IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Ти сериозно ли не си чувал че в съединителите има центробежни пружини които обират вибраците при потегляне бе? Ако не си чул, има гугъл, търсиш и намираш.
    Отваряш, пишеш "пружини съединител" и изпадаш в умиление как се изложи за пореден път. Пък после от тебе ще взимаме акъл каква кола да караме зимата... смех! Ти изобщо имал ли си кола? Да не се окаже че даже ДВГ кола нямаш?

    Повечето хора карат 10-20км на ден. Новия модел С плейд+ има 850км пробег, колко ще ти намалее зимата? Има варианти за всеки. И това при условие че колата седи навън на студено и си бил толкова прост че да не си пуснеш прихиита преди да тръгнеш. Само в този краен случай можеш да развиеш твоята теория че пробега намалявал Друг е въпроса иначе че топлото на мен ми тръгва веднага, а на колата вървяща на умрели динозаври трябва да чакаш половин час в тоя случай да ти се размрази волана смях и падение.

    За пореден път ти обяснявам, и както и Мъск каза, и сега могат да направят колата да има 1000км пробег но няма смисъл. Никой не минава такива разстояния без да спира за ядене или почивка... щом такива неща трябва да ти се обясняват лошо...

    ти сериозно ли ми казваш, че пружините имат връзка със сцеплението на гумите, бе?

    ::

    Пускай дисертацията! - казвам ти! Открил си повече от Америка!

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


      Майтапчия, ве! Ще пренапишеш няколко глави в техниката - с тъпотии!

      ИмаЛО пружини - и вибрациите стигаЛИ до гумите, а от тук пък сцеплението биЛО по-добро!

      Дейви - пускай един дисертационен труд - време е да станеш професор!

      Абе, откъде ви намират такива "техници", ве, Дейви? ))

      .................................................. ........

      Другият въпрос - не твърдя "едва ли, че теслите не ставали за студено време", а направо ти го доказвам!

      35 - 45 % от енергията на батерията се изразходва, за да те топли, което РЕАЛНО намалява пробегът наполовина!

      Отделно - пък колко те топли тази енергия - ползвателите ти го показват, дори снимка на дисплея ти пускат.

      "Дейви - техничарчето" - нали не е обидно да те наричам така?

      .................................................. ......

      Ще ти става все по-трудно да си доказваш фантазиите тук, защото все повече хора имат реални впечатления от експлоатацията на електромобилите. Лятно време - може, при географските ширини на Калифорния - убеденИ сме в това! Зимно време /при минусови температури - под минус 15-20 градуса Целзий - пробегът от 300 км. е наполовина, ако искаш да има що-годе топло... Т.е. - зимно време, с Тесла, НЕ се тръгва на дълъг път - над 100 км..., а не зная дали и толкова ще откара батерията, която отдава топлина в купето...

      И, Дейви, тия неща СМЕ ги казвали ТУК преди години. Сега вече има отзвук и от страна на лековерните! В подобни условия - ниски зимни температури - не бива да се експериментира! Въпросът не е да "се доказват" едни хора, които правят реклама, а - да оживеят...

      Дейви, моето мнение не е задължително за никого. То е алтернативно на твоето. Бъди здрав и веднага почвай дисертационния труд!
      Ти сериозно ли не си чувал че в съединителите има центробежни пружини които обират вибраците при потегляне бе? Ако не си чул, има гугъл, търсиш и намираш.
      Отваряш, пишеш "пружини съединител" и изпадаш в умиление как се изложи за пореден път. Пък после от тебе ще взимаме акъл каква кола да караме зимата... смех! Ти изобщо имал ли си кола? Да не се окаже че даже ДВГ кола нямаш?

      Повечето хора карат 10-20км на ден. Новия модел С плейд+ има 850км пробег, колко ще ти намалее зимата? Има варианти за всеки. И това при условие че колата седи навън на студено и си бил толкова прост че да не си пуснеш прихиита преди да тръгнеш. Само в този краен случай можеш да развиеш твоята теория че пробега намалявал Друг е въпроса иначе че топлото на мен ми тръгва веднага, а на колата вървяща на умрели динозаври трябва да чакаш половин час в тоя случай да ти се размрази волана смях и падение.

      За пореден път ти обяснявам, и както и Мъск каза, и сега могат да направят колата да има 1000км пробег но няма смисъл. Никой не минава такива разстояния без да спира за ядене или почивка... щом такива неща трябва да ти се обясняват лошо...
      Last edited by DaveBG; 03.02.2021, 16:25.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Именно всяка кола 4х4 го може, просто безименния едвали не твърдеше че Теслите не ставали за студено време а то е точно обратното ама той дори не следи разговора изчел е толкова фалшиви новини че даже му се губи нишката вече

        Сега ако навлезем в подробности едвали ще отречете че всяко ДВГ внася вибрации в пауъртрейна. Има маховик имаш и разни пружини по съединителя но в крайна сметка стигат вибрации до гумите. Това е. От тази гледна точка тъй като всяка електрическо кола може да модулира прецизно и плавно мощността си , идва и факта че ЕЛ колите имат по добро сцепление. И на асфалт и на сняг. Затова и ускорявт по бързо с по лоши и евтини гуми.

