Еди колко струва 1 киловат на зарядна станция в германия, франция или някъде из европата
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.Last edited by mirodes; 03.04.2020, 20:25.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
А колко е разликата в продажната цена? Tesla Model 3 vs BMW 3 (подозирам, че БМВто е по-скъпо)
За колко време се зарежда една Тесла? 95% от времето през нощта. На дълги разстояния за 20-30 мин след 3 часа шофиране.
Ако тръгнеш от София до Пловдив по магистралата,можеш ли да отидеш и се върнеш без зареждане ако караш с 140 км/час? При нормални условия ДА, при много ниски температури (под -10 гр) ще трябва да дозаредиш.
Теслата е удобна единствено за градско шофиране,ама при положение, че повечето хора живеят в блокове зареждането ще е проблем.И това при минимален брой електрички.Ами ако са 1 милион?Как ще се зареждат? Теслата специално е удобна и за дълги преходи, което е видно от масовото и приемане в САЩ и западна Европа. За България все още е екзотика заради по-ниския стандарт и неголемия брой зарядни станции. Второто е лесно преодолимо и ще стане факт подобно на западна Европа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Смени хаповете и сравнявай СХОДНИ автомобили. За да си по-убедителен може да сложиш и Ягото, че така разликата е по-шокираща
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
На теб може и да ти се струва че е лесно, но в автомобилостроенето ако нямаш мащаб си пътник (с малки изключения).
Цената на петрола няма голямо значение, защото докато влезе в резервоара цената му е вече около евро/литър. При 20 хил км/година имаш около 1400 евро разход за гориво. За същия пробег с Теслата разхода ти е 400-500 евро. Това при днешните цени. Ако вземеш усреднени цени по бензиностанциите за последните няколко години разликата става 4-5 пъти годишно.
За „големите акули“ имаме много очаквания, но за съжаление не могат да се конкурират с Тесла по никакви показатели.
Аудито за което говориш струва към 80 хил евро (голо като пушка) и е с пробег към 400 км. Model Y на Тесла ще е с цена към 50/55 хил евро и пробег над 500 км. За динамични характеристики, технологии и цялостно изпълнение няма смисъл да говоря – то се вижда от продажбите на тесла спрямо тези на Ауди.
От тази рецесия ще излязат сухи адаптивните, а не големите. VW може би ще е от оцелелите, но за голяма част от другите традиционни производители не съм голям оптимист.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Поевропейчини-Тойота Корола 34 хиляди лева.Тесла модел 3 120 хиляди лева.След 30 години може и да ги избиеш тези 90 хиляди лева.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Сметките отдавна са ги направили:
Tesla Model 3 vs. Toyota Camry — 5 Year Cost of Ownership Comparisons
Ако не те мързи поевропейчвай сметките.
Друг е въпроса, че сравнението не е с твоята тойота, а с Мерц C, БМВ 3 и Ауди A4.
Tesla Model 3 vs. BMW 3 Series & BMW 4 Series — 5 Year Cost of Ownership Comparison
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Еди от аритметика разбираш ли. Може ли да сравниш два автомобила- например модел 3 на тесла и някой със същите габарити ако може и същите коне, ама надали. например днес мярнах на един светофар модел 3 и ми се видя като моята тойота 4,30 дълъг. Не споря казвам видя ми се че е със същите габарити. Та значи вземаш модел 3, колко харчи на 100км и корола 130коня/ мисля че няма фабрично по мощни/ колко харчи и смяташ кога модел 3 ще се избие и ще започне да носи "приход" на собственика си
Tesla Model 3 vs. Toyota Camry — 5 Year Cost of Ownership Comparisons
Ако не те мързи поевропейчвай сметките.
Друг е въпроса, че сравнението не е с твоята тойота, а с Мерц C, БМВ 3 и Ауди A4.
Tesla Model 3 vs. BMW 3 Series & BMW 4 Series — 5 Year Cost of Ownership Comparison
Last edited by ED; 03.04.2020, 19:21.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
При продадени 100 хиляди автомобили е много по-лесно да запазиш продажбите,отколкото при 10 милиона.Все едно продавач на сергия да си запази клиентите в сравнение със спад на голям супермаркет.Във вторият случай продажбите пак са в пъти повече.
