IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
    Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
    Другото не са факти, а туитове на напушеняк.
    Яко трябва да е напушен, след като, е втори по богатство и пръв по скорост на трупането му.
    И, да...
    -Що ли не ти завижда?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
      Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

      Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
      Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
      Факт е, че тислъта има само 1 завод, който изкарва някакви коли - и той е в Китай. Само че там тъкмо му сложиха чатала на Мъскалян...
      Другото не са факти, а туитове на напушеняк.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Китайските са над 2 милиона (бръмча)...
        ИМЕННО.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите
          "Тяга", Валентий. Не "акумулатори". ЧЕТИ БЕ. Много точно съм го написал. ТЯГА. ДВИГАТЕЛИ. ЕЛЕКТРО.
          Last edited by Pyramid; 10.02.2021, 21:45.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение

            За ефектът на пеперудата чувал ли си?

            Когато МъскИ направи реклама на койните - да не се изнижат "инвеститорите" му от Тесла!

            Той си знае най-добре... Ще изпуши един джойнт и ще стигне до истината.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите

              Помня, че това корабче циркулираше преди години в Японско море. Може още да плава. В единични случаи може да се ползва за крайбрежни екскурзии...

              ...иначе - трудно ще смени само корабната електроцентрала и консумацията на ток и отопление на кораба би била под въпрос! Да не говорим за това, че при тонове товари - корабчето трудно ще превърта гребния винт и изобщо ще се движи сигурно...

              ... При сценарий: нощем, насред океана - батериите сдават багажа... КОЙ ще спасява ситуацията?

              Ми те - мило им било да изхвърлят "лошият" дизел и някак го покрили с едни ламарини в машинното отделение... Същото направили и със спомагателният дизел-генератор...

              И се сетили за "лошият" дизел, когато корабът през нощта останал неуправляем, без осветление и без топло..., а 1000-2000 пасажери били тръгнали на круизЧЕ, но когато токовете изчезнали - ги обзели страхът и паниката и нещата на борда станали неконтролируеми...

              ... и машинната команда се съфирясала, че няма да я бъде в тъмното, с батериите... Припалили дизел-генераторчето и първо - о чудо! - навсякъде светнало... После напълнили и бутилките с въздух и развъртяли вала на дизела, докато тръгнали и запалванията в отделните цилиндри...

              Доста щели да чакат (в паниката, студа и тъмното) спасителните команди...

              ..............

              А ако се касае за тонове насипни товари на стотици кораби? Да, плават, въпреки че не ни интересува - има ли ги, или не...

              А и наш МъскИ - КАК ще си транспортира Тесличките от Китай до Европа???

              Не, че някой ще може да ми отговори на последния въпрос... Аз така си питам - неангажиращо...

              ​​​​​​​))

              Коментар


              • https://www.investor.bg/analizi/9/a/...tkoini-321724/

                идва ИДВА

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  3. Все повече кораби преминават към електро тяга. Дали ще познаеш, защо?
                  4.
                  КАто бях малък и аз имах кораб с електротяга- с батерии и всичко останало. Много ми е чудно дали четеш какво пишеш?? До сега съм срещал един път писание за кораб с батерии- някакво китайче за около 1000- 1500 тона- но то си беше написано че ще се ползува за каботажно плаване- крайбрежно- в 12-милната зона. Иначе има и кораби които ги оборудваха с платна- но това увеличавало скоростта с около 0,1 миля- една морска миля- 1850 метра. хайде сега ми кажи дали това нещо ще покрие някога разходите по себе си. Същата работа и с батериите

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Объркал се е явно човека. Или е служител във бензиностанция...

                    НО, мен успя да ме убеди да продам Теслата и да мина на ID3. ПРИЗНАВАМ че ID3 продава повече!!! и е "най-добрата кола".
                    Все пак обаче реших преди да продам теслата и да се изръся СОЛЕНО за ново ID3 фолксвагенче реших да изгледам поне едно ревю от СОБСТВЕНИК:


                    https://www.youtube.com/watch?v=xvkfw04RTQg

                    А какво казва този бе? Софтуера не работи, (видеото е от онзи ден), пълно с бъгове и забележете СПИРАЧКИТЕ не работели всеки път! Ааа май няма да продавам и да купувам скъпото!

                    Не не, замислете се. ПРЕДСТАВЯТЕ ли си на ТЕСЛА да не работеше софтуера и спирачките??? Какво писане щеше да има!

