Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Като типичен теслар, що направо не ги икономисаш 15 - 20 вата и да си пърдиш че да се топлиш? Навремето имаше една гавра с Трабант, че собственика му не настива щото все кара с кожуха - е те сега тислътъ е новия Трабант като гледамLast edited by DaveBG; 20.02.2021, 20:55.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеГледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Сега, Скъпоценни, да напомняме ли, как ти предричаше срив и под $200 ?
- МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")
Да - можеш да ми припомниш как ти си накупи на 200 $, нали!
Постфактум да коментираш - го можеш най-добре, нали.
Никога НЕ "предричам", но твоето манипулиране на всяка аудитория е безпрецедентно.
..................
Това, какво му е "било предложено" на Мъск - е повече от неговата стратегия и го слушаме от няколко години.
Няма да предизвика революция! А, да видиш!
Но Мъски ЩЕ продължи да стриже овчиците...(вкл. и тия, в твое лице)...
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнениеГледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
Това, за двете пресечки до магазинчето - ли го планираш?
Е, да,. ама в Квебек имат различни проблеми и 15-20 W на седалка не могат да ги стоплят...
Добре е, че в Норвегия си пазят 4-те МИЛИОНА нови дизелчета, а Тесличките им са само за 2-3 месеца през лятото! Гъзарчета..., ама знаят кога да припалят дизела!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Мислил съм доста в тая посока. Наистина жестоко манипулира и стриже здраво.
Например, по време на кеширането за 5 милиарда. Продажби в такива размери би трябвало да сринат всяка акция, но "овцете" през това време купуваха... (поддържаха нивото и то - на какви цени!)...
Нали и тук имаше един, който каза, че до края на януари акцията ще надхвърли 1000 $... То пА едно нарастване - от 800 до 1000...
Не уточни само през коя година ще е този януари, но това са подробности...
И, все пак МъскИ продължи да "инвестира" паричките на същите, но вече - не и в основната дейност... Регулировките в страните не му харесват! И в Китай се залага на безопасността на купувачите! Изненада! (все пак това не е играчка от деЦкия магазин!)
И в Германия лошо го режат! А и конкуренцията разбра откъде духа вятърът : на кого са му излишни преференциалните условия? Бързо преструктуриране, фокус-мокус и - клиентите да ги мислят батериите - щом купуват, защо да не се задоволява търсенето? А и се печели, дори ако цените не са тия, които МъскИ предлага за компрометиращо се качество...
Та, на Мъск за какво му е да се конкурира? Да си държи на койните - и да се кръсти, че там - ако и да е милиардер - за нула време може да се окаже... милионерЧЕ... Горе, вятърът на промяната е ураганен и отвява всичко за миг!
- МАЙСТОР е Илънчо, дума да няма. И -тук си прав - няма нужда от конкуренция.
А, преди около час, му бе предложена, на вниманието, батерията на вашия тук, опонент.
Кажете, дружина, " Да бъде!" (Звучи като "Амин!")
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
Е сега, при осребряване се дължат и данъци и т.н. стига го мисли.
Мъски използва популярността си да манипулира овцете и да ги дои А те му се радват хахахаха!
Мислил съм доста в тая посока. Наистина жестоко манипулира и стриже здраво.
Например, по време на кеширането за 5 милиарда. Продажби в такива размери би трябвало да сринат всяка акция, но "овцете" през това време купуваха... (поддържаха нивото и то - на какви цени!)...
Нали и тук имаше един, който каза, че до края на януари акцията ще надхвърли 1000 $... То пА едно нарастване - от 800 до 1000...
Не уточни само през коя година ще е този януари, но това са подробности...
И, все пак МъскИ продължи да "инвестира" паричките на същите, но вече - не и в основната дейност... Регулировките в страните не му харесват! И в Китай се залага на безопасността на купувачите! Изненада! (все пак това не е играчка от деЦкия магазин!)
И в Германия лошо го режат! А и конкуренцията разбра откъде духа вятърът : на кого са му излишни преференциалните условия? Бързо преструктуриране, фокус-мокус и - клиентите да ги мислят батериите - щом купуват, защо да не се задоволява търсенето? А и се печели, дори ако цените не са тия, които МъскИ предлага за компрометиращо се качество...
Та, на Мъск за какво му е да се конкурира? Да си държи на койните - и да се кръсти, че там - ако и да е милиардер - за нула време може да се окаже... милионерЧЕ... Горе, вятърът на промяната е ураганен и отвява всичко за миг!
Коментар
-
Гледам че пак на дълго и на широко се обсъжда как да се топлим с електрическа кола зимата. Аз правя 2 неща в Теслата и нямам проблеми:
1. Вместо парното, пускаш подгрева на седалките. Даже на 3 бекона "~~~", всяка седалка консумира 15-20 вата. Даже и 4 човека да сте в колата 60-80в може максимално да кунсумира и рейнджа не мърда изобщо. Много икономично и дори в големите студове е доста по добро и бързо решение от това да чакаш да се затопли цялия въздух и всичко покрай него нали.
2. Сутрин като станеш , отваряш апа и пускаш прихиита още от леглото. Докато си намери дрехите и закуси човек, колата е баня. Слизаш, изключваш от контакта и тръгваш с максимален рейндж все едно е лято.
