IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    При -доколкото съм чувал, 7000 батерии в един автомобил, следва възпламеняване в
    12000:7000=1714,28 автомобила средно. Височък показател, не мислиш ли? Прочее, СВЕТЪТ критикува теслите. Аз само им предлагам решение.
    Ползвай калкулатор за сметката че и тя крива.
    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Имхотеп, напълно вярно и зарежете статистиката. Ако батериите са с нисък капацитет до 700 милиамперчаса въобще не могат да се запалят, отделената топлина не може да предизвика запалване, ако не са в контейнер - капсула която да е херметична и да задържи отделените газове не могат да експлоадират. Това според мен е вярно. За да се запали трябва да се загрее много, когато са последователно свързани малки капацитети късо съединение ще удари в най податливия елемент и той ще загрее но няма да се запали и ако няма корпус ще се надуе, ще си увеличи вътрешното съпротивление. Друга е хватката, ако целия пакет е от батерии които са с тънки електроди и не могат да отдават голям ток защото такъв ток ще загрее електродите да има като буфер към мотора един по малък пакет който да го захранва в моментите когато консумирания ток е голям при ускоряване на автомобила.
      Не мога да разбера защото го нападате и това желание да не се случи тази работа с идеята и изобретението, безименния аха и събирателно дружество да сформира като едни селяни които събрали пари за подкуп и подкупили инженерите определящи откъде да мине трасето на жп линията да я прекарат на 10 км от селото да не им згазел влака патките и кокошките. Безименния пък е повярвал че електромобилите ще убият колите с ДВГ и топлинните машини, сънува там някакви работи които няма малка дори вероятност да станат.
      Вместо да се сетите че Тодор ви е приготвил един хубав заек който като инвеститори да отстреляте, биткойна вече е изтърван заек и този влак може да се каже че е минал защото на него може да се качат такива като Мъск с много пари. Мернах днес за Теслата пишеше че може да удари 10-ка, защо да не удари и 50.., обаче тука едва ли не война с Тодор и пишат се едни работи които могат да доведат до това да ходим да търсим заек при едни хора при които докато стигнем най много да научим че е имало вече един голям плъх а не заек, те са го одрали и са го изяли.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Сетих се нещо: Както компютрите имат кеш памет (МНОГО бърза, физически, досами ядрото на процесора) така, е възможно и хардуерно, електричките, да развият своеобразен енергиен кеш, ала електрохимичен -все пак, суперкондензаторите сяхраняват значително по-малко енергия пък са и взривоопасни и рязко губят напрежение при разряд - тъй, щото рязкото ускоряване, да черпи оттам, след което, експлозивната мощност на кеша (видяхме, ВЪЗМОЖНО Е различни електрохимии под един капак) рязко да издърпва при ускорение, и да предава към по-крехка но, енергоемка, алтернатива. Ето как, се ускорява НЕ САМО ЕЛЕКТРОНИКА НО, И ФИЗИЧЕСКО ТЯЛО. Голямо тяло, близо 2 (два) тона...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Честит имен ден от мен Тоше ! Добре аз разбирам че вече като се кажат 30% е достатъчно отсрещната страна да е наясно че си заслужава идеята и конструкцията. Има едно нещо което се нарича MEA - membrane and electrodes assembly, понеже става дума за таблетики може би е по добре така да бъдат наречени клетките на батерията понеже са безкорпусни. Да добавим че съставената от тях батерия може да отдава много по бързо акумулирания ток поради голямото сечение на проводящия материал равно на площа на електродите а не на тяхното сечение, съответно може да се зареждат и разреждат по бързо от което няма да загреят и да се увредят. Ако към батерията на електромобил има една част само от такива модули като буфер между мотора и батерията това ще направи цялата батерия много по адекватна като за електромобил.
          +10
          Слагам ти десятка за мъдрост, а с изчерпани корумпета, май наистина, не си заслужава да се ядосва човек.

          Коментар


          • Честит имен ден от мен Тоше ! Добре аз разбирам че вече като се кажат 30% е достатъчно отсрещната страна да е наясно че си заслужава идеята и конструкцията. Има едно нещо което се нарича MEA - membrane and electrodes assembly, понеже става дума за таблетики може би е по добре така да бъдат наречени клетките на батерията понеже са безкорпусни. Да добавим че съставената от тях батерия може да отдава много по бързо акумулирания ток поради голямото сечение на проводящия материал равно на площа на електродите а не на тяхното сечение, съответно може да се зареждат и разреждат по бързо от което няма да загреят и да се увредят. Ако към батерията на електромобил има една част само от такива модули като буфер между мотора и батерията това ще направи цялата батерия много по адекватна като за електромобил.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

              Ми ти чете ли каква е "пожароопасността" на литиевите батерии? Една на 12 млн.
              Ми чете ли какви са причините за това?
              Сигурно си чел, но ако беше и запомнил, щеше да спреш с това дрънкане за "пожароопасност".

