееднакво зареждане) и т.н.
                              7.Различия в сепараторите
                              8.Различия в химическия състав на електродите на по дължина/ширина или и двете,
                              9.Различия в РАЗРЯДНИТЕ ВЕРИГИ, водещи до разлики при зареждането,
                              10.Различия ПРИ ТЕМПЕРАТУРИТЕ на работа, заряд, съхранение
                              11.Различия в настройките на машините и други параметри на технологията ПРИ САМОТО ИМ ПРОИЗВОДСТВО

                              И т.н.и т.п.
                              Така...
                              Всичко това, + още ред *дреболии", като напр.далинопееаторът на машините се е наспал или е препил предната вечер, Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ. (Мога да продължа още).

                              Ще допиша после, работа ми възникна.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                А аз съм склонен да твърдя, че всички имаме някаква идея от батериите, просто, мнозинството, не се много-много замисля кое, откъде и как и просто експлоатира, приемайки предотвратимите слабости за "норма". Точно затуй, пространство за развитие има и батериите, не са обречени на вечно изоставане.
                                Обади ми се Мъск. Каза че е гледал онова филмче,
                                Каза че много се е смял и че той шти се обади.
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X