IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

    Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
    само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
    Онея ги удари фалита. Тоз засега не е фалирал, щото няма и акции

    Коментар


    • ...не, да каже
      "- Абе, не те харесвам, ама правилно си подходил (тук, тук и ето там ) и грешиш еди-къде-си."
      Няма, човекът, сили да признае чуждо превъзходство, или поне, положения труд, ама чака и иска всички да му правят метани и да му казват "Евала!"
      Няма начин.

      Коментар


      • Намразих темата, откакто Pyramid се нанесе в нея и я превърна на парцал. А ми беше любимата тема. Писна ми да чета неговите простотии навсякъде, където се нанесе. Неслучайно едно време го BAN-нах от форума на СТС Солар, и после всички ми ръкопляскаха.

        Към модераторите:
        За да не се налага да заключвате и тази тема, не е ли по-добре да "заключите" Pyramid?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
          Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството - AУТОМЕДИЯ (investor.bg)

          Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството
          Да не е "100000 ПРОДАЖБИ"? Би ли уточнил?

          Коментар


          • Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството - AУТОМЕДИЯ (investor.bg)

            Jaguar Land Rover губи по 100 000 коли годишно заради проблеми с качеството

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              студеНките сал по "велики" изобретатели кАлват
              ...и безпаметният, не сварва са урЕди...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                безимен ..................... де я тая кака млада студеНка и мен да научи на туй що е ток, що е напрежение, що е ват и що е волт ???
                та с нея да изпитаме едно високо напрежение и да премине през нас един високоволтов ток ..........
                дай ми номера й .... да й се обадя и да проведем един 220 волтов разговор .............
                студеНките сал по "велики" изобретатели кАлват
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

                  Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
                  само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............
                  Напротив, дойдох да им дам надежда. Да а знаят, че има изход и, макар Теслите да не станат по две за лев, поне няма да горят толкова често, а батерията им, щем поевтинее поне двойно, ще се сменя основно малко блокче, вместо всичко наведнъж, стотина долар Щото, безпаметният, все врещи "Батерията, БАТЕРИЯТА!!!"

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

                    Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

                    Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

                    ..................

                    И си оправи понятията.

                    Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

                    Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

                    Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

                    Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

                    И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

                    И не се гасят, когато се запалят!

                    А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

                    ...................

                    Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
                    безимен ..................... де я тая кака млада студеНка и мен да научи на туй що е ток, що е напрежение, що е ват и що е волт ???
                    та с нея да изпитаме едно високо напрежение и да премине през нас един високоволтов ток ..........
                    дай ми номера й .... да й се обадя и да проведем един 220 волтов разговор .............

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      Сус бре, неграмотен.
                      Пирамида.......... бе ти си окупирал тая тема бре .............
                      само твои коментари........ изгони даже и най- върлите теслари от сектата ония Давчо и Ед, чак те вече не пишат тука...............

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

                        Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

                        Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

                        ..................

                        И си оправи понятията.

                        Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

                        Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

                        Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

                        Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

                        И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

                        И не се гасят, когато се запалят!

                        А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

                        ...................

                        Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...
                        Сус бре, неграмотен.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
                          Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...

                          Някакъв пирамидален бил "разглеждал нещо си"...

                          Интересно, защо, след като е "разглеждал" - НЕ е видял СЕПАРАТОРИТЕ ?

                          Ето, на - точно затова си говоримЕ. За опожаряване и горене на сепаратори, които изобщо не се гасят. (няма да обяснявам защо горят и не се гасят - и това остана да обяснявам на "електротехник")

                          ..................

                          И си оправи понятията.

                          Всяка - както ти я наричаш "клетка на оловен акумулатор" се нарича "АКУМУЛАТОР".

                          Няколко АКУМУЛАТОРИ образуват АКУМУЛАТОРНАТА БАТЕРИЯ.

                          Науката отдавна вече е създадена и написана, преди теб.

                          Не ни е необходимо да четем "твоята" горнооряховска "наука". Щом претендираш да си техник - чети, за да можеш да се изразяваш технически.

                          И виж там, обърни внимание най-после на тия СЕПАРАТОРИ, които уж гледаш, но не забелязваш - има ли ги, или - не... и ЩО, аджеба са там!

                          И не се гасят, когато се запалят!

                          А БЕЗОПАСНОСТТА на хората, които дават 100 000 - 150 000 $$$ - е важна!

                          ...................

                          Спирам да те ограмотявам! Вече съм ти казвал, че има аудитории и практикуми - Оди там да те учи някоя млада студеНка...

