IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Това е интересна логика.
    А да ти е минавало през акъла или дори да си чела че от десет години този същия плюе и обижда всеки който не е съгласен с него и в прав текст му каже че "изобретенията" му не струват пукната пара? Всъщност, той в момента получава точно каквото заслужава.
    Нямам достатъчно акъл, че да си позволя лукса да минава всичко през него.
    А не разбирам и теб . Ето , казал си му твойто мнение . Освен това смяташ , че в момента си получава заслуженото , що се занимаваш още с него , да го храниш ?

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      Новите батерии от диамант и радиоактивни изотопи работят в продължение на 100 години
      Ееееее , айде сега ... Пак безсънни нощи

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение

        Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш
        Това е интересна логика.
        А да ти е минавало през акъла или дори да си чела че от десет години този същия плюе и обижда всеки който не е съгласен с него и в прав текст му каже че "изобретенията" му не струват пукната пара? Всъщност, той в момента получава точно каквото заслужава.
        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

        Коментар


        • Новите батерии от диамант и радиоактивни изотопи работят в продължение на 100 години

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Тошко, не е проблем да се развиват в автомат - робот с голяма вероятност е възможно да се получи но при такъв дизайн. Сега за сепарирането, нямам достъп до реални данни за тези технологии, до къде са стигнали. Но ако не може да се се сепарират, ето ти варианта на рециклиране. Дали ще навлязат електромобилите също имам менние - ще навлязат със сигурност повече, за автомобили които са с постоянен режим на движение, ползват се постоянно особенно в града и те са достатъчни за да се получат планини от батерии. Коментирам само рециклирането не защото дизайна няма други предимства които не съм заподозрял - има още много има...идеята ти е като за стандарт за батерии за електромобили. Тези неща просто не желая да ги коментирам, защото не мисля че е коректно. Спомням си как преди няколко години търсих да купя мембрана за филтри за въздух, те са тефлон и стъкловлакна запресовани така че да се получат пори - финни отворчета. Търговеца от Азия ме пита за какво ще я ползвам и изтърсих за батерия. Веднага тръгна да ме увещава че тефлона много трудно се реже и техните инженери много трудно го режат със специална машина и аз да го режа е абсурд - няма да мога. - Той откъде знаеше каква яка канцеларска ножица имам ? С две думи можеше просто да каже - батериите ги правим ние, къде си тръгнал. Същата работа е както да ти кажат - моите инженери могат да ми го измислят това същото нещо ! Моето мнение е че няма да го измислят никога най вероятно. Ремонтирам стара техника, тази която е правена от тези които са я измислили е едно нещо и тази правена от учениците после е нещо съвсем друго..първите са стояли пред много неизвестни и включително така широко коментраното дали ще работи, после са били наясно че ще работи и работи но само това е останало при учениците им. Или отговор със следния вариант - те електромобилите си имат много добри батерии. Да имат си същите като на мобилните компютри или на смарфоните и тези батерии въобще не са за електромобили.



            Ето , дружно стигнахте до изводът , че тази кола , за тази батерия не става ! Надявам се вече на всички е ясно и Pyramid ще спи спокойно , без да го мъчи , че никой не дава отговора , който той знае

            Коментар


            • Тошко, не е проблем да се развиват в автомат - робот с голяма вероятност е възможно да се получи но при такъв дизайн. Сега за сепарирането, нямам достъп до реални данни за тези технологии, до къде са стигнали. Но ако не може да се се сепарират, ето ти варианта на рециклиране. Дали ще навлязат електромобилите също имам менние - ще навлязат със сигурност повече, за автомобили които са с постоянен режим на движение, ползват се постоянно особенно в града и те са достатъчни за да се получат планини от батерии. Коментирам само рециклирането не защото дизайна няма други предимства които не съм заподозрял - има още много има...идеята ти е като за стандарт за батерии за електромобили. Тези неща просто не желая да ги коментирам, защото не мисля че е коректно. Спомням си как преди няколко години търсих да купя мембрана за филтри за въздух, те са тефлон и стъкловлакна запресовани така че да се получат пори - финни отворчета. Търговеца от Азия ме пита за какво ще я ползвам и изтърсих за батерия. Веднага тръгна да ме увещава че тефлона много трудно се реже и техните инженери много трудно го режат със специална машина и аз да го режа е абсурд - няма да мога. - Той откъде знаеше каква яка канцеларска ножица имам ? С две думи можеше просто да каже - батериите ги правим ние, къде си тръгнал. Същата работа е както да ти кажат - моите инженери могат да ми го измислят това същото нещо ! Моето мнение е че няма да го измислят никога най вероятно. Ремонтирам стара техника, тази която е правена от тези които са я измислили е едно нещо и тази правена от учениците после е нещо съвсем друго..първите са стояли пред много неизвестни и включително така широко коментраното дали ще работи, после са били наясно че ще работи и работи но само това е останало при учениците им. Или отговор със следния вариант - те електромобилите си имат много добри батерии. Да имат си същите като на мобилните компютри или на смарфоните и тези батерии въобще не са за електромобили.




