IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    На идиотиите ти не обръщам внимание освен ако не ми е забавно.
    А и друго - ако някой от вас ми обясни по каква причина в средата на батерията е най-топло, ще си налея още едно питие.
    Сигурен съм обаче че ще си седя жаден.
    Трейдърко ти обясни но, нека и аз: Както са СЕГА батериите, централната им кухина, НЕ СЕ облива от охлаждането. Т.е., на там, пътят на топлината (щото, тя се движи и в двете страни, и към външна повърхност, и към центъра) е относително къс но, изходът, е през още повече вещество, т.е., там, се концентрира топлината и темп.скача. да не говорим, колко ефикасно е охлаждането при ТЕСЛА, например: Отвън, минава омачкана алум.тръба, и се допира до елемента само от една страна. ТАМ, е нужна особено силна помпа, температурата расте от единия край на тръбата до другия и т.н.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid, може да казва истината Матеев, той не знае колко струва инструмента защото просто е поръчвал опаковките някъде предполагам в чужбина, а те си имат инструментите и нищо чудно и да си ги пазят как изглеждат..т.е. да не ги е виждал.
      Или, наистина, не собствениците, а...бизнесът, да ги плаща. Направи се той на интересен но, известно е че, безплатно, е само сиренцето в капана за мишки.


      Прочее, Дани, имаш ЛС. Обърни им внимание, моля те, СЕГА. Ще разбереш, защо.

      Коментар


      • Имхотеп, за да се пренесе топлина в каквато и да било среда отнема време, то може да бъде много кратко. Ако обаче тялото, цилиндъра не е еднороден скоростта на движение на топлината със сигурност се забавя и така е при батериите, външната повърхност контактува с нещо което я охлажда. Точно по средата е мястото в което ще се повиши температурата най много при голям ток на разряд, заряд и в края на циклите на заряд и разряд понеже бавно се излъчва.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Pyramid, може да казва истината Матеев, той не знае колко струва инструмента защото просто е поръчвал опаковките някъде предполагам в чужбина, а те си имат инструментите и нищо чудно и да си ги пазят как изглеждат..т.е. да не ги е виждал.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Тъй си и знаех, нищо не можеш да дешифрираш.
            На идиотиите ти не обръщам внимание освен ако не ми е забавно.
            А и друго - ако някой от вас ми обясни по каква причина в средата на батерията е най-топло, ще си налея още едно питие.
            Сигурен съм обаче че ще си седя жаден.
            Last edited by Имхотеп; 27.04.2021, 04:34.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
              Измамник пак нямаш пари за апчета и пак откачи
              Тъй си и знаех, нищо не можеш да дешифрираш.

              Коментар


              • Измамник пак нямаш пари за апчета и пак откачи
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Когато, днес ...вече снощи, отново писах по оловните акумулатори с висок стартов ток и ниско тегло, споменах за едно електронно изделие, за домашния майстор. Споменах и "АКО холдингът може още са произвежда електроника"...ала не съм споменал, КАКВО ТОЧНО. Оставям разни бивши аспиранти да гадаят, а аз, ще хвърля новата загадка:
                  Как бихте дешифрирали кодировката на този акумулатор "1V, СЕ, 2Л+Z, AGM"? Последните 3 букви са взаимствани, докато първите 8, миришат на патент.

                  Хайде, експерти!
                  ПА! (гръмнах със стартов пистолет ).

                  Времето тече.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Mateev, може когато не искаш да кажеш цената просто да не я кажеш. Сега ще хукна да търся фирма която да ми прави милиони бройки, а не инструменти. Цените на такива инструменти са толкова високи, че не искаш да кажеш. Този инструмент - матрицата за отливане на тубичките с трите вътрешни прегради не е чак толкова сложен и пак е струвал поне 3000.
                    Нали го видя, как да излъга? ТОВА, му е втора природа на човека. Сега, обзалагам се, с машини на холдинга, работници на холдинга и в цеховете на холдинга, цената става наистина добра, вероятно, даже, не хиляди а стотици за едно изделие. Помня, преди години, мой приятел -фрезист, светла му памет, ми спомена, че само пакет стандартни плочи, е 600-1000 лв (специална, инструментална стомана), а час машинно време на нишково-ерозийна машина, се оценявал на и над 70 лв, като за сложни форми, отиват повечко часове.
                    Накратко, слушай го но, каже ли ти "добър ден*, се огледай, дали изобщо, Слънцето е изгряло.