В нашите "зими" обаче дори тия неща не ми се налагат почти никога да ги правя. Така че ядове няма.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Ти май нямаш представа от принципа на работа на климатика. За обратен цикъл на Карно чувал ли си? И какво го коментираш компресора все едно е нещо отделно, в климатика няма ли компресор според тебе?
ЗНАМ, че в климатика, има собствен компресор. НАЯСНО СЪМ.
Обаче,
В климатика, се продухва по затворен кръг едно и също работно тяло, докато аз тук, ви говоря за отворен цикъл, в който, се компресира обикновен атмосферен въздух, отдава топлината си в радиатора на въздуха в купето, и се изпуска навън.
Ако ти изтече фреонът на климатика, става лошо. От думичката "много".
При отворения цикъл,
1.Нямаш НИКАКЪВ проблем с наличието на работно тяло.
2.Имаш САМО ЕДНО място за пресичане на топлина, респективно, значително по-ниско топлинно съпротивление среда-купе,
3.Нямаш и ред други елементи, които, усложняват и оскъпяват устройството и поддръжката му.
4.На пътя на въздуха при разширение, може да поставиш различни устройства, задвижвани от него и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ще ти обясня пък, ако искаш: Компресорът грее от сгъстяване на въздуха. Същото става и при климатика но, там имаш повече загуби, т.к. трябва да преодоляваш двойното термично съпротивление, И в изпарител, И в кондензатор. Оттам, компресор на обикновен въздух, грее повече от климатик и, при еднаква топлинна мощност, консумира по-малко. ЕСТЕСТВЕНО, пак от наличната енергия в батерията но, никой не е съвършен. И да, разбира се, отново ще се съкращава пробегът но, пак виж по-горе. Къде видя, обаче, тактика за ловене маймуни с трици, идея нямам. Освен откъм шимпанзетата в зоопарка щото, там може и да съм опитвал, като малък.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Призивът ти - хората да мислят - важи още повече за самият теб. От себе си почвай критиката ... Майтапчия!
На първо място можеш да се замислиш за количеството електроенергия, която ще черпиш от батерията, за да задвижваш тоя компресор.
И да, отново електричката ти ще скъсява "пробега" си - пропорционално на ниските температури навън. Какво предпочиташ: да се движиш, или да се топлиш повече?
Зная, че предпочиташ да се движиш на топло, но за това трябва да погледнеш към НИО, с пробег от 1000 км... Дори да го "редуцираш" (намалиш) - заради топлото - пак ще има и дори ще остане!
Абе, налага се мнението, че и самият ти - с трици искаш маймуни да лОвиш..
Да де, ама някои с подобна тактика станаха милиардери, а ти нещо си се закотвил с тръбичката и спамиш тук, за да научиш поне нещо... Време не ти остава, за да четеш сериозна литература, че - вижда се - с твоите рехави "знания" си за никъде...
Та, кой ще ти върти компресора и на каква цена? Или за теб е важно някой да се набута в електричката? Имал пари бол...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Да де, ама печалбата е реална, когато осребрят койните..., въпреки че не е ясно как точно банките почват да ги възприемат като разплащателни средства.
За сега битува мнението и дори Мъск го потвърждава, че койните са надценени. Дали това не е вид самокритика, че не е вкарал навреме повече от тия до сега 1,5 млрд. долара?
Мъски използва популярността си да манипулира овцете и да ги дои А те му се радват хахахаха!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеМалко встрани от темата, но
Вярно ли е че тесла имали по голяма печалба от биткоините които купиха отколкото от колите за цяла година- по блумбърг го казали
Да де, ама печалбата е реална, когато осребрят койните..., въпреки че не е ясно как точно банките почват да ги възприемат като разплащателни средства.
За сега битува мнението и дори Мъск го потвърждава, че койните са надценени. Дали това не е вид самокритика, че не е вкарал навреме повече от тия до сега 1,5 млрд. долара?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Термопомпи те, като се замислиш, далеч не са оптимални като отоплителни възможности. Може, примерно, да се топли с компресор, още по-мощно е, няма фреони и т.н. и тогава, дори -20С НЕ СА страшни. Мислете, бе!
Призивът ти - хората да мислят - важи още повече за самият теб. От себе си почвай критиката ... Майтапчия!
На първо място можеш да се замислиш за количеството електроенергия, която ще черпиш от батерията, за да задвижваш тоя компресор.
И да, отново електричката ти ще скъсява "пробега" си - пропорционално на ниските температури навън. Какво предпочиташ: да се движиш, или да се топлиш повече?
Зная, че предпочиташ да се движиш на топло, но за това трябва да погледнеш към НИО, с пробег от 1000 км... Дори да го "редуцираш" (намалиш) - заради топлото - пак ще има и дори ще остане!
Абе, налага се мнението, че и самият ти - с трици искаш маймуни да лОвиш..
Да де, ама някои с подобна тактика станаха милиардери, а ти нещо си се закотвил с тръбичката и спамиш тук, за да научиш поне нещо... Време не ти остава, за да четеш сериозна литература, че - вижда се - с твоите рехави "знания" си за никъде...
Та, кой ще ти върти компресора и на каква цена? Или за теб е важно някой да се набута в електричката? Имал пари бол...
Коментар
Коментар