              При -доколкото съм чувал, 7000 батерии в един автомобил, следва възпламеняване в
              12000000:7000=1714,28 автомобила средно. Височък показател, не мислиш ли? Прочее, СВЕТЪТ критикува теслите. Аз само им предлагам решение.
              Last edited by Pyramid; 20.03.2021, 17:09.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                А, на Матейко, обяснявам (все „неразбрал”): Тонът е, какъвто си заслужиш. И борбата е срещу пожароопасността изобщо на батериите като цяло, не на „химията” им. Друг въпрос, че доводите му издишат. Ама явно, е изгубил форма и толкова си може. Затуй, изпонаписа куп неистини и откровени глупости.
                Ми ти чете ли каква е "пожароопасността" на литиевите батерии? Една на 12 млн.
                Ми чете ли какви са причините за това?
                Сигурно си чел, но ако беше и запомнил, щеше да спреш с това дрънкане за "пожароопасност".

                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Пеочее, това не е първата добра идея, първоначално, отхвърляна от "познавачи": В момента, гледам историята на бръмбара VW, същата история.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Отделената енергия в "таблетките" си е "същата" само, сравнена с елементи със същата мощност, т.е. с..."ТАБЛЕТКИ". Дай накъсо мощен и маломощен елемент, както ти предложих преди време в експеримента и ще вденеш.
                    Ако можеш, разбира се.
                    Отново извъртане като фурнаджийска лопата. В моя постинг и в предишните твои се говори за външно късо в товара, и понеже разбра, че си опроверган, прехвърли отговора във вътрешно късо в единична клетка.

                    Не желая повече да споря с тебе. Ти не четеш какво се пише, и продължаваш да си пееш собствената песен, пълна с недомислици и простотии. Само съжалявам за хубавата тема, която ти обсеби и превърна на парцал.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Негативизмът и липсата на конкретика в твоите "доказателства" трудно биха привлекли твои съмишленици.
                      То се вижда, кой е негативист. НАПРОТИВ, дАрагой: Силно позитивен съм. Ти виж собствената си дружинка.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                        Стига си плямпал врели-некипели. Не можа ли да разбереш, че вътрешна пожароопасност няма при другите химии, така че твоето "изобретение" подобрява проблем, който не съществува.

                        Колкото до външните пожари поради късо в схемата или поради други причини, то тогава дори и твоят акумулатор с таблетки ще предизвика същият проблем. Отделената енергия в точката на късо съединение си е същата, така че от твоите таблетки пак няма никаква полза.

                        Тоест "изобретението" ти НИЩО НЕ ПОДОБРЯВА !!!
                        В същото време увеличава цената на батерията и усложнява нейната конструкция.

                        Нима наистина не разбираш тази елементарна логика за деца от детската градина, или нарочно се правиш на дръж ми шапката, за да въртиш дискусията в темата около твоята "важна" особа?
                        Отделената енергия в "таблетките" си е "същата" само, сравнена с елементи със същата мощност, т.е. с..."ТАБЛЕТКИ". Дай накъсо мощен и маломощен елемент, както ти предложих преди време в експеримента и ще вденеш.
                        Ако можеш, разбира се.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от grisow Разгледай мнение
                          Аз продължавам да си дудна общи съображения, защото толкова са ми познанията и акъла.

                          Пирамидий, ти надребняваш елементарната, основната клетка на акумулатора. За да може да е отделна (отделни електроди и охлаждане), тя трябва да има свой корпус. С надребняването, следователно, се увеличава относителния обем и маса на корпуса на клетката, с което и обемът и масата на целия акумулатор - при един и същ капацитет, мощност.

                          За формата на таблетка.
                          Да, така се вдига отношението повърхност към обем на клетката, но ти май ги подреждаш плътно една над друга, с което губиш най-голямата част от повърхността, плоските долна и горна страни на таблетката. Предвиденият "комин" в средата на тази кръгла колона не вдига много повърхността на охлаждане, но отнема от полезния обем на клетката.
                          Ако пък решиш да раздалечиш клетките една от друга, за да използваш плоските страни за охлаждане, пак увеличаваш обема на целия акумулатор; а може би и масата, щом ще охлаждаш с течност.