                    Да не говорим че няма нитго зарядна мрежа за това фолксвагенче нито има автопилот! Тесла не влияела на пазарите, обречена е на фалит и погром! Смех!
                    За какъв авто пилот говориш- това си е малко по голяма кола от моята фиеста, мисля 4,10-4,20- на практика градска кола- на такава не и трябва авто пилот. Самото връщане на коли означава че има нещо гнило- до сега не съм чул да връщат VW, ама теслите ги връщат. Колко човека умряха заради блокировка на вратите??. По добре замълчи и толкова

                    Ах да идва ИД6

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
                      "Нямало" било.
                      Друг път.

                      Китайските са над 2 милиона (бръмча)...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        "Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?

                        Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...

                        А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)
                        Няма значение кой: С всяка година, все повече Електрички. А нашето момче, бръмчи ли, бръмчи, как "нямало да го бъде".
                        "Нямало" било.
                        Друг път.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                          Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                          Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                          Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!

                          "Тесла строи", а ИСТИНСКИТЕ лидери в производството и продажбите - имат всичко построено и работещо. Тук-там преоборудват, а мишините и роботите... И ЦИФРОВОТО ПРОГРАМНО оборудване - как мислиш - дали го няма, АКО се произвеждат ЕЖЕГОДНО по над 10 милиона автомобили?

                          Тесла - колкото и да се напъва Мъск в края на годината - до половин милион не може да ги направи (от които половината са дефектни и опасни за купувача си)...

                          А как се правят 10 милиона! (щоТ Мъск щял да прави..., ако щеше да прави - нямаше да купува биткойните..., а би купувал оборудване и ДМА..., ЩОТ немците казват, че нещо ще го цакат с милиард евро, дето щяха да му осигуряват..., Че то - за койни ще го профука тоя милиард, наш МъскИ....)

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                            Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                            Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                            Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!
                            И това да стане, безименният, ще вее бойни знамена. Споко.

                            Коментар


                            • Ти и 1000 пъти да повториш едно и също нещо едвали някой ще се заблуди вече. Вятъра е ясно на къде духа.

                              Факт е че търсенето надхвърля предлагането, затова и Тесла строи още няколко ОГРОМНИ завода. Сега е на 14 място, догодина на 10-то по догодина на 5 и така докато тръгнат заводите.
                              Тесла има най-ефективния процес и най-новите машини и роботи, както и най-големите кастинг машини в СВЕТА. Дали няма да изпревари другите които ще бъдат притиснати от намаляващи продажби и огромни разходи по ДВГ бракмите си? Ето това е въпроса!

                              Коментар


                              • Интересно е, че Тесла НЕ Е и между 10-те най-продавани премиум-модели в Европа за 2020 г.

                                Най-вероятно - по тази причина е направена и класацията до 20-то място. Тесла е на 14-тото... /многоточие/... Вече споменах ЗАЩО другите големи производители не се хвърлят на чистите електрички /Тесла не може да прави други, освен тях/... Хибридите - хем използват по-малко /земни/ ресурси, хем за същите ресурси се правят 50 ПЪТИ повече хибриди, които няма да те оставят на магистралата, поради разредена батерия, хем пък - при същите ресурси - замърсяването намалява с 1/3 !!! Много предимства имат хибридите и е добре правителствата да се огледат в тия реалности!...

                                https://automedia.investor.bg/a/2-novini/44454-koi-sa-nay-prodavanite-premium-modeli-v-evropa



                                Кои са най-продаваните премиум модели в Европа?
                                Обичайният победител измежду BMW, Mercedes, Audi... или може би Tesla?

                                Константин Томов 07.01.2021 10:25 Прочитания: 25596

                                От 80-те години насам в европейския премиум сегмент не е имало особена интрига: челото по продажби винаги е окупирано от Mercedes, BMW и Audi, в една или друга конфигурация. Но може ли 2020 година най-сетне да разбие германската хегемония? Още от края на предишната година Tesla Model 3 даваше подобни заявки, а и някои други марки показват растящи амбиции - две от тях даже влизат в Топ 5.



                                1. Mercedes A-class - 144 974
                                Най-продаваният премиум модел в Европа през 2020 година, и то със солиден аванс. Заслуга за това има плъг-ин хибридната версия, която бе най-популярният PHEV модел изобщо през първите 11 месеца. Все пак и при А-класата резултатът е с около 40 000 бройки по-нисък в сравнение с 2019.