А при тази криза,високите цени на Теслите и евтиният петрол в САЩ,то за дълго време ще си останат с подобно количество автомобили.
А и на пазара масово не са навлезли големите акули.Сега Тесла на практика е без конкуренция/Нисан лийф е в друга категория/.„Ауди Трон„си е сериозна машина и успешно ще конкурира моделите на Тесла във високият клас.Тепърва и другите гиганти ще вкарват на пазара елавтомобили.
Цената на петрола няма голямо значение, защото докато влезе в резервоара цената му е вече около евро/литър. При 20 хил км/година имаш около 1400 евро разход за гориво. За същия пробег с Теслата разхода ти е 400-500 евро. Това при днешните цени. Ако вземеш усреднени цени по бензиностанциите за последните няколко години разликата става 4-5 пъти годишно.
За „големите акули“ имаме много очаквания, но за съжаление не могат да се конкурират с Тесла по никакви показатели.
Аудито за което говориш струва към 80 хил евро (голо като пушка) и е с пробег към 400 км. Model Y на Тесла ще е с цена към 50/55 хил евро и пробег над 500 км. За динамични характеристики, технологии и цялостно изпълнение няма смисъл да говоря – то се вижда от продажбите на тесла спрямо тези на Ауди.
От тази рецесия ще излязат сухи адаптивните, а не големите. VW може би ще е от оцелелите, но за голяма част от другите традиционни производители не съм голям оптимист.Last edited by ED; 03.04.2020, 19:19.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеТи да видиш. Тесла правят 40% ръст в продажбите (]
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеТи да видиш. Тесла правят 40% ръст в продажбите (Q1’2020 vs Q1’2019) въпреки прекъсването на производството в Китай и САЩ. Това едва ли са го очаквали и най-големите оптимисти.
Като се има предвид, че завода в Китай отвори врати преди няколко седмици и започва да работи на пълни обороти, спада за 2020 може и да не е толкова сериозен, колкото се очаква в авто индустрията (поне за Тесла).
Ще са интересни продажбите на различните автопроизводители по региони и марки след някой и друг месец. Като се има предвид, че model Y най-вероятно ще е бест селър в сегмента на кросоувъри – тази година се очерта да е трудна, но и доста показателна за позицията на тесла.
[ATTACH=CONFIG]n3572952[/ATTACH]
А при тази криза,високите цени на Теслите и евтиният петрол в САЩ,то за дълго време ще си останат с подобно количество автомобили.
А и на пазара масово не са навлезли големите акули.Сега Тесла на практика е без конкуренция/Нисан лийф е в друга категория/.„Ауди Трон„си е сериозна машина и успешно ще конкурира моделите на Тесла във високият клас.Тепърва и другите гиганти ще вкарват на пазара елавтомобили.
Коментар
-
Интересна надпревара в нета...
В интернет се появи видео с необичайна надпревара: електрическият автомобил Tesla Model S с 800 к.с.премери сили на къси разстояния с ездач на кон /една конска сила!...
Теслата - видно от видеото - ускори в началото /както си знаеМЕ.../, но маневрата на водача нещо не му се получи /там не е необходимо ускорение!/.
Ездачът /на една конска сила/ се възползва от това, чевръсто обърна коня и, с галопа си ЕЗДАЧЪТ ПЪРВИ ПРЕСЕЧЕ ФИНАЛА!
800 коня на Тесла "клекнаха" пред ЕДНА КОНСКА СИЛА!))
https://www.youtube.com/watch?time_c...ature=emb_logo
Last edited by безимeн; 03.04.2020, 18:25.
Коментар
-
Ти да видиш. Тесла правят 40% ръст в продажбите (Q1’2020 vs Q1’2019) въпреки прекъсването на производството в Китай и САЩ. Това едва ли са го очаквали и най-големите оптимисти.
Като се има предвид, че завода в Китай отвори врати преди няколко седмици и започва да работи на пълни обороти, спада за 2020 може и да не е толкова сериозен, колкото се очаква в авто индустрията (поне за Тесла).
Ще са интересни продажбите на различните автопроизводители по региони и марки след някой и друг месец. Като се има предвид, че model Y най-вероятно ще е бест селър в сегмента на кросоувъри – тази година се очерта да е трудна, но и доста показателна за позицията на тесла.
Коментар
Коментар