IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

    Статистическите величини се измерват със същите мерни единици както и детерминираните. И всеки разбира най-често по подразбиране за какво става дума. Чудесно е, че си завършил реномирано учебно заведение в което един човек често е взимал изпитите и на други 5.
    Абе от самото начало ми е ясно, какво имаш предвид с тези км/ч. Ама читава мерна едница не са.

    Коментар





    • Около 9 години четем мнения в тая тема.

      Моето мнение се потвърждава през цялото това време! Не прави изключение и предходния месец - април 2019 г.

      Това мнение се потвърждава НЕИЗМЕННО, през цялото това време!



      .................................................. ..................................



      Показателна е реализацията на нови автомобили в Германия, а продажбите там са в голяма степен - статистическа извадка, която ни дава точното разпределение на пазарните нагласи!

      Графиката отчита реализацията на нови автомобили.


      .................................................. ............................;;;



      Ако бихме отчели и останалите топлинните двигатели, които се използват като движители на всички други превозни средства на планетата /кораби, самолети.../, то делът на електромобилите, произвеждани от Тесла, като движител - е нищожно малка - ПОД 0.5 % /под ПОЛОВИН процент/!


      .................................................. ...................................


      Ето и прецизно изработената графика за продажбите на автомобилите в една от най-напредналите в техническо отношение страни в ЕС - Германия - за месец април, 2019 г. Не вярвам германците да подават грешни сигнали на останалия свят, но парите са си техни и те могат да ги хвърлят навсякъде, където пожелаят! Това важи и за всички нас.

      Абстрактното бъдеще, за което нямаме подготовка /или някой грубо ни лъже, като разчита, че не познаваме основни физически и топлотехнически закони и разпределения, валидни за планетата Земя/ - това бъдеще НЕ ПРИНАДЛЕЖИ НА СЕГАШНАТА БАТЕРИЯ!


      .................................................. .............................................


      Да припомня: ако решим да се отделим от БЕНЗИН или ДИЗЕЛ, то плъг ин хибридите са доста преди електромобила с очевидните си предимства!

      Недостатък на електромобила, който има СЪЩЕСТВЕНО значение, е батерията на същият, чиито данни в експлоатация сериозно се манипулират /прочетено във водещите сайтове, които правят изпитания на електромобили в експлоатация/.


      Делът на реализираните двигатели с вътрешно горене /ДВГ/ - е показателен и през цялата история назад, във времето е бил такъв, колкото и да се повтаря мантрата, че електромобилът - видите ли - бил на бъдещето!

      Да - на бъдещето е! На НЕОБОЗРИМОТО бъдеще /дори и след няколко поколения!/!

      На БЪДЕЩЕТО, но - РЕШИТЕЛНО - НЕ И СЪС СЕГАШНАТА СИ БАТЕРИЯ!





      Коментар


      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
        А това, „км/ч”, откога стана „статистиеска величина”, остава загадка. Накратко, пак плещиш гупости, та се не трае.
        Статистическите величини се измерват със същите мерни единици както и детерминираните. И всеки разбира най-често по подразбиране за какво става дума. Чудесно е, че си завършил реномирано учебно заведение в което един човек често е взимал изпитите и на други 5.

        Коментар


        • Моля, придържате се към темата.
          रादोस्त

          Коментар


          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

            Ти завършил ли си МЕИ, та ако ще и в Габрово? Или си инженер от ония учебни заведения дето тази титла я даваха като бонус за да си запълнят бройката? Аз не познавам инженер, който да се затруднява толкова да работи със статистически величини. В МЕИ се учи по математика статистика, първата година, после се използва според специалността, после в работата ежедневно и инженерите спират да се замислят дори преди да смятат със статистически величини.

            Това твърдение е като онова дето активите и пасивите не е нужно да балансират. Било достатъчно да седнеш и внимателно и добросъвестно да си пишеш и водиш счетоводство, без да си учил такова. Има закон за счетоводството според който си има изисквания за образование и стаж на всеки тип счетоводител. Както за всеки инженер, лекар и т.н. Ако ги нарушиш, може да идеш в затвора. Сетих се, имаше цяла поредица как хора в САЩ се правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
            Завършил съм ТУ в чужбина, с отличие. Явявах се и изкарвах изпитите на 3-4-ма души, най-ниска оценка -4. Не може да знаеш, какво съм учил в първи курс, т.к. тогава, си ходел прав под масата, максимум. И, въпреки нелепите ти твърдения, инженерите се замисляме редовно а, който е спрял да се, или не е вече жив, ии не е инженер. А това, „км/ч”, откога стана „статистиеска величина”, остава загадка. Накратко, пак плещиш гупости, та се не трае.

            Коментар


            • Винаги пиша по същество, само че не разбираш какво казвам. Проблема както обикновено е в задклавиатурното устройство. Няколко пъти ти казах – чети и мисли.