                                2. BMW 3 Series - 106 149
                                Трета серия си остава бестселърът на BMW в Европа и почти не е забавила темпо през 2020 - разликата с предишната година не надхвърля 2000 автомобила.

                                3. MINI Hatch - 100 325
                                Статистиката на JATO брои тук и Convertible версиите. Резултатът на MINI е впечатляващ - с близо сто бройки повече в сравнение със същия месец на 2019. За цялата 2020 моделът отчита около 17% спад, което е доста под средното за пазара.

                                4. BMW 1 Series - 96 013
                                "Единицата" е сред най-малко засегнатите от коронакризата модели. Резултатът му е с по-малко от 3000 автомобила по-слаб от миналогодишния, а през ноември всъщост продажбите са 10 548 при само 8580 година по-рано.

                                5. Volvo XC40 - 95 113
                                Един от големите печеливши през 2020 година, с около 20 000 продажби повече в сравнение с предишната година. Само през ноември от XC40 бяха пласирани 11 445 бройки, за което спомагат излязлата плъг-ин хибридна версия и щедрите държавни субсидии в повечето европейски държави.

                                6. Mercedes GLC - 89 291
                                Доста умерен спад (около 10 000 бройки) за компактния кросоувър на Mercedes.

                                7. Audi A3, S3, RS3 - 85 615
                                Ефектът от пазарния дебют на новото поколение си личи през ноември - 10 500 продажби, срещу едва 7700 година по-рано. За цялата 2020 обаче А3 отбелязва спад от около 30 000 бройки.

                                8. Audi Q3 - 81 752
                                Обновеният компактен кросоувър на Audi има едва около 1400 автомобила спад спрямо 2019, а през ноември всъщност отчита с 1200 продажби повече, отколкото през същия месец на миналата година, така че с добавянето на декемврийските продажби Q3 може да е от шепата модели, за които 2020 всъщност е била по-силната от двете последни години.

                                9. BMW X1 - 77 118
                                Един от малкото модели, които през този ноември продадоха повече бройки (9987), отколкото през миналия (9537). За цялата година изоставането на Х1 е над 22 000 автомобила.

                                10. Mercedes C-class - 74 099
                                По-достъпните премиум модели пострадаха повече от кризата, и С-class е добро доказателство - 74-те хиляди продажби тази година са почти наполовина спрямо 137-те хиляди през 2019.

                                11. Audi A4, S4, RS4 - 70 995
                                За същите 11 месеца на 2019 моделът е реализирал цели 95 613 бройки

                                12. Mercedes E-class - 61 855
                                Над 38 000 бройки по-малко за Е-класата през тази година в сравнение с миналата. Навлизането на пазара на представения фейслифт трябва да обърне тенденцията.

                                13. Volvo XC60 - 61 844
                                След като шефът на Volvo Хакон Самуелсон се извини за проблемите с качеството при ранните серии на модела и обеща корекция, продажбите се стабилизираха и спадът спрямо миналата година е само около 11 500 автомобила
                                .
                                14. Tesla Model 3 - 61 651
                                Около 12 000 автомобила спад за Model 3 спрямо 2019 година - но през 2020 американският електромобил вече има доста повече конкуренция в този сегмент.
                                През ноември продажбите му са 5006, а тези на Volkswagen ID.3 - 8415.

                                15. Mercedes CLA - 61 604
                                Най-достъпното купе в гамата от Щутгарт даже отчита пазарен ръст в сравнение с 2019, когато продажбите му бяха 55 771.

                                16. BMW 5 Series - 54 296
                                Един от най-популярните корпоративни автомобили в Европа логично забави продажбите, защото покрай коронакризата много компании отложиха обновяването на автопарковете си. 48% спад спрямо 2019

                                17. BMW X3 - 54 208
                                Точно 20 000 пласирани бройки по-малко в сравнение с 2019.

                                18. Audi Q2 - 54 014
                                С близо 18 000 бройки по-малко в сравнение със същия период на 2019 година.

                                19. Audi A1 - 52 471
                                Най-малкият модел от Инголщад е пласирал точно с 20 000 бройки по-малко през 2020.

                                20. Audi A6, S6, RS6, Allroad - 50 636
                                Спадът в сравнение с предходната година е около 26 000 автомобила.
                                Last edited by безимeн; 10.02.2021, 11:31.

                                Коментар

                                Working...
                                X