IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Не дразня, просто учтиво отговарям.
    Прекаляваш.

    Коментар


    • Не дразня, просто учтиво отговарям.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
        Аз казвам да го оставиш. Нервен е.

        Коментар


        • Имхотеп, има микромодули на лаболатарно ниво и въобще няма проблем с електролита че ще окъсяват елементите по електролит ако е концентриран. Това за Тойотите е съвсем друго, реалната цена на която се продавали втора ръка била 6-7 хиляди и батерии има да се продават призматични - 10 киловатчаса са 1000 евро, достатъчно е да се добави една батерия от примерно 30 киловатчаса - 150 кг която да е свързана с батерията която и без това си имат и ще станат електрически с 300 км пробег с едно зареждане.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

            Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

            Голям мерак да стане "нещо". Че да седнеш отгоре му.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
              redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
              Бе те да ги конвертират ама като няма микромодули с общ електролит, нищо няма да стане.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от индианеца Разгледай мнение
                В момента, в който се разработи метод за бързо зареждане и съхранение на ел.енергия в размер, сравним с пробега при един резервоар течни горива, двг-та ще поеме пътя към инсторията. Е, само на звук няма как да го докарат ...
                Много точно казано. Въпрос на време е, колкото и някои хора да се противопоставят на това.

                Коментар


                • redcretin, погледни за какво става въпрос - електромобил на който просто трябва да се демонтират излишните части..очевидно е че технологията с водорода отпада поради по ниската ефективност и скъпото гориво. В един момент или ще ги конвертират в електрически или ще ги изхвърлят на боклука неамортизирани, дават им по за 100к километра гориво без пари и когато свърши и трябва да си го плащат, никой не иска да кара такава кола с толкова скъпо гориво.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
                    https://www.youtube.com/watch?v=yPuC...channel=Zindda

                    Коментар


                    • Една идея за евтини електрически коли втора употреба, Тойота Мирай вървят евтино втора ръка на много малък пробег като за 5 годишна кола и са доста добре направени. Махат им се резервоарите за водород и горивните клетки и се поставят батерии, това са си чисто електрически коли..не виждам такава конверсия обаче някой да е направил, може да не се е досетил.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
                        Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
                        Абе ти виждаш ли каква глупост шерваш, целия канал?

                        Коментар


                        • Ето едно разкошно образователно филмче за чип кризата и защо Тесла преминава почти незасегната. За Матеев и другите, които още не са разбрали мащаба на проблема.
                           

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            Ако за нещо се появи дефицит в пазарната икономика, гледайте какво ще се случи след година-две - свръх производство, свръхпроизводство и пак свръхпроизводство ...

                            Респективно и ниски цени ...
                            Тоест, има не балансирана, а свръхреакция (наблюдава се в много сфери). Ниските цени, след свръхпроизводство, дали са изгодни за производителите, според теб? Или стоката залежава, или дефицит ... Проблемът е системен, по-скоро

                            Коментар


                            • Матеев, това нещо не ги устройва автопроизводителите обаче - на тях заради няколко долара чипове им пропада продажба на автомобил за 20 000 - 50 000 долара. По скоро ще се появи интерес всеки да си ги произвежда сам сега след такива проблеми.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                terziеv, чиповете са проблем, въобще всеки монопол е проблем за тези които не са собственици на монопола.
                                Ако за нещо се появи дефицит в пазарната икономика, гледайте какво ще се случи след година-две - свръх производство, свръхпроизводство и пак свръхпроизводство ...

                                Респективно и ниски цени ...

                                Коментар

                                Working...
                                X