                          Най-накрая, според моето представяне на нещата, излиза, че ти предлагаш намаляване на пожароопасността и "дефектируемостта" на акумулатора, като намаляваш неговата енергоемкост, енергонаситеност по обем и маса, просто казано - по-слаб.

                          Това горното са мои съображения, за които не знам колко са верни. По-скоро са въпроз.

                          Мислил ли си за варианта за форма на основната клетка във вид пак на цилиндър, но не плосък и широк, а обратното - дълъг и тънък?
                          Моментът е друг: Топлина се предава и директно, от елемент към елемент. Така,
                          1.Първо, е намалено нейното количество, т.к.е намален обемът на окъсилия материал.
                          2.Оттам, максималата температура.
                          3.Охлажащата площ към отделената топлина, е повече. Все пак, и през елементите, протича топлина.
                          4.Вариантът, наистина, е цилиндър. Просто, за по-голям обем, е доста дебелостенен. А намаляване или увеличаване на обем, е относно активния материал. "По-слаб", ако става дума за обем НА елемента, а обемът в канала, е ИЗВЪН същинските елементи. Затуй, имаме, по-скоро, увеличаване енергикната плътност.
                          5.Мислено е за всякакви транспортни средства и, за някои, кило или сто допълнително, не са такъв проблем, както запалване в затворен обем, примерно.

                          А, твърденията Матейкови за "недомислици", са базирани на собствената му мания за величие. Опитва се да омаловажи всичко, в което, вижда "заплаха" за собствената си "ценност". Реакция на страхливец.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Негативизмът и липсата на конкретика в твоите "доказателства" трудно биха привлекли твои съмишленици.
                            Изобретяват се ПРИНЦИПНИ неща, а не подробности.

                            Коментар


                            • Аз продължавам да си дудна общи съображения, защото толкова са ми познанията и акъла.

                              Пирамидий, ти надребняваш елементарната, основната клетка на акумулатора. За да може да е отделна (отделни електроди и охлаждане), тя трябва да има свой корпус. С надребняването, следователно, се увеличава относителния обем и маса на корпуса на клетката, с което и обемът и масата на целия акумулатор - при един и същ капацитет, мощност.

                              За формата на таблетка.
                              Да, така се вдига отношението повърхност към обем на клетката, но ти май ги подреждаш плътно една над друга, с което губиш най-голямата част от повърхността, плоските долна и горна страни на таблетката. Предвиденият "комин" в средата на тази кръгла колона не вдига много повърхността на охлаждане, но отнема от полезния обем на клетката.
                              Ако пък решиш да раздалечиш клетките една от друга, за да използваш плоските страни за охлаждане, пак увеличаваш обема на целия акумулатор; а може би и масата, щом ще охлаждаш с течност.

                              Най-накрая, според моето представяне на нещата, излиза, че ти предлагаш намаляване на пожароопасността и "дефектируемостта" на акумулатора, като намаляваш неговата енергоемкост, енергонаситеност по обем и маса, просто казано - по-слаб.

                              Това горното са мои съображения, за които не знам колко са верни. По-скоро са въпроз.

                              Мислил ли си за варианта за форма на основната клетка във вид пак на цилиндър, но не плосък и широк, а обратното - дълъг и тънък?
                              Last edited by grisow; 20.03.2021, 09:51.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                А, на Матейко, обяснявам (все „неразбрал”): Тонът е, какъвто си заслужиш. И борбата е срещу пожароопасността изобщо на батериите като цяло, не на „химията” им. Друг въпрос, че доводите му издишат. Ама явно, е изгубил форма и толкова си може. Затуй, изпонаписа куп неистини и откровени глупости.
                                Стига си плямпал врели-некипели. Не можа ли да разбереш, че вътрешна пожароопасност няма при другите химии, така че твоето "изобретение" подобрява проблем, който не съществува.

                                Колкото до външните пожари поради късо в схемата или поради други причини, то тогава дори и твоят акумулатор с таблетки ще предизвика същият проблем. Отделената енергия в точката на късо съединение си е същата, така че от твоите таблетки пак няма никаква полза.

                                Тоест "изобретението" ти НИЩО НЕ ПОДОБРЯВА !!!
                                В същото време увеличава цената на батерията и усложнява нейната конструкция.

                                Нима наистина не разбираш тази елементарна логика за деца от детската градина, или нарочно се правиш на дръж ми шапката, за да въртиш дискусията в темата около твоята "важна" особа?
                                Last edited by Mateev; 20.03.2021, 09:36.

                                Коментар

                                Working...
                                X