Тока при тези първите в йерархията структури от два реда ако не са равни се движи при разряд неравномерно, напрежението е интересно че ще падне много повече и по бързо за батериите в групата с по малък капацитет и тези елементи ще влизат в зона на прекален разряд със загряване, при заряд няма да могат да се заредят и понеже се следи напрежението другите ще влизат в презаряд.Проблема не е чак толкова проевен когато първите групи от успоредно свързани батерии са многочислени. Обаче опитай се да направиш батерията с по малък капацитет за по малки електромобили или я вкарай в хибрид който няма нужда от батерия с голям капацитет и положението ще се влоши.Това е ситуацията с батерията на Теслите.
Някой беше писал че кара Тесла и върти по малко километри, щях да се пошегувам понеже погледнах как вървят единични бройки в интернет батерийки, хората ги купуват да си направят например батерия за електровелосипед която да е качественна и ако теоретично си разпродаде 70 процента от батерията автомобила ще му остане много евтин. Проблема е че не може да и намали капацитета и Тесла има голям проблем да направи малки електромобили с така организирана батерия, няма да стане.
Някой беше писал че кара Тесла и върти по малко километри, щях да се пошегувам понеже погледнах как вървят единични бройки в интернет батерийки, хората ги купуват да си направят например батерия за електровелосипед която да е качественна и ако теоретично си разпродаде 70 процента от батерията автомобила ще му остане много евтин. Проблема е че не може да и намали капацитета и Тесла има голям проблем да направи малки електромобили с така организирана батерия, няма да стане.
Коментар