Напомням, че нито една машина, не работи според МНЕНИЯТА на хората, а според заложените в нея принципи, дадености, ресурс.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от totenkopf Разгледай мнение
тоя една тръба не можа да направи тръгнал ел колите да ми оправя.. нищо чудно да измисли пак някоя измама, че е направил конкурент на тесла и пак да завлече хората този път с милиони... ама като го гледам толкова се е провалил в живота, че му е останало само да хейти и троли по успели хора във форумите.. защото го е яд на собствените му провали..
Матеев, пиши на лично искам да дойдеш в ютуб канала и да му разкажеш за измамите от първо лице. Ще ти платим, ако трябва - имаме 13 000 абонати и 20 000 във фб, така че доста хора ще му научат за далаверите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Глупости на търкалета. Ти все още не си осъзнал, че клетките на една батерия не могат да работят в общ електролит, а какво да говорим за останалото. Това, че при акумулаторите между електродите се прехвърля вещество, аз ти го казах, и трябваше една седмица да те убеждавам покрай хилядите твои злобни обиди и подигравки. Най-накрая микромозъка ти прещрака, и се съгласи с мене, но преди това в цели 100 страници от темата обясняваше как ще правиш тънки електроди със ситопечат или с литография. Смях, смях, смях ......Всичко около тебе е смях, смях, смях .....
За тръбичката аз трябваше да ти направя топлинните изчисления и да ти докажа, че тя не може да прехвърля желания от тебе топлинен поток. Тогава и само тогава пак след 100 страници обиди най-накрая клекна и започна да приказваш друга простотия - че растоянието между двете тръби било микрони.Смях, смях и пак смях - от една простотия към друга....
Тръгнал да топли София с вода от Kозлодуй - смях, смях и пак смях ....
Тръгнал да учи световните петролни монополи как се правят сондажи - смях, смях, смях, и хуйчец в твоя клип .....
Диалога му с Мъск бил потръгна - ха-ха-ха, а най-накрая се оказа, че си му пратил мейл и той не ти е отговорил. Смях, смях, смях - това според тебе било "потръгнал диалог".
За ситопечата съвсем не вдяна, кое им се прави на електродите но, пак, "цяла седмица", "съм се бил съгласил с Него" и др.(без)подобни басни. И, като тръгнал да "забелязва", че петролните монополи... НЯМА ТАКОВА ГОЛЯМО НЕДОРАЗУМЕНИЕ, като Росимирча.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
Моите съболезнования ......
Матеев, пиши на лично искам да дойдеш в ютуб канала и да му разкажеш за измамите от първо лице. Ще ти платим, ако трябва - имаме 13 000 абонати и 20 000 във фб, така че доста хора ще му научат за далаверите.Last edited by totenkopf; 18.05.2021, 17:44.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Това го гледахме. То е ВМЕСТО ДА ЧАКАШ ЗА ЗАРЯД. Когато се сервизира ЕДНА батерия, обаче, (да не говорим, колко такива, ще щъкат по улиците само след 5 години), и си помислиш, колко играчка има, за смяната на само 1(ЕДИН!) елемент, да не вземеш да дойдеш на микромодулна вълна. Вече е QRL.
За тръбичката аз трябваше да ти направя топлинните изчисления и да ти докажа, че тя не може да прехвърля желания от тебе топлинен поток. Тогава и само тогава пак след 100 страници обиди най-накрая клекна и започна да приказваш друга простотия - че растоянието между двете тръби било микрони.Смях, смях и пак смях - от една простотия към друга....
Тръгнал да топли София с вода от Kозлодуй - смях, смях и пак смях ....
Тръгнал да учи световните петролни монополи как се правят сондажи - смях, смях, смях, и хуйчец в твоя клип .....
Диалога му с Мъск бил потръгна - ха-ха-ха, а най-накрая се оказа, че си му пратил мейл и той не ти е отговорил. Смях, смях, смях - това според тебе било "потръгнал диалог".Last edited by Mateev; 18.05.2021, 18:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
И всичко това го има само в болния ти мозък и никъде другаде .....
