Първоначално изпратено от supertrader
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
-
Отделянето на въглероден двуокис при изгаряне на природните горива не може да спадне, защото това е същността на изгарянето, което дава топлината. Даже се стараят процентът да е максимално голям, което означава най-пълно и най-чисто изгаряне.
За дизела: май отделя повече сажди и затова му се мръщят.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Аха ти караш електрокар- ами тогава си наясно с проблемите на ел.колите. Да не би да пишеш и в онзи сайт- е-карс.бг и да си онзи от норвегия който си ходи до бг за 4-5 дни- не че е лошо де- опознай света за да го обикнеш
Consumer Reports latest consumer satisfaction survey:
ТОП 10
1.Tesla Model 3
2.Porsche 911
3.Genesis G90
4.Chevrolet Corvette
5.Tesla Model S
6.Toyota Avalon
7.Kia Stinger
8.Chevrolet Bolt
9.Toyota Prius
10.Dodge Challenger
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
1000те км сигурно ги изминава, но това няма практическа стойност, защото са 10 часа нон стоп шофиране. За такова разстояние спирам мин 2 пъти (обикновено 3), което е ОК за да заредя батерията, да хапна и да се поразтъпча. От 10 до 80% батерията се зарежда за около 30 мин.
Теслата ги минава тия 200-250 км при -30 градуса. При нормални зимни температури +-5 градуса рейнджа спада с 20-25% или от 500 на 400км, с климатик за лятото и отопление за зимата при същата скорост която караш и мерца.
Проблемът за нас не е в пробега, а в това че все още няма достатъчна инфраструктура за зареждане. Но и това ще се промени за 2-3 години. За това време и цените ще паднат, така че сметката с дизела съвсем няма да се връзва.
Апропо VW разправят че това (https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE&t=225s) ще го продават след 1 година на цената на дизеловия голф. Ако е вярно и характеристиките са що-го-де читави си представи какво ще се случи с продажбите в средния и малък клас автомобили с ДВГ.
Ще поживеем, ще видим
Коментар
-
v_tin - знам ги и количествата отделян въглероден диоксид как са паднали също ги знам, като ги измерят на практика и стават скандали. Дори има от старите модели по икономични и по чисти, нямат DPF филтър пък не си опушват бронята и номера като ги настъпиш и пушат.Не ми е ясно как го правят това с новите коли, съдят ги, затварят ги в затвори и пак същите измами. Притеснително е че същите ще правят и електромобили и знам ли какво може да на правят и какво чудо да са ел. колите им. Наистина за ел. колите трябва да има таван за произвеждани бройки и който го надвишава такси и данъци и бой, защото ако монополизират производството просто ще ни се стъжни.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение
Ама Мерцедеса ми гори 6л/100 км ако го карам със 100-120 км/ч, резервоарът му е над 60 литра и с едно зареждане минавам 1000 км. И имам отопление зиме и климатик лете.
А пък с Теслата зиме ще минеш 200-250 км и пак няма да имаш отопление, ще станеш на шушулка. Лете няма да имаш климатик.
Освен ако Трейдъра не им монтира ония вълшебни двигатели, дето произвеждат 5 пъти повече енергия, отколкото потребяват. Ама първо трябва да си вземе Нобела за откритието и за отменяне на Закона за запазване на енергията. За таквоз откритие даже два Нобела ще са му малко....
Теслата ги минава тия 200-250 км при -30 градуса. При нормални зимни температури +-5 градуса рейнджа спада с 20-25% или от 500 на 400км, с климатик за лятото и отопление за зимата при същата скорост която караш и мерца.
Проблемът за нас не е в пробега, а в това че все още няма достатъчна инфраструктура за зареждане. Но и това ще се промени за 2-3 години. За това време и цените ще паднат, така че сметката с дизела съвсем няма да се връзва.
Апропо VW разправят че това (https://www.youtube.com/watch?v=q2Tqw9LX3QE&t=225s) ще го продават след 1 година на цената на дизеловия голф. Ако е вярно и характеристиките са що-го-де читави си представи какво ще се случи с продажбите в средния и малък клас автомобили с ДВГ.
Ще поживеем, ще видим
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin карал съм доста дизели и мерцедеси, не им стигат и 7 литра дизел и то в Германия. Има дизели които слизат до 4 но не са Мерцедес и не са на големи и тежки коли, освен това са чупливи за разлика от тези на Мерцедес. На новите им модели които в момента произвеждат моторите не са вече толкова здрави, но не са станали и по икономични. Като им се махне филтъра за сажди новите дизели си опушват не бронята а номера при по яко настъпване, в България е пълно с такива тарикати.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid с упростяване и изпростачване до никъде няма да стигнеш и да знаеш че наистина това което постигаш е огледален образ на това което можеш.Това как един румънец от Търно магуреле може да навие един електромотор и като му вържеш една батерия и ще стане електромобил го знаем вече.Last edited by Pyramid; 05.02.2019, 02:42.
Коментар
-
v_tin карал съм доста дизели и мерцедеси, не им стигат и 7 литра дизел и то в Германия. Има дизели които слизат до 4 но не са Мерцедес и не са на големи и тежки коли, освен това са чупливи за разлика от тези на Мерцедес. На новите им модели които в момента произвеждат моторите не са вече толкова здрави, но не са станали и по икономични. Като им се махне филтъра за сажди новите дизели си опушват не бронята а номера при по яко настъпване, в България е пълно с такива тарикати.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid с упростяване и изпростачване до никъде няма да стигнеш и да знаеш че наистина това което постигаш е огледален образ на това което можеш.Това как един румънец от Търно магуреле може да навие един електромотор и като му вържеш една батерия и ще стане електромобил го знаем вече.
Не повода, който се оказа голям нескопосник, а като цяло.
Плюс от мен.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
[QUOTE=v_tin;n3438875]
Брей че кога я построиха тази фабрика, онзи ден първа копка, и днес вече гигов си купил мерцедес, туй руснаците и немците голяма работа, не са като дженерал мотърс да наритат 4000 човека/нигера.
Те за го.ноеди имат тайна фабрика.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Брей че кога я построиха тази фабрика, онзи ден първа копка, и днес вече гигов си купил мерцедес, туй руснаците и немците голяма работа, не са като дженерал мотърс да наритат 4000 човека/нигера.Last edited by RUBLA; 05.02.2019, 08:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Неговия мерцедес е произведен в москалска фабрика.
Коментар
Коментар