              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                https://www.investor.bg/harduer/459/...yljava-312526/

                Кой (КОЕ) е най-голямата спирачка за Мъск?

                БА -ТЕ - РИ - Я - ТА !
                Интересно но, и поостаряло.

                Коментар


                • https://www.investor.bg/harduer/459/...yljava-312526/

                  Кой (КОЕ) е най-голямата спирачка за Мъск?

                  БА -ТЕ - РИ - Я - ТА !
                  Last edited by безимeн; 03.03.2021, 18:57.

                  Коментар


                  • Прочее, на ел.мобила, Първи Проблем му са конструкторите и концепцията, която следват. Останалите неща са болести на растежа.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Мъск не е безимен. Мъск заяви пред най-високият форум на своите акционери - Общото събрание на акционерите, че основният проблем на Тесла е нейната батерия.

                      Това не е проблем на никът "безимен", а на обичаният от нас милиардер - МъскИ.

                      Не мога да не вярвам на Мъск! Мъск за мен е икона! Икона-милиардер!

                      Дали МъскИ греши за това, че батерията е основен проблем на електромобила? По-скоро съм склонен да му вярвам.
                      ТЕБ визирах, не се прави на халтав. Мъск няма нищо общо, ТУК ТИ ОПЯВАШ.

                      Честит ти Празник.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        Ами знам ли, плах опит да събудя дискусията. Безименният току припяваше "- Батерията, БАТЕРИЯТА!" Та, рекох, да му дам причина да се кротне...

                        Мъск не е безимен. Мъск заяви пред най-високият форум на своите акционери - Общото събрание на акционерите, че основният проблем на Тесла е нейната батерия.

                        Това не е проблем на никът "безимен", а на обичаният от нас милиардер - МъскИ.

                        Не мога да не вярвам на Мъск! Мъск за мен е икона! Икона-милиардер!

                        Дали МъскИ греши за това, че батерията е основен проблем на електромобила? По-скоро съм склонен да му вярвам.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Lelq Разгледай мнение
                          Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш
                          Той, този, като ти рече "добър ден", се огледай, къде е Слънцето. Пуска измамни "сметки по Фурие", които не са актуални, още малко, да ме изкара ... Не знам, с незавършен пети клас и т.н. Завижда и не иска в България, да се случи нещо хубаво и Лъжата му е Основен инструмент. Зарежи.
                          Last edited by Pyramid; 03.03.2021, 18:22.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                            Некъде да си прочела че ме вълнува?
                            Ми коментираш го . Ако не представляваше интерес , нямаше да си правиш труда да пишеш

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid, за батерията трябват 24 часа да се осмисли. Първото и най важното според мен е заложеното рециклиране в дизайна. Колко ли е важно това ? В -България търси таланти- даваха един сърбин е човека, тялото му произвежда електричество с по една вилица в двете ръце може да пържи наденичка. Разбира се да се здрависаш с него е рисковано, риск от токов удар.
                              Та така , Леля пита толкова ли е важно това нещо, сигурно ще попита за рециклирането дали е толкова важно. Да обясня - тези батерии- акумулатори в електрическите коли са в хиляди бройки с почти половин тон тегло. Ако се рециклират по технология със смилане и сепариране ще остава отпадък от поне 30 процента и той трябва да се депонира някъде и да остане за идните поколения. При положение че това е мащабно производство и количествата са големи те ще попаднат в подпочвени води и в храната на хората. Така че след време като се роди едно бебе може в родилното отделение първото нещо което съобщават на майката да бъде - че то свети нормално и произвежда нормално количество електричество.
                              И така, това е дизайн който дава възможност за пълно рециклиране - 100%. Лесно е мембраните да се развият, а те са две на брой и два вида. Едната разделя активното вещество и притежава свойството ограничена проводимост, а другата е изолационна. Активното вещество от двете страни на първата мембрана е различно като състав. Та така - смели го пък после го раздели и вложи в нова батерия която да е качественна колкото първата. Може но това е толкова скъпо, а много по лесно е да се равие батерията и да се извлекат отделно при което отпадъка ще отпадне и няма да остане нищо за депониране.
                              Дани, ха сега си представи, кой "много лесно" ще ги "развива"

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Lelq

                                А теб , защо те вълнува , той дали е или не е ?
                                Некъде да си прочела че ме вълнува?
                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X