IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    И да, и не. Работата е в кпд на двг и на Ел...... Тъй мисля.
    Другарю "техник"! Разглеждаш нещата прекалено едностранно. Едно електричарче няма необходимите познания.

    Работата е в кпд, НО И във въртящият момент! Тук СМЕ коментирали (да ти го кажа разбираемо за теб!) И теглителната сила

    ..................

    Зная, че поради твоята некомпетентност и едностранно разглеждане на проблема - ще дам възможност на други - още по-некомпетентни да влязат в спора (в твоя "защита")..., но ще опитам да ти дам възможност да се опомниш и да не си така категоричен в доказателствата с едно изречение...

    Припомни си габарити на съвременни кораби с дължина 150-200 метра и повече..., с главни двигатели, с мощност над 15 000 киловата..., товаровместимост, над 100 000 куб. метра...и други характеристики...

    Дали (според теб, другарю "техник") - корабособственикът ще се интересува от кпд, ако конструкторът вече е вкарал кпд в ИНТЕРЕСНИТЕ характеристики?

    ...............

    Давам тоя ОЧЕБИЕН (и очеизваждащ!) пример, за да си наясно що е то въртящ момент!

    И - ако си така добър, за да си припомниш и техническата механика, но и физиката (и други науки) - може и да "стоплиш" какво ти казвам за кпд-то (КПД - НЕ Е въртящ момент!)

    Коментар


    • Да цитирам cool_alyn
      Най-евтината енергия е спестената. Личният автомобил като концепция е отживелица, но за съжаление твърде много хора и капитали са вкарани в тази индустрия и няма политик да започне да си реже клона..


      Ето така трябва да се научим да живеем - да ПЕСТИМ ресурсите на Земята. Противоположното на консуматорското общество в капиталистическия свят
      Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

      Коментар


      • При водорода думата е Ренезис и Мазда, леко на пауза в момента.

        Коментар


        • Защо бъдещето принадлежи на Toyota Mirai, а не на Tesla?


          Но най-голямото предимство на водородните коли е извън тях самите. Генерацията на електричество от реакцията между водород и кислород дава единствено вода като отпаден продукт. И, което е още по-важно, това е отличен начин да се отстрани главният недостатък на т. нар. "възобновяеми източници на енергия"......

          Спасението е енергията, генерирана при подобни пикове, да се съхранява, докато стане необходима. Но съхранението в литиево-йонни батерии е прекалено скъпо, а и животът им е ограничен. Много по-разумно би било тази енергия да се използва за производство и складиране на водород, от който после при нужда да се произвежда обратно електричество.


          https://www.investor.bg/analizi/447/...-tesla-291144/

          https://automedia.investor.bg/a/2-no...-a-ne-na-tesla

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
            как влияят ел колите ли ?


            https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...82-355261.html

            ето как !
            Това дъм го постнал преди 12 часа
            Ти мислиш, че чакаме тебе ли ?
            Хората купиха, други продадоха койни, минути след новината
            Чети старите мнения, тука не е Политика

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              Двете най-важни преимущества на водородните електромобили ще са следните;
              1. Зареждане с гориво за максимум 3 минути
              2. Неограничено дълъг пробег с едно зареждане - няма проблем да се направи 1000 или 2000 километра.
              последното малко не е вярно- тойота мурай е ограничена от капацитета на бутилките- мисля че са 2х5л до около 500км. Разбира се ако се поставят още ще има по голям пробег

              Коментар


              • При ПМ ел.мотори, стартовият момент е уникален. Затуй, споко.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Ако е вярно (дано да не е) ми се струва, че Е.М. залита в погрешна посока.
                  Споко де. Да не си се оженил за него. При задвижването, електромоторът е без конкуренция. Слагат горивни елементи и -готово. Друг въпрос, дали те самите, са технологично готови.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                    Ето ви я дългоочакваната революция - тропа вече на прага ни. Изобретена е високоенергийна водородна паста, която съхранява в себе си 10 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ спрямо литиевите акумулатори, при едно и също тегло.

                    https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b4-355201.html

                    Самото знание за това откритие е достатъчно да разклати краката на Тесла и на всички други производители на електроавтомобили, захранвани с литиеви батерии. Скоро ще се появят нов клас електромобили - такива с водороден двигател, и по всичко изглежда, че те ще победят тези с литиевите батерии.

                    Двете най-важни преимущества на водородните електромобили ще са следните;
                    1. Зареждане с гориво за максимум 3 минути
                    2. Неограничено дълъг пробег с едно зареждане - няма проблем да се направи 1000 или 2000 километра.
                    И да, и не. Работата е в кпд на двг и на Ел. По-скоро, пак ел ще са но, с горивни клетки. Тъй мисля.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Gerasim_Burgaski Разгледай мнение
                      как влияят ел колите ли ?


                      https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...82-355261.html

                      ето как !
                      Ако е вярно (дано да не е) ми се струва, че Е.М. залита в погрешна посока.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        Volkswagen ID.3 разказа играта на Tesla Model 3 в Европа

                        През октомври германският модел има 2789 регистрации в Нидерландия срещу... 37 за американския
                        Пичове, не Ви разбирам, честно!?? Чудите се какви малоумни аргументи да вадите година след година, вместо да видите голямата картина.
                        Тесла доминира автомобилната индустрия при EV. Ясно е за всички вече - за анализатори, инвеститори и широка публика. Само дай хард хейтъри се ровите в нета за негативизъм.