        Много добро предимство!

        Майтапчия, ве! Ще пренапишеш няколко глави в техниката - с тъпотии!

        ИмаЛО пружини - и вибрациите стигаЛИ до гумите, а от тук пък сцеплението биЛО по-добро!

        Дейви - пускай един дисертационен труд - време е да станеш професор!

        Абе, откъде ви намират такива "техници", ве, Дейви? ))

        .................................................. ........

        Другият въпрос - не твърдя "едва ли, че теслите не ставали за студено време", а направо ти го доказвам!

        35 - 45 % от енергията на батерията се изразходва, за да те топли, което РЕАЛНО намалява пробегът наполовина!

        Отделно - пък колко те топли тази енергия - ползвателите ти го показват, дори снимка на дисплея ти пускат.

        "Дейви - техничарчето" - нали не е обидно да те наричам така?

        .................................................. ......

        Ще ти става все по-трудно да си доказваш фантазиите тук, защото все повече хора имат реални впечатления от експлоатацията на електромобилите. Лятно време - може, при географските ширини на Калифорния - убеденИ сме в това! Зимно време /при минусови температури - под минус 15-20 градуса Целзий - пробегът от 300 км. е наполовина, ако искаш да има що-годе топло... Т.е. - зимно време, с Тесла, НЕ се тръгва на дълъг път - над 100 км..., а не зная дали и толкова ще откара батерията, която отдава топлина в купето...

        И, Дейви, тия неща СМЕ ги казвали ТУК преди години. Сега вече има отзвук и от страна на лековерните! В подобни условия - ниски зимни температури - не бива да се експериментира! Въпросът не е да "се доказват" едни хора, които правят реклама, а - да оживеят...

        Дейви, моето мнение не е задължително за никого. То е алтернативно на твоето. Бъди здрав и веднага почвай дисертационния труд!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Аудито е супер кола- зет ми кара Б4- комби 93г- с газ. Само той му е навил около 400000 , купи го директно от автовоза от италия на около 180000. За съжаление като всяка качествена стока са си скъпи. Е ако си купиш на 350000 е друга цената
          аудито е ясно че е супер!!! защо не го нави да кара лада нива?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

            Ха-ха ......,
            Всяко едно Audi Quatro просто ще мине през такъв сняг като малка гара и ще си продължи пътя. Няма нужда някой да го рине преди това.
            o]
            Аудито е супер кола- зет ми кара Б4- комби 93г- с газ. Само той му е навил около 400000 , купи го директно от автовоза от италия на около 180000. За съжаление като всяка качествена стока са си скъпи. Е ако си купиш на 350000 е друга цената

            Коментар


            • https://www.facebook.com/10001891098...820779158282--
              Солнечная энергетика в Китае

              Коментар


              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                Това звучи доста пуберски. Еми щом толкова те вълнува - да, и Теслата го може, както и доста други коли.
                зависи 90% от гумите, задвижването минимално, марката е последна причина за възможността
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                  Това звучи доста пуберски. Еми щом толкова те вълнува - да, и Теслата го може, както и доста други коли.
                  Именно всяка кола 4х4 го може, просто безименния едвали не твърдеше че Теслите не ставали за студено време а то е точно обратното ама той дори не следи разговора изчел е толкова фалшиви новини че даже му се губи нишката вече

                  Сега ако навлезем в подробности едвали ще отречете че всяко ДВГ внася вибрации в пауъртрейна. Има маховик имаш и разни пружини по съединителя но в крайна сметка стигат вибрации до гумите. Това е. От тази гледна точка тъй като всяка електрическо кола може да модулира прецизно и плавно мощността си , идва и факта че ЕЛ колите имат по добро сцепление. И на асфалт и на сняг. Затова и ускорявт по бързо с по лоши и евтини гуми.

                  Много добро предимство!

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                    Ха-ха ......,
                    Всяко едно Audi Quatro просто ще мине през такъв сняг като малка гара и ще си продължи пътя. Няма нужда някой да го рине преди това.

                    Нали съм ви разказвал случая, когато с Audi A6 Quatro на магистралата направих пъртина в аварийната лента, и всички коли взеха да минават зад мене. Иначе преди да дойда аз се беше образувала 3 километрова опашка във всичките ленти. Аварийната обаче беше свободна, но неизрината и с поне 40 сантиметра сняг. Позамислих се и се пробвах, и колата не само че не спря, а си се движеше безпроблемно с 30-40 km/h. Снега беше над нивото на бронята, но не се събра на камара пред мене, а потъваше под колата, която го смачкваше. Така спасих хората на поне 1000 коли от измръзване (свечеряваше се и беше много студено, а някъде в далечината отпред два тира бяха задръстили платното).

                    И всичко това го направи едно простосмъртно Audi A6 Quatro без никаква предварителна подготовка, гребла или вериги. Просто завих кормилото и започнах да правя 2-3 километра пъртина, като най-накрая и самият аз останах учуден колко успешна беше тази налудничава идея. Е жена ми мърмореше през цялото време, но нали за това са направени жените.

