IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Случайно попаднах на това.
    Какво мислите?
    Ммм даа, работят активно в полза на тесла

    Коментар


    • Pyramid съвсем нормално е предоставянето на услуга е разход и си има цена.

      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
        Уоу помниш кой какво е казал преди няколко години?!?!?
        Не дай боже да кажа някоя глупост. Вечно заклеймен
        - С парцалите те изядохъ.

        Коментар


        • Случайно попаднах на това.
          Какво мислите?
          Една от най-големите вериги зарядни станции в Европа Ionity обяви, че променя правилата за ползване на терминалите и тарифите си. Собствениците на електромобили вече няма да плащат еднократна такса

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            За албанските реотани, които още не са разбрали каква е ситуацията с електромобилите и каква е съдбата на ДВГ и в частност на производителите, които не се адаптират:

            VW CEO says "Carmaker Faces Same Fate as Nokia Without Urgent Reforms…"
            Шефът на Volkswagen: Нужна ни е радикална промяна заради прехода към електромобили

            Херберт Дийс призова концерна да засили софтуерните операции, за да използва данни от автомобилите на бъдещето

            Изпълнителният директор на Volkswagen Херберт Дийс заяви на мениджърите в компанията, че най-големият производител на автомобили в света трябва да премине през радикална промяна, за да се справи с електрическия преход в индустрията, съобщава Bloomberg TV Bulgaria.

            “Времето на традиционните автопроизводители свърши“, заяви Дийс на вътрешно събрание на компанията в четвъртък. „Volkswagen трябва да засили софтуерните операции, за да използва данни от автомобилите на бъдещето“, допълни Дийс. В речта си той отбеляза, че повишението на цената на акциите на Tesla е показателно за тенденциите в променящата се конкурентна среда.

            Дийс е призовавал за сериозни промени в компанията и преди. Но последното му изявление засилва притесненията сред синдикатите, тъй като коментарите му повишават вероятността за допълнително свиване на разходите.

            „Ако Volkswagen не се справи с плана за софтуера и данните, може да претърпи съдбата на Nokia, която пренебрегна заплахата от iPhone устройствата на Apple”, коментира директорът на германската компания. Според него е необходим по-голям фокус върху печалбата.

            Volkswagen е сравнително гъвкава спрямо тенденциите в индустрията. През миналата година автомобилният производител отчете малка печалба от продажбите и рекордни доставки. Глобалното търсене на превозни средства се понижи през 2019 г. Продажбите в Китай, който е най-големият пазар за Volkswagen, намаляват, а търговското напрежение създаде несигурност в региона през миналата година.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
              Благодаря !
              На 6-я път ми даде инфо....

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                Знае ли някой,как да проверя кога ми изтича старата винетка ?
                Тук вероятно

                Коментар


                • Знае ли някой,как да проверя кога ми изтича старата винетка ?

                  Коментар


                  • За албанските реотани, които още не са разбрали каква е ситуацията с електромобилите и каква е съдбата на ДВГ и в частност на производителите, които не се адаптират:

                    VW CEO says "Carmaker Faces Same Fate as Nokia Without Urgent Reforms…"
                    Last edited by ED; 17.01.2020, 16:59.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
                      Ааа, това обяснява, защо не вярва в ефикасността на електричките

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                        ...същият този колега, преди 3-4години, беше писал, че специфичните загуби при пренос „у нас”, на ВН били 5% НА ВСЕКИ 100 км.
                        Е,
                        ДОТУК С „КОМПЕТЕНТНОСТТА” МУ И ИСТИННОСТТА НА ПОЧТИ ВСИЧКО, КАЗАНО И НАПИСАНО ОТ НЕГО.
                        Ааа, това обяснява, защо не вярва в ефикасността на електричките

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Уоу помниш кой какво е казал преди няколко години?!?!?
                          Не дай боже да кажа някоя глупост. Вечно заклеймен
                          Не, бе. Само ще ти напомня, ако се озложиш чак толкова. Я виж, самият безименен, как заобикаля, като нашепнем публично, какви ги е дрънкал... ;-)

                          Коментар


                          • nachev при въглеводородите концентрацията на енергия превърната - равнима на киловатчаси е около 10 киловатчаса на килограм или за 80 киловатчаса са необходими 8 килограма въглеводороди. Това е нещо което в природата го има наготово, конструктора си е свършил много добре работата и сигурно не е случайно че съотношението тегло към акумулирана енергия е недостижимо за съзадените от човека до сега друг тип технологии. Такава е реалността. Разбира се че е важно да се изразходват пестеливо но затова се необходими усилия за по добри технологии и честно направени автомобили. Сигурно не е по малък проблем замърсяването с отпадъка от автомобили проетирани за ограничен живот изкуственно.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • В края на миналата година - Доминик Фраймут, претърпял инцидент със своята Tesla, Model S. Той изгубил контрол над Теслата и се врязал в крайпътно дърво, при което предизвиква късо съединение. Теслата се запалва за секунди. Шофьорите на минаващите коли спасяват Доминик от явна смърт /защото тоя път софтуерът НЕ е блокирал ключалките.../. Следващите две седмици Доминик прекарал в болницата...

                              Пожарникарите използвали гигантски контейнер, в който Теслата се охлажда в продължение на два дни...

                              Токсичната смес от горими метали в състава на батерията е ЧАСТИЧНО обезвредена, след като неколкократно батерията се е самозапалвала...

                              Използваният електролит за потушаване на постоянното самозапалване на батерията, в гигантския се оказва, че бил със състав, който е...

                              ... нищо повече от...

                              ...търговска тайна на Tesla! Този съставв продължение на ДВА ДНИ "ГАСИ" пожара не се разкрива дори в случай на спешност!

                              Колата е напълно унищожена, Доминик Фреймут получи застрахователно обезщетение

                              Пет седмици след инцидента, изгорелите останки на Tesla Model S лежаха на паркинга настрана от всичко, което гори, те не можеха да бъдат изхвърлени през цялото време. Според австрийското законодателство задълженията за рециклиране на превозни средства са възложени на производителя или вносителя.

                              ÖCAR Automotive е определен като партньор за рециклиране на Tesla в Австрия на сайта. При изхвърляне на автомобили ICE се оказа, че той не е в състояние да изхвърли акумулатора на Tesla и просто игнорира заявките. Tesla знае за проблема и не предприема никакви мерки, тъй като не влияе пряко на потребителите.

                              Само две компании се занимават с рециклиране на акумулатори на електрически превозни средства в индустриален мащаб в Западна Европа - белгийската Umicore и германската Redux. Техните процеси на рециклиране се свеждат главно до възстановяване на метали - мед, никел и кобалт. Съединенията на ценен литий не се преработват поради твърде високата цена на процеса, който не се покрива от таксата за рециклиране и прави рециклирания литий много по-скъп от извлечения от мините. Така литиево-йонните акумулатори на електрическите превозни средства се рециклират в страните от ЕС само 70%.
                              Last edited by безимeн; 16.01.2020, 21:02.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                ...същият този колега, преди 3-4години, беше писал, че специфичните загуби при пренос „у нас”, на ВН били 5% НА ВСЕКИ 100 км.
                                Е,
                                ДОТУК С „КОМПЕТЕНТНОСТТА” МУ И ИСТИННОСТТА НА ПОЧТИ ВСИЧКО, КАЗАНО И НАПИСАНО ОТ НЕГО.
                                Уоу помниш кой какво е казал преди няколко години?!?!?
                                Не дай боже да кажа някоя глупост. Вечно заклеймен

                                Коментар

                                Working...
                                X