              Говорим за Ел. автомобили. ДА Тесла са най-добрите, но не са единствените. Ако живееш в БГ (като мен) към днешна дата Тесла все още не е вариант, т.к липсват магазини/сървиз центрове и все още няма инфраструктура за зареждане на дълги разстояния.
              Алтернатива към днешна дата:
              Търси в Гугъл HYUNDAU KONAEV и разгледай каква е цената!



              С тия вмятания „за твоя шеф“, „изкарвате комисиони“ и пр. си много елементарен. Казах ти го няколко пъти но не вдяваш и като ти казвам да МИСЛИШ се чудя всъщност можеш ли? ТЕСЛА НЕ дава комисиони, нямат дилърска мрежа и НЕ продават в България. Какви комисиони те гонят не знам.

              За батерийте няколко пъти и аз и други форумци сме давали статистика. Хората карат по 400-500 хил. мили (600-700 хил км). Който си е купил Тесла, не купува нищо друго. Проблемът на по-ранните собственици е че искат по-съвременни варианти на скъпите модели, а фокуса в момента е към М3. За спада за който говориш вече обясних каква е причината, но явно не схващаш. Началото на годината Тесла спря най-евтините версии на S & X, които генерират най-много бройки. На въпросните модели се прави обновяване: по-голяма мощност, по-дълъг пробег, по-бързо зареждане и пр. За да се случи това обаче се прави промяна в оборудването на производството, респективно намаляване на производство и продажби.
              За информация клиентите, които преминават от Тесла S & X на М3 са 3-5%, което означава, че канибализацията за която си мислиш не е за сметка на скъпите модели, а яде от баницата на средния клас – Тойота, Хонда, Нисан... Луксозните БМВ, Ауди и Мерцедес могат само да се надяват на продажби подобни на М3.

              И за да не разочаровам малко ти давам статистика за продажбите на EV в US:

              Click image for larger version

Name:	Април.jpg
Views:	1
Size:	42.4 КБ
ID:	3465810


              Тесла държи близо 80% пазарен дял. Тесла килърите за които се говори от години никакви ги няма – АУДИ Е ТРОН и ЯГУАР ipace. Не че има нещо лошо в конкуренцията, обаче не могат да я постигнат и причините са много – справка дългия ми пост по-долу.


              Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


              Не разбрах, коя е причината за горното ти становище:

              1. Не одобряваш присъединяването ми към твоя лагер, при което - също като теб твърдя, че бъдещето е на електромобилите, НО И ОЩЕ - че те ще заменят топлинните двигатели!... или...

              2. Поставяш под съмнение информацията, която получавам от този сайт - Инвестор и Ауто Медия?... или...

              3. Просто нямаш какво да кажеш по същество и така - на - желаеш да дадем на околните ОЩЕ ПО-ПЪЛНА и ОЩЕ ПО-ДОСТОВЕРНА информация?... или...

              4. Подлагаш на съмнение ДНЕШНА информация от Инвестор и Ауто Медия?


              Внимавай - приятелски съвет! Поставяйки на съмнение инфото в сайта, който ползваш - има вероятност да си навлечеш неприязънта на строгите /но справедливи!/ служители на сайта! Не съм казал, че ще получиш запрещението да пишеш тук, но... ти си знаеш.


              .................................................. .................


              По същество:

              Модел 3 /на твоя шеф Мъск/, с екстрите на борда - достига цена от $ 55 000.

              Надявам се - можеш сам да откриеш фиксинга на БНБ и да пресметнеш цената в лева.

              Цената на Модел 3 е НАД 96 000 лв.

              Да говорим ли за проблемите на батерията /описани в същите медии!/ и за лавирането с данните от експлоатацията?


              .................................................. .........................


              Останалите проблеми, описани ПАК ТАМ - показват, че "УСПЕХИТЕ" на Model 3 водят до "ДРАМАТИЧЕН СПАД" в търсенето на другите модели на Tesla:

              Model S спада със 72 %
              Model X спада с 52 %

              Коментар


              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение
                правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.
                А е телефоне- ти каква кола караш?

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Грешка. Виж по-долу, какво пише „'Убавецът”. Ще поясня: Ако една батерия поема 100 кWh, една кола ще измине с нея 300 км, друга - цели 400. Дори и една да е колата, шофьор с по-тежък крак, я изцежда по-бърже. Ето защо, глупостите са глупости. И такива, винаги ще ги моря. С кеф.
                  Ти завършил ли си МЕИ, та ако ще и в Габрово? Или си инженер от ония учебни заведения дето тази титла я даваха като бонус за да си запълнят бройката? Аз не познавам инженер, който да се затруднява толкова да работи със статистически величини. В МЕИ се учи по математика статистика, първата година, после се използва според специалността, после в работата ежедневно и инженерите спират да се замислят дори преди да смятат със статистически величини.