                    Коментар


                    • Mateev, може когато не искаш да кажеш цената просто да не я кажеш. Сега ще хукна да търся фирма която да ми прави милиони бройки, а не инструменти. Цените на такива инструменти са толкова високи, че не искаш да кажеш. Този инструмент - матрицата за отливане на тубичките с трите вътрешни прегради не е чак толкова сложен и пак е струвал поне 3000.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Mateev, колко струва прототипването на тази дребна тубичка ме интересува че ще се каня да правя едни матрички та да знам като цена дали ми искат много или малко. Ако споделиш ще ми бъде полезно.
                        Матриците за нас винаги са били безплатни. Просто поръчваме на фирмите милиони детайли от даден модел и те сами си правят толкова на брой матрици, колкото са им необходими за да осигурят това производство. Ако случайно не знаеш - така процедират всички фирми, произвеждащи пластмасови детайли.



                        Last edited by RUBLA; 27.04.2021, 10:27. Причина: Не е по темата.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid, литиевойонните батерии при бърз заряд и разряд циклят вътре в себе си и живота им се скъсява - циклите им намаляват драстично точно по тази причина. Стартово понеже не може да се мине на модулни батерии, поне един модул ако се добави работата става съвсем друга - батериите в другите модули могат да се направят по нежни с по малко кобалт например, а запасите от него са ограничени. Това нещо този който е правил новите батерии на Тесла също го е знаел много добре - за вътрешното циклене... и са решили проблема като ги направят tabless.Премахнали са вътрешните табове в краищата на електродите и връзката е по целия ръб на фолиото, това обаче е крачка напред и само една. Не ядат доматите с колците както се казва, но защо се правят на луди които не схващат конструкцията на микромодула ? Странно е.
                          Нищо странно, като ги знаеш, що за двуноги са.

                          Коментар


                          • Pyramid, литиевойонните батерии при бърз заряд и разряд циклят вътре в себе си и живота им се скъсява - циклите им намаляват драстично точно по тази причина. Стартово понеже не може да се мине на модулни батерии, поне един модул ако се добави работата става съвсем друга - батериите в другите модули могат да се направят по нежни с по малко кобалт например, а запасите от него са ограничени. Това нещо този който е правил новите батерии на Тесла също го е знаел много добре - за вътрешното циклене... и са решили проблема като ги направят tabless.Премахнали са вътрешните табове в краищата на електродите и връзката е по целия ръб на фолиото, това обаче е крачка напред и само една. Не ядат доматите с колците както се казва, но защо се правят на луди които не схващат конструкцията на микромодула ? Странно е.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Имхотеп, за да не те вкарват в заблуждение ! Опитната постановка е следната, вземаш две батерийки от класическите и ги допираш една към друга както са примено в едно фенерче. Протича ток и напрежението се удвоява. Това е едно основно нещо във въпросния микромодул, ако металните части на батерийките където се допират са изработени като една метална част - какво ще се получи ? Същото каквото когато се допрат една в друга, може да гледаш на тях като на цяло парче метал, на двете контактни части. Така че измама в тази част няма, на очите си ли да вярваш или на някой локум в който те увещават че - не можело да стане ! Това е първия им контрапункт, който е направо смешен. Вярвай им за по нататък, няма да те вкарат в заблуждение никак. Същото нещо е за централния отвор, премахва лошо място което не се охлажда и държи топлина, топлината в центъра най трудно се разсейва. Конструкцията е много добре премислена, не се прототипва за 20 или 2000лв , но прототипа и няма как да не заработи както се очаква.
                              Още нещо, което съм споменавал: отнемането на тока, по дебелина на полюсните плочи, е най-краткото. Сиреч, най-малки са загубите на енергия върху тях.

                              Коментар


                              • Имхотеп, за да не те вкарват в заблуждение ! Опитната постановка е следната, вземаш две батерийки от класическите и ги допираш една към друга както са примено в едно фенерче. Протича ток и напрежението се удвоява. Това е едно основно нещо във въпросния микромодул, ако металните части на батерийките където се допират са изработени като една метална част - какво ще се получи ? Същото каквото когато се допрат една в друга, може да гледаш на тях като на цяло парче метал, на двете контактни части. Така че измама в тази част няма, на очите си ли да вярваш или на някой локум в който те увещават че - не можело да стане ! Това е първия им контрапункт, който е направо смешен. Вярвай им за по нататък, няма да те вкарат в заблуждение никак. Същото нещо е за централния отвор, премахва лошо място което не се охлажда и държи топлина, топлината в центъра най трудно се разсейва. Конструкцията е много добре премислена, не се прототипва за 20 или 2000лв , но прототипа и няма как да не заработи както се очаква.
                                Last edited by supertrader; 26.04.2021, 22:57. Причина: ,
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                X