IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Аха. Щото ти си рекъл. И кой си ти? "Големи токове има само при литиевата химия"?
    СИГУРЕН ЛИ СИ? Щото при нас, из цеха, щъкат електрокари, по 6-8 тона товароподемност, и всички -с оловни батерии. Сигурно, са се объркали, дето не са питали тебе. Имам ти телефонния номер, да им го дам ли? Ще им обясниш, какви са идиоти...
    Отново плещиш врели некипели. Не ти ли омръзна?

    Хайде направи сравнението на токовете при литиеви и оловни батерии с еднакво тегло, и ще разбереш в какво се състои поредната ти изцепка.

    Много си бос, много си некомпетентен, а самочувствието ти е безкрайно. Както е казал Айнщайн, има само 2 безкрайни неща .... нататък си знаеш.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Имхотеп, ако са литиеви напрежението е кратно на 4 волта, за 48 волта батериите са 12 в един модул.
      Не, Дани. "Батерия" е множество от свързани ЕЛЕМЕНТИ.
      ЕЛЕМЕНТИТЕ са елементарните съставни част на батерията, А НЕ ОБРАТНОТО.
      Затуй, микромодулът СЪДЪРЖА елементи и Е батерия, а НЕ ОБРАТНО. Броят елементи е една батерия, е естествено цяло число. Пределно ясно и близко до ума.

      Коментар


      • Имхотеп, ако са литиеви напрежението е кратно на 4 волта, за 48 волта батериите са 12 в един модул.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • https://www.zpowerbattery.com/silver...icrobatteries/ - друга електржхимия която не е литиева
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Е па кЪ, за Твое удоволствие. Тутакси, тичам да си оттеглям заявката.

            - Как ти дойде на ум?
            С тая заявка можеш да си избършеш гъзъ. Както направи и с предишните.

            А аз сега ще взема мильонките и нали знайш за теб кво ше има?
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

              И един мармот завива шоколада в станиол .........
              Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....

              Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

              Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
              Аха. Щото ти си рекъл. И кой си ти? "Големи токове има само при литиевата химия"?
              СИГУРЕН ЛИ СИ? Щото при нас, из цеха, щъкат електрокари, по 6-8 тона товароподемност, и всички -с оловни батерии. Сигурно, са се объркали, дето не са питали тебе. Имам ти телефонния номер, да им го дам ли? Ще им обясниш, какви са идиоти...
              Last edited by Pyramid; 23.03.2021, 23:47.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

                Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.
                Смешен Тодор, както винаги....концепциите са му в стил, ако по-бърже земе се застреля в увяхналия му град

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Да се върнем на батериите, обаче:
                  - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди
                  Вече е "открито" и масово се използва в практиката там, където има конструктивна полза от него.

                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  , токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
                  Това не е откритие, а следствие на горната точка. Ползата от това обаче е никаква, когато говорим за малки токове.

                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
                  Вече е "открито" и масово се използва в практиката там, където има някаква полза от това.

                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
                  Глупости на търкалета и смешни разсъждения, плод на непознаването на вътрешната конструкция на различните батерии.

                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики.
                  Абсолютно грешни умозаключение, отново плод на ниска компетентност и висока доза фантазии, неподкрепени с конкретни изчисления и с лабораторни изследвания.

                  Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
                  Емоции в стил ЕЖК (една жена каза в бг мама).

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                    Да се върнем на батериите, обаче:
                    - ИЗЦЯЛО И САМО плоски електроди, токът - през ЦЯЛОТО ИМ СЕЧЕНИЕ, като дължина на проводника, е неговата дебелина (десети от мм.)
                    - електролитът -желеобразен. Не се плацика, не тече, няма къде да иде.
                    - Активната маса по електродите, по-трудно опадва, (поради твърде равномерната плътност на тока и ниския спад на напрежение в/у електрода ). Дори нейде и да се отдели от електрода, тя не може да попадне в досег с противоположния полюс и да окъси клетката (повече причини за ниско вътрешно съпротивление и висока дълготрайност)
                    - всичко ТОВА - причини за много по-ниска материалоемкост на батерията и по-висока специфична енергийна плътност [kWh/kg], заедно с по-слабо загряване под товар (още една причина за трайност) и по-малки габарити при запазени стартови и подобрени товарни характеристики. Значи, филмът става социалесоциалесоциален , значи, може да го дават и у нас.
                    И един мармот завива шоколада в станиол .........
                    Този филм вече го даваха у нас, ама твоя много има да чака .....

                    Иначе така описаната от тебе концепция вече се използва в определени случаи - това са 9-волтовите NiMH батерии - тока е през цялото сечение, но това е ненужна смешка, защото този ток е нищожен. То цялата ти концепция е смешка, защото големи токове има само при литиевата химия, но ти бягаш от нея като дявол от тамян.

                    Но най-голямата смешка обаче ще е когато от патентното откажат регистрацията на патента, защото в него няма нищо ново. И ще ти остане само надуването като пуйка по форумите.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Съгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
                      Да де. Не бързо, ами малко по-бавно. Ама носещи резервоари се правят леки, затова-тънки... И - още от същото. Виж, метанът, е с по-едра молекула но пък, само два пъти по-лек от въздуха, сиреч, малко... И пак, свръхзапалим. Абе, някои неща са Изпитание, и това е.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                        Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
                        Хеле. Разбрахме: Дано изпадне някой кокал.

                        Коментар


                        • Съгласен съм за водорода, но може с хелий за тези играчки дрони да им се вдигне полетното време. Макар че не стои точно така въпроса с водорода, не преминава през кристалната решетка на някои метали бързо.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                            Никой няма съмнение че е гений. За какво мислиш че се въртим наоколо?
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, той наистна е гений, но за искрата мисля че не е прав при липса на кислород вътре в обема водорода не би се запалил. Според мен е влязъл кислород или дори са го заредили с газ в който е имало повече от 3 процента кислород и това е достатъчно и после искрата. Но това са хипотези за чесане на клавиатурата.
                              Водородът е с мнооого фина молекула и преминава дори през метал, какво остава, за мушамените или гумирани резервоари вътре в скелета. Между тях, поначало, има въздух а, след няколко часа и после, дни в полета до Америка, се е промъкнал достатъчно водород. Оттам до катастрофата е по-малко от крачка. Затова, днес, дирижабли с водород НЕ СЕ пълнят. Забрана има.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Тоше, какво точно се е случило само ако имаш машина да пътуваш във времето да отидеш поне на информационно ниво та може да научиш а може и никой да не е разбрал.
                                Имаше филм по нешънъл джиографик за случая. А аз, нямам принос в разследването, Дани

                                Коментар

                                Working...
                                X