                  Това твърдение е като онова дето активите и пасивите не е нужно да балансират. Било достатъчно да седнеш и внимателно и добросъвестно да си пишеш и водиш счетоводство, без да си учил такова. Има закон за счетоводството според който си има изисквания за образование и стаж на всеки тип счетоводител. Както за всеки инженер, лекар и т.н. Ако ги нарушиш, може да идеш в затвора. Сетих се, имаше цяла поредица как хора в САЩ се правели на лекари без диплома и ги опандизваха за по няколко месеца - явно и там не са много строги тези изисквания. "Шофьор с тежък крак"? Имахме един съсед дедо Пешо от незнам си кое село, правеше си вино в мазето, умря още по соца - той така говореше.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                    Назад си с информацията, както обикновено
                    ..........

                    Не разбрах, коя е причината за горното ти становище:

                    1. Не одобряваш присъединяването ми към твоя лагер, при което - също като теб твърдя, че бъдещето е на електромобилите, НО И ОЩЕ - че те ще заменят топлинните двигатели!... или...

                    2. Поставяш под съмнение информацията, която получавам от този сайт - Инвестор и Ауто Медия?... или...

                    3. Просто нямаш какво да кажеш по същество и така - на - желаеш да дадем на околните ОЩЕ ПО-ПЪЛНА и ОЩЕ ПО-ДОСТОВЕРНА информация?... или...

                    4. Подлагаш на съмнение ДНЕШНА информация от Инвестор и Ауто Медия?


                    Внимавай - приятелски съвет! Поставяйки на съмнение инфото в сайта, който ползваш - има вероятност да си навлечеш неприязънта на строгите /но справедливи!/ служители на сайта! Не съм казал, че ще получиш запрещението да пишеш тук, но... ти си знаеш.


                    .................................................. .................


                    По същество:

                    Модел 3 /на твоя шеф Мъск/, с екстрите на борда - достига цена от $ 55 000.

                    Надявам се - можеш сам да откриеш фиксинга на БНБ и да пресметнеш цената в лева.

                    Цената на Модел 3 е НАД 96 000 лв.

                    Да говорим ли за проблемите на батерията /описани в същите медии!/ и за лавирането с данните от експлоатацията?


                    .................................................. .........................


                    Останалите проблеми, описани ПАК ТАМ - показват, че "УСПЕХИТЕ" на Model 3 водят до "ДРАМАТИЧЕН СПАД" в търсенето на другите модели на Tesla:

                    Model S спада със 72 %
                    Model X спада с 52 %

                    Коментар


                    • Назад си с информацията, както обикновено
                      До преди 1-2 година бяха 200, сега са 70-100, след 2 години ще са 40-50, колко Кашкая и Пасата.

                      Ако купуваш на лизинг и към момента вече са кантар.



                      Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Всеки българин се съмнява в бъдещето на електромобилите, а това е от 80 и повече години!

                      Особено се съмнява българинът, ако трябва да извади 100 000 и за следващите две-три години - още 50 000...


                      Смешници! ))

                      Коментар


                      • От много години съм оптимист за електромобилите. Някога те наистина ще господстват и ще заменят всички топлинни двигатели!


                        Какво показват оптимистичните продажби само за Германия за месец април 2019 г.? Любопитен бях да се запозная с реализираните продажби, изнесени от Инвестор и от Ауто Медия, касаещи миналия месец -АПРИЛ 2019 г.


                        Моля да не се счита като реклама, но е редно да се ориентирате към автомобила на бъдещето! Графиката не изисква специално тълкуване!


                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение

                          А Сорос плаща ли по добре.Значи все пак си бил в Сатиричния щом знаеш какви са заплатите.
                          Ей тоя Сорос голям злодей дей.а

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                            И за там ли мислиш, че ставам? Не плащат достатъчно. А ти си регулирай честоти и си гледай прасето и не се пробвай за абсолютно нищо друго.
                            Аз като гледам, праща те, да изградиш кариера. Що си СМЕХ отвсякъде.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                              Виж новото зареждащо на Тесла от 2-3 месеца - 1000 мили или 1600км/час и се покефи на тези постижения, какво си се вързал с двама дето нормален разговор не могат да проведат.
                              https://www.youtube.com/watch?v=wCixqFxj9sM

                              Значи за 5 минути зареждаш 133км. "Празен" да тръгнеш за Бургас от София" ти трябват 15мин общо за да си заредиш. "Беше време" май, когато EV-та се зареждаха бавно. Пък като се зареждат бързо и имаш зарядни начесто, ограничения им пробег проблем ли е? Да не говорим, че някои от тях имат вече по-дълъг пробег и от бензиновите. Технология на 6-7 години! Никой вече не се съмнява в бъдещето им.
                              А бе телефончо ти каква кола караш. Представи ни я ако можеш разбира се- най-вероятно независимо че си убеден в светлото бъдеще на електрокарите, караш някой голф 2-ка

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от fon Разгледай мнение

                                .................Никой вече не се съмнява в бъдещето им.

                                Всеки българин се съмнява в бъдещето на електромобилите, а това е от 80 и повече години!

                                Особено се съмнява българинът, ако трябва да извади 100 000 и за следващите две-три години - още 50 000...


                                Смешници! ))

                                Коментар

                                Working...
                                X