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
Моите съболезнования ......
Коментар
-
Трябва да се чете, обаче, и относно други събития и категории, исторически намерили място. МНОГО са поучителни:
Например, танковете на Третия Райх, на бойното поле, ВСИЧКИ - изключая няколко (2 или 5, точно не запомних) прототипа на заводски изпитания - са били с бензинови двигатели. Дълго се чудили руснаците (особено, на фона на собствената си победа във войната, доказала могъществото и предимствата на дизелите) защо, аджеба, нали немците определено, имат технологично преимущество. Оказва се, историците, извадиха правдоподобно обяснение: За логистични улеснение, за доставки на САМО ЕДИН ВИД гориво. А, горят като факли.
Пропускат другото, че Форд, им доставя двигателите до 1943-та година, а на чичо Сам, не му се пренастройват печеливши производства, пък и се трепят там, далече, в Европа, бъдещи американски колонии.
И с батериите тъй: Търси се лесното на момента, което, убива средносрочните - какво остава, за малко по-отдалечените? - перспективи пред ел.бръмчилките.
И тука както тогава, ще победи КОМПЛЕКСНО И ИНТЕГРАЛНО по-дълбоко премислената концепция, Тесла може да остане лидер но, масово, ще се произвеждат по-интелигентните и приятелски настроени към потребителя, а не към производителя, системи. Това е едно "черно пророчество", което може да побърка някои но, ще се случи. Не се наемам да твърдя след точно колко години (3 или 5) но, само гледайте. И продължавайте да пишете тиради за "теоретичния принос" на един габровец, дето никой никога не го е виждал.
...ДОРИ ТОЙ САМИЯТ.Last edited by Pyramid; 18.05.2021, 17:34.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеВъпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
1.Е директно на работното напрежение;
2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
Този същият мозък те провали в бизнеса и в живота като цяло, и сега същия този мозък е тръгнал да оправя целия свят ...
Нищо лично, но ти една батерия не си видял и пипнал през живота си, а си тръгнал да променяш цели многомилиардни индустрии с милион инженери, всеки един от които е на светлинни години по-добър от тебе ....
Моите съболезнования ......
Коментар
-
Първоначално изпратено от ford_perfekt Разгледай мнениеNIO сменят батерия за 3 минути в техните зарядни станции. Целия макромодул! Времето не стига и за едно пикане.
Коментар
-
Въпреки думичката "микро-" в името на модулите, все пак, един микромодул, има капацитета на 5-8 единични елементи, с тази разлика, че...
1.Е директно на работното напрежение;
2.Има няколко пъти по-нисък работен ток, съответно, и загуби в свързващите проводници и контакти, като в същото време, намалява броя на отделните включвания в една батерия, т.е., повишава нейната надеждннадеждност;
3.Има по-голяма охлаждаща повърхност, по-близо до точките на отделяне на топлината, следователно, гарантира по-ниска максимално достижима температура на плочите и електролита;
4.По-лесно и равномерно, се прогрява в дълбочина което, дава по-равномерна плътност на тока и по-малко предпоставки за образуване на дендрити;
5.Автоматично, изключва дефектни модули а, при тежко натоварване, също автоматично, ги включва да помагат, доколкото е възможно;
6.Допуска различни ел.хим.с-ми в състава на една батерия (като резервен вариант) и т.н.;
Относно лабораторните изпитания, за които, се бунтува тук един...има си етап, на който, те се правят. Още не е дошъл.
Коментар
-
Първоначално изпратено от 13ADROL Разгледай мнение
Умопомрачително нагъл измамник! Никой друг в света не се сетил за мекромодула само наш Pyramid
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнениеТи няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
Ти няма ли да мирясаш с твоите простотии. Микро е само мозъка ти и всичко друго, което той роди. Хрумнала ти е някаква недомислица (простотия) и се насираш да се хвалиш, без да си направил никакви изчисления, никакви проби, никакви лабораторни изследвания и въобще НИЩО !!! Повтарям - НИЩО !!!
- 1 like
Коментар
Коментар