Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, за тези дребните коли има много китайски производители и там има по 4000 долара. В Китай нито труда е по евтин от тук, пък и по отношение на суровините няма голяма разлика.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, нали се субсдират с 7000 евро на бройка , може да струва 10к евро и като намалиш цената със субсидията 3к евро е добре като цена, пак малко скъпо, за по евтино велосипед.
Коментар
-
Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнениеТя пее неам нерви
Поне знаеш що фалираха в немско.
...
Ама може и да се размине.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеПроизведената в България е-кола ще струва 20 000 евро
както пееше милена- не'ам думи
Поне знаеш що фалираха в немско.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Как точно може да се повиши използваната топлина?
Коментар
-
Като се намаля температурата на отработилите газове и тя се прехвърли на постъпващия въздух след компресорната част при турбините това е начина, с това пренасяне на топлината тя работи и създава разширяване на постъпилия въздух като за това не се изразходва гориво. При положение че при малките турбини кпд е само 25 процента, а темп. на изходящите е много висока то и от там е загубата. Целта не е да топлят въздуха на планетата а да се превръща енергията в механична работа - развъртане на ротора на турбината и генератора. Топлообменника е като тапа за тази изтичаща неоползотворявана енергия. Колкото по добър топлообменник, толкова по висока ефективност. Ако температурата и скоростта на изтичащите газове е много ниска, това означава кпд да нарастне. При положение че се изгаря водород, а той скъпо гориво..при всички положения по скъпо от метана или другите въглеводороди, това повишаване на ефективността е сериозна пречка той да не се използва ако не се вдигне ефектиността. Сега това за водорода е една съвсем неразработена технология за която трябва да мине много време, но тя е много изгодна за тези които продават метан. Водорода се добива химически, като веществото което се използва да реагира с метана е вода. Т.е. ще продават и вода на добра цена при това, рано или късно ще се усетят че имат интерес. Все едно на кръчмар да не му е присърце да разрежда алкохола с вода, пък от това клиентите му дори да са доволни..че то това е пълно щастие. Има една подробност че всички въглеводороди могат да се трансформират до метан и от там до водород. Най големия проблем е съхранението на водорода, за него трябват част от металите които сега поскъпнаха двойно заради батериите..а батериите са метални вампири..много метал гълтат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИмхотеп, принципа е същия за топлообменника и приложенията му сигурно са много..където се използват топлообменници и се търси по добър. Много са. Това което Тодор казваше е скромно невярно, стойността на приложенията е срамно висока. В момента се използват много машини с топлина и се изгарят огромно количество горива с топлообменници може да се повиши използваната топлина, това ще доведе до по малко ограничения за тези които ги използват и ще им излиза по евтино, съответно ще се ползват повече.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
Коментар