                    Та би ли се пробвал с Теслата на нещо подобно?

                    Хайде и аз да пусна едно клипче:

                    Това звучи доста пуберски. Еми щом толкова те вълнува - да, и Теслата го може, както и доста други коли.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):
                      Ха-ха ......,
                      Всяко едно Audi Quatro просто ще мине през такъв сняг като малка гара и ще си продължи пътя. Няма нужда някой да го рине преди това.

                      Нали съм ви разказвал случая, когато с Audi A6 Quatro на магистралата направих пъртина в аварийната лента, и всички коли взеха да минават зад мене. Иначе преди да дойда аз се беше образувала 3 километрова опашка във всичките ленти. Аварийната обаче беше свободна, но неизрината и с поне 40 сантиметра сняг. Позамислих се и се пробвах, и колата не само че не спря, а си се движеше безпроблемно с 30-40 km/h. Снега беше над нивото на бронята, но не се събра на камара пред мене, а потъваше под колата, която го смачкваше. Така спасих хората на поне 1000 коли от измръзване (свечеряваше се и беше много студено, а някъде в далечината отпред два тира бяха задръстили платното).

                      И всичко това го направи едно простосмъртно Audi A6 Quatro без никаква предварителна подготовка, гребла или вериги. Просто завих кормилото и започнах да правя 2-3 километра пъртина, като най-накрая и самият аз останах учуден колко успешна беше тази налудничава идея. Е жена ми мърмореше през цялото време, но нали за това са направени жените.

                      Та би ли се пробвал с Теслата на нещо подобно?

                      Хайде и аз да пусна едно клипче:

                      Last edited by Mateev; 02.02.2021, 22:06.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                        Еврейчетата да не избиват комплекси покрай ралито на Тесла от последната година. Само идиотите не са разбрали накъде духа вятъра.

                        Нещо да кажете за удовлетвореността на собствениците:
                        Възможно ли Ви е да дадете линк за тази информация
                        Благодаря

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):

                          Дейви, ама тоя - на видеото - едвам притиква на 20-30 метра - сняг, с дебелина 10 санта.... Тия 10 сантиметра ли ще чисти пред дизелчето? Смех, Дейви, смЕх!

                          Не си чел тук постовете ми, когато обяснявахме връзката между скорост и въртящ момент, Дейви! Връщай се назад, няма да ти пиша отново всеизвестни неща.

                          И, какво ме убеждаваш с подобен клип? 10 сантиметра сняг - наоколо... Греблото обира снега и, когато той се натрупа - Тесличката - както си му е редът - до там! Всеизвестни истини!

                          Можеш да впечатлиш някой първокласник! Но, я се качи на дизеловото тракторче - не е много, едни 60-70 к.с. /или повече/ - преспите са над 2- метрови и няма да ти запецне! 10-20 декара площ, ще я прецапам за по-малко от час, а и 120 литра дизел ще има за още месец - всеки ден! Тесличката ти таа и няма да излезе от гаража, без дизела! на 10 сантиметра - може да се пуска, за да впечатлим първокласниците!

                          Ти ще чистиш на дизелчето с Тесла! СмЕх, Дейви, смех! От реклама го докарвате откъдето и да го погледнете! Рекламата няма да ти почисти дори 50 сантиметра сняг, Дейви! ))


                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                            Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):

                            Оооо, Деви (Дейви), много съм Фпечатлен, че ми обръщаш Внимание!

                            Ама и акцията расте! Сетих се за оня (нецензурен) лаф: расте ли ...?

                            Тесла си е отвсякъде ток и жица, Дейви!

                            Да не се впускаме в съществените неща, за които няма да сме на едно мнение - от години... Сега имам друга работа, някой път ще ти обърна внимание, ама не, когато акцията пада! Тогава и двамата ще мълчим - да не ни чува злото!

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Собствениците наистина са удовлетворени - при условие, че ще ползват Теслите си, в условията, близки до тия, в Калифорния и подобни географски ширини. Това е важно да се знае!
                              Аде бе? Затова ли ги ползват И за снегорини да можете вие с ДВГ тата да минете (ако запалите нали):

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                                Вълната леден полярен въздух, засегнала част от Съединените щати през изминалата седмица, разкри доста недостатъци на най-популярните електромобили, пише Mashable. Стотици собственици на Tesla и Chevrolet Bolt се оплакаха, че колите им не са пригодени за минусовите температури.


                                По начало знаем, че електрическите коли не понасят студа, но е друго да го видиш с очите си, отбелязва изданието, споделяйки множество туитове от недоволни клиенти. Един от тях сподели снимка на таблото на напълно заредения си Model X 100D - кола за 150 000 долара - който при температура минус 30 градуса вместо нормалния си обхват от близо 470 километра има едва 190 км.



                                https://automedia.investor.bg/a/2-no...vaneto-v-sasht

                                Собствениците наистина са удовлетворени - при условие, че ще ползват Теслите си, в условията, близки до тия, в Калифорния и подобни географски ширини. Това е важно да се знае!

                                Коментар

                                Working...
                                X