IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
    Ей тука за електронната защита в батериите. Май @Матеев питаше.
    Всяка клетка се наблюдава в някои отношения. Прегледах по диагонал и не съм сигурен дали всяка клетка се защитава електронно.

    https://batteryuniversity.com/learn/...thium_ion_safe
    Не просто всяка една клетка се наблюдава, но и всяка една клетка се балансира както по време на заряд, така и по време на разряд, ако той се прави от зареждачката. Това е абсолютно задължително и досега не съм виждал многоклетъчни литиеви батерии, който да нямат кабелчета за балансиране. Всяка една батерия има един силов кабел с 2 дебели жици, и сноп от по-тънки кабели, които се използват за балансиране в процеса на заряд. Разгледайте снимките, за да видите:

    https://hobbyking.com/en_us/batterie...ries/lipo.html

    Тесла е първото животно, в което на снимките не видях балансиращи кабели, и това силно ме озадачава. Няма как да стане без балансиране, и аз се чудя какво чудо са измислили инженерите на Тесла или каква глупост са направили - едно от двете.
    Last edited by Mateev; 16.03.2021, 15:47.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
      Ей тука за електронната защита в батериите. Май @Матеев питаше.
      Всяка клетка се наблюдава в някои отношения. Прегледах по диагонал и не съм сигурен дали всяка клетка се защитава електронно.

      https://batteryuniversity.com/learn/...thium_ion_safe
      Матеев Е наясно със защитите. Другаде греши но, нито съм аз, който ще го поправя, нито Той взема от дума. Затуй, ако нещо ще добавя, да го. Ако не - досега сме живяли и ще продължим.

      Коментар


      • Ей тука за електронната защита в батериите. Май @Матеев питаше.
        Всяка клетка се наблюдава в някои отношения. Прегледах по диагонал и не съм сигурен дали всяка клетка се защитава електронно.

        https://batteryuniversity.com/learn/...thium_ion_safe

        Коментар


        • ...Ясно. Да дрънкате можете...

          Коментар


          • Никой не коментира твърденията, че
            1.Размерът има значение, и оптималният, е дори доста под 18650.
            2.Формата на електродите има значение. Допълнение към коментара: Оптимална е диск (шайба).
            3.Капацитетът на отделния елемент има значение. Оптималният, за ел.мобил, е под 1[Wh ].

            И т.н., изказани досега от мен. Нападки личностни - да, видях. Но, опровержение обосновано -не.
            Last edited by Pyramid; 16.03.2021, 14:40.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
              Не знам за мъскчо- най вероятно ще те изклати, нищо лично, просто такава е същността на капитализма, но да вземеш да се обадиш на фолксваген за батерийките си- щели да строят 6 завода, може да те огрее с твоя патент
              Добра идея.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                Кореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.
                Не знам за мъскчо- най вероятно ще те изклати, нищо лично, просто такава е същността на капитализма, но да вземеш да се обадиш на фолксваген за батерийките си- щели да строят 6 завода, може да те огрее с твоя патент

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  Не, няма. Не искам пари от Матеев. А ти нищо не можеш да "докажеш". Доказа едно: Думата ти нищо не струва. Нямаше, уж, да пишеш повече пък нА, не устиска и два часа.

                  Много забравяш! Написал си мнението в друга тема, а не в тая, за която ставаше въпрос. Вече сме в новият ден.

                  ​​​​​​​Все пак, на фона на тъпотиите, които разпространяваш - моето не може да се нарече дори "бели кахъри"..., но от друга страна изобщо не ми пука за твоето мнение.

                  Доказал съм... Смех! Кой и на кого е доказал в анонимен форум? Неадекватен си нещо...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                    Бас ловя, че в рамките на утрешния работен ден - великодушно ще направиш жеста на Матеев - да участва в "иновацията" срещу минимум 1 000 000,- $

                    Под тази сума, защо да участва? Срок - до утре!

                    Ако ти трябва учебника за доказване на "иновацията" - ще го потърся (без хонорар и авторско участие)

                    (и когато се събудиш - ще има два варианта: или пачките до теб, или краката - отвити)


                    Не, няма. Не искам пари от Матеев. А ти нищо не можеш да "докажеш". Доказа едно: Думата ти нищо не струва. Нямаше, уж, да пишеш повече пък нА, не устиска и два часа.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                      Кореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.

                      Бас ловя, че в рамките на утрешния работен ден - великодушно ще направиш жеста на Матеев - да участва в "иновацията" срещу минимум 1 000 000,- $

                      Под тази сума, защо да участва? Срок - до утре!

                      Ако ти трябва учебника за доказване на "иновацията" - ще го потърся (без хонорар и авторско участие)

                      (и когато се събудиш - ще има два варианта: или пачките до теб, или краката - отвити)



                      Коментар


                      • Е нали щеше да ходиш в САЩ на техни разноски?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                          Кореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.
                          И кво каза?

                          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                          Коментар


                          • Кореспонденцията ни с Мъск потече. Ще видим, как ще се развият нещата.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid, разбрах идеята, напълно съм съгласен с теб. Понеже образованието все пак си е казало думата, а така пишеше в учебниците ни - всичко да се ремонтира и аз се подведох по идеята да са много достъпни за ремонт модулите и конструкцията на такава батерия. Но ти си прав, тя не е скъпа както казваш и ще бъде по скъпо да се ремонтира чак толкова на дребно отколкото да се смени и то кагато е удобно и да попадне за ремонт на подходящо място. При положение че са много достъпни за ремонт на ниво микромодул, това е което трябва да се цели.
                              Всъщност, Дани, не се предвижда ремонт на ниво микромодул. Той директно се рециклира. И сега, много малко, по света, ремонтират единични елементи и дори цели акумулатори. Цялостна замяна, на трансп.средство, си е рязане на главата от кръста. А дефектират и, за жалост, ще продължат. Живот е това (дори на батерията) и той си има край. Срамота е, за 20$ да хвърлиш батерия за $10000. Или да я сменяш, ако самата замяна, заедно с микромодулчето, ти е под 1% от цената на цялата грамада.

                              Коментар


                              • Pyramid, разбрах идеята, напълно съм съгласен с теб. Понеже образованието все пак си е казало думата, а така пишеше в учебниците ни - всичко да се ремонтира и аз се подведох по идеята да са много достъпни за ремонт модулите и конструкцията на такава батерия. Но ти си прав, тя не е скъпа както казваш и ще бъде по скъпо да се ремонтира чак толкова на дребно отколкото да се смени и то кагато е удобно и да попадне за ремонт на подходящо място. При положение че са много достъпни за ремонт на ниво микромодул, това е което трябва да се цели.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X