If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
И така, да повторим за кой ли път (ако ще, редът на споменаване, да е различен):
1. Стандартизация по работни напрежения и габарити.
2. Лесна, бърза и евтина замяна на излезли от строя елементи.
3. Логистични улеснения за производители, дистрибутори и клиенти.
4. Улеснения за дизайна, а също, и за гаранционното и следгаранционно обслужване.
5. Улеснено регулиране температурата на отделните елементи и батерията като цяло, с цел поддържане оптимални условия за работа.
6. Снижаване предпоставките за нееднаквост при производството на елементите.
7. Технологичност при производството, експлоатацията, извеждането от употреба и при рециклиране.
8. Горното и още редица "несъществени дреболии", на фона на гигантски пробив в електрохимията и науките за материалите, НЕдовели до наистина МАСОВО присъствие на електричките, е решено от един "невеж и необразован" "измамник", докато един побелял и "превъзхождащ го във всичко на светлинни години", бивш аспирант (едва ли не, ДТН), дето ни пее оди за техническата революция, НЕ СЕ Е СПРАВИЛ ДОРИ С ПОЛОВИНАТА от тези предизвикателства.
Е, "браво" на Р.С.М. от Я, Гб.
Матеев умира от кеф, че непрекъснато му цитираш името. Явно яко си се комплексирал, щом се опитваш да се сравняваш с човек, който е на светлинни години по-напред от тебе във всяко едно отношение. И явно пикаеш кръв, щом се сетиш за мене, а това се случва поне по 10 пъти на ден.
На "светлинни години" - колко да са светлинни, ей го Габрово де е. А Матеев, ако си спомним събитията само отпреди дни, реве и дере земята, да не му били споменавали името. Или не помниш? Шизофрения?
Разбира се че, Матеев не го броим. Той умира от яд (ако можеше, би ме убил) и, съответно, като на слаб човек, не му стиска да признае творението на някой, когото мрази.
Изобщо, "дискусии" с такива като вас, са безсмислени но, нали ми прави кеф - дразня ви.
Матеев умира от кеф, че непрекъснато му цитираш името. Явно яко си се комплексирал, щом се опитваш да се сравняваш с човек, който е на светлинни години по-напред от тебе във всяко едно отношение. И явно пикаеш кръв, щом се сетиш за мене, а това се случва поне по 10 пъти на ден.
bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
"Батерия" се нарича група от свързани заедно източници а, "акумулаторна", тя става, когато източниците са акумулаторни.
bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
едно време с такваз са оборудвали москвич 70г някъде и 200км пробег имал. Четох някъде ма не се сещам къде.
Аз си мислех за една друга "батерия" - гориво, че и халуминия (оказа се цинк) пак се "гори".
По добре да е някво Фе че е по йофтино
bota156, чудиш се защото вече понятията акумулатор и батерия нещо се объркаха. Такава енергийна плътност има батерия която не е акумулаторна и е алуминий въздух, може да чукнеш в търсачка и сам да видиш. Но има една дребна подробност, че енергията всъщност е цели 9 киловатчаса в един килограм алуминий, но не могат да я извлекат. Някой може да знае как..
П.П. Главния конструктор като е давал възможности хората да се справят във всяка една ситуация, не си е играл. На българите обаче е дал един много бавно загряващ реотан, докато стоплят..
Коментар