                        Продажбите за 2020:



                        Същата ще е картината следващата година и по-следващата с тази разлика, че преднината на Тесла ще се увеличава. И причината е много проста - Тесла продава продукт, който е значително по-добър от конкурентите на цена като за масов автомобил в среден клас.

                        Тази е поредната година в която най-удовлетворените потребители са купувачите на Тесла:

                        Click image for larger version

Name:	Tesla.jpg
Views:	1
Size:	89.1 КБ
ID:	3715136

                        Коментар


                        • Ето ви я дългоочакваната революция - тропа вече на прага ни. Изобретена е високоенергийна водородна паста, която съхранява в себе си 10 ПЪТИ ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ спрямо литиевите акумулатори, при едно и също тегло.

                          https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...b4-355201.html

                          Самото знание за това откритие е достатъчно да разклати краката на Тесла и на всички други производители на електроавтомобили, захранвани с литиеви батерии. Скоро ще се появят нов клас електромобили - такива с водороден двигател, и по всичко изглежда, че те ще победят тези с литиевите батерии.

                          Двете най-важни преимущества на водородните електромобили ще са следните;
                          1. Зареждане с гориво за максимум 3 минути
                          2. Неограничено дълъг пробег с едно зареждане - няма проблем да се направи 1000 или 2000 километра.
                          Last edited by Mateev; 09.02.2021, 11:39.

                          Коментар


                          • как влияят ел колите ли ?


                            https://www.kaldata.com/it-%d0%bd%d0...82-355261.html

                            ето как !

                            Коментар


                            • Volkswagen ID.3 разказа играта на Tesla Model 3 в Европа

                              През октомври германският модел има 2789 регистрации в Нидерландия срещу... 37 за американския

                              Екип Automedia 25.11.2020 11:11 Прочитания: 24697

                              Електрическият Volkswagen ID.3 бе създаден като начин германският гигант най-после да започне да догонва Tesla в сегмента на автомобилите с батерии. Но ако се съди по данните за някои европейски пазари през октомври, той изобщо не я догонва - а направо я измества от пазара.



                              В Нидерландия, традиционно вторият по сила пазар за електромобили, октомврийските регистрации на ID.3 са 2789, докато регистрациите на Tesla Model 3 са се сринали до едва... 37 автомобила. Месец по-рано, когато ID.3 започна да се продава на холандския пазар, съотношението все още беше 608 за него срещу 979 за Tesla (по статистика, цитирана от американското издание на Forbes).
                              В Норвегия, пазар номер 1 за електромобили на Стария континент, регистрациите през октомври са 2469 за VW срещу едва 74 за Tesla, при 1989 срещу 1116 месец по-рано. В Германия регистрациите на Model 3 са спаднали от 3065 през септември до 252 през октомври.
                              Разбира се, за такава видима промяна роля оказват различни фактори. Например затруднения с доставките при Tesla, която все още трябва да внася автомобили в Европа, докато не завърши завода си в Германия. Някои клиенти може би изчакват и европейския дебют на Model Y, по-достъпния кросоувър на американската марка. Освен това високите резултати на ID.3 се дължат и на натрупаните предварителни поръчки, чиито ефект обаче до голяма степен бе изконсумиран още през септември.



                              Според анализатора на Forbes Джим Колинс обаче основното обяснение е, че клиентите просто предпочитат ID.3 - вероятно и заради по-достъпната му цена. Резултатите в последните два месеца на годината ще потвърдят или отхвърлят това мнение.
                              Иначе по данни на Automotive Group за третото тримесечие Tesla си остава най-продаваната марка електромобили в Европа, с пазарен дял от 18%. Volkswagen излиза втори с 13%, но това е преди ID.3 да дебютира на повечето пазари. Алиансът Renault-Nissan е трети с 8% дял, Hyundai-Kia и BMW делят четвъртата позиция с по 7%.

                              https://automedia.investor.bg/a/2-no...del-3-v-evropa

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Така мислиш защото дори не знаеш историята. което е подигравателно че с такъв ентусиазъм се опитваш да се покажеш колко си запознат.
                                Всъщност Мъск не започва в Тесла заради еко ползите. Даже в началото не е мислел че промяната в климата може лесно да се повлияе. После се правят тия сметки и се вижда очевидното. Ама подробности...

                                Не се интересуваме от историята, а от качествените автомобили, които осигуряват безопасността на клиентите, които са заложили на определена марка и модел.

                                Коментар

                                Working...
                                X