                          Коментар


                          • Някой, дали е разглеждал клетка на оловен акумулатор? А на желязно-никелов? Отборът на тока става от единия край. Между него и другия, има ред тънки проводници, т.к. електродът е мрежест, за събиране повече активна маса, залагана още при производството, чрез пресоване и т.н. ВСЕКИ такъв проводник, е активен резистор и по него, се губи напрежение. Затуй, е силен краевият ефект, на опадване активната маса, първо откъм края, отново, по-високото вътрешно съпротивление и т.н. Сравнете с плоскост от фолио, със същата площ, където, токът тече НАПРЕЧНО, и може да ви светне разликата в характеристиките...АКО си давате сметка за ВСИЧКИ технологично обусловени разлики. Може много да се коментира но, съвсем същото, е в сила за повечето електрохимични системи, в двата основно различни вида изпълнение. Има и още, ако се загледаш в живота на елемента при положение, че активна маса просто, няма начин да опада.
                            Да, ама някакъв безименен, нещо се цепи...

                            Коментар


                            • Мъск, при първоначалния избор на батерия, се спира на сглобяването от налично готови системи, т.к.е по-бързо и има доставчици, които, вече ги произвеждат. Само куапувай от тях, наедро. Обаче, постепенно, проблемите с дизайна на елементите лъсват... Така, той се замисля, и тръгва по пътя на най-малкото съпротивление - правенето на по-едри елементи.
                              ОБАЧЕ.
                              Обаче, и тук, остава Проблемът с вътрешното съпротивление: Колкото по-голям капацитет в същия корпус, толкова по-дълги и съответно, по-тънки, са ивиците фолио, от които, се правят катод и анод. По-тънък е и сепараторът, което, значи -от една страна, по-малко обем за електролита а, от друга, по-висок вътрешен импеданс на елемента. ТОЙ ограничава както макс.ток, така и скоростта на нарастването му, откъдето, загубите в инвертора, в комплект с максимално отдаваната мощност и по-високо загряване на същия елемент при работа. По-малките разстояния между електродите, улесняват окъсяването между тях затуй, елементите, заедно с набъбване на обема, стават по-капризни, а производствените толеранси скачат, което намалява още живота на батерията. Пък, относно "милионите изминавани мили", дори при работа на стенд, ЗА ФАКТИЧЕСКИ ИЗПИТАНИЯ В НАТУРА, НЕ Е ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕТО. ОТ ПРОТОТИП ДО ПРОДУКТ. Защо ли? Ами, много бързат. Което казва, че тези "милион+ мили", СА НА БАЗА ПОЖЕЛАНИЕ: Ти я вземи, минават две години, и ние, си измиваме ръцете.

                              Коментар


                              • Каза безименният, че и сега дори, батериите били "многоклетъчни". На пръв поглед да, обаче, и само в модулите. А ТЕ, са съединени...според случая. Стрингове за напрежение, и паралелни стрингове-за ток. Една батерийка да излезе от строя поради влошено вътр.съпротивление, и се губят:
                                1.Балансът между токовете в модулите, водейки до увеличена нееднаквост при натоварване (и учестено излизане от строя, поради това, оттам-целият живот на батерията)
                                2.Нагряването вътре в модула (със сходни последици)
                                3.Промяна във вътрешното съпротивление на засегнатия модул И т.н.
                                4.Бях забравил за запалване, когато отива цялата електричка (често, барабар с пътниците).
                                После, това "многоклетъчие", не стига докрай. И цялата батерия, съдържа много никел, което, Е проблем при рециклирането. Дори NiMH да е, все тая. Много, не на място, пречи...
                                Страдат още:
                                изравняването на температурите, вкл.нагряване и охлаждане, страда вътрешното съпротивление (увеличава се), страда и максимално отдаваната мощност, а още, запазва се повишената пожарната опасност: Не успее ли БАТЕРИЯТА да "абсорбира" дефекта на един елемент и да го маскира под товар, загубата на няколкото му ватчаса капацитет, е много по-забележима и т.н. А, по отношение брътвежана пишман-"експерта" безименен, че било "нула новост", патентното проучване, показа точно обратното. И за изобретателската стъпка -също. Е, на кого да вярваме? На един увлечен в драскане на всяка цена, или на чиновници които, ДА ПРОУЧВАТ, ИМ Е РАБОТАТА И ОТГОВАРЯТ ЗА ДОСТОВЕРНОСТТА НА ИЗВОДИТЕ СИ? Тук, безименният, е анонимен а, написалият доказано лъжа, си губи работа и източник на приходи?
                                И Матеев, такъв или инакъв, не хули презглава (макар да можеше, би ме сдъвкал и изплюл) защото, техниката е нещо обективно, и може да му се смеят. Такааа. А на мен, не ми пука от смеха на безличия разни импотентни, пишман "лордове" с по 4 ника и т.н. затуй (язък за циганката, дето ме хвалеше) аз си ви и казвам лично за път, по който, ще се развият сериозна част от батериите на ел.средства.
                                Похвалих се. Яжте ми...
                                ​​
                                Last edited by Pyramid; 05.03.2021, 07:09.

                                Коментар

                                Working...
                                X